JavaScript. Aplikacje dla Windows 8
- Autorzy:
- Chris Sells, Brandon Satrom, Don Box
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 456
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: JavaScript. Aplikacje dla Windows 8
Rozwijaj i sprzedawaj aplikacje dla Windows 8!
Czy pamiętasz czasy, kiedy użytkownicy blokowali JavaScript w przeglądarkach? Być może trudno w to uwierzyć, ale jeszcze całkiem niedawno nikt nie wierzył, że JavaScript osiągnie jakikolwiek sukces na rynku. Współczesne atrakcyjne, interaktywne i pełne możliwości strony WWW nie mogłyby bez tego języka istnieć. Znajduje on zastosowanie również w wielu innych miejscach - czasami wręcz zaskakujących. Dowiedz się, jak wykorzystać go do tworzenia aplikacji dla Windows 8!
W trakcie lektury tej książki nauczysz się używać kontrolek, tworzyć zaawansowane układy oraz korzystać z materiałów multimedialnych. Ponadto dowiesz się, jak komunikować się z siecią, integrować z powłoką oraz wykorzystywać interfejs dotykowy i natywny kod. Na koniec zobaczysz, jak poświęcony programowaniu czas sprawnie przekuć na sukces finansowy. Przygotujesz aplikację do publikacji i udostępnisz ją w Sklepie Windows oraz poznasz zasady publikowania reklam. Ta książka jest niezastąpionym źródłem informacji dla wszystkich programistów chcących tworzyć pomocne aplikacje w języku JavaScript. Twój sukces jest w Twoich rękach!
Dzięki tej książce:
- poznasz podstawy języka JavaScript i sposób wykorzystania go w systemie Windows 8
- zbudujesz intuicyjny interfejs użytkownika
- uzyskasz dane geolokalizacyjne z systemu
- opublikujesz Twoją aplikację w Sklepie Windows
Wykorzystaj potencjał JavaScript w Windows 8!
Wybrane bestsellery
-
Add custom features to browsers old and new by writing polyfill libraries, JavaScript plugins that take browsers beyond their native capabilities. In this practical fieldbook, author Brandon Satrom introduces principles and guidelines for polyfill development, and then walks you through the steps...
Building Polyfills. Web Platform APIs for the Present and Future Building Polyfills. Web Platform APIs for the Present and Future
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.17 zł
44.90 zł(-15%) -
If you want to build applications that take full advantage of Windows Vista's new user interface capabilities, you need to learn Microsoft's Windows Presentation Foundation (WPF). This new edition, fully updated for the official release of .NET 3.0, is designed to get you up to speed on this tech...
Programming WPF. Building Windows UI with Windows Presentation Foundation. 2nd Edition Programming WPF. Building Windows UI with Windows Presentation Foundation. 2nd Edition
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ―...
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
To kolejne wydanie wyczerpującego, kompleksowego przewodnika po języku JavaScript oraz jego najważniejszych klienckich i serwerowych interfejsach API. Książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą nauczyć się JavaScriptu lub udoskonalić swoje umiejętności tworzenia kodu. Ujęto w niej we...
JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)86.18 zł
139.00 zł(-38%) -
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Za...
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
To książka przeznaczona dla osób, które posługują się językiem JavaScript i chcą wykorzystać jego możliwości do zbudowania kompletnej aplikacji internetowej. Prezentuje język TypeScript i opisuje jego najlepsze cechy, pokazuje także, w jaki sposób za pomocą takich frameworków jak React, Redux, No...
React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)68.67 zł
109.00 zł(-37%) -
To praktyczny przewodnik dla programistów, którzy chcą tworzyć aplikacje internetowe z wykorzystaniem platform React, Angular lub Vue oraz API typu REST albo ich kombinacji za pomocą języka JavaScript, Node i Express. Zawarto tu wprowadzenie do Node, Express oraz innych przydatnych narzędzi. Szcz...
Tworzenie aplikacji internetowych z użyciem Node i Express. Korzystanie ze stosu JavaScript. Wydanie II Tworzenie aplikacji internetowych z użyciem Node i Express. Korzystanie ze stosu JavaScript. Wydanie II
-
To drugie wydanie cenionego podręcznika dla początkujących programistów. Zawarty w nim materiał - podany jasno i przystępnie - pozwoli Ci w pełni poznać możliwości języka TypeScript 4. Naukę rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyśc...
TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)68.67 zł
109.00 zł(-37%) -
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono mul...
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)79.98 zł
129.00 zł(-38%) -
Twój bilet wstępu do świata JavaScriptu! JavaScript to język, który w dużej mierze ukształtował współczesne strony WWW. Dzięki niemu możemy swobodnie korzystać z interaktywnych, wygodnych w użyciu oraz niezawodnych aplikacji internetowych. Pojawienie się JavaScriptu pozwol...
JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego. Podręcznik Front-End Developera JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego. Podręcznik Front-End Developera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)78.69 zł
129.00 zł(-39%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Building Windows 8 Apps with JavaScript
- Tłumaczenie:
- Jakub Hubisz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7564-7, 9788324675647
- Data wydania książki drukowanej:
- 2014-03-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7565-4, 9788324675654
- Data wydania ebooka:
-
2014-03-14
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 17375
- Rozmiar pliku Pdf:
- 23.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 16.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 31.7MB
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
Spis treści książki
- Twoja pierwsza aplikacja ze Sklepu Windows (28)
- Pierwsze kroki z Visual Studio 2012 (31)
- Kontrolki, bindowanie i stylowanie w Blend (38)
- Nawigacja (43)
- Obsługa sieci w WinJS i WinRT (48)
- Szablon Aplikacja podziału (51)
- Reszta (54)
- Gdzie jesteśmy? (55)
- Bindowanie (57)
- Bindowanie obiektów (58)
- Inicjalizatory (64)
- Listy bindowania (65)
- Sortowanie i filtrowanie (67)
- Grupowanie (69)
- Szablony (70)
- Kontrolki (73)
- Elementy HTML (73)
- Kontrolki WinRT (74)
- Kontrolki WinJS (75)
- Kontrolki niestandardowe (78)
- Gdzie jesteśmy? (83)
- Układy: poskromienie macierzy urządzenia (85)
- Windows 8: wybór konsumenta bez tyranii urządzeń (86)
- Układ w Windows 8 (86)
- Praca z rozmiarami ekranów (88)
- Orientacja (95)
- Stany widoku (97)
- Wykorzystywanie możliwości układania elementów w CSS3 (99)
- Specyfikacja układu siatkowego CSS (100)
- Układy adaptacyjne dla zawartości aplikacji (103)
- Tworzenie interfejsów adaptacyjnych z CSS i WinJS (103)
- Wykorzystanie Flexboksa w interfejsach adaptacyjnych (103)
- Zastosowanie układu wielokolumnowego w interfejsach adaptacyjnych (105)
- Tworzenie adaptacyjnych kolekcji za pomocą ListView (108)
- Reagowanie w JavaScripcie na zmiany układu (110)
- Gdzie jesteśmy? (113)
- Typografia w aplikacjach ze Sklepu Windows (115)
- Segoe UI (116)
- Cambria (117)
- Calibri (117)
- Czcionki web w CSS3 (119)
- Wykorzystanie CSS do dostosowania typografii (122)
- Praca z ikonografią (126)
- Wykorzystanie czcionek ikon w aplikacji ze Sklepu Windows i manipulacja tymi czcionkami (133)
- Gdzie jesteśmy? (138)
- Praca z audio i wideo (139)
- Pierwsze kroki z mediami w Windows 8 (140)
- Kontrolowanie wyglądu mediów i tworzenie niestandardowych kontrolek (142)
- Dodawanie napisów do filmu (145)
- Dodawanie efektów wizualnych (148)
- Praca z dźwiękiem w aplikacjach ze Sklepu Windows (151)
- Tworzenie dźwięku w tle (151)
- Praca z bibliotekami mediów użytkownika przy użyciu kontrolek wybierania plików (154)
- Wybór wielu plików (158)
- Inne typy wybierania plików (160)
- Praca z uchwyconymi mediami (162)
- Dodanie obsługi dla Play To (165)
- Gdzie jesteśmy? (168)
- Grafika w HTML5 z SVG i Canvas (169)
- Wprowadzenie do SVG (169)
- Wprowadzenie do Canvas (173)
- Wybór pomiędzy Canvas i SVG (177)
- Manipulacja pikselami (178)
- Manipulacja pikselami za pomocą Canvas (178)
- Manipulacja pikselami za pomocą Windows.Graphics.Imaging (180)
- Animacje w aplikacjach ze Sklepu Windows (183)
- Szybka i płynna animacja w aplikacjach ze Sklepu Windows (183)
- Transformacja i animacja przy użyciu CSS (184)
- Praca z biblioteką WinJS Animation (187)
- Gdzie jesteśmy? (190)
- Ustawienia (191)
- Panel ustawień (193)
- Cykl życia (201)
- Metody pomocnicze dla zdarzeń cyklu życia WinJS (203)
- Sesje (203)
- Debugowanie sesji (206)
- Funkcje pomocnicze WinJS dla sesji (209)
- Pliki (211)
- Funkcje pomocnicze WinJS dla plików (213)
- Biblioteki (214)
- Aktywacja plików (216)
- Okna wybierania plików (217)
- Gdzie jesteśmy? (221)
- Możliwości sieciowe (223)
- Sieć mobilna (224)
- Obiekt XMLHttpRequest (227)
- Analiza wyników XML (228)
- Postęp i błędy pobierania (228)
- Analiza wyników JSON (229)
- Syndykacja (231)
- Transfer danych w tle (232)
- Treści WWW (236)
- Treść HTML (237)
- Hosting elementów iframe (237)
- Kontekst WWW (239)
- Gdzie jesteśmy? (242)
- Powłoka Windows 8 (243)
- Kontrakty (244)
- Kontrakt wyszukiwania (246)
- Implementacja wyszukiwania (246)
- Sugestie wyszukiwania (251)
- Kontrakty udostępniania (252)
- Udział docelowy (255)
- Wgląd w udostępnione dane (261)
- Raportowanie postępu udostępniania (265)
- Kontrakt kontaktów (265)
- Selektor kontaktów (265)
- Dostawcy kontaktów (267)
- Debugowanie dostawcy kontaktów (272)
- Gdzie jesteśmy? (273)
- Dynamiczne kafelki (275)
- Kafelek Twojej aplikacji (276)
- Aktualizacje kafelka (276)
- Aktualizacje małych i dużych kafelków (279)
- Obrazy kafelka (280)
- Odwracanie kafelka (281)
- Zaplanowane aktualizacje kafelka (282)
- Kafelki dodatkowe (283)
- Znaczki (286)
- Zadania w tle (288)
- Wyzwalanie zadania w tle (288)
- Tworzenie zadania w tle (290)
- Aplikacje ekranu blokowania (291)
- Zapobieganie duplikacji zadań (293)
- Powiadomienia w pasku przewijania (294)
- Aktywacja aplikacji za pomocą powiadomienia (296)
- Zaplanowane powiadomienia (297)
- Gdzie jesteśmy? (297)
- Wprowadzenie do dotyku (299)
- Przyjazne w dotyku kontrolki HTML (300)
- Przyjazne w dotyku kontrolki WinJS (302)
- Tworzenie przyjaznych w dotyku aplikacji z brzegami ekranu (303)
- Tworzenie przyjaznych w dotyku interakcji za pomocą kontrolki SemanticZoom (305)
- Interakcje za pomocą myszy i klawiatury (310)
- Wykorzystanie możliwości urządzenia (310)
- Deklarowanie możliwości urządzenia (311)
- Praca z urządzeniami rejestrującymi (311)
- Dodawanie możliwości drukowania (313)
- Praca z danymi lokalizacyjnymi (316)
- Użycie obiektu Geolocator (316)
- Obserwacja zmian położenia (318)
- Użycie danych lokalizacyjnych z mapami Bing Maps (319)
- Symulowanie informacji o lokalizacji (320)
- Praca z czujnikami (320)
- Praca z czujnikiem oświetlenia (323)
- Praca z przyspieszeniomierzem (324)
- Praca z kompasem (325)
- Praca z prostym czujnikiem położenia (327)
- Praca z innymi czujnikami (328)
- Gdzie jesteśmy? (328)
- Wiele języków, jedna aplikacja (329)
- Pierwsze kroki (331)
- WinRT i środowisko JavaScript (334)
- Klasy WinRT (335)
- Klasy i metody (336)
- Metody i wyjątki (338)
- Klasy i właściwości (340)
- Obiekty WinRT (341)
- Obiekty i uchwyty (342)
- Typy WinRT w środowiskach C++/CX i JavaScript (343)
- Ciągi znaków (347)
- Tabele (349)
- Typy wartości WinRT (350)
- Delegaty i funkcje (351)
- Funkcje lambda C++11 (352)
- Tworzenie delegatów WinRT z funkcji lambda C++11 (354)
- Zdarzenia (355)
- Współbieżność i asynchroniczność (357)
- Gdzie jesteśmy? (363)
- Przygotowanie aplikacji do przesłania (365)
- Utworzenie konta programisty (366)
- Rezerwacja nazwy aplikacji (366)
- Przygotowanie aplikacji do lokalnych testów (368)
- Uruchomienie zestawu Windows App Certification Kit (WACK) (370)
- Przesyłanie aplikacji do Sklepu Windows (373)
- Zakończenie procesu przesyłania aplikacji do Sklepu Windows (373)
- Oczekiwanie na certyfikację (380)
- Obsługa odrzucenia aplikacji (381)
- Przesyłanie aktualizacji (382)
- Umieszczanie reklam (382)
- Zasady dotyczące umieszczania reklam w aplikacjach Windows 8 (383)
- Korzystanie z pakietu Windows 8 Ads SDK (384)
- Zastosowanie mediów w reklamach (384)
- Umieszczanie reklam tekstowych (387)
- Implementacja okresu próbnego aplikacji (389)
- Wprowadzenie do Sklepu Windows i symulatora (389)
- Symulowanie i testowanie okresu próbnego (391)
- Oferty w aplikacji (393)
- Implementacja funkcjonalności oferty w aplikacji (393)
- Definiowanie ofert w procesie przesyłania aplikacji do Sklepu Windows (397)
- Projektowanie komercyjnych aplikacji (398)
- Sprzedaż aplikacji i zarządzanie nią (398)
- Śledzenie aplikacji na pulpicie Sklepu Windows (398)
- Eksponowanie aplikacji w Sklepie Windows (399)
- Odbiór zapłaty (400)
- Gdzie jesteśmy? (401)
- Witaj, świecie (403)
- Separacja potrzeb (404)
- Wykorzystanie identyfikatora id jako obiektu (405)
- Aktywacja WinJS (406)
- Wartości i typy (407)
- Operatory (408)
- Obiekty (409)
- Daty (410)
- Wyrażenia regularne (410)
- Tablice (411)
- Prototypy obiektów (klasy) (412)
- Konstruktory (413)
- Prototypy (413)
- Dziedziczenie prototypów (415)
- Właściwości i metody statyczne (416)
- Definiowanie klas za pomocą WinJS (416)
- Funkcje (417)
- Argumenty funkcji (418)
- Call i Bind (419)
- Domknięcia (420)
- Dane wyjściowe debugowania (421)
- Ustalanie zasięgu (421)
- Wynoszenie (422)
- Moduły (422)
- Przestrzenie nazw (423)
- Przestrzenie nazw WinJS (423)
- Tryb standardów - strict (423)
- Serializacja (425)
- Wykorzystanie kodu HTML do tworzenia zawartości i struktury aplikacji (427)
- Czym jest HTML? (428)
- Nowości w HTML5 (429)
- Wykorzystanie CSS do zdefiniowania wyglądu strony (432)
- Czym jest CSS? (433)
- Gdzie należy definiować style CSS (441)
- Kaskadowość reguł CSS (442)
- CSS w aplikacjach ze Sklepu Windows (444)
- Nadpisywanie domyślnych stylów aplikacji ze Sklepu Windows (446)
Słowo wstępne Chris Anderson (13)
Słowo wstępne Rey Bango (15)
Wstęp (17)
Podziękowania (21)
O autorach (25)
1. Witaj, Windows 8! (27)
2. Bindowanie i kontrolki (57)
3. Układ (85)
4. Typografia (115)
5. Media (139)
6. Rysowanie i animacja (169)
7. Stan aplikacji (191)
8. Operacje sieciowe (223)
9. Kontrakty powłoki (243)
10. Integracja z powłoką (275)
11. Interakcja z urządzeniem (299)
12. Natywne rozszerzenia kodu (329)
13. Zarabianie pieniędzy (365)
A. JavaScript dla programistów pracujących w językach z rodziny C (403)
B. Rzut oka na style i prezentację (427)
Skorowidz (449)
Helion - inne książki
-
Oto zwięzły przewodnik przeznaczony dla inżynierów danych, którzy chcą poznać zasady implementacji potoków danych. Wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z potokami danych, opisuje zasady ich tworzenia i implementacji, prezentuje także najlepsze praktyki stosowane przez liderów w branży analizy ...
Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Cyberbezpieczeństwo dotyczy dziś każdego. Nowe, zaktualizowane wydanie Cyberbezpieczeństwa dla bystrzaków pomoże Ci chronić osobiste informacje i zabezpieczyć dane biznesowe. Dowiedz się, co się dzieje z plikami, które przechowujesz online. Pracuj bezpiecznie w domu i unikaj dezinformacji. Upewni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
To trzecie wydanie przewodnika autorstwa twórców Kubernetesa. Zostało starannie zaktualizowane i wzbogacone o tak ważne zagadnienia jak bezpieczeństwo, dostęp do Kubernetesa za pomocą kodu napisanego w różnych językach programowania czy tworzenie aplikacji wieloklastrowych. Dzięki książce poznasz...
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Ta książka, podobnie jak inne z serii „Biblia”, zawiera zarówno niezbędne teoretyczne informacje, jak i mnóstwo praktycznych wskazówek i instrukcji, dzięki czemu jest znakomitą pomocą w nauce pisania skryptów dla Linuksa. Pokazano tu, kiedy efektywniej jest używać interfejsu graficzne...
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni) -
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkow...
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistr...
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie praktycznego samouczka, dzięki któremu błyskawicznie rozpoczniesz pracę z Terraform. Zapoznasz się z językiem programowania Terraform i zasadami tworzenia kodu. Szybko zaczniesz wdrażać infrastrukturę i zarządzać nią za pomocą zaledwie kilku poleceń. I...
Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Ta książka jest właśnie takim mistrzem-przyjacielem. Nie zawiera skomplikowanej teorii i technicznego żargonu, znajdziesz w niej za to mnóstwo sekretów i wskazówek, dzięki którym zaczniesz przywozić z podróży przepiękne zdjęcia! Zamieszczono w niej sporo ważnych uwag na temat kreatywności czy wiz...
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: JavaScript. Aplikacje dla Windows 8 Chris Sells, Brandon Satrom, Don Box (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.