C++. Przewodnik dla początkujących
- Autor:
- Alex Allain
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.1/6 Opinie: 22
- Stron:
- 400
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: C++. Przewodnik dla początkujących
Już dziś naucz się programować!
Pomimo ogromnej konkurencji ze strony Javy oraz platformy .NET język C++ wciąż jest niezastąpiony w wielu zadaniach. Sprawdza się wyśmienicie, gdy konieczna jest pełna kontrola nad sprzętem oraz możliwie najwyższa wydajność. Jeżeli chcesz się przekonać, jak wykorzystać jego potencjał, trafiłeś na doskonałą książkę!
Opanowanie tego języka nie jest tak trudne, jak myślisz. Dzięki temu podręcznikowi bez problemu rozpoczniesz przygodę z C++. W trakcie lektury przygotujesz Twoje środowisko pracy (niezależnie od tego, czy korzystasz z Linuksa, Mac OS, czy Windowsa), poznasz składnię języka i jego elementy. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak deklarować zmienne i przechowywać w nich dane oraz jak używać instrukcji warunkowych. Część druga tej książki została poświęcona zagadnieniom związanym z pracą z danymi. Poznasz możliwości tablic, struktur oraz popracujesz ze wskaźnikami. Na koniec zajmiesz się technikami programowania obiektowego oraz debugowaniem kodu. To świetny podręcznik, dzięki któremu nawet laik może zacząć programować w C++. Warto spróbować!
Dzięki tej książce:
- przygotujesz środowisko pracy
- poznasz składnię i elementy języka C++
- opanujesz tablice, struktury i wskaźniki
- poznasz techniki programowania obiektowego
- stworzysz swój pierwszy program w C++
Poznaj moc C++!
Wybrane bestsellery
-
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarz...
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w ...
Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet) Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)119.40 zł
199.00 zł(-40%) -
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest p...
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4 Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Chcesz się nauczyć programować? Świetna decyzja! Wybierz język obiektowy, łatwy w użyciu, z przejrzystą składnią. Python będzie wprost doskonały! Rozwijany od ponad 20 lat, jest dojrzałym językiem, pozwalającym tworzyć zaawansowane aplikacje dla różnych systemów operacyjnych. Ponadto posiada syst...
Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Tablice informatyczne. C++" zawierają zestawienie najpotrzebniejszych informacji dotyczących języka C++. Każdy programista doceni je, gdy podczas pracy nie będzie miał czasu na wertowanie kilkunastu książek.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
6.45 zł
12.90 zł(-50%) -
Algorytmika to dziedzina, która w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat dostarczyła wielu efektywnych narzędzi wspomagających rozwiązywanie różnorodnych zagadnień za pomocą komputera. Dla niektórych stanowi swego rodzaju książkę kucharską, do której sięgają jedynie po wybrane przepisy, a dla innych...
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Otwórz się na Javę i projektowanie obiektowe. Przystąp do nauki unikalną metodą, wykraczającą poza suche opisy składni oraz sposobów omijania codziennie spotykanych raf programistycznych. To doskonały podręcznik dla osób, które lubią uczyć się nowych języków programowania i nie mają wykształcenia...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
48.50 zł
97.00 zł(-50%) -
Java przydaje się do wszystkiego. Jej legendarna elastyczność zyskuje rzesze zwolenników, z których żaden nie może obyć się bez tablic informatycznych, zawierających wszystkie najważniejsze elementy i konstrukcje tego języka. Wśród nich wymienić można chociażby szczegółowo rozpisane typy danych, ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
6.45 zł
12.90 zł(-50%) -
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serweroweg...
C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Jumping into C++
- Tłumaczenie:
- Ireneusz Jakóbik
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8920-0, 9788324689200
- Data wydania książki drukowanej:
- 2014-06-09
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8921-7, 9788324689217
- Data wydania ebooka:
-
2014-06-09
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 19659
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.7MB
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
Spis treści książki
- Czym jest język programowania? (15)
- Słyszałem o języku, który nazywa się C. Jaka jest różnica między nim a C++? (15)
- Czy powinienem znać C, aby nauczyć się C++? (16)
- Czy żeby zostać programistą, muszę znać matematykę? (16)
- Terminologia (16)
- Programowanie (16)
- Plik wykonywalny (16)
- Edycja i kompilowanie plików źródłowych (17)
- Uwaga na temat przykładowych kodów źródłowych (17)
- Windows (17)
- Krok 1. Pobierz Code::Blocks (18)
- Krok 2. Zainstaluj Code::Blocks (18)
- Krok 3. Uruchom Code::Blocks (18)
- Rozwiązywanie problemów (21)
- Czym właściwie jest Code::Blocks? (23)
- Macintosh (23)
- Xcode (23)
- Instalowanie Xcode (24)
- Uruchamianie Xcode (24)
- Tworzenie pierwszego programu C++ w Xcode (24)
- Instalowanie Xcode 4 (28)
- Uruchamianie Xcode (28)
- Tworzenie pierwszego programu C++ w Xcode (28)
- Rozwiązywanie problemów (31)
- Linux (33)
- Krok 1. Instalowanie g++ (33)
- Krok 2. Uruchomienie g++ (34)
- Krok 3. Uruchomienie programu (34)
- Krok 4. Konfigurowanie edytora tekstowego (35)
- Konfigurowanie nano (35)
- Korzystanie z nano (36)
- Wprowadzenie do języka C++ (39)
- Najprostszy program w C++ (39)
- Co się dzieje, jeżeli nie możesz zobaczyć swojego programu? (41)
- Podstawowa struktura programu w C++ (42)
- Komentowanie programów (42)
- Specyfika myślenia programisty. Tworzenie kodu wielokrotnego użycia (43)
- Kilka słów na temat radości i bólu praktyki (44)
- Sprawdź się (44)
- Zadania praktyczne (45)
- Deklarowanie zmiennych w C++ (47)
- Korzystanie ze zmiennych (48)
- Co zrobić, gdy program błyskawicznie kończy działanie? (48)
- Zmiana wartości zmiennych oraz ich porównywanie (49)
- Skrócone zapisy na dodawanie i odejmowanie jedynki (50)
- Poprawne i niepoprawne użycie zmiennych (51)
- Najczęściej popełniane błędy podczas deklarowania zmiennych w C++ (51)
- Rozróżnianie wielkości liter (52)
- Nazwy zmiennych (53)
- Przechowywanie łańcuchów tekstowych (53)
- No dobrze, rozumiem już łańcuchy tekstowe, ale co z pozostałymi typami? (55)
- Mały sekret liczb zmiennoprzecinkowych (56)
- Mały sekret liczb całkowitych (57)
- Sprawdź się (57)
- Zadania praktyczne (58)
- Podstawowa składnia instrukcji if (59)
- Wyrażenia (60)
- Czym jest prawda? (61)
- Typ bool (61)
- Instrukcja else (62)
- Instrukcje else-if (62)
- Porównywanie łańcuchów tekstowych (63)
- Więcej interesujących warunków budowanych za pomocą operatorów logicznych (64)
- Logiczne nie (64)
- Logiczne ORAZ (65)
- Logiczne LUB (65)
- Łączenie wyrażeń (66)
- Przykładowe wyrażenia logiczne (67)
- Sprawdź się (67)
- Zadania praktyczne (68)
- Pętla while (69)
- Najczęściej popełniany błąd (70)
- Pętla for (70)
- Inicjalizacja zmiennej (71)
- Warunek pętli (71)
- Aktualizacja zmiennej (71)
- Pętla do-while (72)
- Kontrolowanie przebiegu pętli (73)
- Pętle zagnieżdżone (75)
- Wybór właściwego rodzaju pętli (76)
- Pętla for (76)
- Pętla while (76)
- Pętla do-while (77)
- Sprawdź się (78)
- Zadania praktyczne (78)
- Składnia funkcji (81)
- Zmienne lokalne i zmienne globalne (83)
- Zmienne lokalne (83)
- Zmienne globalne (84)
- Ostrzeżenie dotyczące zmiennych globalnych (85)
- Przygotowanie funkcji do użycia (86)
- Definicja i deklaracja funkcji (86)
- Przykład użycia prototypu funkcji (87)
- Rozbijanie programu na funkcje (88)
- Kiedy wciąż na nowo powtarzasz ten sam kod (88)
- Kiedy chcesz, żeby kod był łatwiejszy do czytania (88)
- Nazywanie i przeładowywanie funkcji (89)
- Podsumowanie wiadomości o funkcjach (89)
- Sprawdź się (90)
- Zadania praktyczne (90)
- Porównanie instrukcji switch case z if (93)
- Tworzenie prostych typów za pomocą wyliczeń (94)
- Sprawdź się (96)
- Zadania praktyczne (96)
- Uzyskiwanie liczb losowych w C++ (98)
- Błędy i losowość (100)
- Sprawdź się (101)
- Zadania praktyczne (102)
- Krótka dygresja na temat wydajności i bezpieczeństwa kodu (106)
- Co robić, kiedy nie znasz algorytmu? (107)
- Zadania praktyczne (110)
- Podstawowa składnia tablic (113)
- Przykładowe zastosowania tablic (114)
- Przechowywanie zamówień w tablicach (114)
- Odwzorowanie siatek w tablicach wielowymiarowych (115)
- Korzystanie z tablic (115)
- Tablice i pętle (115)
- Przekazywanie tablic do funkcji (116)
- Wypadnięcie poza ostatni element tablicy (118)
- Sortowanie tablic (118)
- Sprawdź się (122)
- Zadania praktyczne (123)
- Wiązanie wielu wartości (125)
- Składnia (125)
- Przekazywanie struktur (127)
- Sprawdź się (129)
- Zadania praktyczne (130)
- Zapomnij o wszystkim, co do tej pory słyszałeś (131)
- No dobrze, czym są wskaźniki? Dlaczego powinny mnie obchodzić? (131)
- Czym jest pamięć komputera? (132)
- Zmienne a adresy (133)
- Uwaga na temat nazewnictwa (133)
- Organizacja pamięci (134)
- Nieprawidłowe wskaźniki (135)
- Pamięć i tablice (136)
- Pozostałe zalety i wady wskaźników (136)
- Sprawdź się (137)
- Zadania praktyczne (137)
- Składnia wskaźników (139)
- Deklarowanie wskaźnika (139)
- Otrzymywanie adresu zmiennej za pomocą wskaźnika (140)
- Użycie wskaźnika (140)
- Niezainicjalizowane wskaźniki i wartość NULL (143)
- Wskaźniki i funkcje (144)
- Referencje (146)
- Referencje a wskaźniki (147)
- Sprawdź się (148)
- Zadania praktyczne (148)
- Pozyskiwanie pamięci za pomocą instrukcji new (151)
- Brak pamięci (152)
- Referencje i dynamiczna alokacja (152)
- Wskaźniki i tablice (152)
- Tablice wielowymiarowe (155)
- Arytmetyka wskaźników (155)
- Zrozumieć tablice dwuwymiarowe (156)
- Wskaźniki do wskaźników (157)
- Wskaźniki do wskaźników i tablic dwuwymiarowych (159)
- Oswajanie wskaźników (160)
- Sprawdź się (160)
- Zadania praktyczne (161)
- Wskaźniki i struktury (165)
- Tworzenie listy powiązanej (166)
- Pierwszy przebieg (167)
- Drugi przebieg (168)
- Przeglądanie listy powiązanej (169)
- Oswajanie list powiązanych (170)
- Tablice a listy powiązane (171)
- Sprawdź się (173)
- Zadania praktyczne (175)
- Jak postrzegać rekurencję? (177)
- Rekurencja i struktury danych (179)
- Pętle i rekurencja (181)
- Stos (183)
- Zaleta stosu (185)
- Wady rekurencji (185)
- Debugowanie przepełnienia stosu (186)
- Wydajność (188)
- Oswajanie rekurencji (188)
- Sprawdź się (188)
- Zadania praktyczne (189)
- Konwencje nazewnicze (193)
- Implementacja drzew binarnych (194)
- Wstawianie węzła do drzewa (194)
- Przeszukiwanie drzewa (196)
- Niszczenie drzewa (197)
- Usuwanie węzła z drzewa (199)
- Praktyczne zastosowanie drzew binarnych (206)
- Koszt tworzenia drzew i map (207)
- Sprawdź się (208)
- Zadania praktyczne (208)
- Wektor - tablica o zmiennych rozmiarach (212)
- Przekazywanie wektorów do metod (213)
- Inne właściwości wektorów (213)
- Mapy (214)
- Iteratory (215)
- Sprawdzanie, czy wartość znajduje się w mapie (217)
- Oswajanie biblioteki STL (218)
- Więcej informacji o STL (219)
- Sprawdź się (219)
- Zadania praktyczne (220)
- Wczytywanie łańcuchów tekstowych (221)
- Długość łańcucha i dostęp do jego elementów (223)
- Wyszukiwanie i podłańcuchy (224)
- Przekazywanie łańcucha przez referencję (225)
- Szerzenie się const (226)
- Const i STL (227)
- Sprawdź się (228)
- Zadania praktyczne (229)
- Zaczynamy (232)
- Wstrzymywanie działania programu (233)
- Debugowanie awarii (239)
- Zaglądanie do zawieszonego programu (242)
- Modyfikowanie zmiennych (245)
- Podsumowanie (246)
- Zadania praktyczne (246)
- Zadanie nr 1. Problem z wykładnikiem (246)
- Zadanie nr 2. Problem z dodawaniem liczb (247)
- Zadanie nr 3. Problem z ciągiem Fibonacciego (247)
- Zadanie nr 4. Problem z odczytywaniem i wyświetlaniem listy (248)
- Proces kompilacji w języku C++ (251)
- Przetwarzanie wstępne (252)
- Kompilacja (253)
- Konsolidacja (253)
- Dlaczego kompilacja i konsolidacja przebiegają oddzielnie? (254)
- Jak rozbić program na wiele plików? (254)
- Krok 1. Oddzielanie deklaracji od definicji (255)
- Krok 2. Określenie, które funkcje powinny być wspólne (255)
- Krok 3. Przeniesienie wspólnych funkcji do nowych plików (255)
- Przykładowy program (256)
- Pozostałe zasady pracy z plikami nagłówkowymi (259)
- Praca z wieloma plikami źródłowymi w środowisku programistycznym (260)
- Sprawdź się (262)
- Zadania praktyczne (264)
- Powielony kod (265)
- Założenia dotyczące przechowywania danych (266)
- Projekt i komentarze (268)
- Sprawdź się (269)
- Użycie funkcji w celu ukrycia układu struktury (272)
- Deklaracja metody i składnia wywołania (273)
- Przeniesienie definicji funkcji poza strukturę (274)
- Sprawdź się (275)
- Zadania praktyczne (275)
- Ukrywanie sposobu przechowywania danych (278)
- Deklarowanie instancji klasy (279)
- Odpowiedzialności klasy (280)
- Co tak naprawdę znaczy private? (281)
- Podsumowanie (281)
- Sprawdź się (281)
- Zadania praktyczne (282)
- Konstruowanie obiektu (283)
- Co się stanie, jeśli nie utworzysz konstruktora? (285)
- Inicjalizacja składowych klasy (286)
- Użycie listy inicjalizacyjnej do pól stałych (287)
- Niszczenie obiektu (288)
- Niszczenie podczas usuwania (290)
- Niszczenie przy wyjściu poza zakres (290)
- Niszczenie przez inny destruktor (291)
- Kopiowanie klas (291)
- Operator przypisania (292)
- Konstruktor kopiujący (295)
- Pełna lista metod generowanych przez kompilator (296)
- Całkowite zapobieganie kopiowaniu (296)
- Sprawdź się (297)
- Zadania praktyczne (298)
- Dziedziczenie w C++ (300)
- Pozostałe zastosowania oraz nieprawidłowe użycia dziedziczenia (304)
- Dziedziczenie, konstruowanie obiektów oraz ich niszczenie (304)
- Polimorfizm i dziedziczenie obiektów (306)
- Problem przycinania (308)
- Dzielenie kodu z podklasami (309)
- Dane chronione (309)
- Dane obejmujące całą klasę (310)
- W jaki sposób zaimplementowany jest polimorfizm? (311)
- Sprawdź się (313)
- Zadania praktyczne (314)
- Kiedy stosować instrukcję using namespace (319)
- Kiedy należy utworzyć przestrzeń nazw? (319)
- Sprawdź się (320)
- Zadania praktyczne (320)
- Podstawy plikowych operacji wejścia-wyjścia (321)
- Czytanie z plików (321)
- Formaty plików (323)
- Koniec pliku (324)
- Zapisywanie plików (326)
- Tworzenie nowych plików (327)
- Pozycja pliku (327)
- Pobieranie argumentów z wiersza poleceń (330)
- Obsługa argumentów liczbowych (332)
- Pliki binarne (332)
- Praca z plikami binarnymi (334)
- Konwersja na typ char* (335)
- Przykład binarnych operacji we/wy (335)
- Przechowywanie klas w pliku (336)
- Czytanie z pliku (338)
- Sprawdź się (340)
- Zadania praktyczne (341)
- Szablony funkcji (343)
- Inferencja typów (345)
- Kacze typowanie (345)
- Szablony klas (346)
- Wskazówki dotyczące pracy z szablonami (347)
- Szablony i pliki nagłówkowe (349)
- Podsumowanie informacji o szablonach (349)
- Interpretacja komunikatów o błędach w szablonach (350)
- Sprawdź się (353)
- Zadania praktyczne (354)
- Rozwiązywanie problemów związanych z odstępami (357)
- Określanie szerokości pola za pomocą instrukcji setw (357)
- Zmiana znaku dopełniającego (358)
- Trwała zmiana ustawień (358)
- Korzystanie ze znajomości iomanip (359)
- Wyświetlanie liczb (360)
- Określanie precyzji wyświetlanych liczb za pomocą instrukcji setprecision (361)
- A co z pieniędzmi? (361)
- Wyświetlanie liczb o różnych podstawach (362)
- Zwalnianie zasobów po wystąpieniu wyjątku (364)
- Ręczne czyszczenie zasobów w bloku catch (365)
- Zgłaszanie wyjątków (366)
- Specyfikacja wyjątków (367)
- Korzyści płynące z wyjątków (368)
- Nieprawidłowe użycie wyjątków (369)
- Podsumowanie informacji o wyjątkach (370)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 2. (372)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 3. (373)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 4. (374)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 5. (374)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 6. (375)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 7. (375)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 8. (376)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 10. (377)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 11. (377)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 12. (378)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 13. (379)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 14. (380)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 15. (381)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 16. (382)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 17. (383)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 18. (384)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 19. (385)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 21. (385)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 22. (386)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 23. (386)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 24. (387)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 25. (387)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 26. (389)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 27. (390)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 28. (391)
- Rozwiązanie testu z rozdziału 29. (391)
CZĘŚĆ I. WSKOCZ W C++ (13)
Rozdział 1. Wprowadzenie. Konfiguracja środowiska programistycznego (15)
Rozdział 2. Podstawy C++ (39)
Rozdział 3. Interakcja z użytkownikiem. Zapisywanie informacji w zmiennych (47)
Rozdział 4. Instrukcje warunkowe (59)
Rozdział 5. Pętle (69)
Rozdział 6. Funkcje (81)
Rozdział 7. Instrukcje switch case oraz typ wyliczeniowy (91)
Rozdział 8. Dodawanie do programu elementu losowości (97)
Rozdział 9. Co zrobić, kiedy1 nie wiesz, co robić? (103)
CZĘŚĆ II. PRACA Z DANYMI (111)
Rozdział 10. Tablice (113)
Rozdział 11. Struktury (125)
Rozdział 12. Wprowadzenie do wskaźników (131)
Rozdział 13. Korzystanie ze wskaźników (139)
Rozdział 14. Dynamiczna alokacja pamięci (151)
Rozdział 15. Wprowadzenie do struktur danych: listy powiązane (163)
Rozdział 16. Rekurencja (177)
Rozdział 17. Drzewa binarne (191)
Rozdział 18. Standardowa biblioteka szablonów (211)
Rozdział 19. Więcej o łańcuchach tekstowych (221)
Rozdział 20. Debugowanie w Code::Blocks (231)
CZĘŚĆ III. TWORZENIE WIĘKSZYCH PROGRAMÓW (249)
Rozdział 21. Rozbijanie programów na mniejsze części (251)
Rozdział 22. Wprowadzenie do projektowania programów (265)
Rozdział 23. Ukrywanie reprezentacji struktur danych (271)
Rozdział 24. Klasa (277)
Rozdział 25. Cykl życia klasy (283)
Rozdział 26. Dziedziczenie i polimorfizm (299)
Rozdział 27. Przestrzenie nazw (317)
Rozdział 28. Plikowe operacje wejścia-wyjścia (321)
Rozdział 29. Szablony w C++ (343)
CZĘŚCI IV. ZAGADNIENIA ROZMAITE (355)
Rozdział 30. Formatowanie danych wyjściowych za pomocą iomanip (357)
Rozdział 31. Wyjątki i raportowanie błędów (363)
Rozdział 32. Końcowe przemyślenia (371)
Skorowidz (393)
Helion - inne książki
-
W drugiej części tego zaktualizowanego przewodnika dla zaawansowanych informatyków znalazł się między innymi opis mechanizmu wywołania ALPC i procedury synchronizacji sterowników urządzeń i aplikacji. Omówiono zasady wirtualizacji, a także takie elementy jak rejestr, interfejs WMI, usługi ETW i D...
Windows od środka. Wnętrze nowoczesnego systemu, wirtualizacja, systemy plików, rozruch, bezpieczeństwo i dużo więcej. Wydanie VII Windows od środka. Wnętrze nowoczesnego systemu, wirtualizacja, systemy plików, rozruch, bezpieczeństwo i dużo więcej. Wydanie VII
Mark Russinovich, Andrea Allievi, Alex Ionescu, David Solomon
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)107.40 zł
179.00 zł(-40%) -
Lektura tej książki nauczy Cię myśleć o danych inaczej niż dotychczas. Przekonasz się, że to nie tylko wypełnione kolumny i wiersze. Nie poprzestaniesz na prostej pracy z danymi, a nauczysz się je układać w historie obfitujące w cenne wnioski. Dowiesz się, jak sobie radzić z wartościami, które wy...
Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Najlepiej stawiać je z GIMP-em ― darmowym, otwartoźródłowym programem do edycji grafiki rastrowej. Dla kogoś, kto chce zacząć samodzielnie pracować nad obróbką zdjęć i tworzeniem rysunków, największe znaczenie ma oczywiście to, co GIMP potrafi. A potrafi naprawdę dużo. Dokonasz w nim retusz...
GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Ten praktyczny przewodnik zawiera szeroki przegląd strategii, wzorców i form testowania oprogramowania, ułatwiających dobór ścieżek i podejść do konkretnych projektów w zależności od zakresu, budżetu i ram czasowych. Książka uczy przydatnych umiejętności w zakresie przeprowadzania testów wydajnoś...
Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Książka tak, napisana z myślą o doświadczonych programistach, zawiera wiele przykładowych programów, które pozwolą Ci poznać praktyczne tajniki języka, takie jak typy ogólne, LINQ oraz techniki programowania asynchronicznego. Następnie poznasz najnowsze możliwości platformy .NET 6 oraz języka C# ...
C# 10. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows, internetowych i biurowych C# 10. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows, internetowych i biurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to rzecz na wskroś praktyczna. Dowiesz się z niej, jak w prosty i szybki sposób uruchomić własny sklep internetowy na CMS WordPress z użyciem wtyczki WooCommerce. Na systemie zarządzania treścią WordPress bazuje blisko 40 procent istniejących stron internetowych, a...
Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.74 zł
42.90 zł(-40%) -
Architekt ma w sobie coś z boga. Przecież kreuje świat. Formę i funkcję budynków, krajobrazy, a nawet przestrzeń naszych mieszkań. Wpływa na otoczenie, świadomie umieszczając w nim kolejne elementy, zmieniające lub podkreślające charakter przestrzeni. Architekci potrafią zaprojektować prawdziwe d...
Projektowanie architektoniczne. Wprowadzenie do zawodu architekta. Wydanie III Projektowanie architektoniczne. Wprowadzenie do zawodu architekta. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Sztuczna inteligencja staje się powoli nieodzownym składnikiem naszego życia. Przeszła długą drogę od modnego hasła pojawiającego się głównie w specjalistycznych publikacjach do technologii mającej realny wpływ na naszą codzienność. Z każdym dniem lepiej radzi sobie z coraz bardziej zaawansowanym...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla specjalistów, którzy chcą poszerzyć wiedzę na temat cyberbezpieczeństwa. Opisano tu aktualne koncepcje związane z podatnościami i zagrożeniami bezpieczeństwa, w tym model dojrzałości cybernetycznej. Zaprezentowano narzędzia takie jak Wireshark, DVWA, Burp Suite, OpenVA...
Cyberbezpieczeństwo dla zaawansowanych. Skuteczne zabezpieczenia systemu Windows, Linux, IoT i infrastruktury w chmurze Cyberbezpieczeństwo dla zaawansowanych. Skuteczne zabezpieczenia systemu Windows, Linux, IoT i infrastruktury w chmurze
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Ten praktyczny przewodnik po Selenium WebDriver w wersji 4 z uwzględnieniem implementacji w Javie jest przeznaczony dla programistów Javy, inżynierów jakości i testerów. Przedstawiono w nim główne aspekty zautomatyzowanej nawigacji po stronie, manipulacji w przeglądarce, interakcji z elementami, ...
Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: C++. Przewodnik dla początkujących Alex Allain (22)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(6)
(1)
(2)
(3)
(3)
Data dodania: 2020-08-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-10-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Karol Klimczak ,
Data dodania: 2016-12-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Inżynier budownictwa
Data dodania: 2016-03-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-08-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-08-01 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-07-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-01-11 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-05-17 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jakub Gawron,
Data dodania: 2016-02-06 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał,
Data dodania: 2015-03-21 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
slowmotion,
Data dodania: 2015-01-03 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-07-02 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz,
Data dodania: 2016-09-22 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin Grabowy,
Data dodania: 2016-02-14 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Andrzej Bartosik, mechanik
Data dodania: 2015-09-26 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
M, Programista
Data dodania: 2018-03-27 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Edward,
Data dodania: 2017-04-24 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł ,
Data dodania: 2015-09-18 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-04-10 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-10-07 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
Krzysztof,
Data dodania: 2019-07-09 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii