Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++
- Autor:
- Radosław Sokół
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Standard
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.4/6 Opinie: 5
- Stron:
- 592
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++
Dołącz do najlepszych, zacznij programować w C i C++!
- Poznaj środowisko Microsoft Visual Studio 2012!
- Odkryj uniwersalne narzędzia programistyczne!
- Naucz się programować w językach C i C++!
Informatyka w obecnym kształcie nie mogłaby istnieć bez języków C i C++. Oba miały ogromne znaczenie dla powstania współczesnych systemów operacyjnych i oprogramowania użytkowego. Od systemu UNIX, poprzez Linuksa, aż po różne wersje systemu Windows — wszystkie środowiska w mniejszym lub większym stopniu zostały zbudowane za pomocą C lub C++. Prosta składnia tych języków, ich wysoka wydajność i ogromne możliwości zapewniły im wierną rzeszę profesjonalnych użytkowników, wielką popularność w instytucjach naukowych oraz liczne „potomstwo” w postaci języków programowania wykorzystujących mechanizmy i konstrukcje wprowadzone po raz pierwszy właśnie w C i C++.
Jeśli chcesz poznać podstawy programowania przy użyciu najpopularniejszego narzędzia do tworzenia aplikacji dla Windows, nie mogłeś lepiej trafić! Książka Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++ wprowadzi Cię w świat programowania proceduralnego w C i zorientowanego obiektowo w C++. Dowiesz się, jak zainstalować i wykorzystywać środowisko Visual Studio 2012, poznasz techniki stosowane przez programistów oraz nauczysz się samodzielnie budować programy. Uważna lektura pozwoli Ci opanować języki C i C++ w takim stopniu, aby dalsza nauka nie stanowiła najmniejszego problemu.
Przeczytaj i poznaj:
- metody instalacji i konfiguracji środowiska Visual Studio 2012
- sposoby kompilacji, budowania, poprawiania i uruchamiania programów
- strukturę kodu programów i konstrukcje programistyczne w językach C i C++
- instrukcje warunkowe, operatory i funkcje
- operacje wejścia-wyjścia, strumienie oraz działania na zbiorach danych
- podstawy programowania zorientowanego obiektowo
- dziedziczenie i polimorfizm, szablony i iteratory oraz obsługę sytuacji wyjątkowych
Programowanie to nic trudnego, przekonaj się o tym jeszcze dziś!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Język C mimo upływu lat wciąż wydaje się niezastąpiony. Umożliwia pisanie zwięzłego kodu, który działa szybko mimo niewielkich zasobów sprzętowych. Choć wielu programistów używa C, trudno jest znaleźć eksperckie wskazówki dotyczące programowania w tym języku. Tymczasem w profesjonalnych zastosowaniach podjęcie optymalnych decyzji projektowych warunkuje uzyskanie wysokiej jakości gotowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Mistrz języka C. Najlepsze zasady, praktyki i wzorce Mistrz języka C. Najlepsze zasady, praktyki i wzorce
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Poznanie języka to jednak dopiero połowa sukcesu. Musisz też wiedzieć, jakie operacje w systemie wykonuje ten język. Do zbadania, jak działa kompilator i co dzieje się za kulisami, w książce tej wykorzystywana jest płytka rozwojowa Nucleo z niewielkim, tanim mikroukładem ARM. Dowiesz się, jak pracować z systemem, który ma ograniczoną ilość pamięci i funkcji wejścia/wyjścia, ale jego moc wystarcza do przeprowadzania złożonych operacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język C w programowaniu urządzeń. Praktyczna nauka tworzenia kodu dla systemów wbudowanych Język C w programowaniu urządzeń. Praktyczna nauka tworzenia kodu dla systemów wbudowanych
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarzadzania pamięcią. Przedstawiono również tematykę algorytmów, zasady pisania czytelnego kodu i stosowania niestandardowych iteratorów. Zamieszczono w niej też praktyczne przykłady używania metaprogramowania w języku C++, korutyn, refleksji (do ograniczenia ilości szablonowego kodu), obiektów pośredniczących (do wprowadzania ukrytych optymalizacji), programowania współbieżnego i struktur danych wolnych od blokad. W końcowej części dokonano przeglądu algorytmów równoległych w C++.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą stać się ekspertami języka C. Przedstawia zasady pracy z dyrektywami preprocesora, makrami, kompilacją warunkową i ze wskaźnikami. Omawia ważne aspekty projektowania algorytmów, funkcji i struktur. Sporo miejsca poświęcono tu kwestii uzyskiwania maksimum wydajności z aplikacji działających w środowisku o ograniczonych zasobach. Starannie opisano, jak C współpracuje z systemem Unix, w jaki sposób zaimplementowano reguły zorientowane obiektowo w języku C, a także jak wykorzystać wieloprocesowość. To świetny materiał bazowy do samodzielnego badania, zadawania pytań i eksperymentowania z kodem.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ekstremalny kod w języku C. Współbieżność i programowanie zorientowane obiektowo Ekstremalny kod w języku C. Współbieżność i programowanie zorientowane obiektowo
Niedostępna
-
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
Niedostępna
O autorze książki
Radosław Sokół - informatyk i elektronik, absolwent Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Od 1997 roku prowadzi własny serwis internetowy poświęcony technologiom IT, między innymi oprogramowaniu oraz programowaniu. Administrator systemów komputerowych na Wydziale Elektrycznym Politechniki Śląskiej w Gliwicach oraz administrator newsbota grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet. Aktywny uczestnik internetowych dyskusji w grupach dyskusyjnych pl.comp.pecet, pl.comp.os.ms-windows.winnt oraz pl.news.admin. Autor kilkunastu książek dotyczących różnych dziedzin informatyki.
Bezwzględny przeciwnik programistów idących na łatwiznę i zwolennik silnej optymalizacji systemów operacyjnych i aplikacji. Promotor wysokiej klasy oprogramowania darmowego oraz open-source, walczący z fanatyzmem ze strony wszystkich zwalczających się obozów programowych (Windows vs Linux) i sprzętowych (Intel vs AMD).
W kwietniu 2005 roku wyróżniony tytułem Microsoft Most Valuable Professional (MVP) w dziedzinie Windows Security.
Radosław Sokół - pozostałe książki
-
Znajdziesz w nich typy danych, modyfikatory, literały i typy wyliczeniowe. Będziesz mógł łatwo odnaleźć wskaźniki i referencje oraz asercje statyczne. Przypomnisz sobie, na czym polegają: iterowanie kolekcji danych i rzutowanie typów danych. Odświeżysz wiadomości o podprogramach, dynamicznym gospodarowaniu pamięcią operacyjną i przestrzeni nazw.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Tablice informatyczne języka C to ściąga, którą każdy programista powinien mieć zawsze w zasięgu ręki. W końcu trudno zapamiętać wszystkie komendy i metody przeprowadzania operacji, zwłaszcza jeśli nie używa się ich na co dzień. Tutaj znajdziesz informacje o instrukcjach, komentarzach, kompilowaniu programu, a także przechowywaniu i przetwarzaniu danych.
- Druk
Niedostępna
-
Książka "Wstęp do programowania w języku C++" to podręcznik opisujący zasady tworzenia aplikacji za pomocą C++. Dowiesz się z niej, jak zainstalować kompilator MinGW i edytor kodu źródłowego Crimson Edit, poznasz podstawowe elementy i konstrukcje języka C++ i w oparciu o zdobytą wiedzę napiszesz proste programy.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jeśli kiedykolwiek próbowałeś zaprojektować dowolną stronę WWW, na pewno wiesz, że aktualne tablice informatyczne bardzo przyspieszają ten proces. Przejrzysty układ i przemyślana konstrukcja tablic sprawiają, że możesz w mig odnaleźć każdą zmienną, encję czy funkcję. Możesz błyskawicznie sprawdzić elementy potrzebne do tworzenia i formatowania list i tabel, bloków i formularzy, obrazów i stylów. Typy danych, znaczniki, składnia poleceń — znajdziesz tu wszystko, co bywa potrzebne przy projektowaniu witryny, a co łatwo ulatuje z pamięci. Niezależnie od tego, czy na co dzień zajmujesz się stronami WWW czy właśnie zaczynasz przygodę z programowaniem, powinieneś mieć ten minoporadnik zawsze w zasięgu ręki.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Jeśli używasz systemu operacyjnego Linux, tablice informatyczne są Ci niezbędnie potrzebne. Znajdziesz w nich najważniejsze informacje dotyczące katalogów i poleceń — od dotyczących struktury katalogów systemu, przez dotyczące symboli wieloznacznych, łączenia poleceń, obsługi klawiatury i ekranu, aż po te o systemach plików. Przypomnisz sobie, jak nawigować pomiędzy katalogami i wyświetlać ich zawartość, tworzyć i usuwać pliki oraz nimi zarządzać, wyszukiwać je i archiwizować.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Jeśli nie chcesz zostać w tyle, również Ty powinieneś zacząć pisać testy jednostkowe do swoich programów tworzonych w języku Java. Pomoże Ci w tym książka prezentująca koncepcję UT, bibliotekę JUnit, rozszerzenie AssertJ oraz biblioteki EqualsVerifier, Mockito i Google Guava. Poznasz dzięki niej sposoby pisania testów, refaktoryzowania kodu oraz imitowania działania funkcji i bazy danych. Dowiesz się też, jak w praktyce stosować metodyki TDD i TAD. A wszystkiego nauczysz się dzięki wziętym z życia przykładom oraz zadaniom do samodzielnego wykonania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Masz świetne pomysły i chciałbyś pokazać je światu? A może założyłeś firmę i chcesz się zareklamować? Najlepszą współczesną wizytówką jest interesująca, funkcjonalna strona internetowa. Jeśli chcesz idealnie dopasować ją do swoich potrzeb, najlepiej byłoby zająć się nią osobiście. Jak jednak stworzyć taką stronę? Jak zapewnić jej dobre działanie, intuicyjność obsługi i właściwą strukturę? O co chodzi z tymi wszystkimi znacznikami? Co to jest CSS? Jak rozmieścić poszczególne elementy i ułatwić poruszanie się po witrynie? Nie martw się - spieszymy z pierwszą pomocą. Na te oraz wiele innych technicznych pytań szybko i jasno odpowie Ci ta właśnie książka!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Przyznaj się — nudzi Cię już tworzenie zwyczajnych, statycznych stron internetowych? Masz apetyt na więcej i chętnie podjąłbyś wyzwanie polegające na stworzeniu całego, dynamicznie zmieniającego się układu stron? Ta książka to recepta na Twoje potrzeby! Dzięki niej masz wreszcie możliwość wykreowania interaktywnego, funkcjonalnego serwisu WWW, który nie tylko udostępni użytkownikom sensownie posegregowane, wyczerpujące informacje i nie narazi ich na konieczność ciągłego odświeżania strony, a przy tym nie utrudni Ci jego obsługi. Spieszymy z fachową pierwszą pomocą – z niezbędną wiedzą!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz uwolnić się od oglądania czegoś, co atakuje cię przy każdym otwarciu przeglądarki internetowej, marzysz o tym, by uniknąć natrętnych e-maili od obcych osób, które w dodatku wyglądają jak wiadomości od kumpla, i potrzebujesz odrobiny luzu w wirtualnym świecie - ta książka ci pomoże. Dowiesz się z niej, jak skonfigurować przeglądarkę, by nie zbierała wiadomości o Tobie, i jak korzystać z zaawansowanych systemów ochrony prywatności, takich jak Tor. Zrozumiesz, jak działają internetowi szpiedzy, i nauczysz się ich unikać. Odkryjesz, jak dbać o zawartość swojej poczty i zabezpieczać się przed spamerami. Dla własnego bezpieczeństwa — sprawdź, jak to działa!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka ABC Linux. Wydanie II pozwoli Ci szybko i możliwie najmniejszym kosztem opanować najpotrzebniejsze, podstawowe funkcje tego systemu operacyjnego, pakietu biurowego OpenOffice, przeglądarki internetowej, multimediów, a nawet podpowie, jak przekształcić Ubuntu Linux na serwer usług sieciowych. Dowiesz się z niej, jak zainstalować, skonfigurować i aktualizować system oraz dodatkowe programy, jak zarządzać informacją i dostępem do nośników danych czy zasobów sieciowych. Zrozumiesz, czym są wirtualne systemy operacyjne i czym Linux różni się od systemów typu Windows. Poczytaj o tym i sprawdź sam - naprawdę warto.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Standard
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Mathcad to wszechstronny program komputerowy do przeprowadzania obliczeń matematycznych i wizualizacji ich wyników. Jego możliwości i elastyczność sprawiły, że narzędzie zdobyło rzeszę wiernych użytkowników oraz znalazło szereg zastosowań w różnych dziedzinach nauki i techniki. Jak każde złożone oprogramowanie, Mathcad wymaga nauki, a tę najlepiej prowadzić na praktycznych przykładach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,90 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Unity to popularne środowisko do tworzenia gier komputerowych, które umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy nawet zupełnie początkującym użytkownikom. Równocześnie pozwala w krótkim czasie uzyskać ciekawe efekty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(13,90 zł najniższa cena z 30 dni)
13.90 zł
44.90 zł (-69%) -
Solver to dodatek do programu Microsoft Excel sprawiający, że ten doskonały arkusz kalkulacyjny zyskuje możliwość wyznaczania wartości wielu zmiennych decyzyjnych w taki sposób, aby przy zadanych ograniczeniach osiągać określony cel. Narzędzie nadaje się do rozwiązywania niewielkich i średnich problemów optymalizacyjnych i znajduje zastosowanie w ekonomii, finansach, zarządzaniu i planowaniu produkcji przemysłowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Excel Solver w praktyce. Zadania ekonometryczne z rozwiązaniami Excel Solver w praktyce. Zadania ekonometryczne z rozwiązaniami
Niedostępna
-
Promocja
Python to obecnie jeden z najpopularniejszych języków programowania, a jego znajomość zapewnia zatrudnienie w największych firmach i przy najciekawszych projektach w branży informatycznej. Szerokie możliwości, duża elastyczność i wszechstronność, przejrzystość i zwięzłość składni, czytelność i klarowność kodu, rozbudowany pakiet bibliotek standardowych, niemal nieograniczone zastosowanie w różnych dziedzinach nauki i biznesu - wszystko to sprawia, że język ten z pewnością utrzyma swoją pozycję, a programujące w nim osoby jeszcze długo będą należały do najbardziej pożądanych specjalistów na rynku IT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania Python. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Promocja
Python to obecnie jeden z najpopularniejszych języków programowania, a jego znajomość zapewnia zatrudnienie w największych firmach i przy najciekawszych projektach w branży informatycznej. Szerokie możliwości, duża elastyczność i wszechstronność, przejrzystość i zwięzłość składni, czytelność i klarowność kodu, rozbudowany pakiet bibliotek standardowych, niemal nieograniczone zastosowanie w różnych dziedzinach nauki i biznesu - wszystko to sprawia, że język ten z pewnością utrzyma swoją pozycję, a programujące w nim osoby jeszcze długo będą należały do najbardziej pożądanych specjalistów na rynku IT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python. Zadania z programowania. Przykładowe imperatywne rozwiązania Python. Zadania z programowania. Przykładowe imperatywne rozwiązania
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
CodeIgniter to niewielki, lecz potężny framework, który ułatwia tworzenie aplikacji zarówno początkującym, jak i zaawansowanym programistom PHP. Dzięki implementacji wzorca model-view-controller wspiera podział kodu na warstwy odpowiedzialne za operacje związane z zarządzaniem danymi, wyświetlanie strony oraz obsługę logiki biznesowej, co upraszcza nie tylko pisanie, lecz również utrzymywanie i rozwój wykorzystujących go aplikacji.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
CodeIgniter 4. Zaawansowane tworzenie stron WWW w PHP CodeIgniter 4. Zaawansowane tworzenie stron WWW w PHP
Niedostępna
-
Promocja
Autorem, wydawcą i dystrybutorem rozmaitych publikacji dziś może być właściwie każdy. Stało się to możliwe dzięki niezwykle łatwemu dostępowi do odpowiednich narzędzi, takich jak wydajne komputery i specjalistyczne oprogramowanie, jak również do mniej lub bardziej profesjonalnych usług poligraficznych. Jednak to nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Bez właściwego przygotowania, wiedzy, talentu i opanowania warsztatu efekty tego rodzaju działalności mogą okazać się niewystarczające, co niejednokrotnie przekłada się na niewielką sprzedaż i finansowe niepowodzenie całego przedsięwzięcia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Adrian Czechowski
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%)
Ebooka "Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-6491-7, 9788324664917
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-12-13
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-1126-8, 9788328311268
- Data wydania ebooka :
- 2015-02-03 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 14353
- Rozmiar pliku Pdf:
- 10.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 24.9MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C - Programowanie
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Standard
Spis treści książki
- Język C (11)
- Język C++ (12)
- Zawartość książki (14)
- Trochę teorii (15)
- Kod maszynowy (15)
- Asembler (16)
- Interpreter (16)
- Kompilator (17)
- Kompilator JIT (18)
- Problem jajka i kury (18)
- Pobranie programu instalacyjnego (21)
- Instalacja (24)
- Pierwsze uruchomienie (26)
- Instalacja pakietu polonizującego (28)
- Uruchamianie (30)
- Wybór języka interfejsu użytkownika (32)
- Rejestracja (33)
- Tworzenie nowego projektu (35)
- Tworzenie zbiorów tekstu źródłowego programu (38)
- Kompilacja rozwiązania (42)
- Wybór wariantu kompilacji (44)
- Usuwanie błędów kompilacji (45)
- Zapisywanie zmian w tekście źródłowym (48)
- Uruchamianie programu spoza środowiska (48)
- Kończenie pracy (49)
- Podprogram główny (53)
- Umieszczanie tekstu na ekranie (55)
- Komentarze (61)
- Przechowywanie danych w pamięci (63)
- Literały (63)
- Deklaracja a definicja (63)
- Definiowanie zmiennej (65)
- Całkowite typy danych (65)
- Znakowe typy danych (68)
- Zmiennoprzecinkowe typy danych (69)
- Nazywanie zmiennych (70)
- Deklarowanie własnych typów danych (71)
- Obliczenia (71)
- Operacje algebraiczne (71)
- Operacje bitowe (73)
- Skracanie wyrażeń algebraicznych (74)
- Wyprowadzanie danych (77)
- Rzutowanie typów danych (81)
- Zmienne tymczasowe (82)
- Pobieranie informacji o zmiennych (83)
- Pobieranie danych z klawiatury (86)
- Śledzenie realizacji programu (90)
- Krokowa realizacja programu (91)
- Podgląd zawartości zmiennych (92)
- Pułapki (94)
- Podsumowanie (94)
- Zmienne i wyrażenia logiczne (98)
- Wartości logiczne (98)
- Zmienne logiczne (98)
- Wyrażenia logiczne (99)
- Instrukcja warunkowa (102)
- Operator warunkowy (106)
- Typy wyliczeniowe (109)
- Definiowanie typu wyliczeniowego (109)
- Wartości liczbowe wyliczeń (110)
- Używanie zmiennych typów wyliczeniowych (111)
- Konwersja typów wyliczeniowych i liczbowych (112)
- Konstrukcja warunkowa (113)
- Podsumowanie (120)
- Struktury (124)
- Deklarowanie struktury (125)
- Definiowanie zmiennej strukturalnej (126)
- Korzystanie z pól struktury (127)
- Zagnieżdżanie struktur (129)
- Kopiowanie zmiennych strukturalnych (133)
- Unie (134)
- Deklarowanie unii (135)
- Definiowanie unii (135)
- Korzystanie z pól unii (135)
- Unie anonimowe w strukturach (136)
- Podsumowanie (138)
- Pętle (142)
- Pętla while (143)
- Pętla do...while (146)
- Pętla for (149)
- Przerywanie pętli (151)
- Tablice (154)
- Definicja tablicy (154)
- Zajętość pamięci tablicy (156)
- Dostęp do elementów tablicy (157)
- Tablice wielowymiarowe (158)
- Zerowanie istniejącej tablicy (160)
- Zmienne łańcuchowe (161)
- Definiowanie zmiennej łańcuchowej (163)
- Wypisywanie tekstu na ekranie (164)
- Generowanie tekstu (166)
- Przypisywanie i kopiowanie tekstu (167)
- Scalanie napisów (171)
- Wprowadzanie tekstu z klawiatury (172)
- Pomiar długości tekstu (175)
- Porównywanie napisów (177)
- Wyszukiwanie fragmentów tekstu (179)
- Podprogramy standardowe operujące na znakach (183)
- Podsumowanie (184)
- Techniki podziału na podprogramy (188)
- Podprogramy bezparametrowe (189)
- Zmienne globalne i lokalne (193)
- Zmienne lokalne (194)
- Zmienne globalne (195)
- Statyczne zmienne lokalne (198)
- Parametry podprogramów (199)
- Parametry typów prostych (200)
- Parametry tablicowe (201)
- Parametry typów złożonych (203)
- Parametry typu łańcuchowego (206)
- Zwracanie wyniku działania podprogramu (207)
- Zwracanie wyniku przez return (208)
- Zwracanie wyników przez parametry (209)
- Deklaracje podprogramów (211)
- Podprogramy biblioteki standardowej (212)
- stdlib.h (212)
- math.h (213)
- time.h (214)
- conio.h (215)
- Rekurencja (215)
- Rekurencja jako odpowiednik pętli (216)
- Algorytmy rekurencyjne (217)
- Stos wywołań podprogramów (218)
- Program przykładowy (220)
- Podsumowanie (225)
- Terminologia (228)
- Zbiory danych (228)
- Strumień danych (230)
- Strumienie standardowe (231)
- Wejście i wyjście standardowe (231)
- Podprogramy wprowadzania i wyprowadzania danych (232)
- Uruchamianie programów wsadowych (233)
- Potoki (236)
- Filtry (239)
- Współpraca z systemem operacyjnym (241)
- Wiersz polecenia (241)
- Ustalanie treści wiersza polecenia (242)
- Kod wyniku działania programu (243)
- Zbiory (245)
- Zmienna plikowa (245)
- Otwieranie zbioru dyskowego (245)
- Zamykanie zbioru dyskowego (247)
- Zapisywanie danych tekstowych (248)
- Odczytywanie danych tekstowych (249)
- Stwierdzanie osiągnięcia końca zbioru (250)
- Powtórne odczytanie zbioru (251)
- Przykład odczytywania informacji ze zbioru tekstowego (252)
- Binarny zapis informacji (254)
- Zapisywanie danych binarnych (255)
- Odczytywanie danych binarnych (257)
- Zmienne łańcuchowe w zbiorach binarnych (258)
- Pozycja w zbiorze binarnym (261)
- Pobieranie rozmiaru zbioru (263)
- Przykład korzystania ze zbioru binarnego (264)
- Opróżnianie buforów zapisu (269)
- Podsumowanie (270)
- Informacje podstawowe (274)
- Adresacja pamięci (274)
- Typy bloków pamięci (276)
- Terminologia (277)
- Zmienne wskaźnikowe (278)
- Definicja (278)
- Pobranie adresu zmiennej (279)
- Amorficzna zmienna wskaźnikowa (280)
- Dereferencja (281)
- Zmiana przyporządkowania (282)
- Zmienne wskaźnikowe a tablice (283)
- Zmienne wskaźnikowe a struktury i unie (284)
- Zmienne wskaźnikowe a zmienne łańcuchowe (285)
- Rozmiar wskaźnika (286)
- Pamięć przydzielana dynamicznie (288)
- Alokowanie bloku pamięci (289)
- Zmiana rozmiaru bloku pamięci (292)
- Zwalnianie bloku pamięci (295)
- Dynamiczna alokacja pamięci na stosie (298)
- Operacje na blokach pamięci (299)
- Zapełnianie bloku pamięci (299)
- Kopiowanie zawartości bloku pamięci (302)
- Porównywanie zawartości bloków pamięci (307)
- Wyszukiwanie bajtu (310)
- Podsumowanie (311)
- Jednostki kompilacji (314)
- Dodawanie nowej jednostki kompilacji (314)
- Zmiana nazwy zbioru (316)
- Usuwanie jednostki kompilacji (317)
- Podprogramy (317)
- Deklaracje podprogramów (318)
- W różnych jednostkach kompilacji (320)
- Zmienne globalne (321)
- Zbiory nagłówkowe (322)
- Kompilacja warunkowa (323)
- Warianty generowania kodu (323)
- Kompilacja warunkowa (324)
- Asercje (325)
- Podsumowanie (327)
- Zbiory nagłówkowe (331)
- Zmienne (332)
- Definiowanie zmiennych (332)
- Typy złożone (333)
- Atrybut const (333)
- Wartości stałe (334)
- Referencje (335)
- Podprogramy (338)
- Parametry typu const (338)
- Parametry przekazywane przez referencję (339)
- Przeciążanie podprogramów (340)
- Argumenty domyślne (342)
- Rzutowanie typów danych (343)
- Podsumowanie (345)
- Tworzenie i rozszerzanie przestrzeni nazw (348)
- Używanie przestrzeni nazw (349)
- Wymuszanie użycia przestrzeni nazw (351)
- Używanie wybranych symboli (351)
- Używanie przestrzeni nazw (352)
- Przemianowywanie przestrzeni nazw (352)
- Anonimowe przestrzenie nazw (353)
- Podsumowanie (354)
- Struktury danych (355)
- Deklaracja struktury (355)
- Pola statyczne (356)
- Konstruktor (357)
- Destruktor (367)
- Atrybuty dostępności (371)
- Metody (373)
- Wskaźnik this (381)
- Hermetyzacja struktur danych (382)
- Struktury, klasy, obiekty (387)
- Podsumowanie (388)
- Dziedziczenie (392)
- Klasa bazowa (392)
- Klasa pochodna (393)
- Hierarchia klas (394)
- Dziedziczenie a zawieranie (394)
- Konstruktory klas pochodnych (396)
- Destruktory klas pochodnych (398)
- Przykrywanie metod (399)
- Dziedziczenie wielobazowe (401)
- Przykład (407)
- Polimorfizm w dziedziczeniu (411)
- Kiedy dziedziczenie i przykrywanie metod nie wystarczają (411)
- Metody wirtualne (413)
- Konstruktory i destruktory (423)
- Dynamiczna identyfikacja typów (424)
- Mechanizm RTTI (424)
- Rzutowanie dynamiczne (426)
- Uwagi (428)
- Podsumowanie (428)
- Operatory (432)
- Przeciążanie operatorów symbolicznych (433)
- Binarne operatory arytmetyczne (433)
- Unarne operatory arytmetyczne (434)
- Operatory porównania (436)
- Operatory logiczne (437)
- Operatory bitowe (438)
- Operator przypisania (438)
- Operatory zespolone (440)
- Operator indeksowy (440)
- Operatory adresowe (442)
- Pozostałe operatory (442)
- Operatory konwersji (443)
- Podsumowanie (444)
- Szablony podprogramów (446)
- Zapisywanie szablonu (447)
- Wyszczególnienie szablonu (448)
- Specjalizowanie szablonu (450)
- Szablony klas (451)
- Szablony metod (452)
- Zapisywanie szablonu (453)
- Wyszczególnienie szablonu (454)
- Szablony zależne od wartości liczbowych (455)
- Argumenty domyślne szablonu (456)
- Specjalizowanie szablonu (457)
- Zaawansowane szablony (460)
- Szablony cechujące (460)
- Klasy określające reguły (461)
- Podsumowanie (465)
- Zmienne łańcuchowe (468)
- Obiektowe typy łańcuchowe (468)
- Tworzenie zmiennej łańcuchowej (470)
- Zmiana zawartości zmiennej łańcuchowej (470)
- Pobieranie długości tekstu (471)
- Pobieranie treści (471)
- Porównywanie tekstu (472)
- Dostęp do pojedynczych znaków (473)
- Wyszukiwanie fragmentów tekstu (474)
- Pobieranie wycinka tekstu (476)
- Strumienie standardowe (476)
- Podstawowe klasy strumieni (476)
- Strumienie standardowe (477)
- Operatory strumieniowe (478)
- Wyprowadzanie informacji (478)
- Formatowanie wyprowadzanych danych (479)
- Wprowadzanie danych (480)
- Wykrywanie końca danych wejściowych (482)
- Strumienie zbiorów pamięci masowej (482)
- Tryby otwarcia zbioru (483)
- Otwieranie zbioru (484)
- Zamykanie zbioru (485)
- Serializacja i deserializacja danych (485)
- Zbiory binarne (485)
- Strumienie wirtualne (490)
- Wirtualny strumień wejściowy (490)
- Wirtualny strumień wyjściowy (491)
- Podsumowanie (492)
- Sytuacje wyjątkowe (496)
- Opis obiektowy (497)
- Terminologia (498)
- Wydajność (498)
- Standardowe klasy sytuacji wyjątkowych (499)
- Obsługa sytuacji wyjątkowych (501)
- Blok chroniony (501)
- Zgłaszanie sytuacji wyjątkowej (502)
- Blok obsługi sytuacji wyjątkowych (504)
- Zmienne w bloku chronionym (509)
- Specyfikacje sytuacji wyjątkowych (509)
- Specyfikacja sytuacji wyjątkowej (510)
- Specyfikacja pusta (511)
- Specyfikacja noexcept (512)
- Podsumowanie (513)
- Teoria iteratorów (516)
- Postać iteratora (516)
- Rodzaje iteratorów (516)
- Operacje wykonywane na iteratorze (518)
- Iteratory standardowe (519)
- Szablon std::iterator (520)
- Zwyczajowe nazwy klas iteratorów (520)
- Pobieranie iteratorów (521)
- Przemieszczanie iteratora (522)
- Pomiar odległości iteratorów (523)
- Własne klasy iteratorów (524)
- Przykładowa klasa kontenera (525)
- Klasa iteratora (526)
- Pola i ich inicjalizacja (526)
- Przeciążenie operatorów (527)
- Metody tworzące iteratory (530)
- Całość klasy kontenera i iteratora (530)
- Iterowanie kolekcji z wykorzystaniem iteratorów (531)
- Przemieszczenie i odległość (532)
- Program przykładowy (532)
- Podsumowanie (534)
- Pojęcia podstawowe (538)
- Alokatory (538)
- Pary (539)
- Kontenery (540)
- Podstawowe struktury przechowywania danych (540)
- Podstawowe operacje (541)
- Tablica dynamiczna (543)
- Tablica segmentowa (548)
- Lista (550)
- Adaptery (553)
- Stos (553)
- Kolejka (555)
- Tablica asocjacyjna (558)
- Zbiory elementów (562)
- Algorytmy (564)
- Zamiana wartości (565)
- Zliczanie elementów (565)
- Określanie wartości skrajnych (565)
- Porównywanie elementów (566)
- Kopiowanie elementów (567)
- Zapełnianie podzbioru elementów (568)
- Porządkowanie elementów (568)
- Podsumowanie (569)
- Przestrzenie nazw (571)
- Klasy (572)
- Szablony (572)
- Podsumowanie (573)
Wstęp (11)
CZĘŚĆ I. ŚRODOWISKO PRACY (19)
Rozdział 1. Środowisko programistyczne Microsoft Visual Studio Express 2012 (21)
CZĘŚĆ II. JĘZYK C (51)
Rozdział 2. Wprowadzanie, wyprowadzanie i przechowywanie danych (53)
Rozdział 3. Konstrukcje warunkowe i typy wyliczeniowe (97)
Rozdział 4. Struktury i unie (123)
Rozdział 5. Pętle, tablice i zmienne łańcuchowe (141)
Rozdział 6. Programowanie proceduralne (187)
Rozdział 7. Operacje wejścia-wyjścia (227)
Rozdział 8. Dynamiczne gospodarowanie pamięcią operacyjną (273)
Rozdział 9. Programowanie wielomodułowe (313)
CZĘŚĆ III. JĘZYK C++ (329)
Rozdział 10. Składnia języka C++ (331)
Rozdział 11. Przestrzenie nazw (347)
Rozdział 12. Programowanie obiektowe (355)
Rozdział 13. Dziedziczenie i polimorfizm (391)
Rozdział 14. Przeciążanie operatorów (431)
Rozdział 15. Programowanie uogólnione (445)
Rozdział 16. Zmienne łańcuchowe i strumienie (467)
Rozdział 17. Obsługa sytuacji wyjątkowych (495)
Rozdział 18. Iteratory (515)
Rozdział 19. Biblioteka standardowa STL (537)
Rozdział 20. Programowanie wielomodułowe (571)
Dodatek. Tabela kodów znaków ASCII (575)
Skorowidz (581)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(32,44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
MikroTik, łotewska firma z siedzibą w Rydze, od lat produkuje sprzęt sieciowy. Przystępna cena i świetna jakość sprawiły, że urządzenia sygnowane logo MikroTik zdobyły niezwykłą popularność - po produkty łotewskiej marki sięga się coraz częściej. Jeśli planujesz zmodernizować lub zbudować sieć i chcesz w tym celu użyć urządzeń MikroTik, ta książka Ci w tym pomoże.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy i dlaczego używać takich opcjifunkcjonalności, jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robićw swojej codziennej pracy. Poznasz różnetakie aspekty FP:, jak kompozycjęa, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się również wykorzystać zywania FP w celudla zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Teo wszystkieo pozwoli Ci zdobyć cenne umiejętności, które ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ta książka pomoże Ci w doskonaleniu umiejętności potrzebnych na każdym etapie dochodzenia cyfrowego, od zbierania dowodów, poprzez ich analizę, po tworzenie raportów. Dzięki wielu wskazówkom i praktycznym ćwiczeniom przyswoisz techniki analizy, ekstrakcji danych i raportowania przy użyciu zaawansowanych narzędzi. Poznasz różne systemy przechowywania plików i nauczysz się wyszukiwać urządzenia sieciowe za pomocą skanerów Nmap i Netdiscover. Zapoznasz się też ze sposobami utrzymywania integralności cyfrowego materiału dowodowego. Znajdziesz tu ponadto omówienie kilku bardziej zaawansowanych tematów, takich jak pozyskiwanie ulotnych danych z sieci, nośników pamięci i systemów operacyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Informatyka śledcza i Kali Linux. Przeprowadź analizy nośników pamięci, ruchu sieciowego i zawartości RAM-u za pomocą narzędzi systemu Kali Linux 2022.x. Wydanie III Informatyka śledcza i Kali Linux. Przeprowadź analizy nośników pamięci, ruchu sieciowego i zawartości RAM-u za pomocą narzędzi systemu Kali Linux 2022.x. Wydanie III
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Tę książkę docenią wszyscy zainteresowani eksploracją danych i uczeniem maszynowym, którzy chcieliby pewnie poruszać się w świecie nauki o danych. Pokazano tu, w jaki sposób Excel pozwala zobrazować proces ich eksplorowania i jak działają poszczególne techniki w tym zakresie. Przejrzyście wyjaśniono metody eksploracji danych, a następnie zaprezentowano procedurę budowania ich implementacji w Excelu. Nawet tak złożone zagadnienia, jak algorytmy uczenia maszynowego, zostały wytłumaczone nadzwyczaj przystępnie. Przewodnik został pomyślany tak, aby umożliwić aktywne zdobywanie wiedzy, a niejako przy okazji podnieść umiejętności w posługiwaniu się arkuszem kalkulacyjnym na wyższy poziom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Eksploracja danych za pomocą Excela. Metody uczenia maszynowego krok po kroku Eksploracja danych za pomocą Excela. Metody uczenia maszynowego krok po kroku
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C i C++ Radosław Sokół (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(1)
(2)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie