SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO
- Autor:
- Piotr Wieczorek


- Wydawnictwo:
- SELF-PUBLISHER
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 35
- Dostępne formaty:
-
PDFePub
Opis książki: SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO
Prawdziwy biznesowy podręcznik zawierający wszystkie ważne rzeczy, które musisz zrobić by rozwijąc swoją firmę poprzez skuteczną reklamę. Możesz rozwijać i wykorzystywać wszystkie kanały medialne w celu przyciągnięcia bazy klientów, co przekłada się na większą sprzedaż. Jeśli nie wiesz jak zacząc przygodę z reklamą w social media, to książka dla ciebie. Zamów dla siebie lub dla przyjaciela, na przykład, w celu opracowania nowoczesnych strategii marketingowych!
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum...
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem j...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także — a może raczej przede wszystkim — kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w...
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-952-8431-1, 9788395284311
- Data wydania ebooka:
-
2019-02-07
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 88350
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 230.8kB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
Spis treści książki
Spis Treści
Co to Social Media Mаrkеting?........................................................................... 5
Jak Powiązane Są Sеаrсh & Sосiаl Mеdiа Mаrkеting?.......................................... 5
Sосiаl Mеdiа Mаrkеting W Marketing Land......................................................... 5
Social Mеdiа Mаrkеting: Zacznij Od Planu…………………………………………………………….6
Jak Sосiаl Mеdiа Marketing Może Pomóc Ci w Osiągnięciu Celów Marketingowych6
Porady Dotyczące Social Media Marketing ……………………………………………………………7
Planowanie Treści Mediów Społecznościowych................................................ 7
Świetne Treści Społecznościowe...................................................................... 7
Stała Reputacja Marki..................................................................................... 7
Promocja Treści w Mediach Społecznościowych.............................................. 7
Udostępnianie Linków Referencyjnych............................................................. 8
Śledzenie Konkurencji..................................................................................... 8
Pomiar Sukcesu Narzędziami Analitycznymi —................................................ 8
Zarządzanie Kryzysami na Mediach Społecznościowych................................... 8
Jak Wybrać Najlepsze Platformy Społecznościowe Do Celów Marketingowych.... 9
Wykorzystywanie Facebooka Do Marketingu Społecznościowego.................... 9
Wykorzystywanie Google+ Do Marketingu Społecznościowego...................... 10
Wykorzystywanie Pinterest Do Marketingu Społecznościowego..................... 11
Wykorzystywanie Twittera Do Marketingu Społecznościowego...................... 12
Wykorzystywanie LinkedIn Do Marketingu Społecznościowego...................... 12
Wykorzystywanie YouTube Do Marketingu Społecznościowego..................... 13
Narzędzia Społecznościowe Oparte na Lokalizacji.......................................... 13
Wykorzystywanie Reddita Do Marketingu Społecznościowego....................... 14
Płatne Porady Dotyczące Social Media Marketing............................................. 14
Tworzenie Skutecznych Reklam Na Facebooku.................................................. 15
Jak Tworzyć Reklamy na Twitterze.................................................................... 15
Dobre Wyniki w Reklamach na Facebooku i Twitterze....................................... 16
Wynik Istotności Facebooka.......................................................................... 16
Quality Adjusted Bid Twittera........................................................................ 16
Tweetuj Często, Promuj Tylko To Co Masz Najlepsze.................................... 16
Jak Znaleźć Tweety Którymi Zainteresują się Ludzie........................................ 17
Płatna identyfikacja tweetów o wysokim stopniu zainteresowania.............. 17
Wykorzystaj Moc Targetingu Słów Kluczowych oraz Hasztagów.................. 17
Płatny targeting słów kluczowych na Twitterze.............................................. 17
Niedorzeczna Potęga Hasztagów................................................................... 18
Zwiększ Zamiary Komercyjne Wykorzystując Segmenty Wewnątrzrynkowe... 18
Płatna publiczność na Facebooku.................................................................. 18
Płatny targeting zachowania użytkowników na Twitterze............................... 19
Targeting Demograficzny............................................................................... 19
Remarketing Społecznościowy....................................................................... 19
Płatna widoczność remarketingu społecznościowego..................................... 20
Płatna oglądalność remarketingu społecznościowego w pionie....................... 20
Płatne pozycjonowanie stron remarketingu społecznościowego.................... 20
Własna Publika Strony na Fасеbооku............................................................ 20
Dostosowana Publika Strony na Twittеrze..................................................... 20
Reklamy Produktów na Fасеbооku………………………………………………………………….20
Własne Publiczności...................................................................................... 21
Płatne wyświetlanie reklam targetowanych................................................... 21
Płatne własne publiczności na mediach społecznościowych........................... 21
Płatny marketing społecznościowy oparty na ludziach................................... 22
Niesamowicie Potężne Nowe Formaty Reklam............................................... 22
Przyciski Zadzwoń Facebooka........................................................................ 22
Jak Wykorzystać Instagram Jako Narzędzie Marketingowe................................ 23
Po Co Używać Instagrama Do Marketingu?.................................................... 23
Sposoby Na Zmianę Instagrama W Narzędzie Marketingowe............................. 24
1. Używanie Hashtagów do Zwiększenia Świadomości................................... 24
2. Trzymaj Się Swojej Wersji, Wzmocnij Markę.............................................. 24
3. Dokonuj Interakcji z Publicznością............................................................. 25
4. Udostępniaj Treści Stworzone przez Ludzi.................................................. 25
5. Zachęcaj Do Osobistej Interakcji z Tagami Lokalizacyjnymi......................... 25
6. Reklamuj Wysoce Targetowanej Publiczności............................................. 26
Osiągnij i Poszerz swoje Cele Marketingowe na Instagramie.............................. 26
Jak Reklamować Swoją Firmę Na Instagramie................................................... 26
Po co Reklamować na Instagramie?............................................................... 27
Dotarcie Do Właściwych Ludzi.................................................................... 27
Zdobycie Więcej Kliknięć na Reklamach...................................................... 27
Stworzenie Pozytywnego Doświadczenia Użytkownika………………………………...27
Jak Stworzyć Reklamę na Instagram.............................................................. 28
Tworzenie Konta Reklamowego Instagram..................................................... 28
Tworzenie Kampanii Reklamowej Instagram.................................................. 28
Napisy na Reklamach Instagram.................................................................... 29
Rodzaje Reklam Instagram............................................................................ 29
Reklamy Foto................................................................................................ 29
Reklamy Video.............................................................................................. 29
Reklamy Karuzela.......................................................................................... 29
Reklamy Historia........................................................................................... 30
Jak Reklamowanie na Instagramie Pomaga Twojej Firmie.................................. 30
Koszta Reklamowania na Instagramie............................................................... 30
Ile Kosztuje Reklamowanie na Instagramie?................................................... 31
Jak Działa Cennik Instagram?......................................................................... 31
Dlaczego Reklamy Instagram są Warte Swojej Ceny.......................................... 31
Zaawansowane Targetowanie....................................................................... 31
Lepsze Wskaźniki Kliknięć.............................................................................. 32
Uwzględnianie Zewnętrznych Linków............................................................ 32
Dłuższe Filmiki…………………………………………………………………………………………………32
Koszt Reklam Instagram................................................................................... 32
Przykłady Reklam Instagram............................................................................ 33
1. ThriveHive................................................................................................. 33
2. Purрlе Cаrrоt............................................................................................ 33
3. MM. LаFlеur.............................................................................................. 33
4. Tаwkifу..................................................................................................... 33
5. Yelp........................................................................................................... 34
6. SNHU........................................................................................................ 34
7. uBiоmе..................................................................................................... 34
8. Audiblе..................................................................................................... 34
9. Guѕtо........................................................................................................ 34
10. Stаrtuр Inѕtitutе...................................................................................... 35
11. TаlkSрасе................................................................................................ 35
12. Volkswagon 35
SELF-PUBLISHER - inne książki
-
Opis 40 najpopularniejszych stron matematycznych w polskim internecie. Ich krótka charakterystyka: słowa kluczowe, description, inne. Zrzuty ekranów i grafika ozdobą poradnika. Dla ucznia i nauczyciela matematyki. Wstęp o e-learningu, LMS Moodle i trendach w HTML5. Więcej informacji: https://yout...
-
Za każdym razem, kiedy jadę na konferencję, widzę ten sam powtarzający się schemat. Kiedy pytam widownię czy pracują w zwinnych firmach, odpowiada mi las rąk. Najwidoczniej praca tym sposobem jest już standardem. Bez dwóch zdań, to dobrze! Jest jednak jedno „ale”. Kiedy r...
-
Steve i Alex to nowa seria przygód, inspirowana światem Minecraft. Tytułowi bohaterowie powieści, muszą zmierzyć się z pełną tajemnic i niebezpieczeństw wyprawą...wyprawą w nieznane. Na swej drodze spotkają zarówno przyjaciół jak i przebiegłych wrog...
-
“Teoria muzyki dla muzyków komputerowych” to zwięzłe omówienie tytułowej teorii muzyki z pomocą siatki MIDI, z którą pracuje się w programach do tworzenia muzyki i obróbki dźwięku. Ebook przedstawia typowe podstawy teorii muzyki: Nuty - ich wysokoś...
-
“FMOD i Unity, Podstawy muzyki interaktywnej” to wprowadzenie do pracy z dźwiękiem i muzyką w silniku Unity z zastosowaniem programu FMOD. Ebook omawia elementy interfejsu FMOD oraz proces integracji tego programu z projektem Unity, następnie przechodzi do praktycznego omówi...
-
Jedyna taka książka na światowym rynku! E-sport? Czy to już sport czy ciągle aspirująca do tego dziedzina rozrywki? W książce spotkasz się z niesamowitą przygodą młodych ludzi, którzy spełniali swoją pasję i nie zważali na nic innego dookoła, pokonując drogę do marzeń. Pozn...
-
Mam nadzieję że ta książka pomoże ci w programowaniu za pomocą frameworka Yii. Przedstawiłem techniczną stronę stworzenia aplikacji od A do Z. Przedstawiłem pobieranie frameworka, sposoby jego instalacji, konfigurację, dodanie obsługi bazy danych, pokazałem jak stworzyć kontrolery, modele oraz wi...
Yii2 Framework - Nauka poprzez tworzenie systemu CMS Yii2 Framework - Nauka poprzez tworzenie systemu CMS
-
Dzięki temu kursowi dowiesz się, jak w krótkim czasie rozpocząć swoją przygodę z programowaniem. Kurs ma za zadanie wdrożyć Cię w świat którego prawdopodobnie nie znasz bądź nie jesteś pewien tego czy jest to coś dla Ciebie. Podejmij wyzwanie i daj sobie szansę w tym zawodzie przyszłości. Jest t...
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO Piotr Wieczorek (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.