Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
- Autorzy:
- Piotr Łabuz, Marcin Urbański
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 10
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
- Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
- Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
- Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe
Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.
Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:
- jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
- jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
- jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
- jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
- jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
- jak podsuwać innym motywy do działania,
- jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
- jakie słowa wzbudzają czujność.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum...
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem j...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
O autorze książki
1 Piotr Łabuz, Marcin UrbańskiPiotr M. Łabuz - psycholog (absolwent Uniwersytetu SWPS w Warszawie). Specjalizacja naukowa i praktyczna: psychologia uczestników rynków finansowych, psychologia finansowa, finanse behawioralne oraz pozytywna psychologia kryzysu.
Przez wiele lat wykładowca na studiach podyplomowych Uniwersytetu SWPS.
Absolwent Studiów Doktoranckich (Wydział Psychologii, Uniwersytet SWPS) oraz studiów podyplomowych "Bankowość Inwestycyjna" (SGH Warszawa)
Obecnie koncentruje się na projektach związanych z psychologią uczestników rynków finansowych ("Kuźnia Tradera™") oraz pozytywną psychologią osiągnięć.
Przedsiębiorca w branży szkoleń i finansów.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Brief nr 82/7
Piotr Łobuz i Marcin Urbański, trenerzy Yan System, marketingu perswazyjnego i NLP tłumaczą, jak wykorzystać perswazję w tworzeniu skutecznych tekstów marketingowych. W oparciu o analizę funkcjonowania umysłu klienta przedstawiają oni sposoby zwielokrotnienia sprzedaży za pomocą kilku prostych strategii i technik perswazyjnych. Książka zawiera sporo przykładów, począwszy od gotowych haseł reklamowych, a skończywszy na rozbudowanej ofercie handlowej.
-
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania dr Dariusz Tworzydło; 29.05.2006
Przedstawiona do recenzji praca poświęcona jest zyskującemu na popularności, a zarazem dość kontrowersyjnemu aspektowi komunikacji, a mianowicie NLP. Jest to zespół umiejętności wykorzystujących wiedzę psychologiczną, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kontekst komunikacyjny. Książka składa się z logicznie uporządkowanych i spójnych merytorycznie rozdziałów. W pierwszym autorzy dokonują prezentacji zasad funkcjonowania umysłu człowieka w kontekście NLP. W kolejnym rozdziale prezentują wybrane aspekty komunikacji interpersonalnej z uwzględnieniem wysyłanych przez człowieka komunikatów werbalnych. W ostatniej części książki, autorzy dość dużo uwagi poświęcają tekstom perswazyjnym i zasadom ich konstruowania.
W książce autorzy przedstawiają zagadnienia przez wielu utożsamiane wyłącznie z manipulacją i potępiane, przez niektórych zaś traktowane jako niezbędny element procesu komunikowania. Starają się oni wykazać, iż skuteczność słowa mówionego zależy bardziej od tego jak ludzie mówią, niż jak słuchają, co pozostaje w sprzeczności z prezentowanym poglądem m.in. przez Ralpha G. Nicholsa oraz Leonard A. Stevensa, którzy zakładali całkowicie przeciwną tezę. Aczkolwiek argumentacja P. Łabuza i M. Urbańskiego jest równie przekonująca.
Recenzowana publikacja przygotowana została na merytorycznie dobrym poziomie. Może ona stanowić bogaty zasób informacji na temat perswazji i możliwości wykorzystania umiejętności perswazyjnych w biznesie i życiu osobistym nie tylko dla laików. Autorzy publikacji wskazują możliwości jakie tkwią w każdym człowieku, a następnie pokazują jak pozyskana wiedza i umiejętności, mogą stanowić o sukcesie osobistym i szybkim rozwoju kariery zawodowej. Wskazują również, że to co może wydawać się dla wielu osób niemożliwe, tak jak sukces zawodowy, wcale nie musi pozostawać tylko w sferze marzeń.
W książce ukazano wybrane techniki komunikacji werbalnej, dzięki którym możliwe jest forsowanie swojego stanowiska, zdania oraz przekonywanie. Z uwagi na szerokie omówienie problemu perswazji dzięki publikacji możliwe jest inne spojrzenie na ukryte możliwości jakimi dysponuje każdy człowiek.
Druga część książki poświęcona jest skutecznej perswazji realizowanej z wykorzystaniem tekstu. Jest to istotne ponieważ nie tylko sposób komunikacji ma wpływ na odbiorcę (czyli komunikaty niewerbalne) ale również słowo mówione czy pisane. Ta część wyróżnia publikację od innych podobnych opracowań dostępnych na rynku. Pokazuje jak mówić, aby przekaz wysyłany z określoną intencją dokładnie tak był odebrany przez tego, do którego jest on kierowany.
Książka zapisana jest w sposób bardzo przystępny dla każdego czytelnika, nawet dla tych osób, które po raz pierwszy spotykają się z analizowaną tematyką. Ukazuje metody dzięki którym czytelnik będzie mógł wyłapywać próby manipulacji i bezwładnego wpływu na jego decyzje i działania. Znane jest powiedzenie, że warto poznać jeżyk wroga, aby z nim walczyć lub odpowiednio przygotować. Dlatego uważam, że książka stanowi nie tylko lekturę o charakterze edukacyjnym (przy czym bezwzględnie należy na nabyte umiejętności patrzeć przez pryzmat etyki), ale również jest poradnikiem samoobrony przed atakiem i działaniami, których celem miałaby być manipulacja. Autorzy nawiązują do procesu komunikacji interpersonalnej, i w tym kontekście omawiają techniki NLP jako zespół umiejętności wspomagających zmianę swojego sposobu myślenia oraz pojmowania świata, opierających się na posiadanych przez każdego człowieka zasobach.
Reasumując, oceniana książka zasługuje na jej opublikowanie. Będzie z pewnością kolejną interesującą pozycją z zakresu NLP, aczkolwiek zastosowanie zawartych w praktyce należy rozważać z uwzględnieniem zasad etyki i szacunku do odbiorców procesu komunikacji.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0428-6, 8324604286
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-06-27
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3159
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Marketing
Spis treści książki
- Klient słyszy, widzi i czuje... ale czy aby na pewno dokładnie to, czego sobie życzysz? (38)
- Metafiltry, czyli jak sprawić, aby klient zrobił to, czego od niego oczekujesz (48)
- Presupozycje, czyli jak nie obudzić strażnika (70)
- Magiczne słowa w służbie biznesu (80)
- Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego (107)
- Niedoceniany nadawca (108)
- Nagłówek decyduje o wszystkim (115)
- Powitanie inne niż zwykle (132)
- Pierwszy akapit (133)
- Tekst główny (136)
- Koniec wieńczy dzieło, czyli gdzie trafią Twoje pieniądze (144)
- PS, czyli "potężny sprzedawca" (147)
- Formularz zamówienia (157)
- Poprawna budowa tekstu perswazyjnego (163)
- Zasada wzajemności (165)
- Zasada konsekwencji (i zaangażowania) (166)
- Zasada lubienia i sympatii (166)
- Zasada dowodu społecznego (167)
- Zasada niedostępności (167)
- Zasada autorytetu (168)
- "Wpływ bodców podprogowych zawartych w internetowym przekazie reklamowym na zachowania jego odbiorców" (174)
- Abstrakt (174)
- Wstęp teoretyczny (175)
- Metoda (179)
- Materiały (180)
- Procedura (183)
- Wyniki badania (185)
Słów kilka o autorach (11)
Zamiast wstępu (13)
Część I Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi (19)
Rozdział 1. Emocje, czyli zachowanie (21)
Rozdział 2. Podstawą zaufania jest dobry kontakt (29)
Część II To słowa decydują o wszystkim (33)
Rozdział 3. Jak pisać, aby klient... rozumiał (35)
Rozdział 4. Pytania, które sprzedają (93)
Część III Jak napisać tekst, który będzie sprzedawał (99)
Rozdział 5. Czas na tekst... (101)
Dodatki (151)
Dodatek A Przykładowy tekst perswazyjny (153)
Dodatek B Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji) (165)
Dodatek C Lista kontrolna (171)
Dodatek D Reklama podprogowa - mity i fakty (173)
Bibliografia (189)
Oceny i opinie klientów: Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych Piotr Łabuz, Marcin Urbański (10)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(7)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2007-11-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jarek Panuś,
Data dodania: 2007-02-02 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2007-01-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-08-05 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2008-04-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2008-04-02 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Krzysztof,
Data dodania: 2007-11-26 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
maga,
Data dodania: 2007-11-19 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Andrzej iśniewski,
Data dodania: 2006-09-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Anna Cichocka,
Data dodania: 2006-08-11 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii