CorelDRAW 11. Vademecum profesjonalisty. Tom 1
- Autorzy:
- Steve Bain, Nick Wilkinson
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Vademecum profesjonalisty
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 384
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
CorelDRAW 11. Vademecum profesjonalisty. Tom 1
Książka "CorelDraw 11. Vademecum profesjonalisty" jest pozycją przeznaczoną dla grafików i ilustratorów, którzy chcą wykorzystać potężne możliwości tego programu w swojej codziennej pracy. Dzięki doświadczeniu Steve"a Baina dokładnie poznasz aplikację i i będziesz mógł wykorzystać setki wskazówek, które nauczą Cię uzyskiwać wspaniałe rezultaty.
Tom pierwszy przedstawia podstawowe zasady działania CorelDRAW i podstawy tworzenia grafiki wektorowej:
- Interfejs CorelDraw 11; dostosowywanie go do własnych potrzeb
- Praca z plikami i szablonami
- Pomocnicze narzędzia rysunkowe, linijki, siatka i prowadnice
- Zaznaczanie, przemieszczanie i przekształcanie obiektów
- Tworzenie kształtów podstawowych i rysowanie linii; krzywe Béziera
- Zarządzanie obiektami i grupami obiektów, warstwy i style
- Narzędzia związane z tekstem; łączenie tekstu z obiektami
- Wypełnienia i kontury, efekty kaligraficzne
- Praca z kolorami, różne modele kolorów
Wybrane bestsellery
-
Książka "CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik" to kompendium wiedzy na temat najnowszej wersji tego narzędzia. Zawiera wszystkie informacje dotyczące Corela -- od opisu interfejsu użytkownika, poprzez zasady korzystania z narzędzi rysunkowych, filtrów i efektów, aż do sposobów tworzenia animacji wektorowych i pisania skryptów w VBA.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Poznaj zaawansowane możliwości najnowszej wersji CorelDraw i wykorzystaj je w swojej pracy. CorelDraw to jedna z najdłużej rozwijanych i najpopularniejszych aplikacji graficznych. Każda kolejna wersja wprowadza ulepszenia i nowe możliwości. Po piętnastu latach od pojawienia się pierwszej wersji programu, wprowadzono na rynek jedenastą edycję CorelD
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jedyna autoryzowana książka na temat CorelDRAW 10!!! Nieważne, czy jesteś ilustratorem, projektantem, architektem, inżynierem, w tej książce znajdziesz profesjonalne porady na temat różnych technik ilustratorskich -- oraz inne informacje pozwalające w pełni wykorzystać ten wspaniały program do tworzenia ilustracji. Twórz wspaniałe obrazy, które będ
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów czy broszur. Sprawdź, jak wykonać precyzyjny rysunek techniczny, co robić, gdy masz do czynienia z bitmapą i do czego mogą posłużyć Ci warstwy. Odkryj nowości, takie jak Puentylizer czy Cień blokowy, naucz się używać fantastycznego PhotoCoctailu i baw się niesamowitymi efektami!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ćwiczeń, które wprowadzą Cię w świat tego programu. Dzięki nim szybko nauczysz się sprawnie manewrować między poleceniami, posługiwać się obiektami i dodawać do nich różne fantastyczne efekty, a Twoje rysunki nabiorą charakteru i zachwycą odbiorców!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym- ePub + Mobi pkt
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci
(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Promocja
Dzięki szkoleniu CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiązania nauczysz się zmieniać ustawienia dokumentu i automatycznie dodawać do niego spady. Poznasz przydatne skróty klawiaturowe i sposoby tworzenia własnych. Dowiesz się, jak resetować ustawienia programu. Opanujesz szybkie przenoszenie właściwości obiektów. Będziesz pracować z kolorami: nauczysz się zamieniać paletę RGB na CMYK, Pantone i globalnie zmieniać kolory. Przyswoisz triki związane z przesuwaniem i kopiowaniem obiektów, a także te dotyczące tekstu. Wreszcie nadasz dowolny kształt zdjęciu, z którym pracujesz.- Videokurs pkt
CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiązania CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiązania
(49,00 zł najniższa cena z 30 dni)
-
Promocja
Stworzenie identyfikacji wizualnej firmy? Profesjonalne zaprezentowanie produktów? To umiejętności, bez których nie poradzi sobie żaden dział marketingu. Proponowany przez nas CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy to pierwszy i ostatni krok do ich zdobycia. Czterdzieści siedem lekcji szczegółowo objaśnia, w jaki sposób wykorzystać zaawansowane narzędzia programu (krzywe Béziera, operacje boolowskie, harmonię kolorów, wypełnienia tonalne, style obiektów) oraz jak stworzyć dla swojej firmy pełną prezentację i materiały marketingowe.- Videokurs pkt
CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy
(69,00 zł najniższa cena z 30 dni)
-
Promocja
W ramach szkolenia zaprojektujesz swoją wizytówkę i przygotujesz ją do druku. Wykonasz też baner, który zamieścisz w internecie. Ostatnim, największym projektem będzie stworzenie pięknej ulotki o starannej kompozycji — wykonasz ją, wykorzystując możliwość przypisania stylów tekstowych. Użyj mocy grafiki wektorowej w swojej pracy! Twórz wspaniałe projekty designerskie albo rysunki techniczne — wszystko to umożliwi Ci CorelDRAW. Wystarczy po niego sięgnąć, by rozwinąć skrzydła...- Videokurs pkt
CorelDRAW X7. Kurs video. Poziom pierwszy. Techniki i narzędzia pracy grafika komputerowego CorelDRAW X7. Kurs video. Poziom pierwszy. Techniki i narzędzia pracy grafika komputerowego
(79,00 zł najniższa cena z 30 dni)
-
Ten podręcznik przeznaczony jest dla osób, które chcą nauczyć się projektować w programie CorelDRAW albo zobaczyć, jakie nowości wprowadza jego ostatnia wersja. Znajdziesz tu zarówno dokładne opisy czynności, które trzeba wykonać, by narysować obiekt, zastosować wypełnienie, zmienić kształt czy położenie każdego elementu obrazu, jak i wskazówki dotyczące pracy z bitmapami czy z tekstem. Zrozumiesz, na czym polega precyzyjne rysowanie oraz do czego służą warstwy. Sprawdź, jak piękne projekty możesz bez trudu wykonać w CorelDRAW!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
W nowym wydaniu książki Witolda Wrotka oprócz rzetelnych opisów najważniejszych funkcji i metod pracy z programami do grafiki wektorowej i bitmapowej, a także uaktualnień związanych z wprowadzeniem kolejnej wersji pakietu, CorelDRAW Graphics Suite 7, można znaleźć całą masę konkretnych przykładów zastosowania różnych rozwiązań w praktyce. Dowiesz się stąd, jak rozpocząć pracę z programem i w szybkim tempie przejść do pracy projektowej. W mig nauczysz się rozwiązywać problemy, wybierać najlepsze narzędzia, tworzyć zaawansowane rysunki wektorowe i poprawiać zdjęcia. A gdy już uda Ci się osiągnąć oczekiwane efekty, sam przyznasz, że nie możesz obyć się bez Corela!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W tej książce znajdziesz praktyczne informacje, które pozwolą Ci od razu rozpocząć pracę z programem. Dowiesz się, jakie reguły rządzą obiektami i jak wykorzystać je do swoich celów. Odkryjesz, jak narysować i wstawić kształt geometryczny, wypełnić go kolorem i uzupełnić o tekst. Nauczysz się zmieniać wielkość elementów oraz wygląd czcionek, pracować z tabelami, używać linijki i siatki. Zrozumiesz sens grupowania obiektów i stosowania prowadnic. A wszystko to w serii przemyślanych ćwiczeń, których wykonanie pozwoli Ci mistrzowsko opanować CorelDRAW!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Jeśli chcesz wkroczyć w magiczny świat grafiki komputerowej z pakietem CorelDRAW lub planujesz zastąpić nim dotychczas używany program, sięgnij po książkę CorelDRAW Graphics Suite X6 PL. Krok po kroku przedstawi Ci ona kluczowe narzędzia najnowszej polskiej wersji Corela, pokaże, jak efektywnie tworzyć i edytować grafikę wektorową, oraz zaprezentuje techniki stosowane w obróbce grafiki rastrowej, w tym zdjęć cyfrowych. Poznasz również funkcje tekstowe pakietu, nauczysz się korzystać z efektów 2D i 3D. Dowiesz się, jak przygotowywać graficzne elementy stron WWW oraz animacje, a także odkryjesz tajniki zapisywania, eksportowania i drukowania prac.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Vademecum profesjonalisty
-
Trzymasz w ręku piąte wydanie poradnika dla projektantów WWW, po który twórcy stron sięgają wyjątkowo często. Książka została poprawiona, zaktualizowana o PHP 7 i rozszerzona o prezentację najnowszych możliwości MySQL. Zawiera przejrzysty opis podstaw PHP oraz konfiguracji i pracy z bazą danych MySQL. Przedstawiono w niej zasady poprawnego projektowania, pisania i wdrażania aplikacji. Uwzględniono też zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i uwierzytelniania użytkowników oraz implementacji takich rozwiązań w rzeczywistych witrynach WWW. Nie zabrakło tu również gruntownego wprowadzenia do zagadnienia integracji części klienckiej i serwerowej aplikacji internetowych za pomocą JavaScriptu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V
Czasowo niedostępna
-
Ta książka to kompletny poradnik poświęcony wykorzystaniu bazy danych MySQL oraz administrowaniu tą bazą. W trakcie lektury dowiesz się, jak najlepiej składować dane w bazie, jak optymalizować zapytania oraz jak pobierać metadane. Ponadto nauczysz się uzyskiwać dostęp do bazy z użyciem języków C, Perl oraz PHP. Niezwykle istotna jest część trzecia niniejszej publikacji. Poświęcona została w całości zagadnieniom związanym z administrowaniem bazą MySQL. Zrozumiesz dzięki niej, w jaki sposób baza przechowuje dane, jak zoptymalizować jej wydajność oraz co musisz zrobić, by zagwarantować najwyższy poziom bezpieczeństwa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W trakcie lektury poznasz założenia architektoniczne, architekturę adresów internetowych oraz znaczenie i rolę poszczególnych warstw modelu TCP/IP. Dowiesz się, jak korzystać z komunikatów ICMP, rozgłaszać informacje w sieci, kontrolować przeciążenia w protokole TCP oraz korzystać z mechanizmów kryptograficznych. Znajdziesz tu dogłębne i intuicyjne wyjaśnienie wielu meandrów TCP/IP i Internetu, co pozwoli Ci bardziej efektywnie zarządzać swymi sieciami i tworzyć lepsze aplikacje internetowe.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Oto książka stworzona z myślą o programistach stawiających pierwsze kroki w języku Objective-C. Do wykorzystania zawartej tu wiedzy nie jest potrzebna znajomość języka C ani żadnego innego obiektowego języka programowania. Podstawą do nauki są dziesiątki ciekawych przykładów i ćwiczeń, ilustrujących użycie poszczególnych cech i ułatwiających zrozumienie poznawanych zagadnień. Książkę podzielono na trzy części. Pierwsza zawiera podstawowe wiadomości na temat języka Objective-C 2.0, a w drugiej znajdziesz opis klas dostępnych w bibliotece Foundation. Część trzecia poświęcona została niezwykle ważnym bibliotekom Cocoa i Cocoa Touch. Na końcu książki zamieszczono kurs pisania programów dla systemu iOS przy użyciu Software Development Kit iOS oraz biblioteki UIKit. Poznaj Objective-C i czerp z tego korzyści!
- Druk
Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III
Niedostępna
-
Niniejsza książka przeznaczona jest dla doświadczonych programistów Delphi i Pascala. Stanowi ona doskonałe wprowadzenie w zagadnienie tworzenia aplikacji baz danych w oparciu o interfejs graficzny Windows 95/NT. Napisana przez programistów dla programistów odsłania szczegóły tego fascynującego świata - w oparciu o sterowniki .OCX, wykorzystanie me
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jest to znacznie rozszerzona edycja książki HTML 4 - prawdziwa biblia twórcy serwisów WWW. I Ty możesz poznać tajniki języka HTML. Książka ta poprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie niezbędne do opanowania sztuki projektowania WWW - poczynając od budowy prostych stron a skończywszy na konstrukcji rozbudowanych i skomplikowanych serwisów WWW. P
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ostatnim wcieleniem 3D Studio jest 3D Studio MAX. Nie powinieneś traktować go jak kolejnej wersji starego programu. MAX jest zupełnie nowym programem który dziedziczy po swoim poprzedniku w zasadzie tylko nazwę. Podobnie jak 3D Studio, MAX również jest produktem przełomowym. Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęci
- Druk pkt
Niedostępna
-
Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęcie wymagającym równie drogiego oprogramowania. MAX 2 otwiera drzwi do profesjonalnej animacji i renderingu, prowadzonych pod kontrolą zapewniającego wysoki komfort pracy systemu operacyjnego Windows NT. Nowoczesny, okienkowy interfejs użytkownika oraz niska cena czynią ten pro
- Druk pkt
Niedostępna
-
Koniecznie zapoznaj się z suplementem do tej książki: Delphi 5 - vademecum profesjonalisty (suplement) OLE, COM, ActiveX MIDAS WebBroker ISAPI, NSAPI, HTML Książka adresowana jest do szerokiego grona programistów tworzących swe aplikacje przy użyciu Delphi 4. Napisana przez współautorów Delphi zawiera wiele cennych wskazówek dotyczących efektywne
- Druk pkt
Niedostępna
-
Windows 98 - Vademecum profesjonalisty wprowadza w środowisko Microsoft Windows 98 i umożliwia bardzo dobre opanowanie jego funkcji. Książka jest wyczerpującym źródłem najświeższych informacji, dzięki którym z całą pewnością przyswoisz sobie nowe umiejętności i będziesz w stanie swobodnie poruszać się w środowisku nowego systemu. Książka omawia naj
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "CorelDRAW 11. Vademecum profesjonalisty. Tom 1" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "CorelDRAW 11. Vademecum profesjonalisty. Tom 1" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "CorelDRAW 11. Vademecum profesjonalisty. Tom 1" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: CorelDRAW 11. Vademecum profesjonalisty. Tom 1 (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Computer Arts 05/2003Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
CorelDraw to jedna z najdłużej rozwijanych i najpopularniejszych aplikacji graficznych. Każda kolejna wersja wprowadza ulepszenia i nowe możliwości. Po piętnastu latach od pojawienia się pierwszej wersji programu, wprowadzono na rynek jedenastą edycję CorelDRAW.
Książka "CorelDraw 11. Vademecum profesjonalisty" jest pozycją przeznaczoną dla grafików i ilustratorów, którzy chcą wykorzystać potężne możliwości tego programu w swojej codziennej pracy. Dzięki doświadczeniu Steve'a Baina dokładnie poznasz aplikację i i będziesz mógł wykorzystać setki wskazówek, które nauczą Cię uzyskiwać wspaniałe rezultaty.
Tom pierwszy przedstawia podstawowe zasady działania CorelDRAW i podstawy tworzenia grafiki wektorowej.
Materiał zawarty w niniejszej książce został opracowany w taki sposób, by opisane funkcje programu CorelDRAW stały się jasne dla wszystkich użytkowników, bez względu na zakres posiadanej wiedzy: od początkujących po zaawansowanych. Po przeczytaniu pierwszego tomu będziesz w stanie samodzielnie korzystać z programu CorelDraw i tworzyć w nim grafiki, jakie tylko sobie zamarzysz!
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- CorelDRAW 11 The Official Guide
- Tłumaczenie:
- Marek Korbecki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1002-2, 8373610022
- Data wydania książki drukowanej :
- 2003-04-17
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2086
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Corel
- Serie wydawnicze: Vademecum profesjonalisty
Spis treści książki
- Anatomia okna (25)
- Okno aplikacji CorelDRAW 11 (25)
- Anatomia okna dokumentu (26)
- Określanie wartości na paskach narzędziowych oraz w oknach dialogowych (27)
- Praca z dokerami (31)
- Otwieranie, przemieszczanie i zamykanie dokerów (31)
- Dokery zagnieżdżone (32)
- Korzystanie z przybornika (33)
- Praca z paskami narzędziowymi (34)
- Korzystanie z palety kolorów (35)
- Przeglądanie palety kolorów (35)
- Modyfikowanie opcji palety kolorów (36)
- Istotne różnice budowy interfejsu w wersji dla komputerów Macintosh (36)
- Ekran powitalny programu CorelDRAW 11 (41)
- Otwieranie pierwszego dokumentu (42)
- Otwieranie plików dokumentów (43)
- Otwieranie plików stworzonych w innych aplikacjach (44)
- Komunikaty ostrzegawcze (44)
- Zamykanie i zapisywanie dokumentów (45)
- Zamykanie dokumentu (45)
- Zapisywanie pierwszego dokumentu (45)
- Korzystanie z opcji zapisu (46)
- Polecenie Save As (48)
- Zaawansowane opcje zapisu (48)
- Korzystanie z opcji tworzenia kopii zapasowych (49)
- Praca z szablonami (51)
- Otwieranie szablonów (51)
- Otwieranie i zapisywanie szablonów (52)
- Polecenia schowka (52)
- Kopiowanie a wycinanie (53)
- Polecenie Paste i Paste Special (53)
- Cofanie i ponawianie operacji (54)
- Podstawowe polecenia cofania (54)
- Korzystanie z dokera Undo (55)
- Korzystanie z teczki podręcznej (56)
- Importowanie i eksportowanie plików (56)
- Opcje importu i eksportu plików (57)
- Eksport plików i wybór opcji (59)
- Wybór formatu eksportu (61)
- Przygotowanie strony (67)
- Opcje wyświetlania strony (67)
- Definiowanie wymiarów i orientacji strony (69)
- Ustalanie koloru tła strony (71)
- Korzystanie z wzorców układu dokumentu i etykiet (72)
- Nadawanie stronom nazw (76)
- Korzystanie z polecenia Rename Page (76)
- Korzystanie z dokera Object Properties (76)
- Korzystanie z dokera Object Manager (77)
- Polecenia odnoszące się do stron dokumentu (78)
- Opcje wstawiania stron i definiowania ustawień (78)
- Usuwanie stron (79)
- Korzystanie z trybu podglądu Page Sorter (80)
- Gromadzenie informacji o rysunkach i obiektach (82)
- Korzystanie z linijki (83)
- Co mierzą linijki? (83)
- Ustawianie punktu zerowego linijki (84)
- Wybór jednostek miary (86)
- Ustawianie opcji linijek (86)
- Edycja skali rysowania (88)
- Kalibrowanie linijek (89)
- Korzystanie z siatki konstrukcyjnej (90)
- Sterowanie właściwościami siatki (90)
- Opcje wyświetlania, sposobu wyświetlania i przyciągania (92)
- Korzystanie z poleceń przyciągania (92)
- Definiowanie sposobu działania funkcji przyciągania (94)
- Korzystanie z prowadnic (95)
- Tworzenie prowadnic (95)
- Definiowanie właściwości prowadnic (96)
- Dodawanie, usuwanie i przemieszczanie prowadnic (97)
- Definiowanie kolorów prowadnic (98)
- Blokowanie i odblokowywanie prowadnic (98)
- Sterowanie warstwą prowadnic (99)
- Przekształcanie obiektów w prowadnice (100)
- Korzystanie z prowadnic predefiniowanych (101)
- Ustawianie trybów podglądu (105)
- Tryby podglądu szkieletowego i uproszczonego (106)
- Tryb podglądu schematycznego (107)
- Tryb podglądu normalnego (107)
- Tryb podglądu dokładnego (107)
- Powiększanie i przewijanie widoku stron (108)
- Korzystanie z narzędzia Zoom i paska właściwości (108)
- Korzystanie z narzędzia Hand (111)
- Specjalizowane tryby podglądu (113)
- Widok sortera stron (113)
- Podgląd pełnoekranowy (114)
- Podgląd bieżącego zaznaczenia (115)
- Korzystanie z nawigatora podglądu (115)
- Korzystanie z dokera View Manager (116)
- Polecenia dokera View Manager (117)
- Korzystanie z opcji zmiany widoku strony i skali powiększenia (118)
- Zaznaczanie obiektów (119)
- Zaznaczanie za pomocą narzędzia Pick (119)
- Techniki zaznaczania obiektów (121)
- Zaznaczanie obiektów na podstawie ich typu (123)
- Przemieszczanie obiektów (124)
- Korzystanie z narzędzia Pick (125)
- Korzystanie z klawiszy podsuwania (125)
- Przekształcenia obiektów (126)
- Interaktywne przekształcanie obiektów (126)
- Posługiwanie się narzędziem swobodnej transformacji (128)
- Wykonywanie przekształceń precyzyjnych (129)
- Korzystanie z dokera Transformation (129)
- Wspólne opcje transformowania (132)
- Określanie kolejności obiektów (133)
- Korzystanie z narzędzia Rectangle i paska właściwości (137)
- Rysowanie prostokąta (138)
- Zaokrąglanie narożników prostokąta (138)
- Tworzenie prostokątów za pomocą narzędzia 3-Point Rectangle (139)
- Korzystanie z narzędzia Ellipse i paska właściwości (140)
- Rysowanie elipsy (141)
- Sterowanie trybami elipsy (141)
- Tworzenie elips za pomocą narzędzia 3-Point Ellipse (143)
- Korzystanie z narzędzia Polygon i paska właściwości (144)
- Rysowanie wieloboków (144)
- Rysowanie wieloboków i gwiazd (145)
- Tworzenie wieloboków jako gwiazd (146)
- Formowanie wieloboków i gwiazd (146)
- Korzystanie z narzędzia Spiral (147)
- Korzystanie z narzędzia Graph Paper (149)
- Wykorzystanie narzędzi Perfect Shape (150)
- Tworzenie obiektów typu Perfect Shape (152)
- Edytowanie węzłów kształtowych (152)
- Korzystanie z polecenia Convert Outline To Object (154)
- Poznajmy narzędzia z grupy Line Tools (155)
- Korzystanie z narzędzia Artistic Media (156)
- Korzystanie z predefiniowanych wzorców (157)
- Rysowanie w trybie pędzla (158)
- Korzystanie z rozpylacza (159)
- Rysowanie w trybach kaligrafowania i czułym na nacisk (161)
- Zapisywanie wzorów pociągnięć i rozpylania (161)
- Rysowanie za pomocą narzędzi Freehand i Polyline (162)
- Rysowanie łuków za pomocą narzędzia 3-Point Curve (163)
- Rysowanie narzędziami Bézier i Pen (164)
- Anatomia krzywych Béziera (164)
- Rysowanie za pomocą narzędzi Bézier i Pen (166)
- Edycja ścieżek Béziera (167)
- Korzystanie z ukrytej funkcji autotrasowania (171)
- Ścieżki złożone (173)
- Łączenie ścieżek (174)
- Rozdzielanie ścieżek (174)
- Konwertowanie obiektów na krzywe (175)
- Korzystanie z narzędzia Dimension (175)
- Tryby pracy narzędzia Dimension (176)
- Narzędzie Dimension i pasek właściwości (177)
- Definiowanie domyślnych ustawień narzędzia Dimension (179)
- Korzystanie z narzędzia Interactive Connector (179)
- Edytowanie łamanych linii łączących (180)
- Sposoby formowania obiektów (183)
- Formowanie i przekształcanie obiektów (184)
- Polecenia kształtowania i pasek właściwości (184)
- Korzystanie z dokera Shaping (187)
- Praktyczne przykłady kształtowania obiektów (188)
- Korzystanie z narzędzia Knife (190)
- Cięcie obiektów za pomocą noża (190)
- Definiowanie sposobu działania narzędzia Knife (191)
- Korzystanie z narzędzia Eraser (192)
- Operowanie narzędziem Eraser (192)
- Definiowanie właściwości narzędzia Eraser (194)
- Korzystanie z narzędzia Smudge (195)
- Rozmazywanie obiektów (195)
- Kontrolki narzędzia Smudge na pasku właściwości (196)
- Korzystanie z poleceń grupowania (199)
- Blokowanie i odblokowywanie obiektów (201)
- Kopiowanie, powielanie i klonowanie obiektów (201)
- Szybkie kopiowanie obiektów (201)
- Sposoby wykorzystania polecenia Duplicate (202)
- Klonowanie obiektów (203)
- Tworzenie symboli (204)
- Korzystanie z polecenia Repeat (207)
- Wyrównywanie i rozmieszczanie obiektów (207)
- Korzystanie z opcji wyrównywania (208)
- Korzystanie z poleceń rozmieszczania (210)
- Koncepcja warstw (211)
- Doker Object Manager (212)
- Nawigowanie po stronach, obiektach i warstwach (212)
- Korzystanie z trybów edycji i podglądu dokera Object Manager (215)
- Sterowanie właściwościami warstw (216)
- Praca z warstwami strony wzorcowej (217)
- Odszukiwanie i zamiana właściwości obiektów (219)
- Wyszukiwanie i zaznaczanie obiektów (219)
- Zamiana właściwości obiektów (222)
- Wykorzystanie stylów graficznych (223)
- Polecenia dotyczące stylów graficznych (223)
- Posługiwanie się dokerem Graphic and Text (224)
- Opcje dokera Graphic and Text (227)
- Korzystanie z dokera Object Data (228)
- Wybór między tekstem ozdobnym i akapitowym (233)
- Narzędzie Text programu CorelDRAW 11 (234)
- Edycja tekstu (234)
- Konwertowanie tekstu ozdobnego na akapitowy (236)
- Tworzenie tekstu ozdobnego (237)
- Tworzenie tekstu akapitowego (237)
- Tekst akapitowy zgodny z formatem sieciowym (237)
- Formatowanie tekstu przy użyciu paska właściwości (238)
- Okno dialogowe Format Text (238)
- Formatowanie na poziomie znaków (239)
- Formatowanie akapitów (243)
- Formatowanie tabulatorów (247)
- Formatowanie kolumn (248)
- Efekty akapitowe (249)
- Zmiana wielkości liter (250)
- Praca z użyciem tekstu ozdobnego (251)
- Skalowanie i przemieszczanie tekstu ozdobnego (251)
- Łączenie i rozbijanie tekstu ozdobnego (251)
- Konwersja tekstu ozdobnego na krzywe (252)
- Tekst ozdobny i narzędzie Shape (252)
- Praca z tekstem akapitowym (254)
- Korzystanie z ramek tekstowych (254)
- Ustawianie tabulatorów przy użyciu linijki (257)
- Praca z kolumnami (258)
- Osadzanie obiektów w tekście (258)
- Tekst i style (259)
- Tworzenie i edycja stylów (260)
- Przypisywanie stylów tekstowych (260)
- Edycja stylów tekstowych (261)
- Opływanie tekstu wokół obiektów (261)
- Zarządzanie czcionkami (262)
- Praca z tekstem w innych językach (263)
- Łączenie ramek tekstu akapitowego (265)
- Łączenie ramek za pomocą poleceń (265)
- Interaktywne łączenie ramek (266)
- Łączenie ramek rozmieszczonych na różnych stronach (267)
- Usuwanie ramek tekstu akapitowego (267)
- Rozłączanie ramek tekstowych (268)
- "Zamrażanie" zawartości ramek (268)
- Umieszczanie tekstu na ścieżkach (269)
- Wprowadzanie tekstu wprost na ścieżkę (269)
- Korzystanie z polecenia Fit Text To Path (270)
- Opcje dostępne na pasku właściwości Text on Curve/Object (272)
- Korzystanie z gotowych wzorców (272)
- Ustawienia Text Orientation (273)
- Pionowe ustawienie znaków (273)
- Ustawienia Text Placement oraz Horizontal Offset (274)
- Regulacja odległości tekstu od ścieżki (275)
- Opcja Place On Other Side (275)
- Obiekty tekstowe na ścieżce i narzędzia Pick oraz Shape (276)
- Interaktywna regulacja odstępów i położenia tekstu przy użyciu narzędzia Shape (276)
- Interaktywne regulowanie położenia tekstu za pomocą narzędzia Pick (277)
- Oddzielanie tekstu od ścieżki (278)
- Przywracanie właściwości tekstu (279)
- Prostowanie tekstu (279)
- Łączenie tekstu wewnątrz ścieżek zamkniętych (280)
- Obiekty jako kontenery (280)
- Łączenie obiektów z zawartością tekstową (281)
- Korzystanie z narzędzi językowych CorelDRAW (283)
- Przyciski wspólne (284)
- Opcje modułu sprawdzania pisowni (286)
- Definiowanie ustawień językowych modułu Spell Checker (287)
- Korzystanie z listy wyrazów (288)
- Korzystanie z głównych list wyrazów (288)
- Ustawianie opcji list wyrazów użytkownika (289)
- Pozostałe opcje modułu sprawdzania pisowni (291)
- Główne opcje funkcji sprawdzania pisowni (292)
- Korzystanie z funkcji Grammatik (293)
- Sprawdzanie i poprawianie błędów gramatycznych (293)
- Włączanie i wyłączanie reguł gramatycznych (293)
- Wybieranie stylu analizy (294)
- Edycja stylu gramatycznego (295)
- Korzystanie z opcji Analysis (296)
- Korzystanie z tezaurusa (297)
- Definiowanie opcji tezaurusa (298)
- Korzystanie z funkcji QuickCorrect (299)
- Jak działa funkcja QuickCorrect (299)
- Definiowanie opcji QuickCorrect (300)
- Tworzenie własnej listy QuickCorrect (301)
- Wyszukiwanie i zamiana tekstu (301)
- Wyszukiwanie tekstu (301)
- Zamiana tekstu (302)
- Wyszukiwanie i zamiana atrybutów tekstu (302)
- Wyszukiwanie atrybutów tekstu (302)
- Zamiana atrybutów tekstu (304)
- Definiowanie właściwości pióra konturu (307)
- Opcje Outline Pen i pasek właściwości (307)
- Korzystanie z narzędzia Outline (308)
- Zawartość okna dialogowego Outline Pen (309)
- Definiowanie koloru konturu (309)
- Definiowanie stylu konturu (310)
- Tworzenie i edycja stylów linii konturowych (311)
- Wybieranie grotów (312)
- Definiowanie kształtu narożników (315)
- Definiowanie kształtu zakończeń ścieżki (315)
- Efekty kaligraficzne Outline Pen (316)
- Inne opcje konturu (316)
- Opcje na karcie Outline Pen dokera Object Properties (318)
- Przegląd typów wypełnień (321)
- Wypełnianie obiektów (322)
- Stosowanie wypełnień jednolitych (323)
- Definiowanie ustawień wypełnienia jednolitego (323)
- Stosowanie wypełnień tonalnych (324)
- Interaktywne sterowanie wypełnieniami tonalnymi (326)
- Modyfikowanie wypełnień tonalnych (328)
- Definiowanie opcji w oknie dialogowym Fountain Fill (329)
- Stosowanie wypełnień deseniem (331)
- Interaktywne sterowanie wypełnieniami deseniowymi (332)
- Korzystanie z opcji dostępnych w oknie dialogowym Pattern Fill (334)
- Tworzenie nowych deseni dwu- i pełnokolorowych (335)
- Stosowanie wypełnień teksturowych (335)
- Ustawienia opcji wypełnień teksturowych (337)
- Tworzenie i zapisywanie próbek tekstur (339)
- Stosowanie wypełnień postscriptowych (339)
- Stosowanie wypełnień siatkowych (341)
- Anatomia wypełnienia siatkowego (342)
- Edycja wypełnienia siatkowego (343)
- Wybierz kolor - dowolny kolor (345)
- Korzystanie z dokerów związanych z kolorami (345)
- Korzystanie z dokera Color (346)
- Korzystanie z dokera Color Palette Browser (347)
- Korzystanie z dokera Color Styles (348)
- O modelach kolorów (352)
- Korzystanie z przeglądarek kolorów (354)
- Korzystanie z mikserów kolorów (355)
- Mieszanie kolorów przy użyciu harmonii (355)
- Mieszanie kolorów za pomocą miksera Color Blend (357)
- Korzystanie z palet gotowych i palet użytkownika (358)
- Korzystanie z palet gotowych (358)
- Tworzenie palet użytkownika (360)
- Regulowanie i przekształcanie kolorów (361)
O Autorze (13)
Przedmowa (15)
Wprowadzenie (17)
Część I Szybki start (23)
Rozdział 1. Interfejs programu CorelDRAW 11 (25)
Rozdział 2. Otwieranie i zapisywanie plików (41)
Część II Poznawanie programu CorelDRAW 11 (65)
Rozdział 3. Kontrolowanie dokumentów i stron (67)
Rozdział 4. Pomocnicze narzędzia rysunkowe (83)
Rozdział 5. Powiększanie i tryby podglądu (105)
Rozdział 6. Podstawowe polecenia dotyczące obiektów (119)
Część III Narzędzia do tworzenia obiektów (135)
Rozdział 7. Tworzenie podstawowych kształtów (137)
Rozdział 8. Rysowanie linii (155)
Rozdział 9. Cięcie, kształtowanie i przekształcanie obiektów (183)
Rozdział 10. Zarządzanie obiektami (199)
Część IV Narzędzia tekstowe (231)
Rozdział 11. Właściwości tekstu (233)
Rozdział 12. Łączenie tekstu z obiektami (265)
Rozdział 13. Narzędzia pomocnicze (283)
Część V Wypełnienia i kontury (305)
Rozdział 14. Właściwości konturów (307)
Rozdział 15. Wypełnienia obiektów (321)
Rozdział 16. Praca z kolorami (345)
Dodatki (365)
Dodatek A Skrócony spis treści tomu 2 (367)
Skorowidz (369)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: CorelDRAW 11. Vademecum profesjonalisty. Tom 1 Steve Bain, Nick Wilkinson (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)