×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Projektowanie oprogramowania. Wstęp do programowania i techniki komputerowej Matthias Felleisen, Robert Bruce Findler, Matthew Flatt, Shriram Krishnamurthi

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Projektowanie oprogramowania. Wstęp do programowania i techniki komputerowej Matthias Felleisen, Robert Bruce Findler, Matthew Flatt, Shriram Krishnamurthi - okladka książki

Projektowanie oprogramowania. Wstęp do programowania i techniki komputerowej Matthias Felleisen, Robert Bruce Findler, Matthew Flatt, Shriram Krishnamurthi - okladka książki

Projektowanie oprogramowania. Wstęp do programowania i techniki komputerowej Matthias Felleisen, Robert Bruce Findler, Matthew Flatt, Shriram Krishnamurthi - audiobook MP3

Projektowanie oprogramowania. Wstęp do programowania i techniki komputerowej Matthias Felleisen, Robert Bruce Findler, Matthew Flatt, Shriram Krishnamurthi - audiobook CD

Autorzy:
Matthias Felleisen, Robert Bruce Findler, Matthew Flatt, Shriram Krishnamurthi
Serie wydawnicze:
Kanon informatyki
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 2
Stron:
648
Druk:
oprawa twarda
Umiejętność programowania nie ma już charakteru czysto zawodowego. Księgowi muszą się posługiwać arkuszami kalkulacyjnymi i edytorami tekstu, fotografowie korzystają z edytorów zdjęć, muzycy programują syntezatory, zaś profesjonalni programiści tworzą skomplikowane aplikacje. Programowanie jest więc bardzo pożądaną umiejętnością, potrzebną nie tylko informatykom. Projektowanie oprogramowania wymaga takich samych zdolności analitycznych, jak matematyka. Jednak, w przeciwieństwie do matematyki, praca z programami jest aktywnym sposobem zdobywania wiedzy. Obcowanie z oprogramowaniem daje możliwość stałej interakcji, co pozwala na zgłębianie wiedzy, eksperymentowanie z nią oraz na stałą samoocenę.

Autorzy tej klasycznej publikacji stawiają tezę, iż "każdy powinien nauczyć się, jak projektować oprogramowanie" i właśnie nauka podstaw projektowania jest jej tematem głównym. W książce znajdziesz wiele podstawowych algorytmów, wyjaśnienia takich pojęć, jak akumulacja wiedzy czy równość ekstensjonalna i intensjonalna, słowem wszystko to, co stanowi teoretyczną podstawę wiedzy programistycznej.

Poznasz między innymi:
  • Podstawowe struktury, z których składają się programy komputerowe
  • Proste i złożony typy danych
  • Metody przetwarzania danych
  • Programowanie z użyciem rekurencji, algorytmy z nawracaniem
  • Projektowanie abstrakcyjne
  • Sposoby gromadzenia wiedzy
  • Wykorzystanie wektorów
Z lektury książki "Projektowanie oprogramowania. Wstęp do programowania i techniki komputerowej" skorzystają zarówno studenci informatyki, jak też i słuchacze innych kierunków oraz wszystkie osoby, które chcą podbudować swoją wiedzę praktyczną solidnymi i przydatnymi podstawami teoretycznymi.

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.