Mastering Search Analytics. Measuring SEO, SEM and Site Search

- Autor:
- Brent Chaters
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 400
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Mastering Search Analytics. Measuring SEO, SEM and Site Search
Many companies still approach Search Engine Optimization (SEO) and paid search as separate initiatives. This in-depth guide shows you how to use these programs as part of a comprehensive strategy—not just to improve your site’s search rankings, but to attract the right people and increase your conversion rate.
Learn how to measure, test, analyze, and interpret all of your search data with a wide array of analytic tools. Gain the knowledge you need to determine the strategy’s return on investment. Ideal for search specialists, webmasters, and search marketing managers, Mastering Search Analytics shows you how to gain better traffic and more revenue through your search efforts.
- Focus on conversion and usability—not on driving larger volumes of traffic
- Track the performance of your SEO and paid search keywords
- Apply techniques to monitor what your competitors are doing
- Understand the differences between mobile and desktop search
- Learn how social media impacts your search rankings and results
- Audit your site for problems that can affect users and search spiders
- Create dashboards and expanded reports for all of your search activities
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem dla programistów aplikacji internetowych, architektów oprogramowania, menedżerów technicznych i inżynierów. Wyjaśniono w niej, w jaki sposób stosować architekturę mikrousług do frontendu aplikacji. Pokazano najważniejsze zalety mikrofrontendów, takie jak ...
Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum...
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecz...
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać n...
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić czas na to, by dobrze zaprezentować swoją firmę w wyszukiwarce i w Mapach Google. Z mobilnej aplikacji Map bowiem korzystają na co dzień miliony użytkowników w Polsce i na świecie, poszukujący...
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
-
Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pi...
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-493-1907-6, 9781449319076
- Data wydania ebooka:
-
2011-10-07
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 26.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 26.7MB
- Kategorie:
Technologie webowe » Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Spis treści książki
- Mastering Search Analytics
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
- Preface
- Audience
- Why Measuring Search Is Important
- Audience
- Assumptions This Book Makes
- Contents of This Book
- Conventions Used in This Book
- Using Code Examples
- Safari Books Online
- How to Contact Us
- Acknowledgments
- 1. Introduction to Search Analytics
- How Is Search Data Different from Clickstream Data?
- Who Are You Optimizing For?
- What Are Others Trying to Measure?
- What Do Companies Most Want to Measure?
- What Challenges Do Companies Face?
- Business Objectives
- What Auditing Tools Should I Be Using?
- Website Analytics
- Link Tracking
- Page Authority
- Ranking Position
- Keyword Search Volume and Competition
- Social Links and Social Noise
- Keyword Volume or Keyword Density on Page
- Mobile and Geographic Traffic Estimations
- Competitor Insights
- Multiuse Tools and Sites
- Spreadsheets
- An Explanation of Macro, Micro, Value, and Action Metrics
- Presenting Search AnalyticsWhos Your Audience?
- Setting Expectations
- Establishing What You Will Track
- What Website or Websites Do You Want to Monitor?
- What Keywords Do You Want to Track?
- What Keywords Are Considered Branded Terms?
- What Keywords Are Considered Nonbranded Terms?
- Concluding Thoughts
- 2. Establishing ROI
- ROIThe Universal Metric
- Capturing Actual ROI
- Capturing Estimated ROI
- Presenting ROI Data
- Why Search Matters to Sales Online and Offline
- The Problem of Only Capturing ROI
- ROIThe Universal Metric
- Interpreting Data and Studies to Build a Case
- Where Do People Click in the Search Results?
- Universal search result click patterns
- Paid search result CTRs
- Comparing CTRs across all types of search
- Where Do People Click in the Search Results?
- Whats the Average Spend of SEO and Paid Search?
- Whats a Visit Worth?
- An Example of Calculating Values
- Quickly Identifying Bad Investments
- Paid Search and ROI
- How to Estimate ROI for Paid Search
- How to Capture and Track ROI for Paid Search
- Conversion Rates by Keyword
- SEO and ROI
- How to Estimate ROI for SEO
- Accounting for the Butterfly Effect in Your SEO
- Capturing ROI for Site Search
- Tracking Offline Sales
- Concluding Thoughts
- 3. Tracking and Optimizing SEO and Paid Search Traffic
- Tracking Visitors and Segmenting Traffic from Search
- Segmenting and Tracking Offline Transactions
- Using Campaign Segmentation Data
- Segmenting programs by actions
- Tracking Visitors and Segmenting Traffic from Search
- Tracking Pathing Through the Site
- High Bounce Rates
- Low Bounce, High Site Search
- Low Bounce, High Pathing Exit
- Using Pathing and Bounce Data
- Landing Page Optimization
- A/B and Multivariate Testing
- A/B testing in a nutshell
- Multivariate testing in a nutshell
- A/B and Multivariate Testing
- Running a Multivariate Test
- How Testing Improves Your Search Campaigns
- Measuring Engagement
- Example 1 of Engagement
- Example 2 of Engagement
- Engagement and Search Campaigns
- All Traffic Is Not Created Equal
- Volume of Traffic Versus Number of Conversions
- Traffic from Search Engines: Not All Engines Are Created Equal
- Seasonality and Traffic
- Is There Value in CTR?
- Capturing Traffic Volume Based on Positioning
- Tracking Mobile TrafficSEO Versus Paid Search
- Tracking International Searches and Linguistics
- Optimizing Conversion Rates for SEO and Paid Search
- Concluding Thoughts
- 4. Tracking WordsSEO and Paid Search
- Tracking SEO Keywords
- Developing Keyword Clusters and Finding the Short Head and Long Tail
- Segmenting Keywords in Clusters
- Keyword Research for New Opportunities
- How Are People Finding Me Today?
- Tracking SEO Keywords
- Tracking Paid Search Keywords
- Broad Match
- Phrase Match
- Exact Match
- Negative Keywords
- Tracking Broad Match Words
- Tracking Top-Performing Words and Underperforming Words
- Tracking Paid Search Quality Score
- Seasonality and Words
- Concluding Thoughts
- 5. Coordinating SEO and Paid Search
- Monitoring CTR from Paid Search and Applying Your Findings to SEO
- A/B and Multivariate TestingApplying Insights from the Paid Search Page to SEO
- Testing Titles and Descriptions in Paid Search
- Finding Your Gaps and Plugging Them with SEO or Paid Search
- Running SEO and Paid Search Together
- When 1 + 1 = 3, and When It Doesnt
- Concluding Thoughts
- 6. Site Search Analytics
- Site Search as Navigation
- Establishing Your Site Search KPIs
- Capturing Terms with High Exits
- Capturing Secondary Searches
- Capturing Pages with High Searches
- Capturing Pages with High or Low Success Rates
- Tracking Special Campaigns
- Tracking Spider Volume
- What Is the Value of Your Site Search?
- CRO for Site Search
- Search and Refinement
- Language Use
- Depth of Search
- Repetition of Search
- Average Ranking Clicked
- Tracking Trends
- Site Search Seasonality
- Concluding Thoughts
- 7. Correlating SEO/Paid Search and Site Search
- Pulling Terms from Site Search for SEO/Paid Search
- Applying Site Search Patterns to SEO/Paid Search
- Site SearchCapturing and Using the Second Term
- Testing Paid Search Pages on Site Search First
- Pulling Terms from SEO/Paid Search to Improve Site Search
- Testing the Effects of Optimization on Site Search and SEO
- Concluding Thoughts
- 8. Competitor Research and Competitor Tracking
- Tracking Share of Voice
- Refining Share of Voice
- Tracking Share of Voice
- Tracking Against Competitors
- Capturing Competitors Keywords
- Mining Metadata
- Mining Links
- Mining Footers
- Capitalizing on User Behavior
- Tracking Competitors Branded Keywords
- Capitalizing on Competitor Spikes and Marketing
- Tracking the Effectiveness of Your Competitors Marketing Through Metrics
- Brand Conquesting
- Concluding Thoughts
- 9. Tracking Off-Site Trends
- Analyze: Explaining the Bumps and Spikes
- Auditing General Trends
- Measuring Off-Site Link Diversity
- Webmaster ToolsWhat It Can Tell You
- The Site Keyword Report
- The Links to Your Site Report
- The Most Linked Pages Report
- Webmaster ToolsWhat It Can Tell You
- Tracking Neighborhoods
- Tracking Diversity of Links
- Tracking Domain Rank and Page Rank
- Tracking External Campaigns (TV, Radio, Print)
- Tracking Social Volume and Social Media
- Tracking Changes in the SERP to Improve Clicks
- Concluding Thoughts
- 10. Tracking Mobile Search
- Do Desktop and Mobile Users Search the Same Way?
- Why Is This Important?
- Answering the Questions
- Do Desktop and Mobile Users Search the Same Way?
- How Important Is Geography for Mobile Searchers?
- Do Mobile Searchers Return More or Less Frequently?
- Are Mobile Users as Site-Loyal as Desktop Users?
- Do Mobile Users Click Through Content at the Same Rate as Desktop Users?
- Tracking Paid Search on Mobile Devices
- Does Device Type Matter?
- Do Mobile Users Convert Better than Desktop Users?
- Concluding Thoughts
- 11. Social Media and Search
- Social Medias Impact
- Social Personalization
- Measuring Facebook
- Measuring Twitter
- Measuring +1
- Concluding Thoughts
- 12. Webmaster ToolsData Direct from the Engines
- The Basics
- Google Webmaster Tools
- Messages
- Sitemaps
- Crawler Access
- Settings
- Search Queries
- Links to Your Site
- Keywords
- Internal Links
- Crawl Errors
- Crawl Stats
- HTML Suggestions
- Fetch as Googlebot
- Site Performance
- Video Sitemaps
- Bing Webmaster Tools
- Dashboard
- Crawl
- Index
- Traffic
- Index Explorer
- Comparing Bing and Google
- Concluding Thoughts
- 13. An SEO Audit (On-Page Factors)
- Automating Issue Auditing
- How to Audit a Page for SEO Elements
- Section 508, Applying to SEO Audits
- HTML to Look For
- Auditing a Page for Engagement Tracking
- Performance Monitoring: The Speed of Your Pages
- Make Fewer HTTP Requests
- Use a Content Delivery Network (CDN)
- Avoid Empty src or href
- Add Expires Headers
- Put CSS at Top
- Put JavaScript at Bottom
- Avoid CSS Expressions
- Make JavaScript and CSS External
- Reduce DNS Lookups
- Minify JavaScript and CSS
- Avoid URL Redirects
- Remove Duplicate JavaScript and CSS
- Configure Entity Tags (ETags)
- Make AJAX Cacheable
- Use GET for AJAX Requests
- Reduce the Number of DOM Elements
- Avoid HTTP 404 (Not Found) Errors
- Reduce Cookie Size
- Use Cookie-Free Domains
- Avoid AlphaImageLoader Filter
- Do Not Scale Images in HTML
- Make Favicon Small and Cacheable
- Detecting Template Issues Versus Page Issues
- Auditing a Page for Keywords
- Auditing a Page for Placement in Your Sites Information Architecture
- Finding the Bad Stuff404s, 302s, Multiple 301s, and More
- Dealing with Flash
- Dealing with AJAX
- Detecting Duplicate Content
- Concluding Thoughts
- 14. Dashboards and Reports
- Know Your Audience
- Understand Why Data Is Important to You
- Who Is This Data About?
- What Does This Data Tell Us?
- When Did These Changes Occur?
- Where on Your Site Was the Impact Felt?
- Why Did This Occur? Why Is This Important?
- How Can We Learn from This?
- Understand Why Data Is Important to Your Audience
- Segment! Segment! Segment!
- Dashboards for Executives
- Dashboards for Creating Action
- Dashboards Versus One-Off Reports
- Distributing Dashboards
- Building and Telling Stories with Dashboards
- One Metric (Why Leading with One Stat Can Create Action)
- Information ParalysisWhen Too Much Info Creates Inaction
- Concluding Thoughts
- 15. Building Your Own Audit Tools and Enabling Others
- RubricsHow to Make Them
- Answering Questions with Analytics
- Simplify Your Results
- Linking Data Sources
- Creating Alerts and Triggers, Creating Response Plans
- Overriding Your Alerts: Why and When
- Checklists of Items to Have for Setting Up an Analytics Plan
- Building Out Timelines
- Establishing Roles
- Being OK with Numbers Going Down
- Concluding Thoughts
- A. Tool Listing
- Software Listings
- Website Analytics
- Google Analytics
- Adobe SiteCatalyst
- Other options
- Website Analytics
- Link Tracking
- Web CEO
- Majestic SEO
- SEOmoz Open Site Explorer (formerly Linkscape)
- Other options
- Software Listings
- Page Authority
- Google PageRank
- mozRank
- mozTrust
- Ranking Position
- SEO Rank Monitor
- WebPosition
- AdGooroo Paid Search Insight
- Google Webmaster Tools
- Other options
- Keyword Search Volume and Competition
- Google AdWords Keyword Tool
- Trellian Keyword Discovery
- Wordtracker
- Google Global Market Finder
- Other options
- Social Links and Social Noise
- SM2
- Radian6
- Addict-o-matic
- Other options
- Keyword Volume or Keyword Density on Page
- SEO Book Keyword Density Analyzer Tool
- SEOmoz Term Extractor
- KGen for Firefox
- Other options
- Mobile and Geographic Traffic Estimations
- Google AdWords Keyword Tool
- Google Global Market Finder
- Competitor Insights
- Compete
- Hitwise
- Google Trends for websites
- Other options
- SurveysQualitative Data
- Survey Monkey
- 4Q (iPerceptions)
- Multiuse Tools and Sites
- SEOmoz
- Web CEO
- SEO Book
- ClickEquations
- Enterprise options
- Index
- About the Author
- Colophon
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
O'Reilly Media - inne książki
-
FinOps brings financial accountability to the variable spend model of cloud. Used by the majority of global enterprises, this management practice has grown from a fringe activity to the de facto discipline managing cloud spend. In this book, authors J.R. Storment and Mike Fuller outline the proce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Edge AI is transforming the way computers interact with the real world, allowing IoT devices to make decisions using the 99% of sensor data that was previously discarded due to cost, bandwidth, or power limitations. With techniques like embedded machine learning, developers can capture human intu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why is it difficult for so many companies to get digital identity right? If you're still wrestling with even simple identity problems like modern website authentication, this practical book has the answers you need. Author Phil Windley provides conceptual frameworks to help you make sense of all ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Python was recently ranked as today's most popular programming language on the TIOBE index, thanks to its broad applicability to design and prototyping to testing, deployment, and maintenance. With this updated fourth edition, you'll learn how to get the most out of Python, whether you're a profe...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
296.65 zł
349.00 zł(-15%) -
With the accelerating speed of business and the increasing dependence on technology, companies today are significantly changing the way they build in-house business solutions. Many now use low-code and no code technologies to help them deal with specific issues, but that's just the beginning. Wit...
Building Solutions with the Microsoft Power Platform Building Solutions with the Microsoft Power Platform
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Companies are scrambling to integrate AI into their systems and operations. But to build truly successful solutions, you need a firm grasp of the underlying mathematics. This accessible guide walks you through the math necessary to thrive in the AI field such as focusing on real-world application...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
DevOps engineers, developers, and security engineers have ever-changing roles to play in today's cloud native world. In order to build secure and resilient applications, you have to be equipped with security knowledge. Enter security as code.In this book, authors BK Sarthak Das and Virginia Chu d...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
With the increasing use of AI in high-stakes domains such as medicine, law, and defense, organizations spend a lot of time and money to make ML models trustworthy. Many books on the subject offer deep dives into theories and concepts. This guide provides a practical starting point to help develop...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Mastering Search Analytics. Measuring SEO, SEM and Site Search Brent Chaters (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.