×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Java. Programowanie obiektowe Marek Wierzbicki

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Java. Programowanie obiektowe Marek Wierzbicki - okladka książki

Java. Programowanie obiektowe Marek Wierzbicki - okladka książki

Java. Programowanie obiektowe Marek Wierzbicki - audiobook MP3

Java. Programowanie obiektowe Marek Wierzbicki - audiobook CD

Autor:
Marek Wierzbicki
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
3.9/6  Opinie: 7
Stron:
264
Druk:
oprawa miękka

Doskonałe wprowadzenie w świat obiektowości

  • Podstawowe zasady programowania obiektowego
  • Programowanie sterowane zdarzeniami
  • Obsługa wyjątków i wielowątkowości

Programowanie obiektowe to technologia, która zdobyła już bardzo mocną pozycję wśród twórców oprogramowania. Nadal jednak wielu programistów, którzy zdobywali doświadczenie, używając języków proceduralnych, ma problemy z jej zrozumieniem i wszechstronnym stosowaniem. Wiele języków programowania określanych mianem "obiektowe" wywodzi się z języków proceduralnych, co ogranicza możliwości wykorzystywania wszystkich zalet obiektowości. Ograniczeń tych pozbawiona jest Java -- stworzony od podstaw, nowoczesny, bezpieczny, niezależny od typu komputera i systemu operacyjnego, w pełni obiektowy język programowania.

Książka "Java. Programowanie obiektowe" opisuje wszystkie aspekty programowania obiektowego w Javie. Początkujący użytkownicy tego języka znajdą w niej wyjaśnienia nawet najbardziej skomplikowanych mechanizmów obiektowości, a ci, którzy posiadają już pewne doświadczenie, mogą wykorzystać ją w charakterze podręcznego kompendium wiedzy. Można znaleźć w niej omówienie zarówno podstawowych zagadnień, jak i zaawansowanych technik obsługi błędów, programowania wielowątkowego i sterowanego zdarzeniami. W książce przedstawiono również metody tworzenia wydajnie działających programów, które do uruchomienia nie wymagają maszyn o potężnej mocy obliczeniowej.

  • Cechy programowania obiektowego
  • Obiektowość w Javie
  • Tworzenie i stosowanie klas i obiektów
  • Budowanie pakietów
  • Tworzenie apletów
  • Komunikacja apletów ze skryptami Java Script
  • Obiekty nasłuchujące i obsługa zdarzeń
  • Przechwytywanie wyjątków
  • Synchronizacja wątków

Poznaj możliwości technologii obiektowej w praktyce.

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.