Recenzje
Mikroprocesory jednoukładowe PIC
Książka jest adresowana do inżynierów i studentów elektroniki, informatyki i telekomunikacji. Ponadto -- ze względu na powszechną obecność mikroprocesorów w wielu urządzeniach -- może okazać się przydatna również dla konstruktorów i projektantów układów elektronicznych.
Illustrator 10/10 CE. Szybki start
Książka "Illustrator 10/10 CE. Szybki start" jest doskonałym podręcznikiem dla początkujących grafików. Jak każda pozycja z serii "Szybki start" również i ta książka składa się z kilkudziesięciu rozdziałów, z których każdy przedstawia kolejne kroki, które należy wykonać, by osiągnąć zamierzony cel. Dodatkową zaletę stanowią liczne ilustracje. Z tą książką nie zgubisz się w labiryncie menu i palet Illustratora.
CorelDRAW 11. Vademecum profesjonalisty. Tom 2
W drugim tomie książki zawarto informacje o zaawansowanych możliwościach programu CorelDraw m.in. dokładny opis zmian i ulepszeń wprowadzonych w najnowszej wersji programu, omówienie efektów specjalnych: obwiedni, deformacji, metamorfozy, obrysu, cieni, soczewek i efektów przezroczystości, tworzenie obrazów trójwymiarowych, obsługa obiektów bitmapowych, animacje w Corel R.A.V.E 2.0. jest tu też pomocny dodatek podsumowujący skróty klawiaturowe.
Materiał zawarty w niniejszej książce został opracowany w taki sposób, by opisywane funkcje programu CorelDRAW stały się zrozumiałe dla wszystkich użytkowników, bez względu na zakres posiadanej wiedzy: od początkujących po zaawansowanych. Tom drugi jest skierowany w pierwszym rzędzie do tej drugiej grupy.
Fotografia cyfrowa. Ćwiczenia praktyczne
W książce oprócz serii ćwiczeń, których wykonanie pozwoli Ci zdobyć odpowiednie umiejętności znajdziesz także dodatki, m.in.: słowniczek i tabele rozdzielczości pożyteczne nie tylko dla całkiem początkujących, ale i dla bardziej zaawansowanych.
Książka pozwoli uniknąć Ci wielu pułapek i odpowie na szereg pytań, np.: jaki aparat wybrać, jak najlepiej wykorzystać możliwości posiadanego sprzętu, czym różnią się zdjęcia krajobrazu od portretowych i co trzeba wiedzieć o zdjęciach robionych nocą.
Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane
Ćwiczenia obejmują szeroki zakres zastosowania ActionScriptu. Dzięki nim, będziesz w stanie tworzyć zaawansowane gry we Flashu (także trójwymiarowe), a także wykorzystasz możliwości w zakresie transmisji strumieniowych i aplikacji interaktywnych typu czat. Jednym słowem -- staniesz się prawdziwym ekspertem Flasha.

