C++17 STL. Receptury
- Autor:
- Jacek Galowicz
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 6
- Stron:
- 456
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
C++17 STL. Receptury
C++ pozwala zarówno na tworzenie interfejsów wysokiego poziomu, jak i na pisanie kodu działającego na niskim poziomie. Sprawdza się, gdy trzeba zapewnić wysoką wydajność i niskie obciążenie. Język ten jest konsekwentnie rozwijany: kolejne jego specyfikacje, C++14 i C++17, przyniosły wiele znakomitych udoskonaleń. Aby w pełni wykorzystać ten potencjał, należy korzystać z C++ łącznie z biblioteką STL. Jest to standardowa biblioteka języka, dzięki której C++ jest idealny do implementowania oprogramowania o wysokiej jakości i dużej wydajności. Zalety C++ sprawiają, że jest wykorzystywany niemal w każdej dziedzinie. Niestety, wielu programistów nie używa STL.
Dzięki tej książce poznasz użyteczność biblioteki standardowej (STL) w C++17 w praktyce, co pozwoli Ci na tworzenie efektywniejszego i w pełni przenośnego kodu źródłowego. Najpierw poznasz nowe funkcje języka, co pozwoli Ci na zrozumienie reguł rządzących C++, oraz funkcje biblioteki standardowej i sposób jej działania. Podczas pracy nad praktycznymi i łatwymi do wykorzystania recepturami poznasz podstawowe koncepcje STL, takie jak kontener, algorytm, klasa narzędziowa, wyrażenie lambda, iterator i wiele innych. Dowiesz się, jak działają najnowsze funkcje wprowadzone w standardzie C++17. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i wysiłek podczas programowania, a Twój kod stanie się prostszy i zdecydowanie bardziej elegancki.
W książce między innymi:
- Nowości w standardzie C++ 17
- Kontenery STL i koncepcja iteratorów
- Wyrażenia lambda i zaawansowane algorytmy biblioteki STL
- Ciągi tekstowe, strumienie wejścia-wyjścia i wyrażenia regularne
- Programowanie równoległe i współbieżność
C++17 i STL. Elegancka klasyka i potężne możliwości.
Wybrane bestsellery
-
C++ has come a long way and is in use in every area of the industry. Fast, efficient, and flexible, it is used to solve many problems. The upcoming version of C++ will see programmers change the way they code. If you want to grasp the practical usefulness of the C++ 17 STL in order to write smarter, fully portable code, then this book is for you.
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++17 STL Cookbook. Discover the latest enhancements to functional programming and lambda expressions C++17 STL Cookbook. Discover the latest enhancements to functional programming and lambda expressions
-
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarzadzania pamięcią. Przedstawiono również tematykę algorytmów, zasady pisania czytelnego kodu i stosowania niestandardowych iteratorów. Zamieszczono w niej też praktyczne przykłady używania metaprogramowania w języku C++, korutyn, refleksji (do ograniczenia ilości szablonowego kodu), obiektów pośredniczących (do wprowadzania ukrytych optymalizacji), programowania współbieżnego i struktur danych wolnych od blokad. W końcowej części dokonano przeglądu algorytmów równoległych w C++.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%) -
Promocja
Należący do języków ogólnego przeznaczenia C++ od lat pozostaje niezwykle popularny wśród programistów. I wciąż zdobywa nowych entuzjastów. Jeśli chcesz się przekonać, jak się pracuje z tym wszechstronnym i potężnym językiem, przygodę z nim koniecznie rozpocznij od tego podręcznika! Przeprowadzi Cię on krok po kroku przez najważniejsze zagadnienia i definicje związane z C++. Z pewnością docenisz to, że każde pojęcie, które należy opanować, zostało zilustrowane gotowym, działającym programem. Autorowi książki bowiem chodzi o to, by teorię przyswajać na podstawie praktyki - niejako przy okazji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.
- Druk
Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet) Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet)
Niedostępna
-
Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka — Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++. Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie III Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie III
Czasowo niedostępna
O autorze książki
Jacek Galowicz do niedawna implementował sterowniki jądra w C i C++. Tworzył też grafiki 3D i bazy danych, zajmował się również komunikacją sieciową. Ostatnio pracuje w firmach Intel oraz FireEye, gdzie programuje systemy operacyjne o dużej wydajności i wysokim poziomie bezpieczeństwa, wykorzystując wirtualizację Intel x86. Jego ogromną pasją są nowoczesne implementacje C++ na niskim poziomie i łączenie w kodzie wysokiej wydajności z eleganckim stylem.
Zobacz pozostałe książki z serii Receptury
-
Bestseller Nowość Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka pomoże Ci w doskonaleniu umiejętności potrzebnych na każdym etapie dochodzenia cyfrowego, od zbierania dowodów, poprzez ich analizę, po tworzenie raportów. Dzięki wielu wskazówkom i praktycznym ćwiczeniom przyswoisz techniki analizy, ekstrakcji danych i raportowania przy użyciu zaawansowanych narzędzi. Poznasz różne systemy przechowywania plików i nauczysz się wyszukiwać urządzenia sieciowe za pomocą skanerów Nmap i Netdiscover. Zapoznasz się też ze sposobami utrzymywania integralności cyfrowego materiału dowodowego. Znajdziesz tu ponadto omówienie kilku bardziej zaawansowanych tematów, takich jak pozyskiwanie ulotnych danych z sieci, nośników pamięci i systemów operacyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Informatyka śledcza i Kali Linux. Przeprowadź analizy nośników pamięci, ruchu sieciowego i zawartości RAM-u za pomocą narzędzi systemu Kali Linux 2022.x. Wydanie III Informatyka śledcza i Kali Linux. Przeprowadź analizy nośników pamięci, ruchu sieciowego i zawartości RAM-u za pomocą narzędzi systemu Kali Linux 2022.x. Wydanie III
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla architektów rozwiązań. Dzięki niemu dobrze poznasz wzorce projektowe wbudowane w chmurę, czyli model AWS Well-Architected Framework. Zaznajomisz się z sieciami w chmurze AWS z uwzględnieniem sieci brzegowych i tworzeniem hybrydowych połączeń sieciowych w jej obrębie. W tym wydaniu dodano rozdziały dotyczące metodyki CloudOps i takich technologii jak uczenie maszynowe czy łańcuch bloków. Poznasz również inne ważne zagadnienia, w tym przechowywanie danych w chmurze AWS, kontenery obsługiwane przez usługi ECS i EKS, wzorce „jeziora” danych (w tym usługę AWS Lake Formation), architekturę lakehouse i architekturę siatki danych. Ten przewodnik z pewnością ułatwi Ci zaprojektowanie systemu spełniającego wyśrubowane wymagania techniczne i branżowe.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AWS dla architektów rozwiązań. Tworzenie, skalowanie i migracja aplikacji do chmury Amazon Web Services. Wydanie II AWS dla architektów rozwiązań. Tworzenie, skalowanie i migracja aplikacji do chmury Amazon Web Services. Wydanie II
Saurabh Shrivastava, Neelanjali Srivastav, Alberto Artasanchez, Imtiaz Sayed
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Promocja
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
Ebooka "C++17 STL. Receptury" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C++17 STL. Receptury" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C++17 STL. Receptury" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: C++17 STL. Receptury (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Programista Magazyn Rafał KociszRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie ma co ukrywać: C++ ma dla mnie szczególne znaczenie. Od ponad dwudziestu lat pozostaje on moim podstawowym językiem programowania. I tak jak mój ojczysty język mówiony – czyli język polski – pozwala mi najbardziej dobitnie wyrażać myśli, ubierając je w słowa i zdania, tak za pośrednictwem C++ najprościej mi konstruować abstrakcje i opisywać algorytmy w celu zmuszenia komputera do realizacji określonych zadań. Pomimo tego, iż w międzyczasie poznałem kilkanaście innych języków programowania, które z większym czy mniejszym powodzeniem wykorzystuję do różnych celów, to C++ nadal pozostaje tym językiem, w którym programuję najbardziej efektywnie. C++ w przeciągu ostatnich ośmiu lat przeszedł bardzo gruntowną transformację. Trzy nowe odsłony standardu: C++11, C++14, C++17 ukazały zupełnie nowe oblicze tego języka i sprawiły, że moja pewność siebie w zakresie jego znajomości została poważnie naruszona. Zmotywowany chęcią utrzymania dobrej formy oraz płynności w posługiwaniu się moim ulubionym językiem programowania, od pewnego czasu systematycznie nadrabiam zaległości. Jako że jestem osobą, która lubi uczyć się, czytając książki, nieustannie szukam wartościowych tytułów, dzięki którym mogę realizować opisany wyżej cel. Niestety – nie jest to łatwe. Złota era dobrych książek na temat języka C++, przypadająca na pierwsze lata nowego tysiąclecia, z takim seriami jak Effective C++ autorstwa Scotta Meyersa, Exceptional C++ Herba Suttera czy C++ In Depth pod edycją Bjarne Stroustrup’a, przeminęła… To, co na razie pojawia się na rynku, dalekie jest zazwyczaj od standardu wyznaczonego przez tytuły z tamtego okresu, szczególnie kiedy szukamy pozycji zaawansowanych, przeznaczonych dla doświadczonych programistów. Na szczęście z roku na rok sytuacja powoli się poprawia i pojawiają się książki, które z czystym sumieniem mogę polecić. Dziś w ramach tej kolumny chciałbym omówić właśnie jeden z takich tytułów: C++17 STL. Receptury autorstwa Jacka Galowicza. Na początek kilka słów na temat struktury książki. Jak sugeruje tytuł opracowania, zostało ono przygotowane w dość popularnej konwencji tzw. „książki kucharskiej” (z angielskiego: cookbook). Stosując tę konwencję, zawartość opracowania organizuje się jako zestaw niezależnych, samodzielnych punktów, gdzie w każdym przedstawiono techniczne rozwiązanie konkretnego problemu. Podejście takie implikuje wysoce praktyczny charakter opracowania. C++17 STL. Receptury nie stanowi tutaj wyjątku: książka zawiera ponad dziewięćdziesiąt receptur zebranych w dziesięciu grupach tematycznych. W sumie mamy tutaj ponad 500 stron zawartości, przeznaczonej głównie dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych programistów C++; zdecydowanie nie jest to książka dla osób, które dopiero uczą się podstaw tego języka. Przyjrzyjmy się merytorycznej zawartości publikacji. Tak jak wspomniałem wyżej, jest ona podzielona na dziesięć rozdziałów zawierających receptury o zbliżonej tematyce: » Nowe funkcje w C++17, » Kontenery STL, » Iteratory, » Wyrażenia lambda, » Podstawy algorytmów biblioteki STL, » Zaawansowane przykłady użycia algorytmów biblioteki STL, » Ciągi tekstowe, klasy strumieni i wyrażenia regularne, » Klasy narzędziowe, » Programowanie równoległe i współbieżność, » System plików. Tym, co rzuciło mi się w oczy w trakcie studiowania zawartości poszczególnych rozdziałów, jest bardzo silny nacisk położony przez autora na prezentację najnowszych elementów języka C++ oraz biblioteki STL. Ponadto książka Jacka Galowicza jest niewątpliwie opracowaniem bardzo kompletnym i kompleksowym: dotyka wielu aspektów i daje bardzo szeroki pogląd na bibliotekę standardową języka C++17. W tym ujęciu mogę śmiało stwierdzić, iż pozycja ta dopasowała się wręcz idealnie do moich potrzeb. Co więcej, muszę w tym miejscu pochwalić autora za to, że udało mu się uniknąć pułapki banalności, w którą często wpadają twórcy „cookbooków”. W przypadku pozycji C++17 STL. Receptury omawiane zagadnienia (poza tym, że zaimplementowane są z należytą starannością) mają w sobie jakąś iskrę, coś, co sprawia, iż lektura tego opracowania jest wciągająca i daje sporo satysfakcji (przykład? Proszę: implementowanie procedury generującej dane ASCII dla zbioru Mandelbrota). Ja osobiście wyniosłem z lektury omawianego tu tytułu bardzo dużo, z tego względu polecam go wszystkim czytelnikom zainteresowanym podniesieniem swoich kwalifikacji z zakresu programowania w nowoczesnej odsłonie języka C++.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- C++17 STL Cookbook
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4501-0, 9788328345010
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-09-21
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4502-7, 9788328345027
- Data wydania ebooka :
- 2018-09-21 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 74660
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Receptury
Spis treści książki
- Wprowadzenie (21)
- Użycie strukturalnych wiązań do rozpakowania wartości zwrotnej (22)
- Jak to zrobić? (22)
- Jak to działa? (24)
- Co dalej? (24)
- Ograniczanie zasięgu zmiennej do konstrukcji if i switch (26)
- Jak to zrobić? (26)
- Jak to działa? (27)
- Co dalej? (28)
- Zalety stosowania nowych reguł inicjalizacji z użyciem składni opartej na nawiasach (29)
- Jak to zrobić? (29)
- Jak to działa? (30)
- Umożliwienie konstruktorowi automatycznego określenia typu klasy szablonu (31)
- Jak to zrobić? (31)
- Jak to działa? (31)
- Co dalej? (32)
- Użycie wyrażenia constexpr-if do uproszczenia decyzji podejmowanych podczas kompilacji (33)
- Jak to zrobić? (34)
- Jak to działa? (35)
- Co dalej? (36)
- Włączenie bibliotek w postaci samych nagłówków z użyciem osadzonych zmiennych (37)
- Jak to zrobić? (37)
- Jak to działa? (38)
- Co dalej? (39)
- Implementowanie za pomocą wyrażeń fold przydatnych funkcji pomocniczych (40)
- Jak to zrobić? (40)
- Jak to działa? (41)
- Co dalej? (41)
- Wprowadzenie (48)
- Magazyn danych znajdujących się obok siebie (48)
- Magazyn danych w postaci listy (49)
- Drzewo wyszukiwania (49)
- Tabela wartości hash (50)
- Adapter kontenera (50)
- Użycie stylu usuń - wymaż w kontenerze std::vector (50)
- Jak to zrobić? (51)
- Jak to działa? (52)
- Co dalej? (54)
- Usuwanie w czasie O(1) elementów z nieposortowanego kontenera std::vector (54)
- Jak to zrobić? (55)
- Jak to działa? (57)
- Uzyskanie bezpiecznego dostępu do egzemplarzy std::vector (58)
- Jak to zrobić? (58)
- Jak to działa? (59)
- Co dalej? (60)
- Sortowanie egzemplarzy std::vector (60)
- Jak to zrobić? (60)
- Jak to działa? (62)
- Co dalej? (62)
- Efektywne i warunkowe wstawianie elementów do kontenera std::map (63)
- Jak to zrobić? (63)
- Jak to działa? (65)
- Co dalej? (66)
- Stosowanie nowej semantyki podpowiedzi podczas wstawiania elementów za pomocą std::map::insert (66)
- Jak to zrobić? (66)
- Jak to działa? (68)
- Co dalej? (68)
- Efektywne modyfikowanie kluczy elementów std::map (69)
- Jak to zrobić? (70)
- Jak to działa? (72)
- Co dalej? (72)
- Użycie kontenera std::unordered_map z niestandardowymi typami danych (73)
- Jak to zrobić? (73)
- Jak to działa? (75)
- Filtrowanie duplikatów w danych wejściowych użytkownika i
wyświetlanie ich w kolejności alfabetycznej za pomocą kontenera
std::set (76)
- Jak to zrobić? (76)
- Jak to działa? (77)
- Implementowanie za pomocą kontenera std::stack prostego kalkulatora RPN (79)
- Jak to zrobić? (80)
- Jak to działa? (82)
- Co dalej? (84)
- Implementowanie za pomocą kontenera std::map licznika częstotliwości występowania słów (85)
- Jak to zrobić? (85)
- Jak to działa? (87)
- Implementowanie za pomocą kontenera std::set narzędzia
pomocniczego przeznaczonego do wyszukiwania bardzo długich zdań w
tekście (88)
- Jak to zrobić? (89)
- Jak to działa? (91)
- Co dalej? (92)
- Implementowanie za pomocą kontenera std::priority_queue listy rzeczy do zrobienia (93)
- Jak to zrobić? (93)
- Jak to działa? (95)
- Wprowadzenie (97)
- Kategorie iteratorów (99)
- Tworzenie własnego zakresu, który można iterować (101)
- Jak to zrobić? (101)
- Jak to działa? (103)
- Tworzenie własnych iteratorów zgodnych z kategoriami iteratora STL (104)
- Jak to zrobić? (104)
- Jak to działa? (106)
- Co dalej? (107)
- Użycie adapterów iteratora do wypełniania ogólnych struktur danych (107)
- Jak to zrobić? (107)
- Jak to działa? (109)
- Implementowanie algorytmów w kategoriach iteratorów (110)
- Jak to zrobić? (111)
- Co dalej? (113)
- Iteracja w drugą stronę za pomocą adaptera iteratora odwrotnego (114)
- Jak to zrobić? (114)
- Jak to działa? (115)
- Zakończenie działania iteratora w zakresie za pomocą wartownika iteratora (116)
- Jak to zrobić? (117)
- Automatyczne sprawdzanie kodu iteratora (119)
- Jak to zrobić? (119)
- Jak to działa? (122)
- Co dalej? (123)
- Tworzenie własnego adaptera iteratora łączenia na zakładkę (123)
- Jak to zrobić? (125)
- Co dalej? (128)
- Wprowadzenie (131)
- Definiowanie funkcji opartej na wyrażeniu lambda (133)
- Jak to zrobić? (133)
- Jak to działa? (136)
- Dodawanie polimorfizmu poprzez opakowanie wyrażenia lambda egzemplarzem std::function (138)
- Jak to zrobić? (138)
- Jak to działa? (140)
- Łączenie funkcji za pomocą konkatenacji (141)
- Jak to zrobić? (142)
- Jak to działa? (143)
- Tworzenie skomplikowanych predykatów z logiczną koniunkcją (144)
- Jak to zrobić? (145)
- Co dalej? (146)
- Wywoływanie wielu funkcji dla tych samych danych wejściowych (146)
- Jak to zrobić? (147)
- Jak to działa? (148)
- Implementowanie funkcji transform_if() za pomocą algorytmu std::accumulate i wyrażeń lambda (150)
- Jak to zrobić? (150)
- Jak to działa? (152)
- Generowanie w trakcie kompilacji iloczynu kartezjańskiego par dla dowolnych danych wejściowych (155)
- Jak to zrobić? (156)
- Jak to działa? (158)
- Wprowadzenie (161)
- Kopiowanie elementów między kontenerami (163)
- Jak to zrobić? (164)
- Jak to działa? (166)
- Sortowanie kontenera (167)
- Jak to zrobić? (167)
- Jak to działa? (170)
- Usuwanie określonych elementów z kontenera (171)
- Jak to zrobić? (171)
- Jak to działa? (173)
- Przekształcanie zawartości kontenera (174)
- Jak to zrobić? (174)
- Jak to działa? (176)
- Wyszukiwanie elementów w uporządkowanych i nieuporządkowanych wektorach (176)
- Jak to zrobić? (177)
- Jak to działa? (180)
- Ograniczanie za pomocą std::clamp wartości wektora do określonego zakresu liczbowego (182)
- Jak to zrobić? (182)
- Jak to działa? (185)
- Wyszukiwanie za pomocą std::search wzorca w ciągu tekstowym i wybór optymalnej implementacji (186)
- Jak to zrobić? (186)
- Jak to działa? (188)
- Próbkowanie ogromnego wektora (189)
- Jak to zrobić? (190)
- Jak to działa? (192)
- Generowanie permutacji sekwencji danych wejściowych (193)
- Jak to zrobić? (193)
- Jak to działa? (194)
- Implementowanie narzędzia łączenia słowników (195)
- Jak to zrobić? (195)
- Jak to działa? (197)
- Wprowadzenie (200)
- Implementowanie klasy drzewa trie za pomocą algorytmów STL (201)
- Jak to zrobić? (201)
- Jak to działa? (204)
- Implementowanie za pomocą drzewa trie generatora sugestii danych wejściowych używanych podczas wyszukiwania (206)
- Jak to zrobić? (206)
- Jak to działa? (210)
- Co dalej? (210)
- Implementowanie wzoru przekształcenia Fouriera za pomocą algorytmów STL (211)
- Jak to zrobić? (212)
- Jak to działa? (217)
- Obliczanie błędu sumy dwóch wektorów (218)
- Jak to zrobić? (218)
- Jak to działa? (220)
- Implementowanie procedury generującej dane ASCII dla zbioru Mandelbrota (221)
- Jak to zrobić? (223)
- Jak to działa? (226)
- Opracowanie własnego algorytmu - podział danych (227)
- Jak to zrobić? (228)
- Jak to działa? (229)
- Co dalej? (230)
- Połączenie użytecznych algorytmów biblioteki STL - zbieranie danych (231)
- Jak to zrobić? (231)
- Jak to działa? (233)
- Usuwanie nadmiarowych białych znaków znajdujących się między słowami (235)
- Jak to zrobić? (235)
- Jak to działa? (237)
- Kompresja i dekompresja ciągów tekstowych (238)
- Jak to zrobić? (238)
- Jak to działa? (240)
- Co dalej? (241)
- Wprowadzenie (244)
- Tworzenie, konkatenacja i przekształcanie ciągów tekstowych (245)
- Jak to zrobić? (246)
- Jak to działa? (248)
- Usuwanie białych znaków z początku i końca ciągu tekstowego (248)
- Jak to zrobić? (249)
- Jak to działa? (250)
- Komfortowe użycie klasy std::string bez kosztów związanych z tworzeniem obiektów std::string (251)
- Jak to zrobić? (252)
- Jak to działa? (254)
- Odczyt wartości z danych wejściowych dostarczonych przez użytkownika (254)
- Jak to zrobić? (255)
- Jak to działa? (257)
- Zliczanie wszystkich słów w pliku (258)
- Jak to zrobić? (258)
- Jak to działa? (260)
- Formatowanie danych wyjściowych za pomocą manipulatorów strumienia wejścia - wyjścia (260)
- Jak to zrobić? (261)
- Jak to działa? (264)
- Inicjalizacja skomplikowanych obiektów na podstawie pliku źródłowego (266)
- Jak to zrobić? (266)
- Jak to działa? (268)
- Wypełnianie kontenera za pomocą iteratorów std::istream (269)
- Jak to zrobić? (269)
- Jak to działa? (272)
- Proste wyświetlanie danych za pomocą iteratorów std::ostream (273)
- Jak to zrobić? (273)
- Jak to działa? (276)
- Przekierowywanie sekcji kodu do pliku danych wyjściowych (277)
- Jak to zrobić? (278)
- Jak to działa? (280)
- Tworzenie własnych klas ciągu tekstowego za pomocą dziedziczenia po klasie std::char_traits (281)
- Jak to zrobić? (282)
- Jak to działa? (286)
- Tokenizowanie danych wejściowych za pomocą biblioteki wyrażeń regularnych (287)
- Jak to zrobić? (287)
- Jak to działa? (289)
- Wygodne formatowanie liczb w locie w zależności od kontekstu (291)
- Jak to zrobić? (291)
- Przechwytywanie na podstawie błędów std::iostream wyjątków możliwych do odczytania (293)
- Jak to zrobić? (294)
- Jak to działa? (296)
- Wprowadzenie (298)
- Konwertowanie między różnymi jednostkami czasu za pomocą std::ratio (298)
- Jak to zrobić? (299)
- Jak to działa? (301)
- Co dalej? (303)
- Konwertowanie między bezwzględnymi i względnymi wartościami czasu za pomocą std::chrono (304)
- Jak to zrobić? (304)
- Jak to działa? (306)
- Bezpieczne sygnalizowanie awarii za pomocą typu std::optional (307)
- Jak to zrobić? (307)
- Jak to działa? (310)
- Użycie funkcji wraz z krotkami (311)
- Jak to zrobić? (311)
- Jak to działa? (313)
- Szybkie opracowywanie struktur danych za pomocą std::tuple (313)
- Jak to zrobić? (314)
- Jak to działa? (318)
- Zastąpienie void* przez std::any dla zwiększenia bezpieczeństwa typu (320)
- Jak to zrobić? (321)
- Jak to działa? (323)
- Przechowywanie różnych typów za pomocą std::variant (323)
- Jak to zrobić? (324)
- Jak to działa? (327)
- Automatyczna obsługa zasobów za pomocą std::unique_ptr (329)
- Jak to zrobić? (329)
- Jak to działa? (332)
- Automatyczna obsługa współdzielonej pamięci na stercie za pomocą std::shared_ptr (333)
- Jak to zrobić? (333)
- Jak to działa? (336)
- Co dalej? (337)
- Praca ze słabymi wskaźnikami do współdzielonych obiektów (338)
- Jak to zrobić? (339)
- Jak to działa? (341)
- Uproszczenie obsługi zasobów przestarzałych API za pomocą sprytnych wskaźników (342)
- Jak to zrobić? (343)
- Jak to działa? (344)
- Współdzielenie różnych wartości składowych tego samego obiektu (345)
- Jak to zrobić? (346)
- Jak to działa? (347)
- Generowanie liczb losowych i wybór odpowiedniego silnika do generowania tego rodzaju liczb (348)
- Jak to zrobić? (349)
- Jak to działa? (353)
- Generowanie liczb losowych i umożliwienie bibliotece STL określenia szczegółów rozkładu (354)
- Jak to zrobić? (354)
- Jak to działa? (359)
- Wprowadzenie (362)
- Automatyczne stosowanie programowania równoległego w kodzie utworzonego za pomocą standardowych algorytmów (363)
- Jak to zrobić? (363)
- Jak to działa? (365)
- Uśpienie programu na podany okres czasu (369)
- Jak to zrobić? (369)
- Jak to działa? (370)
- Uruchamianie i zatrzymywanie wątków (371)
- Jak to zrobić? (371)
- Jak to działa? (373)
- Przeprowadzanie bezpiecznego pod względem wyjątków
nakładania blokady współdzielonej za pomocą std::unique_lock i
std::shared_lock (375)
- Jak to zrobić? (375)
- Jak to działa? (378)
- Zapobieganie zakleszczeniom dzięki stosowaniu algorytmu std::scoped_lock (381)
- Jak to zrobić? (382)
- Jak to działa? (384)
- Synchronizacja jednoczesnego użycia algorytmu std::cout (384)
- Jak to zrobić? (385)
- Jak to działa? (386)
- Bezpieczne odkładanie inicjalizacji za pomocą std::call_once (388)
- Jak to zrobić? (389)
- Jak to działa? (390)
- Przesunięcie zadania do wykonywania w tle za pomocą std::async (390)
- Jak to zrobić? (391)
- Jak to działa? (393)
- Co dalej? (395)
- Implementacja wzorca producent - konsument za pomocą std::condition_variable (395)
- Jak to zrobić? (396)
- Jak to działa? (398)
- Implementacja wzorca producent - konsument za pomocą std::condition_variable (400)
- Jak to zrobić? (400)
- Jak to działa? (404)
- Równoległe generowanie za pomocą std::async danych ASCII dla zbioru Mandelbrota (406)
- Jak to zrobić? (406)
- Jak to działa? (409)
- Implementacja za pomocą std::future niewielkiej biblioteki automatycznej programowania równoległego (410)
- Jak to zrobić? (411)
- Jak to działa? (415)
- Wprowadzenie (419)
- Implementowanie programu przeprowadzającego normalizację ścieżki dostępu (420)
- Jak to zrobić? (420)
- Jak to działa? (422)
- Co dalej? (422)
- Pobieranie kanonicznej ścieżki dostępu na podstawie względnej ścieżki dostępu (423)
- Jak to zrobić? (423)
- Jak to działa? (426)
- Wyświetlanie wszystkich plików znajdujących się w danym katalogu (426)
- Jak to zrobić? (427)
- Jak to zrobić? (430)
- Implementowanie programu wyszukującego dane i działającego podobnie jak narzędzie grep (431)
- Jak to zrobić? (431)
- Jak to działa? (433)
- Co dalej? (434)
- Implementowanie programu automatycznie zmieniającego nazwy plików (434)
- Jak to zrobić? (435)
- Implementowanie programu obliczającego wielkość katalogu (437)
- Jak to zrobić? (437)
- Jak to działa? (439)
- Obliczanie danych statystycznych dotyczących typów plików (440)
- Jak to zrobić? (440)
- Implementowanie narzędzia zmniejszającego wielkość katalogu
poprzez zastąpienie powielonych plików dołączeniami
symbolicznymi (442)
- Jak to zrobić? (443)
- Jak to działa? (445)
- Co dalej? (446)
O autorze (13)
O redaktorze merytorycznym (14)
Wprowadzenie (15)
Rozdział 1. Nowe funkcje w C++17 (21)
Rozdział 2. Kontenery STL (47)
Rozdział 3. Iteratory (97)
Rozdział 4. Wyrażenia lambda (131)
Rozdział 5. Podstawy algorytmów biblioteki STL (161)
Rozdział 6. Zaawansowane przykłady użycia algorytmów biblioteki STL (199)
Rozdział 7. Ciągi tekstowe, klasy strumieni i wyrażenia regularne (243)
Rozdział 8. Klasy narzędziowe (297)
Rozdział 9. Programowanie równoległe i współbieżność (361)
Rozdział 10. System plików (419)
Skorowidz (447)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce łatwo przyswoisz teoretyczne podstawy i zaczniesz je płynnie wdrażać w rzeczywistych scenariuszach. Dowiesz się, w jaki sposób myślenie przyczynowe ułatwia rozwiązywanie problemów, i poznasz pojęcia Pearla, takie jak strukturalny model przyczynowy, interwencje, kontrfakty itp. Każde zagadnienie zostało dokładnie wyjaśnione i opatrzone zbiorem praktycznych ćwiczeń z kodem w Pythonie. Nauczysz się także implementować poszczególne modele i zrozumiesz, czym się kierować przy wyborze technik i algorytmów do rozwiązywania konkretnych scenariuszy przyczynowych. To przewodnik, który docenią szczególnie inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Na matematykę w szkole kładzie się bardzo duży nacisk. Uczymy się jej przez wiele lat, rozwiązujemy tysiące zadań, często zmagamy się z nią na egzaminach wstępnych i końcowych. Wydawałoby się, że jako ludzie dorośli powinniśmy ją mieć w małym palcu. A jednak mniejsze i większe matematyczne wyzwania towarzyszą nam przez całe życie. Najpowszechniejsze są oczywiście te z procentami - choćby kwestie związane z inflacją, rosnącymi ratami kredytu czy obliczeniami podatkowymi. Często wyzwaniem bywa choćby obliczenie powierzchni ściany, jaką można pomalować jedną puszką farby. Albo zmagania z domowym budżetem... Anegdotom na ten temat nie ma końca.- Druk
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
25.35 zł
39.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: C++17 STL. Receptury Jacek Galowicz (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(0)
(2)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie