Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości
- Autor:
- Blake J. Harris
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 504
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości
Wiele firm, które później stały się najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziło się w garażach. Historia Oculusa łamie ten schemat - jej założyciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, inżynier samouk i wizjoner, stworzył swój start-up w zdezelowanej, sześciometrowej przyczepie kempingowej. Młody człowiek chciał sprawić, aby wirtualna rzeczywistość wreszcie zaistniała. Miała pozwolić każdemu, kto chciał, dotknąć Świętego Graala współczesnej technologii - przenieść się do wygenerowanego przez komputer świata, gdzie wszystko jest możliwe, i wykorzystać go do zabawy, zdobywania wiedzy i komunikacji.
Stworzone w Oculusie gogle zachwyciły Marka Zuckerberga do tego stopnia, że Facebook wykupił start-up za niewiarygodną kwotę trzech miliardów dolarów. Wydawać by się mogło, że to happy end fantastycznej opowieści o młodych wizjonerach, z żelazną konsekwencją dążących do spełnienia marzeń o wirtualnej rzeczywistości. Okazało się jednak, że najciekawsza historia dopiero się zacznie. Sklecony niegdyś naprędce start-up, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsiębiorcę, błyskotliwego rosyjskiego programistę i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucję związaną z wirtualnym światem. Z czasem przeradza się ona w niesamowitą podróż - obfitującą w niezliczone zwroty akcji, wygrane bitwy, bolesne porażki, przełomy i intrygi.
Tę książkę można czytać jak pasjonującą powieść o amerykańskim śnie. Może też być potraktowana jako opowieść o biznesie, jakim stały się gry komputerowe. Przedstawia niesamowite zdarzenia i opowiada o nich w wyjątkowy sposób: autor dołożył wszelkich starań, aby trzymać się faktów. Dzięki temu ta książka jest jeszcze bardziej niezwykła - zawarta w niej historia jest prawdziwa!
Thriller. Niesamowita historia. Emocje. Intrygi. Fakty!
Wybrane bestsellery
-
Książka dostarcza bezcennych informacji dotyczących rozwoju rynku gier, jednocześnie pokazując prawa, którymi się rządzi. To oparta na dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami, rzetelna analiza konfliktu i walki między Sega i Nintendo.
-
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)111.30 zł
159.00 zł(-30%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do kryptografii i bibliotek kryptograficznych Pythona. Omówiono tu podstawowe koncepcje z tej dziedziny, najważniejsze algorytmy i niezbędny zakres podstaw matematycznych: liczby pierwsze, teorię grup czy generatory liczb pseudolosowych. Wyjaśniono, czym ...
Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%)
O autorze książki
1 Blake J. HarrisBlake J. Harris — amerykański pisarz, dziennikarz i twórca podcastów, autor bestsellerowej książki Wojny konsolowe. Interesuje się tym, jak technologia odmienia rzeczywistość i wpływa na historię. Współpracuje z licznymi mediami, przeprowadza wywiady z największymi gwiazdami zaangażowanymi w tworzenie najgorszych filmów. Mieszka w Nowym Jorku.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
girlinthebooks Skórowska Natalia
Książka ta z niezwykłą szczegółowością opisuje historię wirtualnej rzeczywistości, która sięga aż do lat 70 XX wieku, ale dopiero od niedawna jej rozwój znacznie przyspieszył. Narracja w tym tytule skupia się na postacia Palmera Luckeya, który mieszkając w przyczepie pod domem rodziców, rezygnując ze studiów zdecydował się postawić wszystko na jedną kartę i całkowicie poświęcił się stworzeniu gogli VR, które okazały się niezwykle rewolucyjnym wynalazkiem. Warto jednak zaznaczyć, że nie jest to krótka opowieść o działaniu i powstaniu Oculusa, ale bardzo, bardzo szczegółowy opis wielu spotkań, rozmów i etapów rozwoju firmy i wirtualnej rzeczywistości. Dawno nie spotkałam się z tak dogłębnym przedstawieniem jakiegoś tematu. Odpowiednia kolejność przedstawienia sytuacji Oculusa sprawia, że zostajemy powoli wprowadzeni i zapoznani z podstawowymi kwestiami związanymi z VR, a następnie wpadamy w wir opowieści o przekrętach, problemach firmy czy rozmów z innymi korporacjami. Żeby wyłapać wszystkie istotne informacje trzeba się skupić, bo jest ich tu cała masa, ale naprawdę warto, bo wrażenia po skończeniu tej książki są niezwykłe. Nie jest to lektura „na raz”, trzeba z nią spędzić wiele godzin, ale każda z nich będzie ze sobą niosła masę nauki i niezwykle ciekawych i istotnych informacji dotyczących coraz szybciej rozwijającej się technologii. Myślę, że świetnie oglądałoby się ekranizację. Jeśli interesują was nowoczesne technologie, gry, odważne pomysły biznesowe czy biografie ciekawych osobistości to ta pozycja z pewnością przypadnie Wam do gustu. Dowiecie się z niej jakie były największe problemy z wypuszczeniem gogli VR na rynek ? Czy ich używanie wpływa na nasz błędnik? Jak udało się odciąć całkowicie dostęp światła w trakcie używania gogli? Jak przebiegał proces poszukiwania nazwy dla firmy, którą teraz znamy jako Oculus? I co z tym wszystkim ma wspólnego założyciel Facebooka? To świetna książka pokazująca szczegółowa jak od zaplecza Facebook i Whatsapp stworzyły więzi łączące cały świat, a wirtualna rzeczywistość zaczyna im w tym coraz bardziej pomagać. Jakie będą dalsze losy tej technologii? Przeczytajcie ten tytuł i przekonajcie się sami, polecam 😊
-
Bunia_czyta Augustyniak Natalia
O czym jest ta książka ? To pytanie chodzi po mojej głowie od rozpoczęcia czytania tej książki. Pozycja ta opowiada o początkach wielkiego powrotu i szybkiego rozwoju Wirtualnej rzeczywistości. Książka ta ukazuje postać niesamowitego młodego człowieka (Palmera Luckeya), który pomimo braku specjalistycznego wykształcenia stworzył coś rewolucyjnego - gogle VR. Książka ta ukazuje jak upublicznienie swoich poglądów(np poglądów politycznych) może negatywnie wpłynąć na dalsze losy człowieka. Utwór ten pokazuję jak wielkie korporacje "pozbywają" się niewygodnych pracowników. Czy jest to dobra książka ? Podczas czytania jej miałam sinusoidalne odczucia. Na początku dość fajne wprowadzenie. Kolejny etap dość nudny. Wszystko wyglądało na bardzo wyidealizowane. Aż tu nagle nieoczekiwany zwrot akcji i zakończenie, którego się nie spodziewałam. Zakończenie rozbiło mnie wewnętrznie na milion kawałków. Nie mogę uwierzyć, że tak wielkie korporacje postępują z ludźmi. I to nie byle jakimi, ale takimi, dzięki którym wszystko powstawało. Czy polecam tę książkę ? Będzie one ciekawa dla osób interesujących się grami i wirtualną rzeczywistością. Czy inni polubią tę pozycję ? Można się zrazić długim wyidealizowanym rozwinięciem. Moja ocena 7/10 ⭐
-
Signum-temporis.pl Agnieszka Paś
Blake J. Harris to amerykański autor dwukrotnych bestsellerów: wciągającego thrillera korporacyjnego o historii konfliktu, który odmienił przemysł gier wideo - "Wojny konsolowe" oraz wydanej w tym roku nakładem wydawnictwa Helion książki "Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości". Harris to również dziennikarz i twórca podcastów, który interesuje się tym, jak wielki wpływ na rzeczywistość i historię ma technologia. Począwszy od kultowych powieści, po kinowe hity, rzeczywistość wirtualna już dawno została okrzyknięta jedną z najlepszych technologii. Zafascynowało to Harrisa, który tym razem postanowił zabrać czytelników w podróż po niezwykłej, prawdziwej historii Oculusa, przedstawiając losy firmy zajmującej się rzeczywistością wirtualną od momentu jej założenia w 2012 roku przez Palmera Luckeya, Brendana Iribe, Michaela Antonova i Nate'a Mitchella. Stworzone przez firmę gogle szybko zachwyciły Marka Zuckerberga, który już w marcu 2014 roku postanowił wykupić start-up za kwotę trzech miliardów dolarów. Opierając się na setkach wywiadów z kluczowymi graczami napędzającymi rewolucję VR oraz uzyskanemu dostępowi do tysięcy dokumentów wewnętrznych, Blake J. Harris stworzył bogatą, kinową narrację, przedstawiającą przełomy, załamania, intrygi i ludzkie dramaty podczas próby zmiany świata. Rezultatem jest porywająca opowieść - przystępne i zarazem zabawne spojrzenie na narodziny nowej branży, która zmieniła zasady gry. Wszystko zaczęło się od wynalazcy Palmera Luckeya, mieszkającego samotnie w przyczepie kempingowej w Long Beach w Kalifornii marzyciela, który zainwestował wszystko w stworzenie urządzenia, pozwalającego graczom takim jak on wkroczyć do wirtualnych światów. Jego start-up szybko zapoczątkował rewolucję, a czytelnik jest świadkiem wielu wygranych i przegranych bitew, wyciągniętych lekcji przedsiębiorczości i niekończących się zwrotów akcji. Sukces książki "Wojny konsolowe" pozwolił Harrisowi rzucić codzienną pracę handlowca na Wall Street i umożliwił mu skupienie się całkowicie na historii Oculusa, nad którą spędził ponad cztery lata, mając bliski kontakt z Palmerem Luckeyem. Autor uzyskał wyłączny dostęp do zespołu wykonawczego, jednak wraz z wyjściem na jaw wielu niewygodnych kwestii i wydarzeń, dostęp do pracowników firmy gwałtownie mu się urwał. Na tym etapie Harris dysponował już wszystkimi potrzebnymi informacjami i mimo wielu zawirowań, bazując na setkach wywiadów udzielonych mu na wyłączność przez pracowników Oculusa i Facebooka oraz pionierów branży VR, zdołał dokończyć i opublikować 500-stronicową pracę poświęconą tej historii. "Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości" to wciągający thriller technologiczny, dzięki któremu czytelnik przenosi się do świata wielkich korporacji, obfitującego w liczne przełomy i sukcesy, ale również w bolesne porażki i intrygi. Czytelnik nie tylko poznaje wiele nietuzinkowych postaci, ale również wkracza do biur technologicznych gigantów i jest świadkiem walki o pozycję i wpływy, wielu wyzwań i profesjonalnych kampanii realizujących cele biznesowe, układów oraz eventów budujących ogromne społeczności IT. To prawdziwa historia o amerykańskim śnie i wielkim biznesie, którym stał się świat gier komputerowych.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The History of the Future: Oculus, Facebook, and the Revolution That Swept Virtual Reality
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Krzyżanowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6689-3, 9788328366893
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-10-20
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6690-9, 9788328366909
- Data wydania ebooka:
-
2020-10-20
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 118060
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Inne
Start-up » Start-up
Spis treści książki
Przedmowa 7
Od autora 15
Prolog 19
CZĘŚĆ I. WIRTUALNA REWOLUCJA 23
Rozdział 1. Chłopiec, który żył, by modować 25
Rozdział 2. Wielki Carmack 39
Rozdział 3. Opowieść o dwóch imprezach branżowych 48
Rozdział 4. Mafia związana ze Scaleformem 56
Rozdział 5. STK 73
Rozdział 6. Kluczowe kwestie, prototypy i partnerstwa 85
Rozdział 7. Wolność to szczęście 91
Rozdział 8. Ta brzemienna w skutki obietnica 99
Rozdział 9. Rozwój 108
Rozdział 10. Valve! 127
Rozdział 11. Kickstarter 142
CZĘŚĆ II. BUDOWANIE FIRMY 153
Rozdział 12. Król popularnych gier 154
Rozdział 13. W świetle jupiterów 164
Rozdział 14. Nietuzinkowe postacie 170
Rozdział 15. Hongkońska kombinacja 187
Rozdział 16. Dzieciaki 198
Rozdział 17. Oculus kontra Ouya 206
Rozdział 18. Dobry, lepszy i najlepszy podczas CES 2013 212
Rozdział 19. Księga Przysłów, 29:18 234
Rozdział 20. Od ściany do ściany 246
Rozdział 21. GDC 262
CZĘŚĆ III. STARE DOBRE CZASY 267
Rozdział 22. Działaj powoli i buduj różne rzeczy (czyli Facebook 2.0) 269
Rozdział 23. Dziewięć opowieści 273
Rozdział 24. Przyszłość świata gier 284
Rozdział 25. Andrew Reisse 289
Rozdział 26. Pomysły tak szalone, że mogłyby zadziałać 295
Rozdział 27. Specjalne pomieszczenie 305
Rozdział 28. Walka o pozycję 310
Rozdział 29. Zuckerbro okazuje zaciekawienie 316
Rozdział 30. Śladem Blue 328
Rozdział 31. Gwałtowne reakcje 342
Rozdział 32. Nowa normalność 347
Rozdział 33. HTC dołącza do gry 353
Rozdział 34. Niespodziewani goście 355
Rozdział 35. Ucieczka do przodu 360
Rozdział 36. Kanarki w kopalni węgla 363
CZĘŚĆ IV. POLITYKA 371
Rozdział 37. Dwanaście dni w 2015 roku 373
Rozdział 38. Przebudzenie śpiących gigantów 383
Rozdział 39. Blokada 390
Rozdział 40. Kontrola uprawnień 398
Rozdział 41. Diabeł tkwi w szczegółach 406
Rozdział 42. Elastyczność 415
Rozdział 43. Dramat internetowy 418
Rozdział 44. The Daily Beast 423
Rozdział 45. Banicja 437
Rozdział 46. Napad z bronią w ręku, komedia i fantastyka kontra dokument 449
Rozdział 47. Wyrok 466
Rozdział 48. Wyzwanie, któremu na pozór nie sposób podołać 471
Rozdział 49. Pracownik numer jeden 479
Rozdział 50. Powrót 484
Podziękowania 491
Przypisy 493
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości Blake J. Harris (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2021-12-25 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem