ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

Mikroprocesory jednoukładowe PIC

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat popularnych mikroprocesorów PIC z rodziny Base-Line i Mid-Range. Przedstawiono szczegółowe opisy procesorów wraz z danymi technicznymi i informacjami o oznaczeniach; programowanie procesorów: asembler MPASM, zintegrowane środowisko uruchomieniowe MPLAB oraz przykłady programatorów. Szczególnie duży nacisk położono na opis układów peryferyjnych procesorów, w tym interfejsów szeregowych i przetworników analogowo-cyfrowych. W jednym z rozdziałów przedstawiono typową drogę od pomysłu do realizacji wybranego zadania oraz kilka miniprojektów.

Książka jest adresowana do inżynierów i studentów elektroniki, informatyki i telekomunikacji. Ponadto -- ze względu na powszechną obecność mikroprocesorów w wielu urządzeniach -- może okazać się przydatna również dla konstruktorów i projektantów układów elektronicznych.

Mechanik 5-6/2003

Illustrator 10/10 CE. Szybki start

Adobe Illustrator to najpopularniejszy profesjonalny program służący do edycji grafiki wektorowej. Stał się on nieformalnym standardem w agencjach reklamowych, redakcjach i studiach graficznych. Illustrator jest rozbudowaną aplikacją o ogromnych możliwościach. Warto jednak włożyć trochę wysiłku, by go opanować. Dobra znajomość tego programu daje nie tylko ogromną satysfakcję, to także cenna i poszukiwana na rynku pracy umiejętność.

Książka "Illustrator 10/10 CE. Szybki start" jest doskonałym podręcznikiem dla początkujących grafików. Jak każda pozycja z serii "Szybki start" również i ta książka składa się z kilkudziesięciu rozdziałów, z których każdy przedstawia kolejne kroki, które należy wykonać, by osiągnąć zamierzony cel. Dodatkową zaletę stanowią liczne ilustracje. Z tą książką nie zgubisz się w labiryncie menu i palet Illustratora.

Computer Arts 06/2003

CorelDRAW 11. Vademecum profesjonalisty. Tom 2

Pozycją przeznaczoną dla grafików i ilustratorów, którzy chcą wykorzystać potężne możliwości tego programu.

W drugim tomie książki zawarto informacje o zaawansowanych możliwościach programu CorelDraw m.in. dokładny opis zmian i ulepszeń wprowadzonych w najnowszej wersji programu, omówienie efektów specjalnych: obwiedni, deformacji, metamorfozy, obrysu, cieni, soczewek i efektów przezroczystości, tworzenie obrazów trójwymiarowych, obsługa obiektów bitmapowych, animacje w Corel R.A.V.E 2.0. jest tu też pomocny dodatek podsumowujący skróty klawiaturowe.

Materiał zawarty w niniejszej książce został opracowany w taki sposób, by opisywane funkcje programu CorelDRAW stały się zrozumiałe dla wszystkich użytkowników, bez względu na zakres posiadanej wiedzy: od początkujących po zaawansowanych. Tom drugi jest skierowany w pierwszym rzędzie do tej drugiej grupy.

Computer Arts 06/2003

Fotografia cyfrowa. Ćwiczenia praktyczne

Łatwość obsługi, bogactwo funkcji i coraz niższa cena, to wszystko czyni z aparatów cyfrowych doskonałe narzędzie nawet dla niezbyt wprawnych i niezbyt zamożnym fotoamatorów. Jednak zanim dokonasz pośpiesznego zakupu i ruszysz w plener z nowo nabytym cudeńkiem, warto nieco pogłębić swoją wiedzę. Książka "Fotografia cyfrowa. Ćwiczenia praktyczne" umożliwi Ci łatwe i przyjemne wejście w świat dostępny do tej pory nielicznym: świat profesjonalnej fotografii cyfrowej.

W książce oprócz serii ćwiczeń, których wykonanie pozwoli Ci zdobyć odpowiednie umiejętności znajdziesz także dodatki, m.in.: słowniczek i tabele rozdzielczości pożyteczne nie tylko dla całkiem początkujących, ale i dla bardziej zaawansowanych.

Książka pozwoli uniknąć Ci wielu pułapek i odpowie na szereg pytań, np.: jaki aparat wybrać, jak najlepiej wykorzystać możliwości posiadanego sprzętu, czym różnią się zdjęcia krajobrazu od portretowych i co trzeba wiedzieć o zdjęciach robionych nocą.

Computer Arts 06/2003

Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane

Książka "Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane" została napisana z myślą o tych osobach, które tworząc we Flashu animacje, najczęściej korzystają z języka skryptowego, jakim jest ActionScript. Zawarty w niej materiał został dobrany tak, aby po jej przeczytaniu każdy mógł stworzyć dowolnie złożony pod względem programistycznym projekt animacji. Książka ta jest przeznaczona dla osób, które nie tylko znają dobrze Flasha MX, ale także potrafią korzystać z języka skryptowego, jakim jest ActionScript.

Ćwiczenia obejmują szeroki zakres zastosowania ActionScriptu. Dzięki nim, będziesz w stanie tworzyć zaawansowane gry we Flashu (także trójwymiarowe), a także wykorzystasz możliwości w zakresie transmisji strumieniowych i aplikacji interaktywnych typu czat. Jednym słowem -- staniesz się prawdziwym ekspertem Flasha.

Computer Arts 06/2003
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Helion