JavaScript dla dzieci dla bystrzaków
- Autorzy:
- Chris Minnick, Eva Holland
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 302
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: JavaScript dla dzieci dla bystrzaków
15 zabawnych projektów programistycznych!
- Zbuduj animowanego robota
- Stwórz fajne gry
- Zrób stronę internetową
- Naucz się programować
Naucz się programować i buduj fajne rzeczy!
JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady - i dużo więcej. Naucz się JavaScriptu i zaskocz swoich przyjaciół!
- Zacznij od razu - używaj konsoli JavaScript już przy pracy z pierwszym rozdziałem
- Stwórz użyteczne rzeczy - buduj użyteczne aplikacje i gry, w które możesz grać z przyjaciółmi
- Idź dalej - stań się kreatywnym programistą i za pomocą JavaScriptu ożywiaj strony internetowe
Chris Minnick i Eva Holland to doświadczeni programiści rozwiązań internetowych, prowadzący szkolenia z zakresu technologii, a także autorzy książki Podstawy programowania dla młodych bystrzaków. Wspólnie stworzyli WatzThis?, firmę skupioną na szkoleniach i kursach programowania.
Wybrane bestsellery
-
Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądar...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
15.25 zł
29.90 zł(-49%) -
Dzięki tej książce nauczysz się rozwiązywać ambitne problemy algorytmiczne i projektować własne algorytmy. Materiałem do ćwiczeń są tu przykłady zaczerpnięte z konkursów programistycznych o światowej renomie. Dowiesz się, jak klasyfikować problemy, czym się kierować podczas wybierania struktury d...
Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.07 zł
89.00 zł(-37%) -
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ―...
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.48 zł
99.00 zł(-48%) -
Absolutnie nie! Dzięki tej książce nauczysz się metod pomocnych w opanowaniu dowolnego materiału. Techniki te opracowano na bazie osiągnięć neuronauki i psychologii kognitywnej, aby w maksymalny sposób wykorzystać cechy ludzkiego mózgu i jego naturalne możliwości. Poszczególne metody zostały doda...
Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.14 zł
39.90 zł(-37%) -
Cathy Tanimura jest analityczką danych z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Odnosiła również sukcesy, budując zespoły do spraw analizy danych i tworząc potrzebną infrastrukturę. Zajmowała się także zarządzaniem zespołami w kilku czołowych firmach technologicznych. Od wielu lat używa języka SQ...
Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.47 zł
69.00 zł(-37%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielki...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
62.37 zł
99.00 zł(-37%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- JavaScript For Kids For Dummies (For Dummies (Computers))
- Tłumaczenie:
- Jakub Kwaśniewski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6031-0, 9788328360310
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-01-21
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6032-7, 9788328360327
- Data wydania ebooka:
-
2020-01-21
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 98077
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 8.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 22.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
Spis treści książki
- Czym jest programowanie? 24
- Rozmowa z komputerem 24
- Wybór języka 26
- Czym jest JavaScript? 27
- Przygotuj swoją przeglądarkę 29
- Otwieranie narzędzi dla deweloperów 30
- Poznajemy konsolę JavaScriptu 32
- Uruchamianie pierwszych poleceń 32
- Zabawa z matematyką 34
- Dokładne precyzowanie intencji 36
- Wydawanie instrukcji 37
- Przestrzeganie zasad 38
- Użycie tekstu w napisach 38
- Użycie tekstu w kodzie 41
- Zwracanie uwagi na znaki niedrukowane 41
- Komentowanie 42
- Panowanie nad zmiennymi 46
- Tworzenie zmiennych 46
- Przechowywanie danych w zmiennych 47
- Typy danych 49
- Napisy 49
- Liczby 51
- Typ logiczny 51
- Wprowadzanie danych wejściowych 52
- Przechowywanie wprowadzonych danych 53
- Odpowiadanie na dane wejściowe 53
- Użycie polecenia alert() 53
- Użycie polecenia document.write() 55
- Łączenie wejścia i wyjścia 56
- Wprowadzenie do JSFiddle 60
- Wyświetlanie naszych projektów 61
- Zabawa z projektami 62
- Majsterkowanie z CSS 62
- Majsterkowanie z HTML-em 67
- Majsterkowanie z JavaScriptem 68
- Tworzenie konta JSFiddle 69
- Dzielenie się swoim projektem 70
- Zapisywanie swojej aplikacji 71
- Pisanie w HTML-u 76
- Tekst bez HTML-a 76
- Użycie HTML-a - znaczniki ponad wszystko 76
- Podstawowa struktura strony internetowej 78
- Tworzenie pierwszej strony internetowej 79
- Poznaj elementy HTML-a 80
- Dodawanie atrybutów do elementów 83
- Zmienianie HTML-a przy użyciu JavaScriptu 84
- Wybieranie elementów przy użyciu getElementById 85
- Pobieranie wnętrza elementu przy użyciu innerHTML 85
- Sprawdźmy to: zmiana listy 86
- Poznaj Douglasa - javascriptowego robota 90
- Podstawy CSS 90
- Selektory CSS 91
- Deklaracje CSS 92
- Właściwości CSS nadają styl 92
- Użycie kolorów w CSS 94
- Zmiana rozmiaru elementów w CSS 95
- Zrozumienie kaskadowości 98
- Umiejscowienie elementów w CSS 98
- Skonfiguruj swojego javascriptowego robota! 99
- Zmiana CSS przy użyciu JavaScriptu 102
- Zmieniamy Douglasa przy użyciu JavaScriptu 103
- Eksperymenty na Douglasie 104
- Roztańcz Douglasa! 105
- Obsługa zdarzeń 106
- Tworzenie słuchacza zdarzeń 108
- Tworzenie animacji w JavaScripcie 110
- Animowanie kolejnego elementu 111
- Dodanie drugiej funkcji animacji 112
- Poznajemy operandy 118
- Pracujemy z obiektami 121
- Konfigurujemy auto marzeń 122
- Przedstawiamy Superkalkulator 128
- Forkujemy Superkalkulator 128
- Używamy Superkalkulatora 129
- Superkalkulacje z napisami i operatorami arytmetycznymi 131
- Superkalkulacje z operatorami porównania 133
- Sztuczki w Superkalkulatorze 137
- Tworzenie zmiennej historii 140
- Tworzenie gry słownej 140
- Pisanie kodu HTML-a 142
- Dodanie grze słownej stylu 144
- Pisanie kodu JavaScriptu 146
- Wykańczanie programu 148
- Czym są tablice? 156
- Tworzenie i dostęp do tablic 157
- Przechowywanie różnych typów danych 157
- Pobieranie wartości z tablicy 157
- Używanie zmiennych w tablicy 157
- Zmiana wartości elementów tablicy 158
- Praca z metodami tablicy 159
- Praca z tablicami 159
- toString() i valueOf() 160
- concat() 161
- indexOf() 162
- join() 162
- lastIndexOf() 163
- pop() 164
- push() 164
- reverse() 165
- shift() i unshift() 166
- slice() 166
- sort() 167
- splice() 167
- Zrozumienie funkcji 170
- Funkcje wbudowane 170
- Własne funkcje 170
- Poznanie składników funkcji 171
- Definiowanie funkcji 171
- Nagłówek funkcji 172
- Wypełnianie ciała funkcji 172
- Wywołanie funkcji 172
- Definiowanie parametrów 172
- Przekazywanie argumentów 173
- Zwracanie wartości 173
- Budujemy "Pociąg do funkcji" 174
- Zwiedzanie HTML-a 175
- Przechadzka po CSS 175
- Pisanie kodu JavaScriptu "Pociągu do funkcji" 176
- Twoja kolej: przedłużanie torów 180
- Przedstawienie programu "Lista życzeń" 182
- Rzut oka na kompletny program 182
- Forkujemy kod 183
- Pisanie kodu HTML-a 184
- Pisanie kodu JavaScriptu 186
- Tworzenie procedur obsługi zdarzeń 186
- Deklaracje zmiennych globalnych 187
- Pisanie funkcji 188
- Otwieranie okienka dialogowego do druku 196
- Ulepszanie listy życzeń 197
- Logika boolowska 202
- Równość 202
- Różność 202
- Większość i mniejszość 202
- Większy niż lub równy i mniejszy niż lub równy 202
- Nie większy niż i nie mniejszy niż 203
- Poznajemy instrukcję if...else 204
- Zmienne bez operatorów 205
- Łączenie porównań przy użyciu operatorów logicznych 206
- Odświeżamy javascriptową pizzerię 207
- Uruchomienie aplikacji 207
- Forkowanie kodu 207
- Planowanie udoskonaleń 208
- Dodanie nowej opcji do menu 208
- Dostawa do innych miast 210
- Wyświetlenie opłaty za dowóz 211
- Zaprogramowanie oferty urodzinowej 212
- Pisanie instrukcji switch 218
- Budowanie "Kalendarza aktywności" 219
- Używanie "Kalendarza aktywności" 220
- Forkowanie "Kalendarza aktywności" 221
- Używanie obiektu Date 221
- Budowanie "Kalendarza aktywności" 224
- Planowanie historii 230
- Tworzenie schematu blokowego 230
- Pisanie historii 230
- Granie w grę 231
- Forkowanie kodu 232
- Przejście przez kod HTML-a i CSS 232
- Chowanie elementów przy użyciu display: none 234
- Patrzymy (lub nie) na części historii 235
- Pisanie kodu JavaScriptu "Misji ratunkowej!" 236
- Tworzenie skrótów do elementów 237
- Tworzenie pustej tablicy 237
- Tworzenie procedury obsługi zdarzeń 238
- Wywołanie funkcji zadajPytanie() 238
- Pisanie funkcji 239
- Pisanie funkcji kontynuujHistorie() 242
- Pisanie funkcji koniec() 246
- Przedstawiamy pętlę for 252
- Trzy części pętli for 252
- Pisanie i używanie pętli for 253
- Losowa prognoza pogody 254
- Użycie Math.random() 254
- Pisanie aplikacji 256
- Inspekcja wyników 259
- Dodanie stylów do aplikacji 260
- Pisanie pętli while 264
- Wykonanie pętli konkretną liczbę razy 264
- Odliczanie przy użyciu pętli while 265
- Przechodzenie przez tablicę przy użyciu pętli while 265
- Piszemy "Grę w lunch" 266
- Forkowanie kodu 266
- Pisanie funkcji kupLunche() 267
- Sprawdzamy działanie 269
- Przenosiny na Twoją własną stronę 269
- Zrozumienie hostingu 270
- Zaczynamy zabawę z cba.pl 270
- Najpierw gramy 276
- Lekcja biznesu 277
- Wypracowanie zysku 278
- Zrozumienie potrzeb klienta 278
- Zrozumienie matematyki 278
- Powiązanie sprzedaży, temperatury i ceny 279
- Budujemy grę 281
- Forkujemy kod 282
- Piszemy JavaScript 282
- Tworzymy zmienne globalne 282
- Generujemy pogodę 284
- Otwieramy stoisko 287
- Resetowanie programu 289
- Wyświetlanie raportu 290
- Kończenie i testowanie programu 291
- Ulepszanie stoiska z lemoniadą 295
O autorach 15
Podziękowania od autorów 15
Wprowadzenie 17
CZĘŚĆ I: CZYM JEST JAVASCRIPT? ALERT! JAVASCRIPT JEST CZYMŚ ŚWIETNYM! 21
Rozdział 1: Programowanie internetu 23
Rozdział 2: Zrozumienie składni 35
Rozdział 3: Odbieranie i zwracanie danych 45
Rozdział 4: Majsterkowanie z aplikacjami internetowymi 59
CZĘŚĆ II: ANIMOWANIE INTERNETU 73
Rozdział 5: JavaScript i HTML 75
Rozdział 6: JavaScript i CSS 89
Rozdział 7: Budowa animowanego robota 101
CZĘŚĆ III: POZNAWANIE OPERACJI 115
Rozdział 8: Budujemy auto marzeń, używając operandów 117
Rozdział 9: Składanie wszystkiego razem przy użyciu operatorów 127
Rozdział 10: Tworzenie javascriptowej gry słownej 139
CZĘŚĆ IV: TABLICE I FUNKCJE 153
Rozdział 11: Tworzenie i zmienianie tablic 155
Rozdział 12: Dodawanie funkcji 169
Rozdział 13: Tworzenie programu listy życzeń 181
CZĘŚĆ V: WOLNOŚĆ WYBORU 199
Rozdział 14: Podejmowanie decyzji przy użyciu instrukcji if...else 201
Rozdział 15: Wykorzystanie instrukcji switch 217
Rozdział 16: Napisz swoją własną historię 229
CZĘŚĆ VI: PĘTLE 249
Rozdział 17: Pętla for 251
Rozdział 18: Użycie pętli while 263
Rozdział 19: Budowanie stoiska z lemoniadą 275
Skorowidz 297
Dla bystrzaków - inne książki
-
W tym pouczającym, zwięzłym przewodniku znajdziesz opis zasad analizy fundamentalnej oraz informacje na temat tego, jak korzystać narzędzi, którymi posługują się odnoszący sukcesy inwestorzy. Nauczysz się z niego także oceniać stabilność finansową firm, chronić swoje inwestycje w okresach spowoln...
Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Szukasz pracy w ekscytującej i dynamicznej branży projektowania i instalowania systemów fotowoltaicznych? Oto książka, która pomoże Ci zrozumieć działanie komponentów stosowanych we wszystkich rodzajach systemów PV, od modułów i akumulatorów po regulatory ładowania i inwertery. Ten podręczny i pr...
Fotowoltaika. Projektowanie i instalacja dla bystrzaków Fotowoltaika. Projektowanie i instalacja dla bystrzaków
-
Sztuczna inteligencja — ekscytuje i przeraża. W dodatku jest wszędzie. Chroni przed oszustwami bankowymi, pomaga w leczeniu, obsłudze klientów, a nawet wyborze programów telewizyjnych i sprzątaniu domu. Ta książka wyjaśnia, czym sztuczna inteligencja jest, a czym nie. Zwraca też uwagę na kw...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Analiza statystyczna w Excelu jest niezwykle przydatna, a dzięki tej książce przekonasz się, że może też być łatwa! Odkryjesz, jak używać perfekcyjnie zaprojektowanych narzędzi Excela do analizowania i interpretowania danych, przewidywania trendów, podejmowania decyzji oraz wykonywania wielu inny...
Analiza statystyczna w Excelu dla bystrzaków. Wydanie IV Analiza statystyczna w Excelu dla bystrzaków. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)30.68 zł
59.00 zł(-48%) -
Oferujący potężne możliwości i dynamiczny Python jest używany do tworzenia wielu różnych aplikacji. Został opracowany jako prawdziwie niezależny od platformy — dzięki temu jest doskonałym narzędziem dla początkujących programistów, zwłaszcza tych, którzy chcą szybko poznać nowy język. Zamie...
Programowanie w Pythonie dla bystrzaków. Wydanie II Programowanie w Pythonie dla bystrzaków. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)30.68 zł
59.00 zł(-48%) -
Java jest wszędzie, a rosnący popyt na aplikacje WWW i dla Androida sprawia, że programiści Javy są poszukiwani bardziej niż kiedykolwiek! Ten świetny podręcznik opisuje najważniejsze elementy tego języka, takie jak powłoka JShell. W książce znajdziesz też praktyczne pytania i ćwiczenia, które po...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
42.78 zł
69.00 zł(-38%) -
Ten jasny i przystępny przewodnik pokazuje, w jaki sposób algorytmy wpływają na nasze codzienne życie — od interakcji online po osobistą komunikację. Są również niezwykle ważne, jeśli chodzi o podejmowanie różnego rodzaju decyzji. Jeśli chcesz wiedzieć, jak korzystać z procedur rozwiązywani...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy średnio zaawansowanym programistą, który chce doszlifować swoje umiejętności, dzięki C++ dla bystrzaków możesz zostać sprawnym programistą. Ten podręcznik, zaktualizowany, uwzględniający zmiany z rozszerzenia do języka C++ z 2014 roku, pomoże Ci zro...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.88 zł
69.00 zł(-48%) -
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli konce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.48 zł
49.00 zł(-48%) -
Jeżeli potrzebne Ci sieciowe know-how, nie musisz już dalej szukać — w tej książce znajdziesz konkretne porady na ten temat. Niezależnie od tego, czy jesteś administratorem sieci komputerowych, czy jako zwyczajny użytkownik komputera chcesz skonfigurować sieć w biurze lub w domu, ta bestsel...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.19 zł
69.00 zł(-49%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: JavaScript dla dzieci dla bystrzaków Chris Minnick, Eva Holland (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Marcin,
Data dodania: 2020-04-25 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem