- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.4/6 Opinie: 5
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Zrozumieć social media
Facebook na kozetce
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:
- Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych
- Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić
- Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów
- W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych
Patron medialny:
Wybrane bestsellery
-
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zosta...
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Mikrousługi są relatywnie świeżą koncepcją w świecie systemów IT, mimo to coraz więcej organizacji decyduje się na wdrażanie opartej na nich architektury. Uznaje się, że zapewnia ona wówczas lepszą skalowalność, łatwość łączenia poszczególnych niezależnych elementów, a przede wszystkim możliwość ...
Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)95.40 zł
159.00 zł(-40%) -
Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I w...
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%)
O autorze książki
1 Artur RoguskiArtur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Zrozumieć social media (7)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Kobiecaintuicja.wordpress.com Klaudia Kwiatkowska
Praktycznie każdy z nas ma większą lub mniejszą styczność z portalami społecznościowymi. Jeśli nie bezpośrednio, to z całą pewnością osoby z naszego otoczenia codziennie używają social media. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku czy You Tube. Nie da się ukryć, że media społecznościowe cały czas rosną w siłę, co może wzbudzać niepokój. Artur Roguski postanowił wyjaśnić czym są social media, na jakich zasadach działają i dlaczego jesteśmy ich użytkownikami. Żyjemy w czasach, w których social media są prawdziwą władzą. Standardowe media jak telewizja czy prasa powoli odchodzą do lamusa. Kolejne pokolenia urodzone w erze mediów społecznościowych żyją w tym wirtualnym świecie, spędzając godziny przed ekranem laptopów czy smartfonów. Od social media można bardzo łatwo się uzależnić. Są one także doskonałym źródłem najnowszych informacji, a także sprawiają, że w szybki sposób możemy skontaktować się z kimś na drugim końcu świata. „Zrozumieć social media” to bardzo ciekawa pozycja. Wydawała mi się, że o social mediach wiem wiele, ale okazało się, że za mało. Przyznam szczerze, że spodziewałam się czegoś innego, a mianowicie tego, w jaki sposób zyskać popularność i wykreować swoje miejsce w sieci. Co prawda pojawia się jeden rozdział na ten temat, ale autor skupia się zupełnie na czym innym. Artur Roguski rozkłada na czynniki pierwsze funkcjonowanie mediów społecznościowych, pokazuje plusy i minusy ich użytkowania, przestrzega przed niebezpieczeństwem oraz jak mądrze korzystać z ich mocy. Książka jest bardzo dobrze napisana, przystępnym językiem wyjaśnia wiele pojęć. Artur Roguski umieścił wiele wyników badań społecznych, ukazał nie tylko negatywne, ale również pozytywne strony social mediów. W „Zrozumieć social media” znajdziemy też wypowiedzi znanych osób na różne tematy w obrębie social media. Tak naprawdę to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.
-
Paweł Polejowski - Trener Języka Angielskiego Polejowski Paweł
Sięgając po „Zrozumieć Social Media”, myślałem, że będzie to książka, która uzupełni moją wiedzę z zakresu Social Media Marketingu o dozę teoretycznych informacji na temat tego jak właściwie social media działają i w jaki sposób je konsumujemy. Pozytywnym zaskoczeniem okazało się to, że otrzymałem o wiele więcej praktycznej i świetnie podanej wiedzy. „Zrozumieć Social Media” to nie tylko pozycja dla tych, którzy z mediami społecznościowymi mają kontakt czysto zawodowy, wykorzystując je jako narzędzie marketingowe. Książkę tę można z czystym sumieniem polecić każdemu, kto ma jakąkolwiek styczność z social mediami, czyli praktycznie każdemu z nas. Pomoże ona zrozumieć nam nasze własne zachowania i przywiązanie do tej formy kontaktu ze światem, pomoże również rodzicom zrozumieć to dlaczego tak chętnie sięgają do nich i zatracają się w nich ich nastoletnie pociechy. Książka ta jest napisana niezwykle swobodnym popularnonaukowym stylu, sprawiając, że odbiorca nie jest przytłoczony nazbyt naukowymi szczegółami, jednocześnie mogąc w pełni zrozumieć, na czym polega fenomen Facebooka, Instagrama czy YouTube oraz to, czy i jakie niosą one ze sobą zagrożenia, tudzież co pozytywnego mogą one wnieść do naszego życia. Obcując ze „Zrozumieć Social Media”, czuje się, że autor chciał przedstawić fakty na temat opisywanego przez siebie zjawiska, unikając nadmiernego demonizowania jak i stawiania w pozytywnym świetle mediów społecznościowych. W „Zrozumieć Social Media” otrzymujemy wybitnie dobrze podane fakty, które niejednej osobie mogą otworzyć oczy na to jak duży wpływ media społecznościowe miały, mają i będą mieć na nas. Pozycja godna polecenia.
-
BOOK wie co Kusztelski Maciej
Wedle najnowszych danych, obecnie z portali społecznościowych aktywnie korzysta 3,80 miliarda użytkowników, czyli 49% populacji. Ciężko zatem zaprzeczyć idei, że social media dobrze jest poznać i zrozumieć - zarówno z praktycznego, jak i psychologicznego punktu widzenia. Taką skumulowaną wiedzę, w bardzo przystępnej wersji, przygotował dla nas właśnie Artur Roguski. Przede wszystkim target tej publikacji jest o wiele większy, niż mogłoby się wydawać. Wystarczy wziąć pod uwagę fakt, że ludzie mylnie interpretują social media jako jedynie zbiór kilku gigantów, takich jak Facebook, Instagram, TikTok czy YouTube. Tak naprawdę zalicza się do nich każde miejsce w sieci, gdzie pojawia się jakaś interakcja, wymiana informacji w dwie strony. Należyte funkcjonowanie na tych płaszczyznach jest dziś bardzo istotne, a w przyszłości, zaryzykuję stwierdzenie, iż będzie wręcz konieczne. Książka ta zawiera w sobie zbiór informacji o genezie i definicji mediów społecznościowych, tłumaczy dlaczego z nich korzystamy oraz jakie korzyści i zagrożenia z tego tytułu, pukają w szybki naszych smartfonów czy komputerów. Artur Roguski cechuje się lekkim piórem oraz doborem nieskomplikowanego słownictwa, co naprawdę znacząco ułatwia pochłanianie kolejnych działów, jak i przyswajanie płynącej z nich wiedzy. Nieważne, czy do tej pory czytelnik korzystał z social mediów sporadycznie czy był od nich wręcz uzależniony - mnóstwo wiedzy, statystyk oraz faktów jest jeszcze do odkrycia, a ten podręcznik zawiera ich ogromną ilość. Zainteresować i szokować mogą różne analizy, jak i fakty, że można popełnić samobójstwo za sprawą głosowania na Instagramie czy pomóc prezydentowi wygrać wybory dzięki odpowiednim manipulacjom na Facebook'u. Poza wieloma takimi ciekawostkami, mamy szansę uporządkować swoją wiedzę w temacie social mediów, jak i nauczyć się prawidłowo z nich korzystać. Świadomość mogą poszerzyć zarówno najmłodsi ich użytkownicy, jak i rodzice, tak samo osoby korzystające z nich dla zabawy, jak i w celach zarobkowych czy promocji własnej marki. Wszyscy mamy okazję zagłębić się w istotę pracy influencer'ów, jak i potęgi fake-news'ów, a przede wszystkim na to, jak zmniejszyć szansę na to, że zostaniemy zmanipulowani czy oszukani w internecie. Autor przygotował książkę bardzo rzetelnie - znajdziemy w niej ogrom przypisów, co świadczy o konkretnym researchu informacji, jak i wiele analiz, badań i liczb. Z drugiej strony mamy odniesienia psychologiczne oraz konkretne przykłady z życia. Książka może być udanym prezentem niemalże dla każdego i za to naprawdę należy ją wyróżnić i docenić. Popularność i funkcjonalność social mediów z roku na rok wzrasta i dotyczy to każdej sfery życia: prywatnej, zawodowej, gospodarczej, politycznej i wielu innych. Nie sposób nie zgodzić się z Panem Roguskim, że wiedza tego typu powinna być wykładana także w szkołach. Najpewniej - jedynie kwestią czasu jest to, kiedy dokładnie to się stanie, zatem może warto zacząć zgłębiać tę, z dnia na dzień bardziej przydatną, wiedzę?
-
joanne_books_lover Lewandowska Joanna
Książka jest bardzo dobrze przygotowana merytorycznie a przy tym napisana przystępnym językiem. Dowiecie się z niej dlaczego w ogóle korzystamy z social mediów, jakie czerpiemy z tego korzyści a co przy tym tracimy. Autor wyjaśni Wam jak wielkie firmy i politycy wykorzystują zebrane dane użytkowników i jaki to może mieć wpływ na chociażby wynik wyborów prezydenckich😱 Znajdziecie tu również garść dobrych rad jak mądrze wykorzystać potencjał poszczególnych mediów społecznościowych od Facebook'a zaczynając po Twitter'a kończąc. Nie ma tu może wiedzy niezbędnej dla twórcy internetowego, ale z perspektywy użytkownika to skarbnica wiedzy. Polecam Wam ją serdecznie jeśli interesujecie się ową tematyką.
-
girlinthebooks Skórowska Natalia
“Zrozumieć social media” to książka, która przybliża powstanie, funkcjonowanie, przyszłość, zalety i wady mediów społecznościowych zarówno z perspektywy twórców jak i zwykłych użytkowników, a co najważniejsze robi to wszystko prostym językiem. Dużą zaletą tytułu jest to, że zawartość merytoryczna została podzielona na rozdziały, z których każdy porusza inną sferę związaną z mediami społecznościowymi. W dużym stopniu ułatwia to zarówno przyswojenie wiedzy w usystematyzowany sposób jak i znalezienie konkretnych informacji po czasie, gdy np. będzie się chciało odwołać do danych rozważań czy badań. To właśnie kolejny plus tej pozycji - duża ilość badań, eksperymentów i czystych danych, których źródła zostały podane i jeśli zainteresuje Cię dana kwestia np. ile godzin w mediach społecznościowych spędzamy każdego dnia to zawsze możesz sięgnąć do przypisów i poznać jeszcze więcej szczegółów. A już teraz wiem, że wielokrotnie będę wracała do wielu fragmentów z tej pozycji, szczególnie po to, aby uświadomić niektórym jakie „sztuczki” stosują twórcy mediów społecznościowych, aby zabrać nam czas, prywatność czy decyzyjność. Warto wspomnieć, że książka napisana jest językiem zrozumiałym dla aktywnego użytkownika serwisów i portali internetowych, ale także dla osób, które nie do końca wiedzą jak funkcjonuje cały ten nowy, interaktywny świat. Bardzo mi się to podoba, gdyż stwarza możliwość polecenia tej książki także starszemu pokoleniu i wyjaśnieniu pewnych kwestii np. związanych z tym, że w Internecie można zarabiać, albo, że powinni uważać na fake newsy. Znajdziemy tu nawet porady dotyczące tego jak weryfikować informację, które czytamy w sieci. Twórcy internetowi z pewnością będą zachwyceni poradami jak tworzyć skuteczniej, rozsądniej, ale także informacjami dotyczącymi najlepszych dni, a nawet godzin na publikowanie swoich postów. Być może po lekturze książki Artura Rogozińskiego zwiększycie swoje zasięgi i rozwiniecie skrzydła jako influencer? Swoją drogą, definicja takiej osoby także się tu znalazła, a nie jest to prosta sprawa. Dlaczego ten tytuł trafia na listę tych najlepszych i najbardziej wzbogacających moją wiedzę w tym roku? Dlatego, że popularność social mediów z roku na rok wzrasta i dotyczy to każdej sfery życia: prywatnej, zawodowej, politycznej, gospodarczej i wielu innych, dlatego warto zgłębić ten temat i mieć szersze spojrzenie dotyczące tego ja duży wpływ na nasze zachowanie i myślenie mają zamieszczane tam treści. Ponadto część książki została napisana już w trakcie trwającej pandemii, a w związku z nią także zmieniło się zachowanie użytkowników mediów społecznościowych i wiele ciekawostek dotyczących np. wzrostu popularności niektórych aplikacji zostało tu zawartych. Jeśli to czytasz to najprawdopodobniej masz konto na jednym, dwóch albo i kilkunastu portalach społecznościowych więc ta książka zdecydowanie jest dla Ciebie. Pomoże ona poruszać się w tym świecie świadomie, a nie być sterowanym przez duże firmy i błądzić jak dziecko we mgle.
-
kobietainspiruje Kasper Monika
Ta książka to prawdziwa petarda. Jeśli prowadzicie profil firmowy lub osobisty gdzieś w mediach społecznościowych, to powinniście po nią sięgnąć. To kopalnia wiedzy, w której przeczytacie nie tylko o poradach dotyczących wykorzystania hashtagów czy o algorytmach, ale również poznacie mnóstwo praktycznych przykładów. Super sprawa i dla starych wyjadaczy i dla tych, co to dopiero rozpoczynają przygodę z kanałami w Social Media. _______________ #arturrogulski #zrozumiećsocialmedia #socialmedia #rozwojosobisty #inwestycjawsiebie #inwestujewsiebie #czytambolubię #czytaniemojapasja #helion #wydawnictwohelion #książkoholik
-
_zakamarek_ Twaróg Angelika
Ciekawa pozycja dla każdego. Jeśli interesuje Was temat mediów społecznościowych, zastanawiacie się jaki jest ich wpływ na nasze życia oraz skutki zbytniego uzależniania się od nich, koniecznie musicie sięgnąć po tą pozycję. Szczególnie polecam rodzicom, żeby zapoznali się ze skutkami zbyt nadmiernego udzielania się swoich dzieci w mediach. Przedstawionych jest wiele ciekawych historii i doświadczeń wielu ludzi, dzięki czemu możemy zobaczyć jak social media mogą zawładnąć czymś życiem. Dla jednych jeden ,,like" mniej lub więcej to nie problem, a dla innych to sprawa życia lub śmierci. Myślę, że specjaliści od mediów społecznościowych też znajdą wiele pomocnych informacji, które będą mogli wykorzystać w pracy. W książce zawartych jest wiele informacji o wynikach badań, odwołań do różnych stron, co daje możliwość poszerzenia wiedzy o danym temacie.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6600-8, 9788328366008
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-09-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7396-9, 9788328373969
- Data wydania ebooka:
-
2020-09-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 100963
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Social Media
Spis treści książki
- Kiedy powstały media społecznościowe? 18
- Jak rozwijały się media społecznościowe w Polsce? 21
- Z komputera na telefon, czyli pierwsza rewolucja w mediach społecznościowych 23
- Każdy z nas jest reporterem i publicystą 25
- Od feedu do stories, czyli druga rewolucja w mediach społecznościowych 27
- Jak działają algorytmy wyświetlania treści Facebooka, Instagrama i innych serwisów społecznościowych? 30
- Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 36
- Miejsce mediów społecznościowych w piramidzie potrzeb Maslowa 42
- Potrzeba kontaktu z bliskimi główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych 45
- Ile czasu spędzamy na konsumowaniu treści? 46
- Czas czasowi nierówny w mediach społecznościowych 49
- Kto i dlaczego NIE korzysta z serwisów społecznościowych? 52
- Kim jest influencer? 59
- Za co kochamy influencerów? 65
- Jak media społecznościowe zmieniły życie celebrytów? 70
- Od lekarza do influencera 71
- Czy ufamy influencerom? 73
- Idealne życie na Instagramie 77
- Historia pewnej instagramerki oraz naleśników, które okazały się plackami tortilli 78
- "Instagram dał mi w kość i wywrócił moje życie do góry nogami" - wywiad 81
- Ile osób w Polsce ma FOMO? 92
- Pokolenie Z, czyli always on 94
- Fonoholizm wśród polskich nastolatków 102
- Emocje podstawowe i złożone 108
- Eksperyment Facebooka z manipulacją treściami 111
- Co się dzieje w mózgu, gdy dostajemy like'a? 115
- Jak zmienił nas Instagram? 117
- Czym jest wielka piątka? 124
- Jak poszczególne wymiary osobowości determinują korzystanie z mediów społecznościowych i internetu? 127
- Po like'ach ich poznacie 130
- Media społecznościowe lepsze od psychiatry? 134
- Jak różnice kulturowe wpływają na korzystanie z mediów społecznościowych? 136
- Chińska utopia 138
- Przez media społecznościowe żyjemy w erze zazdrości 147
- Zabiła się, bo dostawała za mało polubień w serwisach społecznościowych 151
- Bierne i aktywne korzystanie z mediów społecznościowych 153
- Negatywny wpływ mediów społecznościowych na zdrowie 160
- Nie śpię, bo lajkuję posty 161
- Media społecznościowe a zadowolenie z własnego wyglądu 163
- Przemoc w mediach społecznościowych 165
- Jak minimalizować negatywny wpływ mediów społecznościowych? 171
- Jakie są pozytywne efekty korzystania z mediów społecznościowych? 175
- Jak pozytywne i negatywne aspekty korzystania z mediów społecznościowych rozkładają się na poszczególne serwisy? 179
- Fake news groźniejszą bronią niż karabin maszynowy 184
- Co łączy Trumpa z macedońskim miastem Wełes? 188
- Jak rozpoznać fałszywe informacje? 190
- Deepfake nową formą fake newsa 197
- Wpływ mediów społecznościowych na politykę 200
- O takich, co ukradli dane 203
- Media społecznościowe w czasach pandemii 206
- Jakie dane przekazujemy serwisom społecznościowym? 218
- Media społecznościowe napędzają nas do wydawania pieniędzy 220
- Przepis na fałszywego influencera 223
- Marketing szeptany 226
- Chcę zaistnieć ze swoją marką w mediach społecznościowych. Jak to zrobić? 232
- Ucz się na błędach innych, czyli zestawienie wpadek w mediach społecznościowych 247
- Jak pokonać trolla? 251
- Chcę mieć więcej like'ów! Jakie posty publikować? 255
- Jak korzystać z hasztagów w mediach społecznościowych? 259
- Biznesowe media społecznościowe 263
- W grupie raźniej. Zwłaszcza na Facebooku 270
- Kim jest community manager? 275
- Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 279
Wstęp. Dlaczego powstała ta książka? 7
Rozdział 1. Czym są media społecznościowe? 13
Rozdział 2. Dlaczego i jak używamy mediów społecznościowych? 39
Rozdział 3. Nowi idole w mediach społecznościowych 57
Rozdział 4. W pogoni za treściami, czyli strach przed niedoinformowaniem 87
Rozdział 5. Emocje w mediach społecznościowych 105
Rozdział 6. Cechy osobowościowe a korzystanie z mediów społecznościowych 121
Rozdział 7. Czy korzystanie z mediów społecznościowych powoduje depresję? 143
Rozdział 8. Serwisy społecznościowe i ich wpływ na odbiorców 157
Rozdział 9. Wpływ mediów społecznościowych na duże grupy ludzi 181
Rozdział 10. Media społecznościowe w reklamie i promocji 213
Rozdział 11. Jak używać serwisów społecznościowych na co dzień? 241
Zakończenie. Jakie będą media społecznościowe w przyszłości? 283
Onepress - inne książki
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.74 zł
42.90 zł(-40%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Zrozumieć social media Artur Roguski (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(1)
(0)
(1)
Tester oprogramowania,
Data dodania: 2021-01-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
tomek,
Data dodania: 2020-09-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-09-11 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-11-12 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-05-15 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii