×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
edu-Libri
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
246
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (14,90 zł najniższa cena z 30 dni)

50,37 zł (-28%)
36,27 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Analiza modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.

Celem monografii było przedstawienie wpływu sztucznej inteligencji na zarządzanie, generowanie wartości i reguły konkurowania współczesnych organizacji.
Metody i techniki sztucznej inteligencji rozwijają się w zawrotnym tempie, podobnie jak wspierająca je infrastruktura (serwery, karty graficzne, dedykowane procesory itp.). Towarzyszy temu rozwój technologii informatycznych, w szczególności zdecentralizowanych, rozproszonych architektur, które umożliwiają nie tylko zapisywanie danych, ale też śledzenie i zabezpieczanie transakcji oraz uruchamianie różnych aplikacji.
Jest to wyzwanie nie tylko dla menedżerów i inwestorów, ale też badaczy zainteresowanych efektywnym modelowaniem takich zjawisk.
Przedmiot badań prezentowany w opracowaniu jest bardzo szeroki – obejmuje nie tylko wiele obszarów działania organizacji, ale również rynki i rozmaite metody sztucznej inteligencji.

 

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
36,27 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint