×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Promise
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
368
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (46,79 zł najniższa cena z 30 dni)

89,99 zł (-10%)
80,99 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(46,79 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Wykorzystanie danych zorientowanych na użytkownika w celu uzyskania realnych wyników biznesowych

Dzięki tej książce Czytelnik będzie mógł wykorzystać w swojej firmie pełną moc danych behawioralnych używając w tym celu wyspecjalizowanych narzędzi. Algorytmy często stosowane w danologii, a także programy służące do analizy predykcyjnej traktują jak zwykłe informacje dane behawioralne wygenerowane przez użytkowników, takie jak kliknięcia na stronie internetowej czy zakupy w supermarkecie. Ten praktyczny przewodnik zawiera opisy skutecznych metod, zaprojektowanych specjalnie w celu przeprowadzania analiz danych behawioralnych.

Zaawansowana architektura umożliwiająca wykonywanie eksperymentów pomaga w pełni wykorzystać testy A/B. Diagramy przyczynowe pozwalają poznać przyczyny zachowań nawet w przypadku, gdy nie można przeprowadzać eksperymentów. Ta praktyczna książka, napisana przystępnym stylem i przeznaczona dla osób zajmujących się danymi, analityków biznesowych oraz behawiorystów, zawiera kompletne przykłady, a także ćwiczenia wykorzystujące języki R i Python, pozwalające od razu uzyskać lepszy wgląd w dane.

Zagadnienia przeanalizowane w książce:

•  Poznanie specyfiki danych behawioralnych.

•  Przedstawienie różnic pomiędzy pomiarami a prognozami.

•  Wyjaśnienie, jak można oczyścić i przygotować dane behawioralne.

•  Zaprojektowanie i przeanalizowanie eksperymentów umożliwiających podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych.

•  Wykorzystanie danych behawioralnych w celu zrozumienia i określenia przyczyny oraz skutku.

•  Zaprezentowanie kompleksowej metody pozwalającej na uzyskanie przejrzystego podziału klientów na grupy.

„Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ rozpoczyna się od przedstawienia pytań i problemów, a także wykorzystuje w postaci prawdziwych narzędzi odpowiednie techniki i języki programowania. Dzięki temu Czytelnicy poznają, jak można rozwiązywać niezwykle ważne i trudne zagadnienia. Czas poświęcony na jej przeczytanie będzie czystą inwestycją.”

—Eric Weber

Kierownik Działu Eksperymentów, Yelp

Florent Buisson jest ekonomistą behawioralnym z 10-letnim doświadczeniem związanych z biznesem, analityką i naukami behawioralnymi. W firmie ubezpieczeniowej Allstate założył zespół specjalizujący się w naukach behawioralnych i pełnił funkcję jego szefa przez cztery lata. Publikował artykuły naukowe w czasopismach takich jak recenzowany Journal of Real Estate Research. Posiada tytuł magistra ekonometrii oraz doktorat z ekonomii behawioralnej, uzyskany na uniwersytecie Sorbona w Paryżu.

Wybrane bestsellery

Promise - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint