×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows Wayne Freeze

  • Niedostępna
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows Wayne Freeze - okladka książki

Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows Wayne Freeze - okladka książki

Autor:
Wayne Freeze
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
3.8/6  Opinie: 12
Stron:
416
Druk:
oprawa miękka

Książka opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz DirectInput do komunikacji z użytkownikiem. Opisane zostały interfejsy DirectSound i DirectMusic w stopniu umożliwiającym użycie efektów dźwiękowych i muzyki w grze. Nauczysz się więc tworzenia w pełni trójwymiarowej grafiki a także odtwarzania plików dźwiękowych w formacie MP3. Książka przeznaczona jest dla osób, które już programowały w Visual Basicu.

W książce opisano:

  • Wyświetlanie grafiki 3D za pomocą Direct3D
  • Sterowanie obrazem: obracanie, przybliżanie i przewijanie
  • Tworzenie animowanych postaci
  • Operowanie czasem w symulacjach
  • Odtwarzanie muzyki i efektów dźwiękowych przy użyciu DirectAudio
  • Interakcje użytkownik -- program za pomocą DirectInput
  • Syntezę mowy przy użyciu interfejsu Microsoft Speech API
  • Przygotowywanie grafiki 2D i 3D oraz plików dźwiękowych na potrzeby gry

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Blik

P�atno�� tokenem blik

ZAPŁAĆ


Zamknij

Przenieś na półkę

Aby dodać ten tytuł na półkę, zaloguj się.

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności