×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie V

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Tony Gaddis
Serie wydawnicze:
Owoce programowania
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.0/6  Opinie: 2
Stron:
824
Druk:
oprawa twarda
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (38,90 zł najniższa cena z 30 dni)

129,00 zł (-70%)
38,90 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (39,90 zł najniższa cena z 30 dni)

129,00 zł (-50%)
64,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Programowanie to nie tylko umiejętność pisania kodu oraz organizowania go w funkcje, procedury i moduły. Nawet najbardziej finezyjne języki i najnowocześniejsze paradygmaty programowania nie zapewnią sukcesu, jeśli projekt aplikacji jest nieprzemyślany, a jej logice brakuje... logiki. Z drugiej strony poświęcenie odrobiny czasu na stworzenie dobrego projektu sprawi, że praca nad pisaniem kodu będzie łatwiejsza, sama aplikacja będzie pracować lepiej i bardziej niezawodnie, a późniejsze modyfikacje i rozwój oprogramowania przysporzą mniej problemów.

Jeśli planujesz napisać swoją pierwszą aplikację, sięgnij po tę książkę. Aby zrozumieć zawartą w niej treść, nie trzeba znać żadnego języka programowania. Pokazano tu, jak działają programy i jak można z ich wykorzystaniem rozwiązywać konkretne zadania. Wiedza o zasadach projektowania jest przekazywana za pomocą pseudokodu i schematów blokowych. Omówiono zarówno podstawowe zagadnienia, takie jak typy danych, zmienne, funkcje, jak i nieco bardziej zaawansowane: programowanie obiektowe, tworzenie graficznych interfejsów użytkownika i pisanie programów sterowanych zdarzeniami. W tym wydaniu książki wprowadzono wiele poprawek i uzupełnień, dotyczących między innymi języków Java, Python i C++ oraz programowania aplikacji dla urządzeń mobilnych.

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • jak działa komputer, czym są programy i do czego służą dane
  • z jakich modułów i struktur składają się programy oraz jak działają funkcje
  • w jaki sposób pracuje się na plikach oraz czym jest przetwarzanie tekstu
  • czym jest rekurencja i do czego można ją wykorzystać
  • czym się różni programowanie proceduralne od obiektowego

Bez dobrego projektu zawiedzie najlepszy kod!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Tony Gaddis od ponad dwudziestu lat prowadzi kursy informatyczne, głównie w Haywood Community College. Jego talent dydaktyczny był niejednokrotnie doceniany i nagradzany. Gaddis otrzymał między innymi tytuł Nauczyciela Roku na North Carolina Community College oraz nagrodę Teaching Excellence przyznaną przez National Institute for Staff and Organizational Development. Jest autorem i współautorem bardzo cenionych książek dotyczących nauki języków C++, Java, Microsoft

Tony Gaddis - pozostałe książki

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint