Android Studio. Podstawy tworzenia aplikacji
- Autor:
- Andrzej Stasiewicz
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.8/6 Opinie: 8
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Android Studio. Podstawy tworzenia aplikacji
- Naucz się tworzyć aplikacje w środowisku Android Studio!
- Instalowanie środowiska programistycznego, czyli od czego zacząć pracę
- Efekty specjalne, czyli jak przygotować obrazy i animacje dla Twojej aplikacji
- Programowanie czas zacząć, czyli do czego potrzebna Ci Java
Jeśli chcesz nauczyć się programować telefony i tablety, zacznij naukę od przeczytania tej książki. Książka poprowadzi Cię przez trudny proces pisania pierwszych aplikacji w nowym, oficjalnym środowisku programistycznym Android Studio. Dowiesz się, jak przygotować swoje środowisko pracy. Nauczysz się tworzyć i opisywać graficzne zasoby aplikacji, takie jak obrazy i animacje. Odkryjesz, jak wykorzystać kilka podstawowych elementów programowania, np. jak dodać reakcje opisane w Javie do różnych elementów aplikacji. Zobaczysz jak działają najważniejsze mechanizmy w programowaniu urządzeń mobilnych i stworzysz swoją pierwszą aplikację wieloekranową. Złap bakcyla programowania!
- Instalacja i konfiguracja środowiska
- Pierwsza aplikacja
- Wygląd pierwszej aplikacji
- Graficzne zasoby aplikacji
- Więcej o wyglądzie aplikacji
- Podstawy programowania
- Przygotowanie i uruchomienie animacji
- Przygotowanie interfejsu użytkownika
- Animacja poklatkowa map bitowych
- Własne komponenty graficzne
- Wątek w drugim planie
- Więcej ekranów dla aplikacji
Android Studio — obudź w sobie kreatywność programisty!
Wybrane bestsellery
-
Dzięki temu przewodnikowi płynnie rozpoczniesz pisanie aplikacji we Flutterze w języku Dart. Dowiesz się, jak skonfigurować środowisko programistyczne i rozpocząć projekt. Książka poprowadzi Cię przez proces projektowania interfejsu użytkownika i funkcji umożliwiających poprawną pracę aplikacji. ...
Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu a...
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
Jest to kolejne wydanie światowego bestsellera, w którym w jasny sposób przedstawione zostały kluczowe informacje na temat systemów operacyjnych. W trakcie lektury poznasz dostępne systemy, ich możliwości, zalety oraz wady. Zaznajomisz się z fachowymi pojęciami oraz słownictwem. W kolejnych rozdz...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.50 zł
129.00 zł(-50%) -
Dzięki informacjom zawartym w tej książce uda Ci się szybko opanować podstawy pracy w Android Studio. Dowiesz się, jak zainstalować środowisko programistyczne, utworzyć i dopracować interfejs użytkownika, stosować tematy i style, generować komunikaty, wprowadzać elementy wizualne i multimedialne....(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Ta książka jest kolejnym, gruntownie przejrzanym i zaktualizowanym wydaniem klasycznego podręcznika, w którym jasno i wyczerpująco wyjaśniono koncepcje, strukturę i mechanizmy rządzące funkcjonowaniem nowoczesnych systemów operacyjnych. Wnikliwie omówiono również podstawowe zasady projektowania s...
Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Programiści JetBrains podczas pracy nad swoimi produktami poszukiwali prostych biznesowych rozwiązań. Próżno było szukać ideału, który będzie jednocześnie łatwy w utrzymaniu i interoperacyjny z Javą. Należało zatem go stworzyć! Tak powstał Kotlin - wieloplatformowy, statycznie typowany język dzia...
Kotlin bez tajemnic! Kurs video. Programuj aplikacje w Android Studio Kotlin bez tajemnic! Kurs video. Programuj aplikacje w Android Studio
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
książka w całości poświęcona jest korzystaniu z wątków na platformie Android. Dzięki niej poznasz przeróżne sposoby asynchronicznego przetwarzania oraz ich zalety i wady. Jednak na samym początku zapoznasz się z podstawowymi informacjami dotyczącymi wielowątkowości w języku Java. Dowiesz się, w j...
Android. Aplikacje wielowątkowe. Techniki przetwarzania Android. Aplikacje wielowątkowe. Techniki przetwarzania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Ta książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą poznać język o możliwościach wykraczających poza Javę i pisać solidne aplikacje dla różnych platform. Pozwala w praktyczny sposób zapoznać się z unikalnymi możliwościami Kotlina i — na podstawie licznych przykładowych projektów R...
Programowanie w języku Kotlin. The Big Nerd Ranch Guide Programowanie w języku Kotlin. The Big Nerd Ranch Guide
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Android Studio jest mocno rozbudowane i bogate w narzędzia, których istnienia początkujący użytkownik może być nieświadomy. Jeśli nie zna narzędzi wspomagających, nie korzysta z nich, a szkoda. Po co tracić 50 procent swojego czasu na pisanie w kółko podobnego kodu i dalsze 30 procent na szukanie...
Android Studio. Kurs video. Narzędzia Android developera Android Studio. Kurs video. Narzędzia Android developera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.05 zł
49.00 zł(-55%) -
To doskonała książka dla każdego, kto już wstępnie zapoznał się z biblioteką React i chce pisać natywne aplikacje na iOS i Androida. Po przypomnieniu zasad działania React Native i przedstawieniu szeregu wskazówek dotyczących konfiguracji środowiska opisano tu kolejne etapy tworzenia w pełni funk...
React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%)
Andrzej Stasiewicz - pozostałe książki
-
Na szczęście dostępna jest już książka "Android. Podstawy tworzenia aplikacji", która bezboleśnie wprowadzi Cię w krainę programowania komputerów mobilnych pracujących pod kontrolą systemu firmy Google. Dzięki niej poznasz podstawy języka Java i budowę aplikacji działających w Androidzie. Nauczys...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Czas to zmienić. Czas sięgnąć po książkę „C++11. Nowy standard. Ćwiczenia”. W prosty sposób prezentuje ona najciekawsze i najbardziej przydatne możliwości z najnowszego standardu języka. Autor przedstawia niezbędne narzędzia programistyczne oraz sposoby ich używania, opisuje nowe słow...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
10.95 zł
21.90 zł(-50%) -
Tablice informatyczne. C++" zawierają zestawienie najpotrzebniejszych informacji dotyczących języka C++. Każdy programista doceni je, gdy podczas pracy nie będzie miał czasu na wertowanie kilkunastu książek.(6.45 zł najniższa cena z 30 dni)
6.45 zł
12.90 zł(-50%) -
O tym, że wcale tak być nie musi, możesz przekonać się dzięki książce „C++. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III ”. Zgromadzone w niej informacje i ćwiczenia w prosty i niezwykle pragmatyczny sposób wprowadzą Cię w podstawy „tajemnej” wiedzy programistycznej. Dowiesz się międ...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.50 zł
29.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-1398-9, 9788328313989
- Data wydania książki drukowanej:
- 2015-08-13
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2005-5, 9788328320055
- Data wydania ebooka:
-
2015-08-13
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 33626
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 12.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 15.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 27.4MB
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie mobilne » Android
- Serie wydawnicze: Standard
Spis treści książki
- Instalowanie Javy (10)
- Instalacja środowiska Android Studio (11)
- Pierwsze uruchomienie Android Studio (13)
- Emulatory urządzeń (15)
- Prawdziwe urządzenia (18)
- Kreator nowej aplikacji (21)
- Nowa aplikacja (24)
- Katalog res - zasoby aplikacji (33)
- Edycja wyglądu aplikacji (34)
- Layouty, czyli wyglądy aplikacji (38)
- RelativeLayout - jeden obiekt jest położony tam, gdzie trzeba, a pozostałe są dowiązane do niego (38)
- LinearLayout - obiekty ułożone obok siebie (40)
- TableLayout - obiekty ułożone w oczkach sieci (41)
- Ikona główna aplikacji (49)
- Obrazki i struktura katalogów drawable (51)
- Bitmap, czyli mapa bitowa (54)
- Mapa bitowa opakowana w atrybuty XML (58)
- Wiele map bitowych w jednym opakowaniu XML (63)
- ScrollView - gdy ekran jest za mały (69)
- Kolory (74)
- Shapes - kształty (76)
- Przycisk Koniec (87)
- Zegarek dla ubogich (92)
- Plansza do gry w kółko i krzyżyk, a przy okazji definiowanie stylów (97)
- Przygotowanie animacji (108)
- Przygotowanie interfejsu użytkownika (112)
- Uruchomienie animacji (114)
- Animacja innych komponentów (118)
- Łączenie animacji (120)
- Animacja poklatkowa map bitowych (122)
- Komponenty rozszerzają bazowy superkomponent View (130)
- Przegląd możliwości graficznych (140)
- Mapa bitowa zaczerpnięta z zasobów aplikacji (153)
- Rysowanie na mapie bitowej zaczerpniętej z zasobów aplikacji (160)
- Przekształcenie mapy bitowej techniką piksel po pikselu (163)
- Uzyskanie nowej, czystej mapy bitowej (165)
- Klasa AsyncTask i rysowanie w drugim planie (177)
- Ściąganie danych z internetu (191)
- Okno główne i okna poboczne (201)
- Action Bar jako centrum zarządzania aktywnościami aplikacji (213)
Wstęp (5)
Rozdział 1. Instalowanie środowiska programistycznego (9)
Rozdział 2. Pierwsza aplikacja (21)
Rozdział 3. Wygląd pierwszej aplikacji (33)
Rozdział 4. Graficzne zasoby aplikacji (49)
Rozdział 5. Więcej o wyglądzie aplikacji (69)
Rozdział 6. Programowanie czas zacząć! (87)
Rozdział 7. Efekty specjalne (107)
Rozdział 8. Własne komponenty graficzne (129)
Rozdział 9. Mapy bitowe (153)
Rozdział 10. Wątek w drugim planie (177)
Rozdział 11. Więcej ekranów dla aplikacji (201)
Skorowidz (225)
Oceny i opinie klientów: Android Studio. Podstawy tworzenia aplikacji Andrzej Stasiewicz (8)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(3)
(2)
(0)
(1)
Data dodania: 2015-12-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adrian , Student
Data dodania: 2017-02-22 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-04-09 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mati, Student
Data dodania: 2015-12-27 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-09-07 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-06-17 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Artur, webdeveloper
Data dodania: 2017-02-09 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Informatyk - Młodszy programista
Data dodania: 2017-06-27 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii