×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

The Customer-Driven Playbook. Converting Customer Feedback into Successful Products Travis Lowdermilk, Jessica Rich

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
The Customer-Driven Playbook. Converting Customer Feedback into Successful Products Travis Lowdermilk, Jessica Rich - okladka książki

The Customer-Driven Playbook. Converting Customer Feedback into Successful Products Travis Lowdermilk, Jessica Rich - okladka książki

The Customer-Driven Playbook. Converting Customer Feedback into Successful Products Travis Lowdermilk, Jessica Rich - audiobook MP3

The Customer-Driven Playbook. Converting Customer Feedback into Successful Products Travis Lowdermilk, Jessica Rich - audiobook CD

Autorzy:
Travis Lowdermilk, Jessica Rich
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
254
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Zostało Ci na świąteczne zamówienie opcje wysyłki »

Despite the wide acceptance of Lean approaches and customer-development strategies, many product teams still have difficulty putting these principles into meaningful action. That’s where The Customer-Driven Playbook comes in. This practical guide provides a complete end-to-end process that will help you understand customers, identify their problems, conceptualize new ideas, and create fantastic products they’ll love.

To build successful products, you need to continually test your assumptions about your customers and the products you build. This book shows team leads, researchers, designers, and managers how to use the Hypothesis Progression Framework (HPF) to formulate, experiment with, and make sense of critical customer and product assumptions at every stage. With helpful tips, real-world examples, and complete guides, you’ll quickly learn how to turn Lean theory into action.

  • Collect and formulate your assumptions into hypotheses that can be tested to unlock meaningful insights
  • Conduct experiments to create a continual cadence of learning
  • Derive patterns and meaning from the feedback you’ve collected from customers
  • Improve your confidence when making strategic business and product decisions
  • Track the progression of your assumptions, hypotheses, early ideas, concepts, and product features with step-by-step playbooks
  • Improve customer satisfaction by creating a consistent feedback loop

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
160,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.