Recenzje
SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
Adrian Andrzejczyk w swojej książce „SEO Marketing” odsłania przed czytelnikiem kulisy działania wyszukiwarki Google. Krok po kroku, w oparciu o wytyczne samego Google’a, omawia główne założenia SEO (search engine optimization). Podtytuł książki („Bądź widoczny w internecie”) definiuje kluczowy cel przyświecający Autorowi w niniejszej publikacji - uplasowanie strony internetowej najwyżej jak to możliwe w wynikach wyszukiwania. Oczywiście, całkowicie bezpłatnie. Czy warto więc zainteresować się tematem? Zdecydowanie tak! Adrian Andrzejczyk na przestrzeni trzech rozdziałów w sposób kompleksowy przedstawia SEO. Pierwsza, najogólniejsza część, wprowadza w założenia komunikacji marketingowej - dobrym rozwiązaniem jest ukazanie przez Autora SEO w szerszym kontekście - pozwala to na zrozumienie, iż tego typu działania powinny być na stałe wpisane w strategię firmy. Następnie, przechodząc do szczegółów w drugim rozdziale, Andrzejczyk opisuje czynniki mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Tym samym, Autor uzmysławia czytelnikowi ogrom prac wymaganych do zajmowania jak najlepszej pozycji w wyszukiwarce Google. Tak przedstawione SEO nabiera realnych kształtów - czegoś, co można zrobić w zakresie działań on-site oraz off-site. Te pierwsze odnoszą się do czynności, które właściciel strony przeprowadza bezpośrednio na niej; drugie - upraszczając - podkreślają głównie rolę linków. Podział na działania wewnątrz i na zewnątrz strony pomaga czytelnikowi zaplanować zakres koniecznych prac (w czym pomóc może również m.in. umieszczony na końcu książki „Brief marketingowy”). To jednak nie wszystko - ostatecznie najbardziej interesujący z punktu widzenia praktyków może okazać się eksperyment, który Autor zrealizował na potrzeby niniejszej publikacji. Andrzejczyk, samemu stosując wspomniane we wcześniejszych częściach książki praktyki, prowadził przez rok sześć stron internetowych. Rezultat swojej pracy dokładnie udokumentował oraz opisał. Pragnę wrócić znów do podtytułu książki - podkreśla on dokładnie to, co czytelnik może osiągnąć dzięki sięgnięciu po „SEO Marketing” Adriana Andrzejczyka. Całość tekstu oparta jest na naukowych standardach, teoria oraz porady w nim zawarte podparte rzetelnymi źródłami, a rezultat eksperymentu (jego wynik) potwierdzony przy wykorzystaniu narzędzi Google’a oraz firm specjalizujących się w audycie stron (m. in. Ahrefs). Polecam „SEO Marketing” zarówno dla osób chcących dopiero wejść w świat SEO (ci docenią ogrom przydatnych wskazówek oraz bogatą bibliografię, na którą składają się zarówno książki, artykuły oraz źródła internetowe), jak i dla praktyków (ostatni rozdział może stanowić dla nich ciekawe case study).
Trening superkreatywności dla dzieci
Trening superkreatywności dla dzieci
Trening super kreatywności dla dzieci to książka napisana przez Paulinę Mechło w współpracy z Olgą Geppert ksiażka ta jest książka dziecięcą opowiadającą o trójce przyjaciół którzy pragną zostać wynalazcami.Książka ta będzie wspaniałą rozrywka dla dzieci ponieważ w książce zawarte są zadania ktòre pomagają nam w rozwijaniu naszej kreatywności.Głównym tematem tej książki jest współpraca.Co doskonale uczy dzieci.W książce ròwnież przeplatane są elemęty osób a mianowicie wynalazcòw powiedziane jest co wymyślili i jak to działa na teraźniejszy świat.podsumowując ta pozycja jest idealna dla dzieci w wieku 7/8 lat myślę że będą zachwycone możliwością wykonywania ciekawych zadań oraz poznawania świata w interesujący sposób.
Trening superkreatywności dla dzieci
mooo nudzi mi się …. Czy mamy starszaków kiedyś słyszały coś takiego ? Zapewne wielokrotnie … i nie ma się co dziwić kiedy pada deszczu a za oknem jest szaro i ponuro, z pomocą przychodzi bardzo fajna nowość od wydawnictwa @wydawnictwo_sensus a mianowicie „Trening super kreatywności dla dzieci”. Ta ksiazka to istne zbawienie dla gagatków którzy się ciagle nudzą bądź takich którzy lubią malować, rysować i coś uzupełniać. Poznamy tutaj trzy postacie które będą towarzyszyć nam przez całą książkę, a mianowicie Móżdżek, Móżdżynkę i Kikki. Są to postacie zwariowane, śmieszne i fikcyjne. Oprowadzą nas po swoim świecie kreatywnego myślenia. Nasze dzieci znajda tutaj aż 89 różnych ćwiczeń w których należy albo coś napisać albo narysować. Zasada jest jedna liczy się nasza własna fantazja i twórczość. Zadania są różne np. Narysować najwspanialszy tort bądź opisać podróż po galaktyce. Tematyka jest bardzo różnorodna, każdy znajdzie coś dla siebie. Jestem pewna, że taka zabawa spodoba się waszym dzieciom, w pochmurne dni, w podróży czy tak po prostu dla zabawy. Powiem szczerze, że ja sama chętnie rozwiązałaby takie kreatywne ćwiczenia :) Książka może służyć dzieciom które już potrafią czytać bądź mniejszym z naszą pomocą.