ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Joanna Malinowska-Parzydło
Okładka książki/ebooka Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Okładka książki Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Okładka książki Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Okładka książki Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.8/6  Opinie: 13
Stron:
328
Czas nagrania:
7 godz. 47 min.
Czyta:
Joanna Malinowska-Parzydło
Druk:
oprawa twarda
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Audiobook
Audiobook CD

Książka

49,00 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

49,00 zł
39,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook w mp3

39,00 zł
31,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook CD mp3

39,90 zł

Dodaj do koszyka

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Twój najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.

Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.


Kiedy na początku mojej drogi zawodowej powiedziałam sama o sobie: „Jestem marką”– spotkało się to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, że „marką” może być produkt, a nie człowiek. To było 20 lat temu. Dziś chyba wszyscy rozumieją, że każdy z nas JEST marką i że trzeba o nią dbać. Od lat, konsekwentnie, każdego dnia pracuję na własną markę poprzez… bycie sobą i oddawanie się pracy, która szczęśliwie okazała się być moją wielką pasją. Autorkę tej książki znam od samego początku mojej drogi zawodowej – była moją pierwszą w życiu szefową i kto wie, gdzie bym teraz była, gdyby nie Joanna, Jej mądre rady i to, że jako pierwsza we mnie uwierzyła, zainwestowała swój czas i energię. „Jesteś marką” to książka o tym, jak mądrze się rozwijać, jak dobrze zarządzać sobą na różnych płaszczyznach życia, nie tylko zawodowego, żeby osiągnąć sukces. Ale nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, który daje prawdziwe spełnienie. Polecam.

Martyna Wojciechowska, podróżniczka, redaktor naczelna „National Geographic Polska”

Drogi Korpo-człowieku – bez względu na to na jakim szczeblu kariery się znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony być może nadziei na wspaniałą karierę. Polityku lub Działaczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty Zwykły Przechodniu, który przypadkiem sięgnąłeś po tę książkę. Wiedz, że jesteś marką. Chcesz czy nie chcesz – jesteś marką. I Twoja przyszłość zależy od tego, czy zdasz sobie z tego sprawę i czy nauczysz się swoją marką zarządzać. Takie czasy. W internetowej wiosce jaką staje się świat społecznościowych portali, komunikatorów i serwerowych chmur, całe Twoje życie, wszystko co mówisz, robisz – lub czego nie robisz – tworzy Twoją markę. Bo nawet gdy Cię tam nie ma, to widać, że Cię nie ma. A na dodatek nikt Ci wtedy nie zaufa. Więc nigdy nie dość wiedzy i uwagi w tej sprawie. Bo Sieć to nie konfesjonał – nie wybacza i nie wymazuje niczego. Książka, którą trzymasz w ręku najpierw pogodnie uzmysłowi Ci tę bolesną prawdę, a potem jak spolegliwy coach poprowadzi prostą drogą do Twojej własnej, godnej Ciebie marki. Ta profesjonalna a jednocześnie ciepło i jasno napisana książka przekona Cię także do optymistycznej wizji przyszłego świata – o co dzisiaj coraz trudniej. Przekonasz się więc, do wizji świata dobrej marki i ekonomii dzielenia się, w którym egoizm, szalbierstwo, arogancja i agresja przestaną się opłacać – a dobra marka i wynikające z niej zaufanie staną się najbardziej poszukiwanym dobrem. Z całą pewnością jest tak, że im więcej ludzi przeczyta tę mądrą książkę, tym bardziej prawdopodobną ta piękna wizja stawać się będzie.

Wojciech Eichelberger, Dyrektor Instytutu Psychoimmunologii – IPSI, www.ipsi.pl

Ta książka to prezent. Dla każdego. Spraw go innym – lub sobie. Osiągniesz wszystko – jeśli tylko chcesz. Zarządź swoim życiem. Jak? Buduj zaufanie, reputację, markę osobistą. To najcenniejszy kapitał ludzi sukcesu. Odważ się być tym kim chcesz. Konkretne, przyjazne, rady i doświadczenia mądrej profesjonalistki. Mógłbym się podpisać pod każdym zdaniem!

Tadeusz Żórawski, CEO/Prezes Zarządu UM /Universal McCann

 

Patroni medialni:

Sponsor:

O autorze

1 Joanna Malinowska-Parzydło

Joanna Malinowska-Parzydło — prekursorka tematyki zarządzania kapitałem reputacji w oparciu o markę osobistą w Polsce. Twórczyni unikalnego procesu BrandYourName®, programów zarządzania marką lidera, marką zespołu, marką przywództwa oraz marką kobiecego przywództwa w firmach. Autorka bloga www.jestesmarka.pl. Doradca strategiczny w obszarze zarządzania kapitałem intelektualnym, zintegrowanej komunikacji, przywództwa i zarządzania przez wartości w firmach. Wcześniej odpowiedzialna za strategiczną komunikację marketingową, następnie za strategie personalne w polskich mediach. W latach 2007 – 2012 — Dyrektor Personalny TVN S.A. Obecnie CEO Personal Brand Institute. Założycielka i Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Mentorka w polskiej edycji programu Fundacji Hillary Clinton Vital Voices. Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet. Trenerka biznesu. Wykładowca akademicki. Mama Jaśka i Olka.

Po czterdziestce zostawiłam TVN czując, że najwyższy czas zadbać o zdrowie, energię, czas dla rodziny i pasje. Bycie na szczycie kariery zawodowej to najlepszy moment, aby zainwestować ciężką pracę w rozwój czegoś własnego. I poczucie bezpieczeństwa, które jest dla mnie ważną wartością, a trudno go oczekiwać od korporacji. Cenię uczciwość i lojalność w starym tego słowa znaczeniu oraz możliwość doboru wartościowych partnerów, z którymi kroczę przez życie i biznes.

Wyjście po 20 latach pracy w korporacjach było możliwe dzięki budowanej konsekwentnie reputacji marki Joanna M-P i temu, że pozostałam wierna swoim wartościom. Można mieć siniaki od korporacyjnych potyczek. Jednak prosty kręgosłup moralny – bezcenny. Można zostawić tytuł korporacyjnego dyrektora na rzecz silnej marki osobistej czy marki lidera, która w odpowiednich środowiskach ma swoich wiernych sympatyków, klientów i przyjaciół.

http://jestesmarka.pl/

Zamknij

Wybierz metodę płatności