Opis książki: Visual C++ 6.0
- Tworzenie okien dialogowych
- Wykorzystanie operacji graficznych
- Stosowanie wielu widoków
- Praca z suwakami i dzielonymi oknami
- Stosowanie przycisków opcji, przycisków radiowych oraz list
- Serializacja obiektów C++
- Pisanie programów internetowych
- Obsługa plików
- Dostęp do baz danych
- Tworzenie kontrolek ActiveX
- Debuggowanie aplikacji
Wybrane bestsellery
-
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.88 zł
69.00 zł(-48%) -
Poznaj konstrukcje języka VBA i naucz się przeprowadzać obliczenia za jego pomocą. Odkryj zastosowania formantów, zapanuj nad danymi opisującymi datę i czas, dowiedz się, jak radzić sobie z tekstami i wykorzystaj funkcje definiowane przez użytkownika. Przekonaj się też, do czego mogą Ci się przyd...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.49 zł
99.00 zł(-49%) -
A practical guide for Visual Studio 2019 and Visual Studio Code developers who want to advance their knowledge of how to leverage code generation and how to scan their code for security vulnerabilities.
Visual Studio 2019 Tricks and Techniques. A developer's guide to writing better code and maximizing productivity Visual Studio 2019 Tricks and Techniques. A developer's guide to writing better code and maximizing productivity
-
W ciągu jednogodzinnych (lub krótszych) sesji nauczysz się tworzyć w języku Microsoft Visual Basic 2015 kompletne, niezawodne, nowoczesne aplikacje dla systemu Windows. Rozdziały opisujące w przystępnym języku, jak krok po kroku wykorzystać nabytą wiedzę, otworzą Ci drogę do sukcesów w każdym asp...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.50 zł
89.00 zł(-50%) -
Poziom umiejętności: Początkujący Wymagania wstępne: Brak Gotowy do nauki programowania? Poznaj podstawy programowania w języku Visual Basic i zacznij tworzyć aplikacje dla systemu Windows 8 oraz dla Sklepu Windows. Nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia, nie przejmuj się po prostu bierz się ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
43.47 zł
48.30 zł(-10%) -
Praktyczny przewodnik krok po kroku nauki programowania w języku Visual Basic Naucz się sam tworzyć aplikacje Visual Basic dla systemu Windows i sieci Web, koncentrując się na pojedynczych zagadnieniach. Niezależnie od Twoich umiejętności, w podręczniku znajdziesz praktyczne instrukcje, kt&oacut...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
83.16 zł
92.40 zł(-10%) -
Dzięki tej książce dowiesz się, jak to robić przy użyciu języków C# i Visual Basic. Jednak zanim napiszesz pierwszą linię kodu, warto poznać nowe środowisko pracy, tak aby tworzenie stron przebiegało szybko, wygodnie i bezproblemowo. W kolejnych rozdziałach zdobędziesz wiedzę na temat dostępnych ...
ASP.NET 3.5 z wykorzystaniem C# i VB. Zaawansowane programowanie ASP.NET 3.5 z wykorzystaniem C# i VB. Zaawansowane programowanie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)99.50 zł
199.00 zł(-50%) -
Książka Visual Basic 2008. Warsztat programisty jest doskonałym podręcznikiem zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych programistów. Zawiera ona opis technologii i środowiska programistycznego, a także wiele przykładów i porad z dokładnie przedstawionym oraz przetestowanym kodem, zgodnym ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
74.50 zł
149.00 zł(-50%) -
Niniejsza książka została napisana przez grupę wyjątkowych autorów. Bill Evjen to najaktywniejszy promotor technologii .NET, Scott Hanselman to główny menedżer w jednym z działów firmy Microsoft, prowadzący szkolenia dotyczące ASP.NET na całym świecie, a Devin Rader to pracownik firmy Infragistic...
ASP.NET 4 z wykorzystaniem C# i VB. Zaawansowane programowanie ASP.NET 4 z wykorzystaniem C# i VB. Zaawansowane programowanie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)99.50 zł
199.00 zł(-50%) -
Dzięki tej książce poznasz zagadnienia potrzebne do tworzenia własnych programów w języku Visual Basic 2010. Naucz się podstaw budowania aplikacji Windows Forms, obsługi błędów oraz debugowania własnego kodu. Poznaj sposoby programowania obiektowego i zastosuj je w swoich aplikacjach. Dowiedz się...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Visual C++ 6 in Record Time
- Tłumaczenie:
- Marcin Pancewicz
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7085-4, 8371970854
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-09-14
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1268
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Visual Basic - Programowanie
Spis treści książki
-
Wprowadzenie (11)
- Co znajdziesz w tej książce? (12)
- Czego będziesz potrzebował (13)
- Przegląd Visual C++ (16)
- Pierwszy działający przykład (17)
- Obszary robocze i projekty (18)
- Tworzenie pliku kodu źródłowego (20)
- Dodawanie do programu kodu języka C++ (22)
- Czym są strumienie w C++? (22)
- Uruchamianie programu (23)
- Wszystko o klasach i obiektach języka C++ (25)
- Czym jest obiekt? (25)
- Czym jest klasa? (26)
- Pierwszy przykład korzystający z klas i obiektów (27)
- Czym są modyfikatory dostępu? (28)
- Inicjowanie zmiennych klasy przy pomocy konstruktorów (30)
- Korzystanie z klasy DataClass (31)
- Prawdziwy przykład w C++: SchoolRoom (35)
- Destruktory (36)
- Przechowywanie, pobieranie i uśrednianie danych (37)
- Przechowywanie danych metodą AddScore() (38)
- Pobieranie danych z użyciem funkcji GetScore() (39)
- Uśrednianie danych funkcją AverageScore() (40)
- Wykorzystanie klasy SchoolClass (42)
- Czym jest dziedziczenie i przesłanianie? (46)
- Wyprowadzanie nowej klasy: dziedziczenie (48)
- Zmiana metody: przesłanianie (48)
- Przeciążanie funkcji (50)
- Czy już potrafisz? (53)
- Pierwszy prawdziwy program dla Windows (56)
- Elementy składowe programu w Visual C++ (63)
- Obiekt aplikacji (63)
- Obiekt głównego okna (63)
- Obiekt widoku (63)
- Obiekt dokumentu (63)
- Wyświetlanie komunikatu powitalnego (64)
- Analiza obiektu aplikacji (66)
- Analiza obiektu głównego okna (75)
- Analiza obiektu widoku (80)
- Programowanie zorientowane na zdarzenia (80)
- Wyświetlenie komunikatu w widoku (80)
- Czym jest kontekst urządzenia? (82)
- Analiza obiektu dokumentu (90)
- Pobieranie danych z wnętrza widoku (91)
- Zapisywanie danych na dysk (92)
- Czy już potrafisz? (96)
- Korzystanie z klawiatury (98)
- Przygotowanie miejsca na odczytane znaki (99)
- Odczytywanie znaków (99)
- Zapamiętywanie znaków w obiekcie dokumentu (102)
- Wyświetlanie naszego tekstu (103)
- Centrowanie tekstu w oknie (108)
- Wyznaczanie rozmiarów okna (110)
- Wyznaczanie rozmiarów wyświetlanego tekstu (111)
- Czy już potrafisz? (117)
- Umieszczanie w oknie punktu wstawiania (120)
- Wyznaczanie wymiarów znaków na podstawie metryki tekstu (122)
- Ustalanie pozycji punktu wstawiania (124)
- Ukrywanie i wyświetlanie punktu wstawiania w momencie utraty lub zyskania ogniska wejściowego
- Korzystanie z myszy (134)
- Korzystanie z metod ClassWizarda związanych z myszką (135)
- Wyświetlanie tekstu w miejscu wskazanym myszką (138)
- Czy już potrafisz? (146)
- Pierwszy przykład korzystający z menu (148)
- Praca z edytorem menu (149)
- Dodawanie nowego elementu menu (150)
- Wiązanie poleceń menu z kodem programu (150)
- Tworzenie pełnego menu (157)
- Dodawanie klawiszy skrótów (159)
- Dodawanie komunikatów paska narzędzi (160)
- Dodawanie podmenu do menu Demo (160)
- Dodawanie akceleratorów (161)
- Dodawanie przycisków do paska narzędzi (162)
- Wyłączanie pozycji menu (164)
- Zaznaczanie elementów menu (165)
- Dodawanie kodu do elementów podmenu (166)
- Czy już potrafisz? (174)
- Tworzenie pierwszego okna dialogowego (176)
- Tworzenie okna dialogowego (178)
- Dodawanie elementów sterujących do okna dialogowego (180)
- Zmiana nazw elementów sterujących (181)
- Tworzenie klasy okna dialogowego (182)
- Łączenie metod z elementami sterującymi okna dialogowego (184)
- Łączenie zmiennych z elementami sterującymi (185)
- Przesłanianie przycisku OK (188)
- Wyświetlanie okna dialogowego (189)
- Użycie okna dialogowego jako głównego okna programu (199)
- Czy już potrafisz? (210)
- Przyciski opcji (212)
- Dodawanie przycisków opcji do programu (214)
- Wyrównywanie elementów w edytorze dialogów (214)
- Łączenie przycisków opcji z kodem (215)
- Przyciski radiowe (224)
- Łączenie przycisków radiowych z kodem (226)
- Koordynacja przycisków radiowych (226)
- Współpraca przycisków opcji i przycisków radiowych (232)
- Korzystanie z prostokątów grup (235)
- Dodawanie zmiennych składowych do przycisków opcji (236)
- Czy już potrafisz? (245)
- Obsługa list (248)
- Korzystanie z etykiet (250)
- Dodawanie obiektu składowego do listy (250)
- Inicjacja danych na liście (253)
- Obsługa dwukrotnego kliknięcia na elemencie listy (254)
- Wyznaczenie elementu listy wybranego przez użytkownika (255)
- Rozwijane listy (261)
- Inicjowanie rozwijanej listy (263)
- Wyznaczanie elementu wybranego przez użytkownika (266)
- Obsługa suwaków (272)
- Inicjowanie suwaka (275)
- Obsługa zdarzeń pochodzących od suwaka (276)
- Wyświetlanie liczb w polach tekstowych (278)
- Czy już potrafisz? (284)
- Projektowanie programu graficznego (286)
- Tworzenie wygodnego interfejsu użytkownika (287)
- Ustawianie znaczników programu (289)
- Tworzenie menu Narzędzia i przycisków paska narzędzi (291)
- Łączenie znaczników z figurami (293)
- Włączanie znaczków w menu (294)
- Obsługa wciśnięcia klawisza myszki (294)
- Rysowanie odcinków (295)
- Rysowanie prostokątów (298)
- Rysowanie elips i okręgów (300)
- Wypełnianie figur kolorem (300)
- Rysowanie myszką dowolnych kształtów (302)
- Zmiana kształtu kursora myszy (304)
- Rozciąganie figur (305)
- Co to są operacje rastrowe? (306)
- Odświeżanie zawartości okna (310)
- Rejestrowanie operacji graficznych w metapliku (311)
- Odtwarzanie zawartości metapliku (312)
- Zapisywanie plików graficznych (314)
- Otwieranie plików graficznych (315)
- Tworzenie nowego dokumentu (316)
- Program graficzny jest gotowy (317)
- Czy już potrafisz? (327)
- O co chodzi w serializacji? (330)
- Tworzenie programu (330)
- Serializacja obiektu StringData (331)
- Serializowanie własnych obiektów (339)
- Dodawanie serializacji do klasy (341)
- Codzienna obsługa plików (351)
- Podział pliku na rekordy (352)
- Inicjowanie danych programu (353)
- Zapis danych do pliku (355)
- Odczyt danych z pliku (357)
- Przesuwanie wskaźnika pliku (358)
- Czy już potrafisz? (366)
- Pierwszy przykład korzystający z kilku dokumentów i kilku widoków (368)
- Czym różni się program MDI od SDI? (371)
- Dwa typy okien, dwa typy menu (373)
- Odczytywanie znaków wprowadzanych z klawiatury (374)
- Korzystanie ze wskazówek aktualizacji (376)
- Znacznik modyfikacji dokumentu (376)
- Niezależne przewijanie niezależnych widoków (381)
- Umożliwienie przewijania widoku (383)
- Wyznaczanie rozmiarów dokumentu (384)
- Dostosowywanie przesuniętego kontekstu urządzenia (386)
- Wykorzystanie pola tekstowego jako widoku (394)
- Sięganie do wewnętrznych danych programu (395)
- Czy już potrafisz? (400)
- Tworzenie przeglądarki Sieci (402)
- Łączenie się z Internetem poprzez HTTP (409)
- Ładowanie plików poprzez HTTP (412)
- Wykorzystanie protokołu FTP (420)
- Łączenie się z Internetem poprzez FTP (421)
- Obsługa baz danych przy pomocy Visual C++ (430)
- Projektowanie naszego programu (431)
- Odwoływanie się do bieżącego rekordu (433)
- Czy już potrafisz? (439)
- Pierwsza kontrolka ActiveX (442)
- Rysowanie kontrolki ActiveX (443)
- Dodawanie metody obsługi do kontrolki ActiveX (445)
- Testowanie kontrolki ActiveX (447)
- Wykorzystanie kontrolki ActiveX w programie Visual C++ (448)
- Tworzenie kontrolki ActiveX opartej na przycisku (456)
- Dostosowywanie kontrolki Buttoner (457)
- Dodawanie zdarzeń do kontrolek ActiveX (458)
- Dodawanie właściwości do kontrolek ActiveX (459)
- Dodawanie metod do kontrolek ActiveX (461)
- Osadzanie kontrolki w innych programach (462)
- Łączenie kontrolki ActiveX z kodem (464)
- Czy już potrafisz? (476)
- Błędny program (478)
- Ustawianie punktu wstrzymania (482)
- Wykonywanie programu do punktu wstrzymania (483)
- Wykonywanie kodu krok po kroku (484)
- Sprawdzanie wartości zmiennych podczas działania programu (486)
- Okna Auto i Locals (486) sieci (401)
- Czy już potrafisz? (490)
Rozdział 1. Witamy w C++ (15)
Rozdział 2. Rozpoczynamy pracę w pakiecie Visual C++ (55)
Rozdział 3. Odczytywanie znaków z klawiatury (97)
Rozdział 4. Obsługa myszki w Visual C++ (119)
Rozdział 5. Tworzenie menu, przycisków paska narzędzi i zachęt paska stanu (147)
Rozdział 6. Okna dialogowe: korzystanie z przycisków i pól tekstowych (175)
Rozdział 7. Tworzenie przycisków opcji i przycisków radiowych (211)
Rozdział 8. Listy, rozwijane listy i suwaki (247)
Rozdział 9. Grafika - kompletny program graficzny obsługiwany myszką (285)
Rozdział 10. Efektywna obsługa plików (329)
Rozdział 11. Jednoczesne korzystanie z wielu dokumentów i wielu widoków (367)
Rozdział 12. Tworzenie programów Internetowych łącznie z przeglądarką sieci (401)
Rozdział 13. Tworzenie kontrolek ActiveX (441)
Rozdział 14. Debuggowanie programów napisanych w Visual C++ (477)
Skorowidz (491)
Helion - inne książki
-
Oto zwięzły przewodnik przeznaczony dla inżynierów danych, którzy chcą poznać zasady implementacji potoków danych. Wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z potokami danych, opisuje zasady ich tworzenia i implementacji, prezentuje także najlepsze praktyki stosowane przez liderów w branży analizy ...
Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy
-
Cyberbezpieczeństwo dotyczy dziś każdego. Nowe, zaktualizowane wydanie Cyberbezpieczeństwa dla bystrzaków pomoże Ci chronić osobiste informacje i zabezpieczyć dane biznesowe. Dowiedz się, co się dzieje z plikami, które przechowujesz online. Pracuj bezpiecznie w domu i unikaj dezinformacji. Upewni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
To trzecie wydanie przewodnika autorstwa twórców Kubernetesa. Zostało starannie zaktualizowane i wzbogacone o tak ważne zagadnienia jak bezpieczeństwo, dostęp do Kubernetesa za pomocą kodu napisanego w różnych językach programowania czy tworzenie aplikacji wieloklastrowych. Dzięki książce poznasz...
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Ta książka, podobnie jak inne z serii „Biblia”, zawiera zarówno niezbędne teoretyczne informacje, jak i mnóstwo praktycznych wskazówek i instrukcji, dzięki czemu jest znakomitą pomocą w nauce pisania skryptów dla Linuksa. Pokazano tu, kiedy efektywniej jest używać interfejsu graficzne...
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni) -
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkow...
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistr...
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie praktycznego samouczka, dzięki któremu błyskawicznie rozpoczniesz pracę z Terraform. Zapoznasz się z językiem programowania Terraform i zasadami tworzenia kodu. Szybko zaczniesz wdrażać infrastrukturę i zarządzać nią za pomocą zaledwie kilku poleceń. I...
Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Ta książka jest właśnie takim mistrzem-przyjacielem. Nie zawiera skomplikowanej teorii i technicznego żargonu, znajdziesz w niej za to mnóstwo sekretów i wskazówek, dzięki którym zaczniesz przywozić z podróży przepiękne zdjęcia! Zamieszczono w niej sporo ważnych uwag na temat kreatywności czy wiz...
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Visual C++ 6.0 Steven Holzner (23)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(6)
(8)
(4)
(4)
(0)
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adam Warcholinski,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jacek R-G,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2004-02-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Roman Kasprzewski,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Szuwar,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
dr inż. Wojciech Zalewski,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2002-12-16 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bartek,
Data dodania: Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof Domalewski,
Data dodania: Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
M.Mikowski,
Data dodania: Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Karol Marchewka,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Radek Chodorowski,
Data dodania: 2006-05-15 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
grześ,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał J.,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mariusz C.,
Data dodania: Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii