ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Laws of UX. Using Psychology to Design Better Products & Services (ebook)(audiobook)(audiobook)Książka w języku angielskim

Autor:
Jon Yablonski
Okładka książki/ebooka Laws of UX. Using Psychology to Design Better Products & Services

Okładka książki Laws of UX. Using Psychology to Design Better Products & Services

Okładka książki Laws of UX. Using Psychology to Design Better Products & Services

Okładka książki Laws of UX. Using Psychology to Design Better Products & Services

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
152
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Ebook

169,00 zł
143,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

An understanding of psychology—specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces—is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have. The most elegant design can fail if it forces users to conform to the design rather than working within the "blueprint" of how humans perceive and process the world around them.

This practical guide explains how you can apply key principles in psychology to build products and experiences that are more intuitive and human-centered. Author Jon Yablonski deconstructs familiar apps and experiences to provide clear examples of how UX designers can build experiences that adapt to how users perceive and process digital interfaces.

You’ll learn:

  • How aesthetically pleasing design creates positive responses
  • The principles from psychology most useful for designers
  • How these psychology principles relate to UX heuristics
  • Predictive models including Fitts’s law, Jakob’s law, and Hick’s law
  • Ethical implications of using psychology in design
  • A framework for applying these principles

O autorze

1 Jon Yablonski

Jon Yablonski jest multidyscyplinarnym projektantem, prelegentem i twórcą cyfrowym. Fascynuje go obszar na styku projektowania UX i tworzenia front-endu stron internetowych. Z pasją opracowuje mapy podróży użytkownika i prototypy. Obecnie pracuje w General Motors nad zdefiniowaniem formy interaktywnych doświadczeń nowej generacji w pojazdach.

Zamknij

Wybierz metodę płatności