Marketingowy Starterek. Edycja 2025. Część 2. Jak założyć konto Google Ads? Robert Duda
- Autor:
- Robert Duda
- Wydawnictwo:
- SELF-PUBLISHER
- Ocena:
- Stron:
- 27
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Marketingowy Starterek. Edycja 2025. Część 2. Jak założyć konto Google Ads?
Ruszamy dalej w świat digital marketingu z systemem Google!
W tej części dowiesz się, jak założyć konto Google Ads - narzędzie, które otworzy przed Tobą drzwi do skutecznej reklamy w Internecie. To dzięki niemu Twoje produkty lub usługi mogą dotrzeć do milionów potencjalnych klientów.
Pokażę Ci krok po kroku, jak stworzyć i skonfigurować swoje konto Google Ads. Bez stresu i bez komplikacji. Wyjaśnię, dlaczego każdy etap jest istotny i jak wpłynie na efektywność Twoich przyszłych kampanii reklamowych.
To jak zbudowanie silnika dla Twojego marketingu online - bez niego trudno ruszyć z miejsca. Dzięki swojemu kontu Google Ads będziesz przygotowany na tworzenie kampanii, analizę wyników i optymalizację reklam dla Twojej strony lub sklepu internetowego.
Nie warto przekładać w nieskończoność startu z promocją w Google! Już teraz przejdźmy przez proces zakładania i konfiguracji Twojego konta!
Spis treści:
- Konto Google Ads - Wprowadzenie
- Konto Google Ads - Ćwiczenie krok po kroku
- Konto Google Ads - Administracja kontem. Podstawy
Wreszcie praktyczna wiedza o początkach z Google Ads - podana w prosty, przystępny i zrozumiały dla każdego sposób!
Zebrałem tutaj lata moich doświadczeń z prowadzenia kampanii oraz szkoleń, audytów i wdrożeń u ponad 350 klientów. Przeszkoliłem ponad 6500 osób i dobrze wiem, co jest Ci potrzebne na początek, co może sprawiać trudność i co trzeba dobrze wytłumaczyć. Daje gwarancje płynnego wejścia, z moją pomocą, w samodzielne tworzenie skutecznych kampanii Google Ads!
Nowy projekt: "Marketingowy Starterek". Edycja 2025!
Ten poradnik stanowi jedynie 1/10 całości wydawnictwa o nazwie "Marketingowy Starterek" - książki (oraz e-booka) przeznaczonej specjalnie dla początkujących, którzy chcą uniknąć zbędnej teorii i skupić się wyłącznie na praktycznych wskazówkach. Już dziś zacznij swoją przygodę z marketingiem internetowym.
Seria "Marketingowy Starterek" to zestaw praktycznych poradników dla początkujących. Poprowadzę Cię krok po kroku przez proces uruchamiania kont, narzędzi oraz strategii obejmujących SEO, Google Ads oraz Google Analytics.
Tylko praktyka. Najnowsze interfejsy. Zrozumiały język. Wszystko tak, aby każdy samodzielnie uruchomił swoje pierwsze działania promocyjne za pomocą mega skutecznych narzędzi marketingowych Google!
Autor książki: Robert Duda.
Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor kilku książek i kursów marketingowych. Dyrektor marketingu w kilku dużych projektach. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 23 lata doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek.
Wybrane bestsellery
Robert Duda - pozostałe książki
self publisher - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Marketingowy Starterek. Edycja 2025. Część 2. Jak założyć konto Google Ads? Robert Duda (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.