ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Piotr Łabuz, Marcin Urbański
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.3/6  Opinie: 10
Stron:
192
Druk:
oprawa twarda
Czytaj fragment
  • Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
  • Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
  • Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:

  • jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
  • jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
  • jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
  • jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
  • jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
  • jak podsuwać innym motywy do działania,
  • jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
  • jakie słowa wzbudzają czujność.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

1 Piotr Łabuz, Marcin Urbański

Piotr M. Łabuz -  psycholog (absolwent Uniwersytetu SWPS w Warszawie). Specjalizacja naukowa i praktyczna: psychologia uczestników rynków finansowych, psychologia finansowa, finanse behawioralne oraz pozytywna psychologia kryzysu. 

Przez wiele lat wykładowca na studiach podyplomowych Uniwersytetu SWPS.

Absolwent Studiów Doktoranckich (Wydział Psychologii, Uniwersytet SWPS) oraz studiów podyplomowych "Bankowość Inwestycyjna" (SGH Warszawa)

Obecnie koncentruje się na projektach związanych z psychologią uczestników rynków finansowych ("Kuźnia Tradera™") oraz pozytywną psychologią osiągnięć. 

Przedsiębiorca w branży szkoleń i finansów.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności