×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Programista nr 107. Wave function collapse. Proceduralne generowanie map Programista Magazyn

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Programista Magazyn
Wydawnictwo:
Magazyn Programista
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
74
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Koncepcja proceduralnego generowania elementów gier komputerowych nie jest niczym nowym. Początkowo był to tylko stosunkowo tani sposób na zwiększenie re-grywalności (ang. replayability, chodzi o to że, przez jaki czas gracz powraca do gry po jej ukończeniu), ale rozwiązanie to okazało się z czasem tak dużym źródłem inspiracji, że niektóre współczesne produkcje wręcz bazują na proceduralnym generowaniu świata. Poznamy dziś algorytm, który pomaga generować losowe obrazy, zachowujące jednak pewien zbiór ograniczeń...

Sprawdź cały spis treści "Programisty" nr 107.

Magazyn Programista - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
24,57 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.