Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Jan Bielecki
Okładka książki/ebooka Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

Okładka książki Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

Okładka książki Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

Okładka książki Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
1.8/6  Opinie: 11
Stron:
604
Druk:
oprawa miękka
Książka jest łatwym wprowadzeniem do programowania w najnowszej wersji języka Java. Prezentuje zasady programowania grafiki 2-wymiarowej, zasady programowania współbieżnego i animacji, dokonuje pogłębionego przeglądu instrukcji i wyrażeń języka, a poprzez liczne przykłady prezentuje zasady programowania obiektowego, wizualnego i komponentowego w systemie Windows 95/98/NT. Tematem przewodnim książki jest zastosowania programowania współbieżnego do programowania interakcyjnej grafiki i animacji.
0 Jan Bielecki

Zamknij

Wybierz metodę płatności