×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Czasowo niedostępna
  • Promocja Przejdź
Autorzy:
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.2/6  Opinie: 5
Stron:
184
Druk:
oprawa twarda
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!

  • Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
  • Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
  • Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”

Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.

Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.

Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.

  • Jak zoptymalizować swój profil
  • Jak nakarmić Postowego Potwora
  • Jak udoskonalić posty
  • Jak odpowiadać na komentarze
  • Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
  • Jak zgromadzić więcej czytelników
  • Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
  • Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
  • Jak poprowadzić czat na Twitterze
  • Jak nie wyjść na dyletanta
  • Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
  • Jak złożyć wszystko w całość

Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!



Guy Kawasaki — naczelny propagator Canva (internetowego serwisu designerskiego) i doradca Haas School of Business przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Wcześniej pracował jako główny orędownik Apple’a i doradca specjalny dyrektora generalnego oddziału Motoroli w Google’u.

Peg Fitzpatrick — strateg social media i dyrektor działu ds. mediów cyfrowych w Kreussler Inc. Przeprowadziła udane kampanie społecznościowa dla Motoroli, Google’a, Audi, Canva i Virgin. Kiedy trafi po śmierci do nieba, święty Piotr powita ją słowami: „Obserwuję twój profil na Pintereście”.

Wybrane bestsellery

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
39,90 zł
Czasowo niedostępna
Ebook
19,95 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.