×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketingowy Starterek. Edycja 2025. Część 2. Jak założyć konto Google Ads? Robert Duda

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Robert Duda
Wydawnictwo:
SELF-PUBLISHER
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
27
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (19,00 zł najniższa cena z 30 dni)

19,00 zł (-0%)
18,99 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(19,00 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Ruszamy dalej w świat digital marketingu z systemem Google!

W tej części dowiesz się, jak założyć konto Google Ads - narzędzie, które otworzy przed Tobą drzwi do skutecznej reklamy w Internecie. To dzięki niemu Twoje produkty lub usługi mogą dotrzeć do milionów potencjalnych klientów.

Pokażę Ci krok po kroku, jak stworzyć i skonfigurować swoje konto Google Ads. Bez stresu i bez komplikacji. Wyjaśnię, dlaczego każdy etap jest istotny i jak wpłynie na efektywność Twoich przyszłych kampanii reklamowych.

To jak zbudowanie silnika dla Twojego marketingu online - bez niego trudno ruszyć z miejsca. Dzięki swojemu kontu Google Ads będziesz przygotowany na tworzenie kampanii, analizę wyników i optymalizację reklam dla Twojej strony lub sklepu internetowego.

Nie warto przekładać w nieskończoność startu z promocją w Google! Już teraz przejdźmy przez proces zakładania i konfiguracji Twojego konta!

Spis treści:

  1. Konto Google Ads - Wprowadzenie
  2. Konto Google Ads - Ćwiczenie krok po kroku
  3. Konto Google Ads - Administracja kontem. Podstawy

Wreszcie praktyczna wiedza o początkach z Google Ads - podana w prosty, przystępny i zrozumiały dla każdego sposób!

Zebrałem tutaj lata moich doświadczeń z prowadzenia kampanii oraz szkoleń, audytów i wdrożeń u ponad 350 klientów. Przeszkoliłem ponad 6500 osób i dobrze wiem, co jest Ci potrzebne na początek, co może sprawiać trudność i co trzeba dobrze wytłumaczyć. Daje gwarancje płynnego wejścia, z moją pomocą, w samodzielne tworzenie skutecznych kampanii Google Ads!


Nowy projekt: "Marketingowy Starterek". Edycja 2025!
Ten poradnik stanowi jedynie 1/10 całości wydawnictwa o nazwie "Marketingowy Starterek" - książki (oraz e-booka) przeznaczonej specjalnie dla początkujących, którzy chcą uniknąć zbędnej teorii i skupić się wyłącznie na praktycznych wskazówkach. Już dziś zacznij swoją przygodę z marketingiem internetowym.

Seria "Marketingowy Starterek" to zestaw praktycznych poradników dla początkujących. Poprowadzę Cię krok po kroku przez proces uruchamiania kont, narzędzi oraz strategii obejmujących SEO, Google Ads oraz Google Analytics.

Tylko praktyka. Najnowsze interfejsy. Zrozumiały język. Wszystko tak, aby każdy samodzielnie uruchomił swoje pierwsze działania promocyjne za pomocą mega skutecznych narzędzi marketingowych Google!


Autor książki: Robert Duda.
Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor kilku książek i kursów marketingowych. Dyrektor marketingu w kilku dużych projektach. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 23 lata doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek.

Wybrane bestsellery

Robert Duda - pozostałe książki

self publisher - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
18,99 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.