×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Programista nr 107. Wave function collapse. Proceduralne generowanie map

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Magazyn Programista
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
74
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (24,57 zł najniższa cena z 30 dni)

28,90 zł (-15%)
24,57 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(24,57 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Koncepcja proceduralnego generowania elementów gier komputerowych nie jest niczym nowym. Początkowo był to tylko stosunkowo tani sposób na zwiększenie re-grywalności (ang. replayability, chodzi o to że, przez jaki czas gracz powraca do gry po jej ukończeniu), ale rozwiązanie to okazało się z czasem tak dużym źródłem inspiracji, że niektóre współczesne produkcje wręcz bazują na proceduralnym generowaniu świata. Poznamy dziś algorytm, który pomaga generować losowe obrazy, zachowujące jednak pewien zbiór ograniczeń...

Sprawdź cały spis treści "Programisty" nr 107.

Magazyn Programista - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności