×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak - okladka książki
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak - tył okładki książki

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak - okladka książki

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak - tył okładki książki

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak - audiobook MP3

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Katarzyna Michalak - audiobook CD

Obróć

insobs/insobs.mp3 insobs
Autor:
Katarzyna Michalak
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 3
Stron:
160
Czas nagrania:
03:07:34
Czyta:
Katarzyna Michalak
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3

Książka (29,94 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-35%)
32,43 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (24,95 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-45%)
27,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(24,95 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-55%)
22,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Prezent last minute w helion.pl

Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo?

Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.

Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę.

Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę?

Książka w mediach:

Strefa copywritera

Patroni medialni:

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Katarzyna Michalak - senior consultant w firmie Fuzers, ekspertka w dziedzinie mapowania ścieżek klienta z ponad siedmioletnim doświadczeniem, pasjonatka odkrywania tajemnic, jakie kryją się w zawiłych relacjach między firmami z różnych branż a ich klientami. Ukończyła filologię polską na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Wiedzę w obszarze wykorzystania badań marketingowych w biznesie zdobywała w Szkole Consumer Intelligence PTBRiO (obecnie Szkoła Insightów) i od wielu lat z sukcesem stosuje ją w praktyce. Posiadaczka Professional Diploma in CX, dyplomu The CX Academy, który przypieczętował jej kwalifikacje eksperckie. Przez lata współpracowała między innymi z IKEA, mBank, PKO BP, InviMed, Pracuj.pl, Nocowanie.pl, Credit Agricole, Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii, PZU, Fortum, Euro Bank, Santander Consumer Bank, OLX, Gaspol, Otomoto. Wśród kolegów i koleżanek z branży jest znana z tego, że wie jak efektywnie kreować nowe szanse biznesowe poprzez budowanie trwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami.

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
32,43 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
27,45 zł
Dodaj do koszyka
Audiobook w mp3
22,45 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.