Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3 (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Bartosz W. Warzocha
Okładka książki/ebooka Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3

Okładka książki Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3

Okładka książki Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3

Okładka książki Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
1112
Druk:
oprawa twarda
     PDF

Książka

149,00 zł
120,62 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

119,00 zł
95,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Biblioteka wxWidgets jest potężnym, wieloplatformowym narzędziem, stworzonym do pisania aplikacji okienkowych, przeznaczonych dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych. Jest wzbogacona o szereg narzędzi, umożliwiających realizację większości zadań i wymagań stawianych przed nowoczesnymi programami - w tym m.in. pełną obsługę współbieżności, obsługę protokołów sieciowych, czy też obsługę nowoczesnego OpenGL, choć to jedynie mała część jej możliwości. Co ważne, licencja wxWidgets pozwala na jej dowolne wykorzystanie w projektach każdego rodzaju, natomiast bogaty zestaw rozszerzeń znakomicie zwiększa zakres, w którym może być stosowana. Biblioteka wxWidgets jest wykorzystywana między innymi przez NASA do tworzenia oprogramowania pracującego z teleskopami kosmicznymi, a także przez koncern zbrojeniowy Lockheed Martin, czy też firmę AMD. Z jej pomocą stworzono szereg popularnych aplikacji, takich jak FileZilla, CodeLite, czy RapidSVN, a także wiele innych. Niniejsza książka to kompleksowy i wyjątkowy przewodnik po wxWidgets. To publikacja skierowana do wszystkich programistów C++ także tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie programowania GUI i programowania wieloplatformowego. Każdy kolejny rozdział wprowadza Czytelnika w coraz bardziej złożone i zaawansowane techniki wxWidgets, a zawarte w niej liczne przykłady kodu można uruchomić na większości popularnych platform systemowych. Możliwe będzie poznanie m.in. wyglądu struktury aplikacji wxWidgets oraz działanie i możliwość wykorzystania kluczowych typów wxWidgets takich jak wxString czy wxDateTime. Dzięki lekturze Czytelnik nauczy się: jak utworzyć pierwsze okno, wzbogacając je o pasek stanu i pasek menu oraz inne elementy i kontrolki GUI, pracować ze standardową i dynamiczną obsługą zdarzeń, pisać atrakcyjne programy, wykorzystywać standardowe okna dialogowe oraz pisać własne i kontrolować pozyskiwane przy ich pomocy dane wejściowe, pracować z plikami, czy formatem XML, przechowywać konfigurację programu, tworzyć aplikacje obsługujące różne języki, w jaki sposób napisać własny serwer oraz aplikację kliencką, stworzyć własnego klienta FTP, czy obsłużyć protokół HTTP, projektować oraz realizować własne kontrolki GUI, korzystać z innych zaawansowanych komponentów biblioteki, umożliwiających tworzenie nowoczesnych aplikacji komputerowych różnego typu.
0 Bartosz W. Warzocha

Zamknij

Wybierz metodę płatności