Brian Christian is a high school student with years of experience in programming, much of it focused on game development using GameMaker: Studio via self-teaching the GameMaker Language. He has also worked in C++ and JavaScript programming along with some web development. Additionally, he is knowledgeable in topics such as data formats and interpretation, compilers and interpreters, and networking. Other languages he has used include Intel x86 assembly, Lua, Ruby, and Python. Brian's spark for computer programming began with an online Ruby course from Codecademy. Since then, he has been fascinated with how computers and the different programming languages worked. Since he wanted to know about this, he taught himself C from the second edition of The C Programming Language book, followed by the more advanced C++ language. Wanting to try his hand at making advanced games with a language predominantly intended for it, Brian became invested in the GameMaker Language since he'd already been using the drag and drop functionality, but found it limiting. He spent a lot of time learning how different parts of the language worked and how to use them.
Brian Christian - ebooki
Tytuły autora: Brian Christian dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Czas, który dzieci spędzają w szkole, jest szczególny - ze zdobytej wiedzy i z nabytych umiejętności korzystają wszak potem przez całe życie. Nie wszystkim jednak opanowanie szkolnych treści przychodzi z taką samą łatwością. Każde dziecko ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajania wiedzy, inną dokładność spostrzegania, koncentrację uwagi, zdolność do zapamiętywania i odtwarzania wyuczonych treści czy logicznego myślenia. Systematyczne doskonalenie tych procesów ma na celu wyrównanie szans - aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości.- Druk pkt
(29,25 zł najniższa cena z 30 dni)
23.40 zł
39.00 zł(-40%) -
Promocja
Uczniowie lubią szkołę, która lubi uczniów. Lubi, czyli nie tylko od nich wymaga, ale także im pomaga, kiedy tego potrzebują. Na przykład dba o tych, w których wypadku niezbędne jest doskonalenie procesów poznawczych, kształcenie umiejętności, wyrównywanie braków, a przede wszystkim praca w odpowiednim tempie - czemu właśnie służą zajęcia rewalidacyjne.- Druk pkt
(37,42 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Modele bazowe (foundation models) zapoczątkowały prawdziwy rozkwit aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. AI stała się potężnym narzędziem rozwojowym, którego dziś może używać niemal każdy. Decyzja o stworzeniu własnej aplikacji AI wymaga jednak zrozumienia procesu budowy i świadomego podejmowania decyzji projektowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja
Ta książka jest kompleksowym przewodnikiem po ciemnej stronie cyberbezpieczeństwa ― zapewni Ci wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zwalczania złośliwego oprogramowania. Nauczysz się poruszać wśród zawiłości związanych z tworzeniem złośliwego oprogramowania, a także dobrze poznasz techniki i strategie stosowane przez cyberprzestępców. Zdobędziesz też praktyczne doświadczenie w projektowaniu i implementowaniu popularnych rozwiązań stosowanych w prawdziwych złośliwych aplikacjach, na przykład Carbanak, Carberp, Stuxnet, Conti, Babuk i BlackCat. Nie zabrakło tu zasad etycznego hakingu i tajników budowy złośliwego oprogramowania, jak techniki unikania wykrycia, mechanizmy persystencji i wiele innych, które poznasz dzięki lekturze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł(-40%)