- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 1408
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Język C++. Owoce programowania. Wydanie IX
C++ powstał w 1979 roku. Od tej pory cały czas się rozwija. Mimo że wymaga od programisty pewnej dyscypliny i staranności w pracy, jest chętnie wykorzystywany, daje bowiem ogromne możliwości i cechuje się elastycznością. W języku tym zaimplementowano mechanizmy programowania obiektowego. Opanowanie C++ nie tylko pozwala programistom tworzyć aplikacje dla praktycznie wszystkich platform, komputerów, serwerów i urządzeń mobilnych, ale również ułatwia naukę innych języków programowania. Aby w pełni skorzystać z tych zalet, trzeba od początku przykładać się do nauki pisania kodu z poszanowaniem dobrych praktyk.
To kolejne wydanie lubianego podręcznika programowania w języku C++; książka przeznaczona dla osób, które dopiero rozpoczynają naukę kodowania, i tych, które mają już doświadczenie z innymi językami. Znalazło się tu przystępne wyjaśnienie podstaw działania komputera oraz wprowadzenie do samego języka, a także mnóstwo pożytecznych wskazówek dla początkujących. Bardziej zaawansowani programiści docenią szczegółowe opisy niuansów, zawiłości i źródeł możliwych problemów. Książka jest napisana prostym, zrozumiałym językiem i zawiera wiele świetnie dobranych przykładów ilustrujących nie tylko funkcje i konstrukcje języka C++, ale również przypadki i sposoby ich użycia.
Najważniejsze zagadnienia:
- przystępne wprowadzenie do C++
- funkcje i klasy, tablice i wektory
- wyrażenia lambda, wskaźniki i przeciążanie operatorów
- dziedziczenie i polimorfizm
- stosy, kolejki i rekurencja
- - drzewa binarne: tworzenie i operacje na drzewach
Idź i programuj w C++!
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do kryptografii i bibliotek kryptograficznych Pythona. Omówiono tu podstawowe koncepcje z tej dziedziny, najważniejsze algorytmy i niezbędny zakres podstaw matematycznych: liczby pierwsze, teorię grup czy generatory liczb pseudolosowych. Wyjaśniono, czym ...
Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod któ...
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%) -
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zosta...
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Przekonaj się, jak fascynująca jest kryptografia! Poznaj historię rozwoju kryptografii Opanuj jej matematyczne podstawy Rozpracuj najważniejsze algorytmy kryptograficzne Dowiedz się, jak zastosować je w praktyce Kryptografia to dziedzina nauki, której sedno stanowią sposob...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnyc...
Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.90 zł
199.00 zł(-70%) -
Książka, którą trzymasz w rękach, to kontynuacja genialnego kompendium Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Autor, wybitny specjalista z ogromnym doświadczeniem w międzynarodowych projektach i twórca niezwykle popularnego podręcznika Symfonia C++, postanowił uzupełnić swoje dzieło o zag...
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4 Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Mało kto lubi matematykę, zwłaszcza algebrę czy analizę matematyczną. Wydaje się trudna i niezrozumiała. Bardzo łatwo popełnić błędy podczas rozwiązywania równań różniczkowych czy całek. Jeśli jednak powierzysz najtrudniejszą i najżmudniejszą część obliczeń komputerowi, szybko się przekonasz, że ...
Matematyka w Pythonie. Algebra, statystyka, analiza matematyczna i inne dziedziny Matematyka w Pythonie. Algebra, statystyka, analiza matematyczna i inne dziedziny
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Sieci komputerowe oplotły dosłownie cały świat, obecnie korzystają z nich miliardy użytkowników, a liczba urządzeń podłączonych do internetu znacznie przekracza populację Ziemi. Rewolucja informatyczna stała się możliwa właśnie dzięki powszechnej dostępności do sieci - to dzięki niej ludzie mogą ...
CCNA 200-301. Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco CCNA 200-301. Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)174.30 zł
249.00 zł(-30%)
O autorze książki
1 Tony GaddisTony Gaddis od ponad dwudziestu lat prowadzi kursy informatyczne, głównie w Haywood Community College. Jego talent dydaktyczny był niejednokrotnie doceniany i nagradzany. Gaddis otrzymał między innymi tytuł Nauczyciela Roku na North Carolina Community College oraz nagrodę Teaching Excellence przyznaną przez National Institute for Staff and Organizational Development. Jest autorem i współautorem bardzo cenionych książek dotyczących nauki języków C++, Java, Microsoft
Tony Gaddis - pozostałe książki
-
Jeśli planujesz napisać swoją pierwszą aplikację, sięgnij po tę książkę. Aby zrozumieć zawartą w niej treść, nie trzeba znać żadnego języka programowania. Pokazano tu, jak działają programy i jak można z ich wykorzystaniem rozwiązywać konkretne zadania. Wiedza o zasadach projektowania jest przeka...
Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie V Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie V
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego podręcznika dla studentów. Książka została pomyślana w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić naukę Javy krok po kroku i pozwolić na możliwie szybkie rozpoczęcie samodzielnego kodowania. Znalazło się tu wprowadzenie do wiedzy o sprzęcie, oprogramow...
Java dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie VII Java dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie VII
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)89.40 zł
149.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przystępnie napisanym podręcznikiem dla początkujących programistów. Dokładne omówienie koncepcji programistycznych umożliwi zrozumienie zasad pisania kodu C#, działania środowiska .NET Framework czy koncepcji relacyjnych baz danych. Dzięki książce można bardzo szybko zacząć tworz...
Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
(89.40 zł najniższa cena z 30 dni)104.30 zł
149.00 zł(-30%) -
Z tej książki skorzystasz, nawet gdy nie masz żadnego doświadczenia w projektowaniu i tworzeniu oprogramowania. Dzięki prostym przykładom i zrozumiałemu pseudokodowi, schematom blokowym oraz innym narzędziom zdobędziesz wiedzę o projektowaniu oprogramowania i jego implementowania w języku Python....
Python dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV Python dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Starting Out with C++ from Control Structures through Objects (9th Edition)
- Tłumaczenie:
- Andrzej Watrak, Patryk Wierzchoń
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4680-2, 9788328346802
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-04-23
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4681-9, 9788328346819
- Data wydania ebooka:
-
2019-04-23
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 164x239
- Numer z katalogu:
- 85444
- Rozmiar pliku Pdf:
- 10.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 10.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 26.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Owoce programowania
Spis treści książki
- 1.1. Dlaczego tworzymy oprogramowanie? 29
- 1.2. Systemy komputerowe: sprzęt i oprogramowanie 31
- 1.3. Programy i języki programowania 37
- 1.4. Z czego składa się program? 43
- 1.5. Przyjmowanie danych, ich przetwarzanie i wynik 47
- 1.6. Proces programowania 48
- 1.7. Programowanie proceduralne i obiektowe 52
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 54
- 2.1. Elementy programu w języku C++ 57
- 2.2. Obiekt cout 61
- 2.3. Dyrektywa #include 66
- 2.4. Zmienne, literały i wyrażenia przypisania 67
- 2.5. Identyfikatory 71
- 2.6. Typy danych liczb całkowitych 73
- 2.7. Typ char 78
- 2.8. Klasa string w C++ 82
- 2.9. Typy danych liczb zmiennoprzecinkowych 84
- 2.10. Typ danych bool 87
- 2.11. Określanie rozmiaru typu danych 88
- 2.12. Więcej o inicjowaniu zmiennych i przypisywaniu wartości 90
- 2.13. Zasięg zmiennych 92
- 2.14. Operatory arytmetyczne 93
- 2.15. Komentarze 100
- 2.16. Stałe nazwane 102
- 2.17. Styl programowania 105
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 107
- Wyzwania programistyczne 111
- 3.1. Obiekt cin 115
- 3.2. Wyrażenia matematyczne 121
- 3.3. Gdy pomylisz jabłka z pomarańczami: konwersja typów 129
- 3.4. Przepełnienie i zaniżenie 132
- 3.5. Rzutowanie typów 133
- 3.6. Wielokrotne przypisania i przypisania łączone 136
- 3.7. Formatowanie wyjścia 140
- 3.8. Operacje na znakach i obiekcie string 149
- 3.9. Więcej matematycznych funkcji bibliotecznych 155
- 3.10. Rzecz o debugowaniu: ręczne śledzenie programu 161
- 3.11. Rozwiązywanie problemu: analiza przypadku 162
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 166
- Wyzwania programistyczne 172
- 4.1. Operatory relacji 181
- 4.2. Instrukcja if 186
- 4.3. Rozszerzanie instrukcji if 194
- 4.4. Instrukcja if/else 197
- 4.5. Zagnieżdżone struktury warunkowe 200
- 4.6. Instrukcja if/else if 207
- 4.7. Flagi 212
- 4.8. Operatory logiczne 213
- 4.9. Sprawdzanie przedziału liczbowego za pomocą operatorów logicznych 220
- 4.10. Menu 222
- 4.11. Rzecz o inżynierii oprogramowania: walidacja wejścia użytkownika 224
- 4.12. Porównywanie typów char i string 226
- 4.13. Operator warunkowy 230
- 4.14. Instrukcja switch 233
- 4.15. Więcej o blokach i zasięgu zmiennych 241
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 244
- Wyzwania programistyczne 250
- 5.1. Operatory inkrementacji i dekrementacji 261
- 5.2. Wprowadzenie do pętli: pętla while 266
- 5.3. Walidacja wejścia za pomocą pętli while 273
- 5.4. Liczniki 275
- 5.5. Pętla do-while 276
- 5.6. Pętla for 281
- 5.7. Obliczanie sumy bieżącej 291
- 5.8. Wartownik 293
- 5.9. Rzecz o inżynierii oprogramowania: której pętli użyć? 295
- 5.10. Pętle zagnieżdżone 296
- 5.11. Zastosowanie plików do przechowywania danych 298
- 5.12. Temat dodatkowy: przerywanie i kontynuowanie pętli 318
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 322
- Wyzwania programistyczne 327
- 6.1. Rzecz o inżynierii oprogramowania: programowanie modułowe 335
- 6.2. Definicja i wywoływanie funkcji 336
- 6.3. Prototypy funkcji 344
- 6.4. Przekazywanie danych do funkcji 346
- 6.5. Przekazywanie danych przez wartość 350
- 6.6. Rzecz o inżynierii oprogramowania: zastosowanie funkcji w programie sterowanym przez menu 352
- 6.7. Instrukcja return 356
- 6.8. Zwracanie wartości z funkcji 357
- 6.9. Zwracanie wartości boolowskiej 365
- 6.10. Zmienne lokalne i globalne 367
- 6.11. Statyczne zmienne lokalne 374
- 6.12. Argumenty domyślne 378
- 6.13. Zastosowanie wskaźników jako parametrów 381
- 6.14. Przeciążanie funkcji 386
- 6.15. Funkcja exit() 390
- 6.16. Funkcje wirtualne i sterowniki 392
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 394
- Wyzwania programistyczne 398
- Projekt grupowy 406
- 7.1. Tablica jako zbiór wartości 409
- 7.2. Dostęp do elementów tablicy 411
- 7.3. Brak kontroli zakresów w języku C++ 422
- 7.4. Zakresowa pętla for 425
- 7.5. Przetwarzanie zawartości tablicy 429
- 7.6. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: tablice równoległe 437
- 7.7. Tablice w argumentach funkcji 440
- 7.8. Tablice dwuwymiarowe 450
- 7.9. Tablice o trzech i większej liczbie wymiarów 457
- 7.10. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: analiza przypadku 459
- 7.11. Wprowadzenie do typu STL vector 461
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 474
- Wyzwania programistyczne 480
- 8.1. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: wprowadzenie do algorytmów wyszukiwania danych 489
- 8.2. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: analiza przypadku 496
- 8.3. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: wprowadzenie do algorytmów sortowania 502
- 8.4. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: analiza przypadku 512
- 8.5. Sortowanie i przeszukiwanie wektorów (kontynuacja podrozdziału 7.11) 520
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 523
- Wyzwania programistyczne 524
- 9.1. Uzyskiwanie adresu zmiennej 529
- 9.2. Zmienne wskaźnikowe 531
- 9.3. Relacja pomiędzy tablicą a wskaźnikiem 538
- 9.4. Działania na wskaźnikach 542
- 9.5. Inicjowanie wskaźników 543
- 9.6. Porównywanie wskaźników 545
- 9.7. Wskaźniki jako argumenty funkcji 546
- 9.8. Dynamiczne przydzielanie pamięci 554
- 9.9. Wskaźniki jako wyniki funkcji 558
- 9.10. Inteligentne wskaźniki i zapobieganie wyciekom pamięci 565
- 9.11. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: analiza przypadku 569
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 574
- Wyzwania programistyczne 578
- 10.1. Sprawdzanie znaków 581
- 10.2. Zmiana wielkości liter 585
- 10.3. C-ciągi 588
- 10.4. Standardowe funkcje przetwarzające C-ciągi 592
- 10.5. Funkcje konwertujące ciągi i liczby 602
- 10.6. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: tworzenie własnych funkcji przetwarzających C-ciągi 609
- 10.7. Więcej o klasie string 614
- 10.8. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: analiza przypadku 627
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 628
- Wyzwania programistyczne 631
- 11.1. Typy abstrakcyjne 637
- 11.2. Struktury 639
- 11.3. Dostęp do składników struktury 642
- 11.4. Inicjowanie struktury 645
- 11.5. Tablice struktur 648
- 11.6. Inżynieria oprogramowania: struktury zagnieżdżone 651
- 11.7. Struktury jako argumenty funkcji 654
- 11.8. Struktury jako wyniki funkcji 657
- 11.9. Wskaźniki do struktur 659
- 11.10. Inżynieria oprogramowania: kiedy stosować kropkę, strzałkę i gwiazdkę? 662
- 11.11. Typy wyliczeniowe 664
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 675
- Wyzwania programistyczne 680
- 12.1. Operacje na plikach 687
- 12.2. Formatowanie danych wyjściowych 693
- 12.3. Umieszczanie obiektów plikowych w argumentach funkcji 695
- 12.4. Dokładniejsze sprawdzanie błędów 697
- 12.5. Funkcje do odczytywania i zapisywania danych 700
- 12.6. Inżynieria oprogramowania: praca z wieloma plikami 707
- 12.7. Pliki binarne 709
- 12.8. Tworzenie rekordów danych za pomocą struktur 714
- 12.9. Swobodny dostęp do plików 718
- 12.10. Otwieranie pliku w trybach wejściowym i wyjściowym jednocześnie 725
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 730
- Wyzwania programistyczne 734
- 13.1. Programowanie proceduralne i obiektowe 739
- 13.2. Wprowadzenie do klas 746
- 13.3. Definiowanie instancji klasy 751
- 13.4. Po co są prywatne elementy? 763
- 13.5. Inżynieria oprogramowania: rozdzielenie specyfikacji i implementacji klasy 764
- 13.6. Metody śródwierszowe 770
- 13.7. Konstruktory 772
- 13.8. Umieszczanie wartości w argumentach konstruktorów 778
- 13.9. Destruktory 784
- 13.10. Przeciążanie konstruktora 788
- 13.11. Metody prywatne 793
- 13.12. Tablice obiektów 794
- 13.13. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: przykład programowania obiektowego 798
- 13.14. Programowanie obiektowe: symulowanie rzutów kostką za pomocą obiektów 805
- 13.15. Projektowanie kodu obiektowego: język UML 808
- 13.16. Projektowanie kodu obiektowego: dobór klas i określanie ich przeznaczenia 811
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 820
- Wyzwania programistyczne 825
- 14.1. Instancje klasy i statyczne elementy członkowskie 837
- 14.2. Klasy zaprzyjaźnione 844
- 14.3. Przypisanie obiektowe 849
- 14.4. Konstruktor kopiujący 850
- 14.5. Przeciążanie operatorów 856
- 14.6. Konwersja typów 882
- 14.7. Agregacja obiektów 884
- 14.8. Projektowanie kodu obiektowego: współpraca klas 889
- 14.9. Programowanie obiektowe: symulacja gry Cho-Han 893
- 14.10. Referencje do r-wartości i przenoszenie danych 903
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 912
- Wyzwania programistyczne 917
- 15.1. Co to jest dziedziczenie klas? 925
- 15.2. Chronione elementy członkowskie i dostęp do klasy 933
- 15.3. Konstruktory i destruktory w klasach bazowych i pochodnych 940
- 15.4. Redefiniowanie funkcji klasy bazowej 952
- 15.5. Hierarchia klas 956
- 15.6. Polimorfizm i metody wirtualne 962
- 15.7. Abstrakcyjne klasy bazowe i funkcje czysto wirtualne 977
- 15.8. Wielodziedziczenie klas 984
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 990
- Wyzwania programistyczne 995
- 16.1. Wyjątki 1003
- 16.2. Szablony funkcji 1021
- 16.3. Inżynieria oprogramowania: od czego zacząć definiowanie szablonów funkcji? 1027
- 16.4. Szablony klas 1027
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 1036
- Wyzwania programistyczne 1039
- 17.1. Wprowadzenie do biblioteki STL 1041
- 17.2. Podstawowe informacje o kontenerach i iteratorach STL 1042
- 17.3. Klasa vector 1053
- 17.4. Klasy map, multimap i unordered_map 1066
- 17.5. Klasy set, multiset i unordered_set 1091
- 17.6. Algorytmy 1099
- 17.7. Wprowadzenie do obiektów funkcyjnych i wyrażeń lambda 1120
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 1126
- Wyzwania programistyczne 1131
- 18.1. Wprowadzenie do list łączonych 1137
- 18.2. Operacje na listach łączonych 1139
- 18.3. Szablon listy łączonej 1155
- 18.4. Odmiany listy łączonej 1166
- 18.5. Standardowe kontenery list i forward_list 1166
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 1172
- Wyzwania programistyczne 1174
- 19.1. Wprowadzenie do stosów 1177
- 19.2. Stosy dynamiczne 1193
- 19.3. Kontener stack 1203
- 19.4. Wprowadzenie do kolejek 1205
- 19.5. Kolejki dynamiczne 1216
- 19.6. Kontenery deque i queue 1223
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 1226
- Wyzwania programistyczne 1228
- 20.1. Wprowadzenie do rekurencji 1231
- 20.2. Rozwiązywanie problemów za pomocą rekurencji 1235
- 20.3. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: rekurencyjna funkcja gcd() 1242
- 20.4. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: zadania rekurencyjne 1243
- 20.5. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: rekurencyjne operacje na listach łączonych 1245
- 20.6. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: rekurencyjna funkcja wyszukiwania binarnego 1248
- 20.7. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: Wieże Hanoi 1250
- 20.8. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: algorytm sortowania szybkiego 1254
- 20.9. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: algorytm wyszukiwania wyczerpującego 1258
- 20.10. Rozwiązywanie problemu i projektowanie programu: rekurencja a iteracja 1260
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 1261
- Wyzwania programistyczne 1263
- 21.1. Definicja i zastosowanie drzew binarnych 1265
- 21.2. Operacje przeszukiwania drzewa binarnego 1269
- 21.3. Szablon klasy do obsługi drzewa binarnego 1285
- Pytania i ćwiczenia kontrolne 1290
- Wyzwania programistyczne 1291
Przedmowa 15
Rozdział 1. Wprowadzenie do komputerów i programowania 29
Rozdział 2. Wprowadzenie do języka C++ 57
Rozdział 3. Wyrażenia i interaktywność 115
Rozdział 4. Podejmowanie decyzji 181
Rozdział 5. Pętle i pliki 261
Rozdział 6. Funkcje 335
Rozdział 7. Tablice i wektory 409
Rozdział 8. Przeszukiwanie i sortowanie tablic 489
Rozdział 9. Wskaźniki 529
Rozdział 10. O znakach, C-ciągach i więcej o klasie string 581
Rozdział 11. Dane strukturalne 637
Rozdział 12. Zaawansowane operacje na plikach 687
Rozdział 13. Wprowadzenie do klas 739
Rozdział 14. Więcej o klasach 837
Rozdział 15. Dziedziczenie klas, polimorfizm i funkcje wirtualne 925
Rozdział 16. Wyjątki i szablony 1003
Rozdział 17. Biblioteka STL 1041
Rozdział 18.Listy łączone 1137
Rozdział 19. Stosy i kolejki 1177
Rozdział 20. Rekurencja 1231
Rozdział 21. Drzewa binarne 1265
Dodatek A. Zestaw znaków ASCII 1295
Dodatek B. Hierarchia operatorów 1299
Dodatek C. Odpowiedzi do punktów kontrolnych 1307
Dodatek D. Odpowiedzi do pytań i ćwiczeń kontrolnych 1343
Skorowidz 1397
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Język C++. Owoce programowania. Wydanie IX Tony Gaddis (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2019-12-15 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-06-19 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii