Opis książki: trueSpace 4
- modelowanie,
- teksturowanie,
- animacja,oświetlenie i kamery,
- oraz różnego typu "efekty specjalne", jak dym, mgła, błyskawice, eksplozje i wiele innych.
Na dołączonym CD-ROM-ie znajdziesz:
- wersję demonstracyjną programu trueSpace,
- wiele procedur zewnętrznych współpracujacych z programem,
- ponad 300 tekstur, które możesz dowolnie wykorzystywać,
- animacje, gry,
- oraz wszystkie materiały potrzebne do wykonania ćwiczeń.
Wybrane bestsellery
-
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
Brzmi znajomo? Jeśli tak, to masz w ręku właściwą książkę — drugie, uzupełnione wydanie praktycznego poradnika dla artystów pracujących w Lightroomie. Od teraz będzie prościej: jeśli chcesz szybko rozwiązać konkretny problem, zaglądasz do odpowiedniego rozdziału, wyszukujesz interesujące Ci...
Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.50 zł
59.00 zł(-50%) -
Jeśli z jakiegoś powodu ― marzenia, potrzeby życiowej, wymagań zawodowych ― czujesz, że Twoją następną umiejętnością powinno być projektowanie grafiki oraz dostosowywanie jej do własnych celów, to dobrze. Jesteś w domu. W domu Inkscape, czyli darmowego programu do tworzenia grafiki we...
Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i za...
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)28.50 zł
57.00 zł(-50%) -
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.94 zł
34.90 zł(-40%) -
Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezent...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.50 zł
89.00 zł(-50%) -
Książka, którą trzymasz w dłoni, opisuje działanie różnych rodzajów oprogramowania. Autor w przystępny i interesujący sposób wyjaśnia trudne i złożone kwestie. Nie musisz być informatykiem ani znać podstaw programowania, aby zrozumieć procesy, które przebiegają w magicznie lśniących układach scal...
Jak działa oprogramowanie? Tajemnice komputerowych mechanizmów szyfrowania, obrazowania, wyszukiwania i innych powszechnie używanych technologii Jak działa oprogramowanie? Tajemnice komputerowych mechanizmów szyfrowania, obrazowania, wyszukiwania i innych powszechnie używanych technologii
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
W tej książce znajdziesz opis trudniejszych zagadnień związanych z pracą w Inkscape oraz przydatnych rozszerzeń, które ułatwią Ci tę pracę. Dzięki niej zrozumiesz, na czym polega wektoryzacja grafik bitmapowych. Dowiesz się, jak stworzyć skomplikowany diagram czy kompletne logo. Poznasz najważnie...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Inside TrueSpace 4
- Tłumaczenie:
- Michał Żyliński
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7156-7, 8371971567
- Data wydania książki drukowanej:
- 2000-11-22
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1483
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Inne
Spis treści książki
- Modelowanie (27)
- NURBS (28)
- Narzędzia do zaznaczenia (28)
- Tworzenie wieloboków na powierzchniach obiektów (28)
- Animacja (28)
- Kości (29)
- Krzywe funkcyjne (29)
- Algorytmy renderujące (30)
- Mieszany bilans energetyczny (hybrid radiosity) (30)
- Oświetlenie wolumetryczne (30)
- Światła typu Projector (31)
- Rozbłyski i flary (31)
- Mapowanie indywidualnych wieloboków (31)
- Szadery (31)
- Adaptacyjne wygładzanie (32)
- Trójwymiarowy interfejs (32)
- Trójwymiarowy panel główny (Global Panel) (33)
- Inne udoskonalenia (34)
- Skrypty w języku Python (34)
- Wielowątkowość (35)
- Podsumowanie (35)
- Obserwowanie otaczającego nas świata (38)
- Perspektywa (38)
- Zasłanianie (41)
- Tekstury i postrzeganie głębi (41)
- Perspektywa powietrzna (41)
- Światłocień (42)
- Oglądanie świata przy użyciu trueSpace (42)
- Widok perspektywiczny (42)
- Widoki ortogonalne (43)
- Wykorzystanie wielu okien (44)
- Tryby wyświetlania (44)
- Tryby wyświetlania bryłowego (45)
- Tryb szkieletowy (48)
- Trójwymiarowa przestrzeń (48)
- Układy współrzędnych używane w trueSpace (49)
- Transformacje obiektów (51)
- Manipulowanie kamerą (52)
- Krótkie wprowadzenie do interfejsu trueSpace (53)
- Trójwymiarowe ikony (54)
- Podstawy konstruowania trójwymiarowych obiektów (54)
- Bryły podstawowe (54)
- Narzędzie Spline Polygon (56)
- Wytłaczanie (57)
- Zmiana powierzchni obiektu (57)
- Co dalej? (58)
- Kilka słów o zawartych w tej książce przykładach (58)
- Podręcznik do trueSpace (58)
- Nie zapomnij o obserwacji (59)
- Odkryj w sobie kreatywność (59)
- Podsumowanie (59)
- Środowisko do modelowania w trueSpace (63)
- Cieniowanie i tryby wyświetlania (63)
- Trójwymiarowe ikony i menu (64)
- Zaznaczanie wierzchołków, krawędzi i ścianek (65)
- Manipulowanie zaznaczonymi powierzchniami - okno Point Edit (67)
- Tworzenie bryły w kształcie piramidy (68)
- Narzędzia z grupy Point Draw (69)
- Pozbywanie się nadmiaru wieloboków (70)
- Modelowanie z wykorzystaniem wytłaczania powierzchni (71)
- Gięty metal i długie rury (72)
- Krople wody, rozpryski i kałuże (73)
- Lina i poskręcany drut (74)
- Modelowanie za pomocą narzędzia Surface Sculpt (75)
- Tereny i krajobrazy (76)
- Modelowanie z użyciem narzędzia Deform Object (77)
- Zapoznanie się z przekrojami (77)
- Okno Deformation Nav (78)
- Okno Deformation (79)
- Modelowanie obiektów organicznych z wykorzystaniem pojedynczej kuli (79)
- Modelowanie z użyciem metaobiektów (82)
- Tworzenie obiektu ryby (83)
- Tworzenie gwiezdnego myśliwca (87)
- Tworzenie smoka (92)
- Czym są NURBS? (96)
- Wymierne (Rational) (96)
- B-Splajn (B-Spline) (96)
- Niejednolite (Non-Uniform) (97)
- Modelowanie z użyciem obiektów NURBS (97)
- Tworzenie automatycznego aparatu fotograficznego (100)
- Modelowanie i problem gęstości obiektu (103)
- Podsumowanie (104)
- Tworzenie Frankensteina (105)
- Modelowanie głowy (106)
- Modelowanie tułowia (107)
- Modelowanie rąk (108)
- Modelowanie nóg (109)
- Modelowanie stóp (109)
- Modelowanie dłoni (110)
- Najprostszy sposób (111)
- Wykorzystanie metaobiektów (111)
- Wykorzystanie obiektów NURBS (114)
- Modelowanie superbohatera złożonego z kul (117)
- Budowanie klatki piersiowej (118)
- Budowanie rąk (120)
- Budowanie nóg (121)
- Modelowanie postaci ludzkich z użyciem metaobiektów (123)
- Kształtowanie korpusu (123)
- Budowanie nóg (125)
- Budowanie rąk (126)
- Tworzenie cybernetycznego wojownika z brył podstawowych (127)
- Budowanie nóg (128)
- Budowanie stóp (131)
- Budowanie korpusu (133)
- Modelowanie postaci kobiety z wykorzystaniem pojedynczego walca (139)
- Podsumowanie (142)
- Podstawowe pojęcia (146)
- Podstawowe narzędzia (146)
- Kolor powierzchni (147)
- Rozbłyski (149)
- Mapowanie tekstur (149)
- Nierówności (151)
- Mapowanie otoczenia (155)
- Atrybuty powierzchni - badanie powierzchni odbijających (156)
- Szklane powierzchnie (157)
- Lustra, chrom oraz silnie odbijające powierzchnie (160)
- Współrzędne UV (162)
- Mapowanie planarne (Planar) (163)
- Mapowanie cylindryczne (Cylindrical) (163)
- Mapowanie sferyczne (Spherical) (163)
- Mapowanie sześcienne (Cubic) (164)
- Narzędzie UV Projection per Face (164)
- Zaznaczanie grup ścianek (164)
- Podstawy mapowania ścianek (166)
- Mapowanie ścianek w praktyce (167)
- Teksturowanie grup ścianek (170)
- Tekstury warstwowe (172)
- Podstawy stosowania tekstur warstwowych (172)
- Przypisywanie tekstur warstwowych do postaci Franky'ego (174)
- Tekstury warstwowe i przezroczystość (177)
- Tekstury proceduralne (179)
- Dodawanie szczegółów do powierzchni (182)
- Narzędzie 3D bump (182)
- Narzędzie 3D paint (183)
- Wspólne elementy narzędzia 3D bump i 3D paint (184)
- Biblioteki materiałów (185)
- Tworzenie własnych bibliotek materiałów (185)
- Wybór map bitowych - sprawy do rozważenia (186)
- Format pliku (186)
- Powtarzające się wzory (187)
- Rozmiar (187)
- Podsumowanie (188)
- Pobieranie obrazów (190)
- Cyfrowa fotografia (190)
- Tradycyjna fotografia (191)
- Techniki fotografowania (192)
- Skanowanie (194)
- Przechwytywanie i skanowanie zdjęć z teksturami (196)
- Prace innych ludzi (197)
- Zamiana zdjęć na tekstury (198)
- Tworzenie powtarzalnych tekstur (199)
- Podstawowe kroki przygotowywania powtarzalnych tekstur (199)
- Tworzenie powtarzalnej tekstury (200)
- Tworzenie map nierówności (201)
- Jak działają mapy nierówności (201)
- Podstawowe kroki przygotowywania map nierówności (202)
- Tworzenie mapy nierówności (202)
- Tworzenie tekstur z kanałem alfa (204)
- Zastosowanie tekstur z kanałem alfa (204)
- Usuwanie efektu aureoli (205)
- Przygotowanie tekstur z kanałem alfa (207)
- Tworzenie tekstury z kanałem alfa (207)
- Używanie tekstur w scenach trueSpace (209)
- Podsumowanie (209)
- Twoja pierwsza animacja (213)
- Animowanie z wykorzystaniem brył odkształcających (215)
- Czym są bryły odkształcające? (215)
- Narzędzie Start Deforming by Stand-Alone Deformation object (216)
- Narzędzie Stop Deforming by Stand-Alone Deformation object (216)
- Powiewająca flaga (217)
- Okno animation parameters (218)
- Animowanie z użyciem narzędzi z grupy Deform (219)
- Systemy kości (222)
- Modelowanie z użyciem systemów kości (223)
- Animowanie z użyciem systemów kości (225)
- Animowanie ryby z użyciem kości (226)
- Animowanie za pomocą ścieżek ruchu (228)
- Okno draw path (229)
- Okno spline (230)
- Tworzenie prostej ścieżki ruchu (230)
- Narzędzie Look Ahead (231)
- Ponowne wykorzystanie ścieżek (232)
- Podsumowanie (233)
- Podstawy pracy z edytorem ujęć kluczowych (235)
- Pasek narzędzi (236)
- Ikona KFE Filter (236)
- Ikona Cut (237)
- Ikona Copy (237)
- Ikona Paste (237)
- Ikona Refresh (238)
- Ikona Delete (238)
- Ikona Expand/Collapse Tree (238)
- Ikona Zoom (238)
- Ikona Fit Zoom (238)
- Ikona Repeat (238)
- Ikona Reverse (239)
- Ikona Reverse Repeat (239)
- Narzędzia animacyjne edytora ujęć kluczowych (239)
- Drzewo obiektów (240)
- Rozwijanie i zwijanie gałęzi drzewa (240)
- Praca z gałęziami typu Animation (241)
- Łączenie i rozłączanie obiektów (241)
- Pole ścieżek animacyjnych (242)
- Oś czasu (242)
- Wskaźnik bieżącej klatki animacji (242)
- Wskaźniki końca i początku animacji (242)
- Paski czynności (243)
- Ujęcia kluczowe (243)
- Edycja ujęć kluczowych i parametrów (243)
- Zapisywanie ujęć kluczowych (243)
- Zaznaczanie ujęć kluczowych (243)
- Przesuwanie ujęć kluczowych (244)
- Wycinanie i kopiowanie ujęć kluczowych (244)
- Wklejanie ujęć kluczowych (244)
- Usuwanie ujęć kluczowych (244)
- Manipulowanie czynnościami (245)
- Globalne ujęcia kluczowe sceny (245)
- Krzywe przebiegu animacji (245)
- Edytowanie ujęć kluczowych (246)
- Dopasowywanie ujęć kluczowych (246)
- Zmiana położenia ujęć kluczowych w czasie (246)
- Właściwości ujęcia kluczowego (247)
- Podsumowanie (248)
- Kości i człekokształtne postacie (249)
- Budowanie szkieletu (250)
- Okna związane z narzędziem Build Skeleton (251)
- Okno Build Skeleton (251)
- Okno Build Skeleton Properties (254)
- Tworzenie systemu kości dla dwunożnych postaci zbliżonych do człowieka (256)
- Edycja przegubów (260)
- Przypisywanie skóry do szkieletu (262)
- Zginanie mięśni (263)
- Edycja ścięgien (264)
- Edycja mięśni (265)
- Ćwiczenie związane z mięśniami (268)
- Usuwanie wierzchołków i dodawanie ich do mięśnia (270)
- Przypisywanie obiektu do kości (270)
- Podsumowanie (271)
- Najpierw zaplanuj swoją postać (274)
- Postacie złożone z segmentów (274)
- Postacie zbudowane z ciągłej siatki (275)
- Postacie z ciągłej siatki czy segmenty - co wybrać? (276)
- Unikanie problemów związanych z projektowaniem postaci (277)
- Wybór metody animacji (279)
- Ustawianie postaci w odpowiednich pozach (279)
- Animowanie Franky'ego (282)
- Zmiana neutralnej pozy Franky'ego (282)
- To żyje! Tworzenie cyklu chodu dla Franky'ego (283)
- Sprawdzanie i poprawianie szczegółów (289)
- Dopasowywanie cyklu chodu w zależności od nastroju postaci (290)
- Ponowne wykorzystanie animacji szkieletu (291)
- Podsumowanie (293)
- Zrozumienie działania światła w przestrzeni (297)
- Oświetlenie lokalne (297)
- Oświetlenie globalne (298)
- Wykorzystanie oświetlenia w praktyce (302)
- Okno scene render options (302)
- Sekcja Quality (303)
- Sekcja Visibility (304)
- Sekcja AntiAlias (305)
- Sekcja Raytrace (306)
- Sekcja Foreground (307)
- Sekcja Background (310)
- Okno Radiosity (311)
- Bilans energetyczny a animowane obiekty (313)
- Mieszany bilans energetyczny (313)
- Okno preview settings (314)
- Podsumowanie (314)
- Okno lights (315)
- Typy źródeł światła w trueSpace 4 (317)
- Światła lokalne (317)
- Światła stożkowe (318)
- Światła odległe (320)
- Światła typu Projector (320)
- Światła typu Sky (321)
- Światła przestrzenne (324)
- Standardowe ustawienia świateł (326)
- Sekrety pracy z cieniami (327)
- Mapy cieni (327)
- Ostre i rozmyte krawędzie cieni (330)
- Światła i cienie (331)
- Efektywne oświetlenie sceny (332)
- Oświetlenie trójpunktowe (332)
- Oświetlenie w praktyce (334)
- Barwa i nastrój (336)
- Globalne spojrzenie (338)
- Planuj (338)
- Pracuj metodycznie (339)
- Dopasuj światło do czasu (339)
- Porady dotyczące oświetlenia pomieszczeń (340)
- Właściwy klimat (340)
- Zachowaj umiar (340)
- Podsumowanie (341)
- Tworzenie efektów opartych na systemach cząsteczkowych (344)
- Smugi dymu (344)
- Bąbelki (349)
- Wybuchające rumowisko (351)
- Doskonalenie efektów za pomocą programu Adobe Photoshop (353)
- Filtr Gaussian Blur (354)
- Filtr Glow 'n Sparkle firmy Axion (356)
- Filtr oraz rozszerzenie Flare Effects (359)
- Opcja Glows and Lens Flares Effects dostępna w trueSpace 4 (362)
- Nakładanie efektów (362)
- Nałożenie smugi dymu złożonej z cząsteczek na zrenderowany obrazek (363)
- Wykorzystanie obiektów do efektów atmosferycznych (365)
- Tworzenie błyskawic za pomocą rozszerzenia VertiLectric (366)
- Tworzenie piorunów, trąb powietrznych i innych efektów za pomocą rozszerzenia 3D Energy (368)
- Rozszerzenia związane z efektami wodnymi (371)
- Wykorzystanie szaderów do tworzenia efektów atmosferycznych (372)
- Tekstury proceduralne i mapy bitowe (372)
- Korzystanie z map z kanałem alfa (373)
- Przygotowywanie eksplozji za pomocą map alfa (374)
- Mgła (375)
- Światła wolumetryczne (376)
- Światła wolumetryczne dostępne w trueSpace 4 (376)
- Udawanie świateł wolumetrycznych (382)
- Podsumowanie (383)
- Wstępny projekt (385)
- Eksplozja (386)
- Nałożenie tekstur (387)
- Wykorzystanie szadera określającego przezroczystość (388)
- Zagadnienia związane ze światłem (392)
- Następstwa wybuchu (392)
- Budynek (392)
- Szczątki (393)
- Czarny, wznoszący się dym (393)
- Dym oparty na systemach cząsteczkowych (394)
- Dodatkowe ozdoby (398)
- Podsumowanie (399)
- Podstawy bilansu energetycznego (401)
- Niezależność od widoku (401)
- Uproszczone wyjaśnienie działania obliczeń bilansu energetycznego (402)
- Mieszany bilans energetyczny (403)
- Okno Radiosity (404)
- Parametr Quality (404)
- Mapowanie jasności (406)
- Parametr Converged (408)
- Parametr Iterations (409)
- Opcja Do (409)
- Praca z wykorzystaniem bilansu energetycznego (409)
- Uwagi dotyczące całej sceny (410)
- Zapisywanie, wczytywanie i usuwanie obliczeń (414)
- Uwagi dotyczące modelowania (416)
- Uwagi dotyczące położenia obiektów (416)
- Wielkość obiektów (418)
- Grubość obiektów (420)
- Praca z bilansem energetycznym w trueSpace 4 (421)
- Poprawianie artefaktów związanych z bilansem energetycznym (425)
- Wyciekanie światła (425)
- Wyciekanie cienia (427)
- Lewitujące obiekty (429)
- Pasy Macha (430)
- Podsumowanie (431)
- Narzędzie Camera (434)
- Filmowy sposób myślenia (434)
- Oświetlenie (435)
- Kadrowanie ujęć (437)
- Perspektywa i ogniskowa (437)
- Głębia ostrości (439)
- Dodawanie głębi do sceny (441)
- Ruch kamery (441)
- Podążanie za fabułą (443)
- Wykorzystanie różnych obiektów jako kamery (444)
- Narzędzie Look At (444)
- Podążanie wzdłuż ścieżki (445)
- Złożone ruchy kamery (445)
- Używanie kamery jako jednego z elementów akcji (446)
- Rozmycie w ruchu (447)
- Podsumowanie (448)
- Przekazywanie fabuły (451)
- Znajdź inspirację (452)
- Fabuła bez zakończenia (452)
- Scenariusz obrazkowy (453)
- Prosty scenariusz (454)
- Najważniejsze zasady pisania scenariuszy (454)
- Zanim przystąpisz do pracy, znajdź odpowiedzi na kilka pytań (456)
- Alternatywne metody tworzenia scenariuszy (456)
- Kontury pozwolą Ci lepiej zilustrować fabułę (457)
- Scenariusz do "Grobowca" (457)
- Następny krok - obieg pracy (459)
- Modelowanie (460)
- Animacja (460)
- Postprodukcja (460)
- Dogrywanie ścieżki audio (461)
- Budżet (462)
- Zarządzanie projektem "Grobowiec" (462)
- Tworzenie wzorcowej sceny (463)
- Zarządzenie plikami (463)
- Praca ze złożonymi scenami (464)
- Jakie zakończenie? (465)
- Podsumowanie (466)
- Dostępne narzędzia (467)
- Rozważania na temat sprzętu (468)
- Rozważania na temat oprogramowania (475)
- Do czego ma służyć cyfrowe studio? (481)
- Studio jednoosobowe (481)
- Wyzwania dla cyfrowych artystów (481)
- Tworzenie taśmy demonstracyjnej i kompletowanie portfolio (482)
- Praca nad projektem (483)
- Urządzenia wejściowe - współpraca ze światem zewnętrznym (484)
- Do czego zmierzamy? (484)
- Skanery płaskie (484)
- Tablety (485)
- Przechwytywanie obrazów wideo (486)
- Klisze oraz płyty PhotoCD (487)
- Ostateczny rezultat (487)
- Animacje na potrzeby telewizji (487)
- Przygotowanie do druku (497)
- Projektowanie stron WWW (501)
- Podsumowanie (502)
- Gry to poważny biznes (505)
- Tworzenie gier I. Dopracuj swój pomysł (506)
- Jaki typ gry? (506)
- Akcja i grywalność (507)
- Pomysł a potencjał (508)
- Tworzenie gier II - Implementacja (509)
- Grafika (509)
- Program (517)
- Ocena i poprawki (517)
- Rozważania dotyczące docelowej platformy (518)
- Sega Genesis (518)
- Super Nintendo (519)
- Sega CD (519)
- Sony Playstation (520)
- Sega Saturn (520)
- Komputer PC (520)
- Podsumowanie (520)
- Obiekty przezroczyste (521)
- Szkło (521)
- Krople wody (521)
- Przezroczysty plastik (522)
- Ceramika (522)
- Chińska porcelana (522)
- Emaliowane garnki (523)
- Zwykła porcelana (523)
- Metale (523)
- Chrom (524)
- Złoto (524)
- Srebro (524)
- Aluminium (525)
- Skóra (525)
- Konkursy (527)
- 3D Ark (527)
- Caligari (528)
- Internet Ray Tracing Competition (IRTC) (529)
- Magazyn 3D Design (530)
- Materiały wideo (531)
- Odyssey Productions (532)
- Czasopisma (532)
- Science Fiction Weekly (532)
- Strony WWW (533)
- 3D Café (533)
- Strona książki "Inside trueSpace 4" (533)
Przedmowa (15)
Wstęp (21)
Część I Wprowadzenie (25)
Rozdział 1. Co nowego, opis właściwości (27)
Rozdział 2. W poszukiwaniu natchnienia (37)
Część II Modelowanie (61)
Rozdział 3. Modelowanie (63)
Rozdział 4. Budowanie postaci (105)
Część III Definiowanie powierzchni i teksturowanie (143)
Rozdział 5. Definiowanie materiałów (145)
Rozdział 6. Tworzenie tekstur i zarządzanie nimi (189)
Część IV Animacja (211)
Rozdział 7. Animacja (213)
Rozdział 8. Tajemnice edytora ujęć kluczowych (235)
Rozdział 9. Zaawansowane systemy kości (249)
Rozdział 10. Animacja postaci (273)
Część V Oświetlenie i wykorzystanie kamer (295)
Rozdział 11. Podstawy renderingu. Jaką metodę wybrać? (297)
Rozdział 12. Oświetlenie w trueSpace (315)
Rozdział 13. Efekty atmosferyczne i zaawansowane techniki oświetlania (343)
Rozdział 14. Przygotowywanie efektów pirotechnicznych (385)
Rozdział 15. Bilans energetyczny (401)
Rozdział 16. Technika filmowa i trueSpace (433)
Część VI Następny krok (449)
Rozdział 17. Tworzenie filmu krótkometrażowego (451)
Rozdział 18. Budowa własnego studia graficznego (467)
Dodatki (503)
Dodatek A Tworzenie gier (505)
Dodatek B Ustawienia szaderów (521)
Dodatek C Rozpowszechnianie własnych prac (527)
Dodatek D Zawartość CD-ROM-u (535)
Dodatek E Słownik terminów związanych z grafiką komputerową (543)
Skorowidz (561)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)95.20 zł
119.00 zł(-20%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: trueSpace 4 Frank Rivera (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(1)
(0)
(0)
(0)
(1)
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii