Grafika wektorowa. Szkolenie podstawowe. Wydanie II (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Von Glitschka
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
262
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

59,00 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

59,00 zł
47,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Wiele osób zajmujących się grafiką ma problemy z precyzyjnym rysowaniem kształtów wektorowych. Co gorsza, wielu projektantów zachłysnęło się możliwościami oferowanymi przez komputer i porzuciło rysowanie dawno temu. W efekcie nawet najbardziej kreatywni twórcy mają problem, aby w pełni realizować swoje zamysły artystyczne. Ich prace wydają się nijakie. A przecież może być zupełnie inaczej!

Trzymasz w ręku przewodnik, który poprowadzi Cię ku artystycznej doskonałości. Dowiesz się, jak ważne jest dochowanie wierności szkicownikowi, jak w pełni wykorzystać swą kreatywność i uniknąć błędów, przez które świetne pomysły są marnowane. Znajdziesz tu dokładny opis wszystkich etapów pracy projektanta i inne użyteczne informacje. Przydadzą Ci się one niezależnie od tego, czy używasz Adobe Illustratora, CorelDRAW czy może Inkscape. Pokazany tu proces twórczy jest usystematyzowany. Konsekwentne podążanie tą ścieżką z pewnością umożliwi Ci tworzenie doskonalszych prac.

Najważniejsze zagadnienia omówione w tej książce:
  • grafika wektorowa i rysunek jako podstawy warsztatu projektanta
  • „metoda zegarowa” umożliwiająca precyzyjne odwzorowanie kształtu krzywych
  • punkty podstawowe i kontrolne, ścieżki i linie pomocnicze
  • szybkie budowanie kształtów
  • solidne podstawy pracy z kolorami i tworzenie detali w ilustracjach
  • dobre praktyki, dobre techniki, atrakcyjne efekty i dopracowywanie rysunku

Rysuj! Kreśl! Projektuj! Twórz!


Von Glitschka — ceniony wykładowca kreatywnego projektowania, zwolennik symbiozy ilustracji z typowym projektowaniem graficznym. Realizował projekty dla najbardziej rozpoznawalnych światowych marek i współpracował z agencjami reklamowymi, firmami projektowymi oraz działami graficznymi korporacji z całego świata. Potrafi inspirować i przekazywać solidną metodologię pracy twórczej, a wszystko to serwuje ze sporą dawką humoru.