C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty
- Autor:
- Andrzej Daniluk
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Kompendium programisty
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.8/6 Opinie: 5
- Stron:
- 744
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty
Jeden z najnowszych produktów firmy Borland, C++Builder Borland Developer Studio 2006, to połączenie nowoczesnego języka programowania, jakim jest C++, biblioteki komponentów wizualnych, zintegrowanego środowiska programistycznego oraz narzędzi służących do modelowania oprogramowania. Pomimo że zaimplementowana w C++Builder wersja języka C++ nie jest dokładnym odzwierciedleniem standardu ANSI, środowisko to zyskało duże uznanie wśród najlepszych programistów, doceniających jego uniwersalność i stabilność.
Książka "C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty" przedstawia zasady programowania w języku C++ z wykorzystaniem narzędzia C++Builder 2006. Opisuje zarówno samo środowisko, jak i poszczególne elementy języka. Dzięki niej nauczysz się korzystać z języka UML używanego do projektowania aplikacji oraz dowiesz się, jak realizować projekty, wykorzystując język C++. Poznasz także nowoczesne metodologie tworzenia oprogramowania za pomocą narzędzi typu RAD.
- Środowisko C++Builder Borland Developer Studio 2006
- Podstawy języka UML
- Korzystanie z biblioteki STL
- Obsługa wyjątków
- Operacje na systemie plików
- Programowanie wielowątkowe
- Komponenty
- Programowanie grafiki
Poznaj potęgę języka C++
i zdobądź szczególne umiejętności programowania.
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(24,05 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł (-40%) -
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ostatnie kilkadziesiąt lat to okres burzliwego rozwoju technologii informatycznych i ciągłego zwiększania możliwości komputerów dostępnych dla coraz to szerszych rzesz użytkowników. Z zaawansowanych narzędzi graficznych i symulacyjnych mogą obecnie korzystać już nie tylko profesjonaliści zatrudnieni w dużych korporacjach dysponujących ogromnymi zasobami finansowymi, lecz również pasjonaci, programiści i graficy pracujący dla niewielkich firm, które tworzą animacje komputerowe na użytek przemysłu czy branży rozrywkowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serwerowego - słowem, wszędzie tam, gdzie liczy się wydajność i niskie zużycie zasobów. Co więcej, napisane w nim programy są przenośne, dzięki czemu można je kompilować pod różne platformy sprzętowe i systemowe. C++ jest też doskonałym językiem do nauki programowania, również dlatego, że jego składnię wykorzystuje się w wielu innych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.
- Druk
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
(42,78 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Andrzej Daniluk - pozostałe książki
-
Pokaże Ci ona całą architekturę standardu USB oraz implikacje jego stosowania dla różnych urządzeń. Dzięki niej poznasz także podstawy zasad programowania transmisji USB z wykorzystaniem zasobów systemów operacyjnych Windows oraz współistniejących bibliotek programistycznych. W dodatku autor tego wyczerpującego podręcznika nie poprzestaje na suchym wyliczeniu typów danych czy funkcji, lecz zamieszcza mnóstwo wskazówek dotyczących konkretnych, działających aplikacji. Jeśli myślisz o programowaniu transmisji danych w USB, nie znajdziesz nic lepszego!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka USB. Praktyczne programowanie z Windows API w C++ w zwięzły sposób przedstawia wszelkie zagadnienia, dotyczące użytkowania i programowania transmisji USB. Korzystając z tego podręcznika, poznasz nie tylko teoretyczne podstawy działania USB, ale także zdobędziesz praktyczne umiejętności w tym zakresie. Książka zawiera zarówno konkretne przykłady, jak i ćwiczenia do samodzielnego wykonania dla wszystkich, którzy chcą zyskać wiedzę na zaawansowanym poziomie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dzięki książce "C++Builder 2006. Ćwiczenia praktyczne" uczynisz ten właśnie pierwszy krok. Poznasz środowisko C++Builder 2006 i podstawy języka C++. Przeczytasz o programowaniu obiektowym i obsłudze zdarzeń.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Język C++ od czasu jego zdefiniowania przez Bjarne Stroustrupa był kilkakrotnie uaktualniany w latach 80. i 90. XX wieku. Chociaż C++Builder nie jest dokładnym odzwierciedleniem standardu ANSI języka C++, to obecna jego wersja przygotowana przez firmę Borland jest stabilna i zgodna z oczekiwaniami programistów. Borland C++Builder stanowi połączenie nowoczesnego języka programowania, jakim jest C++, biblioteki komponentów wizualnych VCL/CLX oraz zintegrowanego środowiska programisty IDE.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jeśli opanowałeś już podstawy C++ Buildera i zacząłeś wykorzystywać to środowisko we własnych projektach, przyszedł zapewne czas na dokonanie następnego kroku: poznanie zaawansowanych technik programistycznych. Książka "C++Builder 6. Ćwiczenia zaawansowane" to ponad 30 kompletnych przykładowych projektów. Jak wszystkie książki z tej serii jest ona
- Druk pkt
Niedostępna
-
Borland C++ Builder to jedno z najwygodniejszych środowisk programistycznych dla programistów C++, platforma ciesząca się dużą popularnością i mająca za sobą długą historię. W języku C++ napisano wiele aplikacji dla Windows, z których znaczna część powstała właśnie w Builderze. "C++ Builder. Ćwiczenia" to uzupełnienie poprzedniej publikacji Wydawni
- Druk pkt
Niedostępna
-
Drugie wydanie książki "RS 232C -- praktyczne programowanie. Od Pascala i C++ do Delphi i Buildera" to kompendium wiedzy adresowane do osób zajmujących się tworzeniem oprogramowania sterującego urządzeniami podłączanymi przez port szeregowy. Książka umożliwia zdobycie wiedzy niezbędnej, by przy użyciu narzędzi Delphi i Builder tworzyć w Pascalu i C
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka adresowana jest do osób piszących swe aplikacje zarówno w Delphi, jak i C++ Builderze oraz pragnących zapoznać się ze sposobami realizacji transmisji szeregowej przy użyciu narzędzi oferowanych przez Win32 API. Zawiera ona szereg cennych wskazówek dotyczących metod konstruowania algorytmów pomocnych w oprogramowaniu różnego rodzaju urządzeń
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka adresowana jest do osób zaczynających swą przygodą z programowaniem obiektowym w środowisku Borland C++ Bulider 5. Materiały w niej zawarte mogą też stanowić uzupełnienie wiadomości dla osób znających starsze wersje C++Buildera. Główny nacisk został położony na przypomnienie zasad wykorzystywania komponentów z biblioteki VCL, jak również na
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce szybko nauczysz się pisać programy sterujące urządzeniami podłączanymi przez port szeregowy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Kompendium programisty
-
Promocja Promocja 2za1
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(129,35 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest jedenastym wydaniem wyczerpującego kompendium programisty Javy, w pełni zaktualizowanym, uzupełnionym o nowości wprowadzone w Java SE 11. Opisuje język kompleksowo: jego składnię, słowa kluczowe oraz najistotniejsze zasady programowania. Zawiera także informacje o najważniejszych składnikach biblioteki Javy, takich jak klasy wejścia-wyjścia, framework Collections, biblioteka strumieni oraz narzędzia programowania współbieżnego. Oczywiście szczegółowo został tu opisany inny niezwykle ważny element — system modułów Javy. Przedstawiono też interaktywne narzędzie programistyczne JShell. Podręcznik jest przejrzysty, napisany jasnym i zrozumiałym językiem, co zdecydowanie ułatwia naukę. Co ważne, poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. Z tak przygotowanego materiału skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Ta książka jest IX wydaniem znakomitego podręcznika, w pełni zaktualizowanym o informacje dotyczące Java SE 9. W przystępny sposób wyjaśniono tu, jak pisać, kompilować, debugować i uruchamiać kod Javy. Znalazły się tu także informacje o kluczowych elementach biblioteki Java API, takich jak obsługa wejścia-wyjścia, Collections Framework, biblioteka strumieni oraz narzędzia do programowania współbieżnego. W praktyczny sposób przedstawiono bibliotekę Swing, JavaFX, technologię JavaBeans oraz serwletów. Książka zawiera także szczegółowy opis modułów i praktyczne wprowadzenie do JShell, narzędzia do interaktywnego programowania w Javie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Czytając ją, poznasz podstawy tego języka, a także dowiesz się, w jaki sposób pisać skrypty i do jakich obiektów je dołączać. Nauczysz się kontrolować elementy graficzne, dźwiękowe, tekstowe i nawigacyjne umieszczone w prezentacji za pomocą poleceń ActionScriptu. Opanujesz sposoby łączenia witryn WWW tworzonych we Flashu z zewnętrznymi plikami, przeglądarką internetową i serwerem, na którym są publikowane. Znajdziesz tu także informacje o wykrywaniu błędów w skryptach i ich usuwaniu.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka "Delphi 2005. Kompendium programisty" przedstawia najnowszą wersję tego popularnego narzędzia. Jej pierwsza część opisuje zagadnienia podstawowe -- interfejs użytkownika i zasady programowania, najważniejsze elementy platformy .
- Druk pkt
Niedostępna
-
Poznaj najnowszą wersję Delphi i twórz aplikacje dla platformy .NET W dobie tak dynamicznego rozwoju technologii informatycznych możliwość szybkiego stworzenia aplikacji jest dużym atutem. Dlatego powstają coraz bardziej rozbudowane środowiska programistyczne, umożliwiające skonstruowanie aplikacji z "cegiełek", które można wykorzystywać wielokro
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Książka "Delphi 7. Kompendium programisty" to -- jak wskazuje jej tytuł -- kompletny przewodnik po Delphi, obejmujący zarówno opis zintegrowanego środowiska programistycznego, języka ObjectPascal, jak i najważniejszych funkcjonalności zawartych w dołączonych do Delphi bibliotekach. Jest to pozycja dla początkujących adeptów sztuki programistycznej, a także dla tych wszystkich, którzy chcą poszerzyć i wzbogacić swoją wiedzę o tym wygodnym narzędziu.- Druk pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Środowisko Delphi firmy Borland to doskonały wybór dla programistów aplikacji Windows, zarówno tych doświadczonych, jak i zupełnie początkujących. Język ObjectPascal, wywodzący się z Pascala jest łatwy do nauczenia się, gwarantuje przy tym nabycie właściwych nawyków programistycznych. Wygodne środowisko programistyczne, bogata biblioteka gotowych m
- Druk pkt
Niedostępna
-
ASP (Active Server Pages) dostarcza twórcom stron WWW środki do uruchamiania witryn z dynamiczną zawartością, sterowaną bazą danych. Kod, który tworzy tę bogatą zawartość, znajduje się w całości po stronie serwera, to znaczy, że jest na nim uruchamiany. Korzyścią płynącą z tworzenia skryptów po stronie serwera jest fakt, że wynikiem końcowym jest c
- Druk pkt
Niedostępna
-
Trzeba przyznać, że gdy pojawił się Flash 5, wydawać się mogło, że następne kilka lat minie na powolnym dostosowywaniu się do przełomowych możliwości tej wersji. Okazało się jednak, że nowe wydanie tego programu jest równie fascynujące -- i niesie ze sobą tyle samo zmian, co poprzednie. Istnieje kilka oczywistych innowacji wersji MX, jak na przykł
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Literacki Książki r-ks; 11/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka przedstawia zasady programowania w języku C++ w wersji‚ która co prawda nie jest dokładnym odzwierciedleniem standardu ANSI‚ ale stanowić może potężny oręż w ręku programisty. W książce w zwięzły sposób omówiono podstawy programowania ze szczególnym uwzględnieniem możliwości oferowanych przez kompilator C++Builder BDS 2006. Podano krótkie wprowadzenie do języka programowania UML traktując je jako zachętę do dalszej samodzielnej pracy. Szereg programów konsolowych opisanych w książce po niewielkiej modyfikacji można również uruchomić na platformie Linuksowej‚ wykorzystując w tym celu kompilator g++. Omówiono również szereg innych zagadnień‚ takich jak np. wielowątkowość‚ procesy GRAPPLE itd.
W zamiarze autora książka "przeznaczona jest dla szerokiego kręgu czytelników‚ począwszy od osób‚ które jeszcze nie programowały‚ skończywszy na bardziej zaawansowanych programistach". Do książki dołączono płytę DVD‚ na której znajduje się m.in. 177 kompletnych projektów ilustrujących najważniejsze zagadnienia omawiane w książce.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki pio; 24-08-2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Borland Developer Studio to prawdziwy "kombajn" programistyczny, łączący w sobie wiele dotychczas odrębnych technologii w jedno zintegrowane środowisko, wspierające najpopularniejsze platformy i technologie. By się w tym wszystkim nie pogubić, co łatwo może przytrafić się początkującym programistom, warto mieć pod ręką praktyczny przewodnik. Takim jest książka wydana przez Helion "C++ Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty" Andrzeja Daniluka.
Rzecz niezastąpiona dla tych, którzy rozpoczynają naukę programowania lub chcą rozszerzyć swoje umiejętności. Autor rozpoczął od dość szerokiego wprowadzenia, gruntownie omawiając podstawy programowania i C++. Następnie przeszedł do typowych zagadnień programistycznych - użycie biblioteki STL czy obsługa plików i wyjątków. Nie brakło również informacji na temat wykorzystania możliwości graficznych czy bibliotek DLL. Poszukujący książki na dobry start z C++Builder Borland Developer Studio 2006 - dobrze trafili.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0494-4, 8324604944
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-07-19
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3233
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ Builder - Programowanie
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Kompendium programisty
Spis treści książki
- Struktura głównego menu (18)
- Pasek narzędzi - Speed Bar (47)
- Inspektor obiektów - Object Inspector (48)
- Widok struktury obiektów (49)
- Ogólna postać programu pisanego w C++ (50)
- Funkcja main() (52)
- Dyrektywa #include i prekompilacja (53)
- Konsolidacja (54)
- Konfiguracja opcji projektu (54)
- Uruchamiamy program (57)
- Ogólna postać programu pisanego w C++Builderze BDS 2006 (58)
- Formularz (59)
- Zdarzenia (61)
- Konsola czy formularz? (64)
- Podsumowanie (64)
- UML jako język modelowania (65)
- Zawartość UML (67)
- Diagramy klas (67)
- Diagramy obiektów (72)
- Diagramy komponentów (73)
- Diagramy elementów zawierających strukturę wewnętrzną (74)
- Diagramy pakietów (75)
- Diagramy wdrożenia (76)
- Diagramy czynności (76)
- Diagramy przypadków użycia (79)
- Diagramy stanów (80)
- Diagramy przebiegu (82)
- Diagramy współpracy (84)
- Diagramy komunikacji (84)
- Diagramy harmonogramowania zadań (85)
- Mechanizmy rozszerzania (85)
- Strategia modelowania i dokumentowania (87)
- Model dojrzałości (88)
- Proces projektowania (88)
- Nie tylko IID (90)
- Podsumowanie (90)
- Dyrektywy preprocesora (91)
- Dyrektywa #include (91)
- Dyrektywa #define (92)
- Dyrektywa #undef (92)
- Dyrektywa #pragma hdrstop (92)
- Dyrektywa #pragma argsused (92)
- Dyrektywa #pragma inline (93)
- Dyrektywa #pragma option (93)
- Dyrektywa #pragma message (93)
- Dyrektywa #pragma package(smart_init) (93)
- Dyrektywa #pragma resource "nazwa_pliku" (93)
- Dyrektywa #error (94)
- Dyrektywy kompilacji warunkowej (94)
- Kategorie typów danych (96)
- Podstawowe proste typy całkowite i rzeczywiste (96)
- Typ int (97)
- Typ double (97)
- Modyfikatory typów (98)
- Typy danych Windows (100)
- Typ Currency (101)
- Typ void (101)
- Typy logiczne (101)
- Typy znakowe (102)
- Typy łańcuchowe (102)
- Modyfikatory dostępu const i volatile (103)
- Specyfikatory klas pamięci (104)
- Specyfikator extern (104)
- Specyfikator static (105)
- Specyfikator register (105)
- Operatory (105)
- Typ wyliczeniowy (109)
- Słowo kluczowe typedef (109)
- Typ zbiorowy (110)
- Deklarowanie tablic (111)
- Instrukcje sterujące przebiegiem programu (113)
- Instrukcja warunkowa if...else (113)
- Instrukcja wyboru switch...case...break (115)
- Instrukcja for (116)
- Nieskończona pętla for (118)
- Instrukcja iteracyjna do...while (118)
- Instrukcja iteracyjna while (119)
- Instrukcja przerwania wykonywania pętli break (120)
- Funkcja przerwania programu exit() (121)
- Funkcja przerwania programu abort() (122)
- Instrukcja kontynuacji programu continue (122)
- Funkcje w C++ (122)
- Rekurencja (124)
- Przedefiniowywanie funkcji (125)
- Niejednoznaczność (128)
- Konwencje wywoływania funkcji (129)
- Specyfikatory konsolidacji funkcji (129)
- Wskazania i adresy (129)
- Operatory wskaźnikowe (133)
- Wskaźniki i tablice (133)
- Wielokrotne operacje pośrednie (135)
- Operatory new i delete (138)
- Dereferencja wskaźnika (138)
- Wskaźniki ze słowem kluczowym const (139)
- Wskaźniki do funkcji (140)
- Odwołania (145)
- Parametry odwołaniowe (147)
- Zwracanie odwołań przez funkcje (149)
- Struktury (150)
- Przekazywanie struktur funkcjom (152)
- Struktury zagnieżdżone (153)
- Wskaźniki do struktur (155)
- Samodzielne tworzenie plików nagłówkowych (156)
- Unie (158)
- Klasy w C++ (159)
- Przedstawienie w UML (163)
- Konstruktor i destruktor (164)
- Konstruktory kopiowania (166)
- Inne spojrzenie na klasy. Własności (167)
- Funkcje ogólne (170)
- Funkcje z dwoma typami ogólnymi (172)
- Przedefiniowywanie funkcji ogólnych (172)
- Klasy ogólne (174)
- Wzorce klas z wieloma ogólnymi typami danych (176)
- Wzorzec auto_ptr (177)
- Dziedziczenie (178)
- Powiązania (183)
- Funkcje składowe klas ze specyfikatorami const i volatile (186)
- Funkcje wewnętrzne (188)
- Realizacja przekazywania egzemplarzy klas funkcjom (190)
- Wskaźniki do egzemplarzy klas (191)
- Operatory (.*) oraz (->*) (193)
- Wskaźnik this (194)
- Przeładowywanie operatorów (195)
- Przeładowywanie jednoargumentowych operatorów ++ oraz - - (196)
- Przeładowywanie operatorów (!) oraz (!=) (199)
- Przeładowywanie dwuargumentowego operatora arytmetycznego + (202)
- Przeładowywanie operatora & (204)
- Przeładowywanie operatora indeksowania tablic [ ] (205)
- Funkcje i klasy zaprzyjaźnione (208)
- Klasy wejścia-wyjścia języka C++ (213)
- Obsługa plików z wykorzystaniem klasy ios (215)
- Tablicowe operacje wejścia-wyjścia (217)
- Modele programistyczne (220)
- Programowanie sekwencyjne (221)
- Programowanie strukturalne (221)
- Programowanie proceduralne (222)
- Programowanie obiektowe (224)
- Programowanie zorientowane obiektowo (226)
- Programowanie generyczne (231)
- Programowanie aspektowe (231)
- Narzędzia metaprogramowania w C++ (232)
- Programowanie oparte na skompilowanych modułach (234)
- Programowanie wielowątkowe (235)
- Programowanie komponentowe (235)
- Podsumowanie (235)
- Odwołania i wskaźniki do klas pochodnych (237)
- Funkcje wirtualne w C++ (240)
- Wirtualne klasy bazowe (243)
- Funkcje wirtualne w C++Builderze (247)
- Klasy abstrakcyjne w stylu biblioteki VCL (251)
- Interfejsy (254)
- Zliczanie odwołań do interfejsu (255)
- Identyfikator interfejsu (256)
- Specyfikator __closure (262)
- Obszary nazw (265)
- Operator __classid (265)
- Funkcja Register() (266)
- Podsumowanie (266)
- Tablice dynamicznie alokowane w pamięci (267)
- Tablice dynamiczne (270)
- Tablice otwarte (274)
- Tablice struktur (276)
- Tablice wskaźników do struktur (279)
- Odwołania do elementów tablicy wskaźników do struktur (281)
- Podsumowanie (284)
- Iteratory (285)
- Kontenery (286)
- vector (286)
- deque (289)
- list (289)
- slist (290)
- set (290)
- map (291)
- multiset (292)
- multimap (293)
- hash_set (293)
- hash_map (294)
- hash_multiset (295)
- hash_multimap (296)
- Obiekty funkcyjne (297)
- Adaptery (300)
- Adaptery iteratorów (300)
- Adaptery kontenerów (300)
- Adaptery obiektów funkcyjnych (302)
- Algorytmy (303)
- Alokatory (305)
- Valarray (306)
- Podsumowanie (308)
- Operator static_cast (309)
- Operator dynamic_cast (310)
- Operator const_cast (313)
- Operator reinterpret_cast (316)
- Podsumowanie (317)
- Klasa TObject (319)
- Hierarchia własności komponentów VCL (323)
- Czas życia komponentów (324)
- Moduł typeinfo.h (326)
- Identyfikacja typów czasu wykonywania (328)
- Tablica metod wirtualnych (330)
- Klasa TControl (331)
- Modyfikator __rtti (333)
- Podstawowe elementy GUI (334)
- Przydatne techniki modelowania GUI (335)
- Agregacje, kompozycje i powiązania klas (339)
- Podsumowanie (341)
- Standardowa obsługa wyjątków (343)
- Strukturalna obsługa wyjątków (348)
- Klasy wyjątków (350)
- Zmienne globalne __throwExceptionName, __throwFileName, __throwLineNumber (354)
- Zapisywanie nieobsłużonych wyjątków (356)
- Transformowanie wyjątków Windows (359)
- Podsumowanie (361)
- Klasy TDirectoryListBox, TFileListBox, TDriveComboBox (363)
- Klasy TActionList, TOpenDialog i TSaveDialog (365)
- Własność Options klas TOpenDialog i TSaveDialog (372)
- Klasy TOpenTextFileDialog i TSaveTextFileDialog (374)
- Klasy TOpenPictureDialog i TSavePictureDialog (374)
- Klasy TActionManager i TActionMainMenuBar (377)
- Moduł sysutils (381)
- Operacje na plikach (382)
- Atrybuty pliku (392)
- Określanie rozmiaru katalogu (397)
- Usuwanie katalogu (397)
- Operacje na dyskach (398)
- Operacje na nazwach plików (399)
- Wzajemne przeszukiwanie katalogów i plików (400)
- Windows API (403)
- Klasa TMemoryStream (408)
- Klasa TFileStream (411)
- Tworzenie logów wyjątków podczas kopiowania plików (414)
- Przesyłanie plików przez sieć (415)
- Funkcja WinExec() (419)
- Funkcja ShellExecuteEx() (420)
- Pliki wymiany danych (420)
- Kompilowanie plików zasobów (422)
- Klasa TIniFile (424)
- Drukowanie (428)
- Klasa TPrintDialog (431)
- Dokumenty XML (432)
- Pliki i katalogi w Linuksie (434)
- Podsumowanie (436)
- Makrodefinicja VCL_IOSTREAM (445)
- Znaki wielobajtowe (448)
- Podsumowanie (449)
- Struktura TVarData (451)
- Klasa TCustomVariantType (455)
- Moduł variants (457)
- Tablice wariantowe (459)
- Wariantowe tablice otwarte (465)
- Klient OLE (468)
- Moduł VarCmplx (471)
- Liczby zespolone, płaszczyzna liczbowa, moduł i argument liczby (471)
- Podsumowanie (478)
- Funkcje FPU (479)
- Struktura SYSTEM_INFO (485)
- Klasa THeapStatus (488)
- Identyfikator GUID (491)
- Klasa TRegistry (493)
- Klasa TRegistryIniFile (496)
- Podsumowanie (497)
- Wątki i procesy (499)
- Funkcja _beginthread() (501)
- Funkcja _beginthreadNT() (504)
- Funkcja _beginthreadex() (509)
- Funkcja BeginThread() (509)
- Zmienne lokalne wątku (514)
- Klasa TThread (516)
- Synchronizacja wątków (522)
- Sekcje krytyczne (527)
- Wzajemne wykluczenia (529)
- Uruchamianie zewnętrznych plików wykonywalnych (531)
- Wielowątkowe operacje na dyskach, katalogach i plikach (532)
- Zmienna IsMultiThread (535)
- Podsumowanie (536)
- Funkcje randomize() i random() (538)
- Losowanie z powtórzeniami (543)
- Losowanie bez powtórzeń (546)
- Generatory częściowo uporządkowane (552)
- Szyfrowanie (560)
- Podsumowanie (561)
- Podsumowanie (587)
- Barwne modele (590)
- Płótno (593)
- Mapy bitowe (598)
- JPEG (603)
- JPEG 2000 (606)
- Obraz video (607)
- Drukowanie grafiki (611)
- Komponent TChart (612)
- Podsumowanie (615)
- Tworzymy nowy komponent (617)
- Modyfikacja istniejącego komponentu z biblioteki VCL (626)
- Komponenty graficzne (631)
- Harmonogramowanie zadań (637)
- Usuwanie komponentów z pakietu (644)
- Komponenty generyczne (645)
- Podsumowanie (648)
- Łączenie statyczne. Część I (650)
- Łączenie statyczne. Część II (652)
- Ładowanie i zwalnianie bibliotek w czasie działania programu (655)
- Funkcja DllEntryPoint() (658)
- Klasy jako elementy bibliotek DLL (661)
- Bazowe adresy ładowania (664)
- Określanie adresów funkcji (664)
- Komponenty i biblioteki DLL (667)
- Pakiety (670)
- Zmienna IsLibrary (675)
- Podsumowanie (675)
- Zbieranie wymagań (678)
- Modelowanie urządzenia (678)
- Protokół (678)
- Interakcje (679)
- Identyfikacja współpracujących systemów (679)
- Analiza (680)
- Przypadki użycia (680)
- Zmiany stanu systemu (681)
- Wstępny model klas programu kontrolującego zewnętrzny system wbudowany (682)
- Projektowanie (682)
- Statyczny model klas programu kontrolującego zewnętrzny system wbudowany (683)
- Diagram artefaktów (684)
- Diagramy czynności (684)
- Kodowanie (685)
- Wdrożenie (690)
- Graficzny interfejs użytkownika (691)
- Kodowanie (693)
- Podsumowanie (693)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Środowisko programisty IDE C++Builder Borland Developer Studio 2006 (15)
Rozdział 2. Język modelowania, model dojrzałości i proces projektowania (65)
Rozdział 3. Podstawy języka C++ (91)
Rozdział 4. Wczesne oraz późne wiązanie (237)
Rozdział 5. Tablice (267)
Rozdział 6. Biblioteka STL (285)
Rozdział 7. Zaawansowane operatory rzutowania typów (309)
Rozdział 8. Informacja czasu wykonania (319)
Rozdział 9. Obsługa wyjątków (343)
Rozdział 10. Obsługa plików (363)
Rozdział 11. Łańcuchy ANSI (437)
Rozdział 12. Zmienne o typie modyfikowalnym w czasie wykonywania programu (451)
Rozdział 13. Funkcje FPU i systemowe (479)
Rozdział 14. Elementy wielowątkowości (499)
Rozdział 15. Liczby pseudolosowe (537)
Rozdział 16. Konwersje wielkości liczbowych (563)
Rozdział 17. Wprowadzenie do grafiki (589)
Rozdział 18. Komponentowy model C++Buildera (617)
Rozdział 19. Biblioteki DLL (649)
Dodatek A GRAPPLE (677)
Dodatek B Together (695)
Literatura (707)
Skorowidz (711)
Helion - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty Andrzej Daniluk (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(2)
(2)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie