×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

SEO marketing. Bądź widoczny w internecie

Dlaczego pozycjonowanie stron SEO jest potrzebne? Z e-booka autorstwa Adriana Andrzejczyka pt. „SEO marketing. Bądź widoczny w internecie” można się dowiedzieć wielu przydatnych i praktycznych rzeczy na temat marketingu w sieci. Większa część publikacji jest poświęcona zagadnieniom SEO, jednak w otoczeniu wszystkich innych działań marketingowych, które wydobywają potencjał z promocji SEO. To publikacja zarówno dla laików, którym obiło się o ucho pojęcie pozycjonowania stron, jak i dla tych, którzy chcieliby dowiedzieć się, jak fachowo podejść do marketingu SEO. Czym jest pozycjonowanie stron internetowych? Pozycjonowanie SEO można porównać do koszyka, w którym znajdują się cukierki o różnym smaku. Koszyk metaforycznie przedstawia wyszukiwarkę internetową, a cukierki to baza stron, którą ta wyszukiwarka zawiera. Można włożyć rękę i wybrać coś na chybił trafił, jednak zwykle każdy ma swój ulubiony cukierek, który chciałby zjeść. Podobnie jest z wyszukiwarką - korzysta się z niej, by znaleźć konkretne informacje zamiast czegokolwiek. Dlatego też sam proces pozycjonowania, choć pozostaje działaniem zakulisowym, można je w tym przypadku porównać do gospodarza, który częstuje cukierkami z koszyka. W wyszukiwarce pojawia się pasek wyszukiwania, gdzie trzeba coś wpisać, a gospodarz może po prostu zapytać „Jaki chcesz dostać cukierek?”. Osoba, która chciałaby otrzymać cukierek, to internauta poszukujący określonych treści w sieci. Mówi na przykład, że chciałby dostać cukierek o smaku pomarańczowym swojej ulubionej marki. Co wtedy robi gospodarz? Wkłada rękę do koszyka i szuka tak długo, aż nie znajdzie i nie wręczy cukierka, o jaki chodzi. Sam proces wyszukiwania cukierka można tutaj przyrównać do działania algorytmów wyszukiwarki, która uwzględnia swoje zasoby, reguły oraz wprowadzone hasło w pasku wyszukiwania, a następnie przedstawia listę stron, które jej zdaniem najlepiej mogą odpowiadać potrzebom internauty. Oczywiście proces ten trwa maksymalnie kilka sekund, gdyż m.in. tak zaawansowane są algorytmy wyszukiwarki i działa ona na sprawdzonych, niezawodnych serwerach. Można też przyrównać wyszukiwarkę do wielkiego centrum handlowego, w którym funkcjonuje multum sklepów, a każdy z nich ma bogaty asortyment. Jeśli każdy z tych sklepów pozycjonuje się pod to centrum, może liczyć na to, że każda osoba, która weźmie koszyk, kupi to, po co przyszła. Będzie zadowolona, że udało się tego dokonać tak szybko i że mogła skorzystać z najlepszej dla siebie oferty, wiedząc, że kilka sklepów proponuje poszukiwany przez nią asortyment. Zatem pozycjonowanie SEO pozwala tak naprawdę odwrócić role - sprzedawca nie zachowuje się jak frustrujący akwizytor. Czeka cierpliwie na konsumentów, którzy przyjdą i zrobią zakupy. Mogą później jeszcze zrobić coś więcej, czyli pozostawić dobrą opinię, polecić sklep lub produkt innym, czy ponownie zrobić zakupy w niedalekiej przyszłości. Reasumując i zarazem przytaczając cytat z tej publikacji… „Pozycjonowanie strony internetowej jest narzędziem marketingowym mającym wspomagać działania promocji sprzedaży czy public relations. Strategia SEO powinna być tworzona z wykorzystaniem holistycznego spojrzenia na przedsiębiorstwo. Wynika to z faktu, że wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce ma wiele obszarów marketingu […]”. Czy reklama i marketing to jedno i to samo? Często można zauważyć, że wiele osób traktuje te terminy wymiennie, jednak marketing nie jest czystą formą reklamy, a bardziej służy do informowania o ofercie, marce i odbiorcach. Reklama natomiast jest węższym pojęciem, które zawiera się w marketingu. Przykładem może być płatna reklama w wyszukiwarce Google AdWords. Reklama często kojarzy się z krzykliwymi banerami, które wyskakują na stronach nieraz zupełnie niespodziewanie. Z kolei działania marketingowe, które nie są związane z reklamą, dostarczają przydatne, merytoryczne treści w postaci artykułów, opisów produktów, czy informacji związanych z historią firmy, jej zespołem, osiągnięciami, filozofią, a także perspektywami na przyszłość. Kiedy zdecydować się na pozycjonowanie SEO? Jeśli istotne jest, by strona stała się widoczna w wyszukiwarce, najlepiej pomyśleć o SEO, zanim jeszcze na dobre ta witryna powstanie. Trzeba bowiem pamiętać, że pozycjonowanie stron jest ściśle powiązane z językiem HTML i stylami CSS. Na tym języku programowania i na kaskadowych arkuszach stylów CSS buduje się strony internetowe. Jako że pozycjonowanie dotyczy w duże mierze działań na stronie, ważne jest, aby cała struktura witryny była zaprojektowana z uwzględnieniem m.in. słów kluczowych, oferty firmy, działań konkurencji, czy wszystkich tych opisów i innych rozwiązań, które przekładają się na możliwość zajęcia dobrej lokaty w rankingu stron w wyszukiwarce. Czy działania SEO są kosztowne? Eksperci, w tym autor tego e-booka przekonują, że pozycjonowanie SEO jest dla każdego. Oczywiście, jak można dowiedzieć się z tej publikacji, promocja SEO może być kosztownym przedsięwzięciem, ale nie musi. Już od tysiąca złotych można znaleźć się wysoko w Google, jeśli tylko wybierze się takie frazy, które nie należą do najbardziej popularnych. Koniec końców stronę pozycjonuje się pod wyszukiwarkę, uwzględniając to, co ma do zaoferowania i tym, którzy byliby zadowoleni, że tę witrynę znaleźli, odwiedzili i otrzymali to, czego oczekiwali. Z tego też powodu lepiej nie sugerować się ogólną popularnością frazy, a zwrócić uwagę na to, czy wpisuje się dobrze w tematykę i to, co faktycznie można na stronie znaleźć. Dlaczego warto pozycjonować stronę? Firma może dojść do wniosku, że w końcu utarg się zwiększy i klientów zacznie z czasem przybywać. Jednak jak przekonuje Adrian Andrzejczyk, marketing jest opcją must have, jakby to powiedział ktoś m.in. związany ze światem mody. „Marketing dla większości przedsiębiorców nie jest już wyborem, a staje się warunkiem koniecznym decydującym o przetrwaniu. Globalizacja produkcji i dystrybucji, a co za tym idzie: otwarcie na wymianę międzynarodową, sprawia, że rynek jest przesycony produktami. Istnieje silna potrzeba wprowadzenia nowych narzędzi umożliwiających skuteczne konkurowanie.” Warto pamiętać, że wciąż to wyszukiwarka wiedzie prym, jeśli chodzi o to, skąd internauci dowiadują się o ofercie, marce, czy aktualnych rozwiązaniach bądź wydarzeniach. Ponadto pozycjonowanie jest swego rodzaju klamrą, która spina wszelkie działania firmy w Internecie, dzięki czemu są one tak skuteczne i przekładają się na liczne korzyści. Korzystając z pozycjonowania, można metaforycznie przesiąść się z roweru na motocykl wyposażony w silnik o mocy co najmniej stu koni mechanicznych. Różnicę widać gołym okiem, a gdy jeszcze uwzględni się kolejną metaforę w postaci noża na gardle przedsiębiorcy, którym są wszelkie opłaty i podatki, warto rozważyć działania SEO. Czy stronę można pozycjonować samodzielnie? Ktoś może sobie pomyśleć „Ok, kupię tego e-booka, zobaczę, co w trawie piszczy, będę mieć już jakieś rozeznanie, no to mogę sam sobie pozycjonować stronę”. Owszem, tak można postąpić, ponieważ w tej publikacji wszystko staje się jasne jak na dłoni. Niemniej brak doświadczenia w pozycjonowaniu SEO może dać o sobie znać i to w taki sposób, jakiego poważna firma z pewnością wolałaby uniknąć. Mowa tutaj m.in. o złych praktykach SEO, czyli takich, za które strona może nawet na dobre wylecieć z rankingu stron w wyszukiwarce. Poza tym osoba, która jeszcze nie jest świadoma wszystkiego, jak to funkcjonuje w praktyce, może zwyczajnie nie wykorzystać w pełni potencjału SEO lub inwestować w te działania zbyt wiele swojego czasu. Niestety pozycjonowanie stron wymaga zaangażowania, licznych i regularnych analiz, a także monitorowania tego, jak pozycjonowanie przekłada się na różne aspekty funkcjonowania strony i jednocześnie firmy. Większa rozpoznawalność strony zwykle oznacza również lepsze wyniki sprzedażowe, ponieważ na witrynę wchodzi więcej osób, które chcą kupić to, co jest dostępne w ofercie. Coraz mniej jest takich konsumentów, którzy wchodzą na stronę pozycjonowanego serwisu przez przypadek. Zawsze można zacząć swoją przygodę z pozycjonowaniem, zaczynając na przykład od strony prowadzonej hobbystycznie, na przykład bloga. Wypozycjonowanie takiej witryny, powiedzmy, w taki sposób, żeby znalazła się na jednej z trzech pierwszych stron w Google, z pewnością pozwoli pogłębiać swoje zainteresowanie działaniami SEO. Osiągnięcie takiego wyniku jednoznacznie oznacza, że ktoś podejmuje dobre decyzje i właściwie dba o swojego bloga, przyciągając zarazem na stronę wielu nowych czytelników. Pozycjonowanie SEO - od czego zacząć? SEO to niezwykle obszerny temat, dlatego każdy, kto chciałby podjąć się takiej promocji swojej strony, samodzielnie czy zlecając pozycjonowanie komuś innemu, musi wiedzieć, jak się w tym odnaleźć. Można postąpić tak, jak sugeruje Adrian Andrzejczyk i pomyśleć najpierw o grupie docelowej. „Sprowadzając cały proces do działań związanych z pozycjonowaniem stron oraz komunikacją: należy przeprowadzić badania marketingowe mające na celu lepsze poznanie odbiorców. Umożliwia to personalizacje, które bezpośrednio przekładają się na podniesienie efektywności działań”. Dlaczego właśnie tak? Ponieważ jeśli już wiadomo, do kogo konkretnie jest skierowana oferta, łatwiej wybrać styl i język komunikacji, a także kanały, którymi firma będzie się komunikować ze swoimi klientami - nowymi, stałymi, czy potencjalnymi. Przykładowo, jeśli okaże się, że odbiorcą strony są kobiety w wieku od 25 do 50 lat, mieszkające w województwie mazowieckim, wtedy działania SEO uwzględnią potrzeby tych klientek. W pozycjonowaniu SEO można również wziąć pod uwagę miejsce zamieszkania, dodając do wybranych fraz albo miasto, albo województwo, albo jeszcze bardziej zawężając wyniki, na przykład do konkretnej dzielnicy, czy nawet ulicy. Wszystko zależy od tego, jak najszybciej uda się wyróżnić w wyszukiwarce w taki sposób, żeby na przykład zwiększyć liczbę realizowanych zamówień. Może się okazać, że warto promować swoją działalność, ujmując we frazach ulicę, którą wszyscy znają i wiedzą, gdzie się znajduje, informując, że sklep jest trzy minuty drogi od niej. Kilka słów o e-booku Czytając e-booka pt. „SEO marketing. Bądź widoczny w internecie”, można zetknąć się z takimi pojęciami, jak: miks marketing, performance marketing, social media marketing, czy komsument. Oczywiście poza tymi, które są mocno powiązane z działaniami SEO. Nie brakuje w tej publikacji dogłębnych analiz zaprezentowanych w formie czytelnych wykresów i tabel. Oprócz tego autor spieszy z liczną bibliografią, gdyby przytoczone pojęcia i wyjaśnienia rozbudziły czyjeś zainteresowanie w danym temacie. Autor nie jest też gołosłowny i na kartach tej publikacji przedstawia, jak skuteczne w praktyce może być pozycjonowanie SEO na przykładzie kilku utworzonych stron, na których podjęto takie działania promocyjne. Można dokładnie dowiedzieć się również, jak funkcjonuje wyszukiwarka i jak jej algorytmy działają na co dzień. Jeśli ktoś zajmuje się tworzeniem stron internetowych, z pewnością także doceni wskazówki, co jeszcze warto dodać w kodzie witryny, żeby była bardziej wartościowa - tak dla użytkowników, jak i dla wyszukiwarki. Dzisiaj trudno nie spotkać się z pozycjonowaniem SEO, a gdy prowadzi się firmę, nie sposób nie skorzystać z usług firm, czy freelancerów. Warto zatem wiedzieć, jak analizować wyniki działań SEO. Obecnie każdy może zajmować się pozycjonowaniem stron, jednak tylko specjaliści i profesjonaliści gwarantują konkretne efekty podejmowanych przez siebie działań. Każdy, kto wie, jak można sprawdzić te rezultaty, będzie na wygranej pozycji. Zwłaszcza gdyby się okazało, że rzekome korzystne rezultaty działań SEO widać tylko na metaforycznym papierze.
- Paryjczak Marta

SEO marketing. Bądź widoczny w internecie

𝐂𝐳𝐲 𝐰𝐢𝐞𝐬𝐳, 𝐳̇𝐞 𝐒𝐄𝐎 𝐣𝐞𝐬𝐭 𝐣𝐞𝐝𝐧𝐲𝐦 𝐳 𝐠ł𝐨́𝐰𝐧𝐲𝐜𝐡 𝐝𝐳𝐢𝐚ł𝐚𝐧́ 𝐰 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠𝐮? 🤔 Nawet jeśli prowadzisz zwykłego bloga, dzięki SEO możesz poszerzyć zasięg swojej strony! 💻 ,,SEO marketing" autorstwa Adriana Andrzejczyka, to książka zawierająca najnowszą wiedzę i informacje na temat prowadzenia strategii SEO swojej strony internetowej, sklepu czy bloga. Pozycjonowanie ma na celu zwiększenie zasięgu i widoczności w sieci, co teraz jest nieocenioną wartością dla firm! Niestety jednak nie każdy zdaje sobie z tego sprawę i nie każdy wie, jak się za to zabrać. Pan Adrian w swojej książce przedstawił całą pigułkę wiedzy dla osób zaawansowanych, jak i amatorów, którzy chcą się co nieco dowiedzieć lub zacząć wprowadzać nowe działania. 👌 Oprócz samego SEO możecie bardzo wiele dowiedzieć się też o samym marketingu i strategii działania w sieci. Dowiesz się np. czym jest content marketing, performance marketing, jakie są cele komunikacji marketingowej, oraz trochę o social media marketingu. 😉 Jeśli zatem prowadzicie stronę internetową lub sklep online, to ta książka zdecydowanie przyniesie Wam wiele korzyści. 👌 Konkretna i przedstawiona w przystępny sposób wiedza.
Lost In My Books Marchuk Tetiana

Trening superkreatywności dla dzieci

W sieci znajdziemy wiele definicji kreatywności, wszystkie jednak opierają się na spostrzeżeniu, iż kreatywność można rozwijać. Ta niezwykle cenna umiejętność sprawia, że potrafimy odnaleźć się w coraz bardziej złożonym świecie, a także poszukiwać dróg, które dotychczas nie istniały. I choć wielu osobom kreatywność kojarzy się wyłącznie z zawodami artystycznymi, to tak naprawdę przydaje się każdemu i warto nad nią pracować już od najwcześniejszych lat. W jaki sposób jednak sprawić, że poziom kreatywności będzie rósł? Nic prostszego, wystarczy tylko poprosić o pomoc Móżdżynkę, jej brata bliźniaka Móżdżka oraz ich najlepszej przyjaciółki od czasów żłobka Kiki, by wkroczyć w świat niezwykłych przygód, pełnych łamigłówek, zagadek i wyzwań, dzięki którym zaczniesz tworzyć, poszukiwać nowych rozwiązań oraz nowych zastosowań dla otaczających cię rzeczy. A wszystko to dzięki książce pt. „Trening superkreatywności dla dzieci”, autorstwa Pauliny Mechło i Olgi Geppert. To kolejna już książka Wydawnictwa Sensus, która sprzyja rozwojowi procesów twórczych, nieszablonowych sposobów myślenia i działania. To pozycja, która zachwyci zarówno dzieci, jak i dorosłych, która może być wykorzystywana nie tylko w domowym zaciszu, ale również w szkole w trakcie lekcji czy też na świetlicy. Wspólnie z sympatycznymi przewodnikami mamy do wykonania blisko dziewięćdziesiąt różnego rodzaju ćwiczeń o różnym charakterze, stopniu trudności i złożoności. Będziemy zatem wymyślać nazwę gatunku Kiki i opisywać jego cechy charakterystyczne, a jak na początek znajomości przystało, będziemy również się przedstawiać. Zanim jednak zaczniemy pracę nad kreatywnością, zastanowimy się, co kryje się za tym słowem – szukać będziemy jego synonimów. Będziemy również wcielać się w rolę wynalazców, wymyślając rzeczy zmieniające świat na lepszy. Aby w pełni takim wynalazcom się poczuć, rysować będziemy też siebie, jako artystę, a nawet … urządzać świat, jak tylko chcemy. Zastanawiać się ponadto będziemy nad zabawami na hamaku, wymyślimy niecodzienne sposoby na użycie klocków, poszukamy także elementu, który powoduje niewłaściwe działanie maszyny. Kolorując kwadraty w odpowiedni sposób sprawimy, że wyłoni się kształt zwierzęcia, nazywać będziemy nazwy dla narysowanego obiektu i zastanowimy się nad jego funkcją. Myśleć będziemy nawet o swoich marzeniach i ich spełnieniu, zrobimy również quiz odpowiadający na pytanie, jakim typem innowatora jesteśmy. Te aktywności, to zaledwie kilkanaście z wielu ćwiczeń zaproponowanych przez autorki, które rozwijają nieszablonowe myślenie, pozwalają wyjść poza schematy i otworzyć się na różne pomysły. To wszystko sprawia, że wypełniając różne zadania w książce nie tylko doskonale się bawimy, ale również (główkując nad ćwiczeniami) pobudzimy swój mózg do pracy. A to procentować będzie w każdej dziedzinie życia!
QulturaSlowa Justyna Gul

Trening superkreatywności dla dzieci

ᴋʀᴇᴀᴛʏᴡɴᴏść ᴅʟᴀ ᴅᴢɪᴇᴄɪ 📚🧠 To będzie piękny dzień! ❤️ 🧠"Trening superkreatywności dla dzieci" "Pozwólcie, że przedstawimy wam bohaterów naszej Innobajki. Przed wami Móżdżynka, jej brat Móżdżek i ich najlepszy przyjaciel Kikki. Wszyscy troje uwielbiają zagadki, łamigłówki i gry umysłowe, a najbardziej ze wszystkich zabaw lubią tę w wymyślanie wynalazków. Jednak nie byle jakich, tylko takich, które mogą kiedyś odmienić świat... Bo dla wynalazców świat nie ma granic ani barier. Móżdżynka i przyjaciele zapraszają Cię do wspólnej zabawy. A więc zaczynamy - przygoda z kreatywnością czeka! Pomóż naszym bohaterom stworzyć Maszynę do Wszystkiego, rozwiązuj wraz z nimi ćwiczenia i zagadki, główkuj nad zadaniami, a przede wszystkim świetnie się baw. A po wszystkim, kiedy już rozwiniesz w pełni swoją superkreatywność, także Ty dołączysz do grona Innowatorów!" Autorki podkreślają istotność kilku kwestii, a mianowicie - Co robić, by zostać bardziej kreatywną osobą? 🧠1. Ćwiczyć wyobraźnię 🧠2. Rozwijać myślenie 🧠3. Dbać o umysł 🧠4. Trenować intelekt, pamięć, koncentrację 🧠5. Pielęgnować wrażliwość 🧠6. Znaleźć twórcze zajęcia 🧠7. Poszukać inspiracji 🧠8. Być otwartym na ludzi, pomysły 🧠9. Być ciekawym 🧠10. Być odważnym 🧠11. Próbować mimo niepowodzeń 🧠12. Każdy dzień to nowa szansa na stworzenie czegoś nowego. Autorki podkreślają, iż ważne jest to, aby odważyć się myśleć inaczej! Odwaga jest bardzo ważna w procesie twórczym. Odważenie się na bycie sobą, na realizację swoich pomysłów, marzeń daje poczucie wolności i spełnienia. 💪Polecam tę książkę! Bądźcie kreatywni kochani i nie bójcie się być sobą!🧠💪
@karolka_ees Szala Karolina

Trening superkreatywności dla dzieci

Kreatywność to bardzo pożądana kompetencja w obecnych czasach. I myślę, że niejedna mama zgodzi się ze mną, że dzieci potrafią być mistrzami kreatywnego myślenia. Jak zadbać o tę cechę, rozpalić iskrę, która się tli, by wybuchła z całą siłą? Paulina Mechło doskonale wie jak to zrobić, najlepiej mimochodem, poprzez zabawę. Dlatego wraz z Olgą Geppert zapraszają młodych czytelników do świata zagadek, łamigłówek i po prostu twórczego myślenia. Wraz z bohaterami tej Innobajki - bliźniakami Móżdżynką, Móżdżkiem oraz ich przyjaciółką Kikki, dziecko będzie odkrywać, że świat nie ma granic - wystarczy odrobina wyobraźni i kreatywność. Móżdżynka, Móżdżek i Kikki wpadają na pomysł, aby wymyślić maszynę, która pomoże im stworzyć całe mnóstwo nowych zabawek, a ma to być Maszyna do Innowacji. Ale szybko okazuje się, że przyjaciele chcą pójść dużo dalej i stworzyć Maszynę do Wszystkiego. I będą potrzebować odrobiny Twojej pomocy, drogi czytelniku. Zmagania z powstawaniem maszyny poprzeplatane są przeróżnymi zadaniami, a jest ich aż 89! I chociaż czasem coś może pójść niezbyt zgodnie z planem to ta pozycja świetnie pokazuje jak szukać innych rozwiązań i poradzić sobie z przeciwnościami. Trening superkreatywności dla dzieci jest skierowany raczej do odbiorców w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym, ale myślę, że z kilkoma zadaniami poradzi sobie i starszy przedszkolak. Zatem gotowi na poszukiwanie Magicznego Pierwiastka Przygody wraz z bohaterami tej Innobajki?
Lubimy Czytać Zaczytane_Skrzaty
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint