×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

3D Studio MAX 2. Doskonałość i precyzja

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
3D Studio MAX 2. Doskonałość i precyzja Steven Eliott, Philip Miller - okladka książki

3D Studio MAX 2. Doskonałość i precyzja Steven Eliott, Philip Miller - okladka książki

3D Studio MAX 2. Doskonałość i precyzja Steven Eliott, Philip Miller - audiobook MP3

3D Studio MAX 2. Doskonałość i precyzja Steven Eliott, Philip Miller - audiobook CD

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.1/6  Opinie: 15
Stron:
736
Druk:
oprawa miękka
Czy jesteś użytkownikiem 3D Studio MAX? Jeśli wykorzystujesz bądź zamierzasz wykorzystywać w swojej pracy ten program, to powinieneś przeczytać tę książkę.

Znajdziesz w niej opis efektywnych sposobów modelowania i kompleksowego wykorzystania MAX-a do tworzenia złożonych modeli.

Poznaj zasady funkcjonowania tego nowoczesnego programu do renderingu, aby wykorzystać jego nowe możliwości wynikające z obiektowej orientacji. Lista modyfikacji i edytowalna historia obiektu nie są tylko wymysłem programistów, lecz potężnymi narzędziami umożliwiającymi ingerencję w strukturę obiektu na każdym etapie jego tworzenia. Po wyposażeniu w nowe możliwości MAX jest teraz programem do rzeźbienia siatek w trójwymiarowej przestrzeni, a nawet czymś więcej. Utrącony nierozważnym ciosem dłuta w wirtualnej przestrzeni nos może teraz z powrotem wrócić na swoje miejsce, a za mały blok granitu można w każdej chwili powiększyć.

  • Podstawowe koncepcje funkcjonowania MAX-a, czym różnią się modyfikacje od transformacji i pól oddziaływań
  • Narzędzia do dokładnego rysowania
  • Modelowanie na poziomie struktury obiektu, czyli jak przekształcać wierzchołki, krawędzie, płaszczyzny elementarne i inne składniki budujące obiekt
  • Wytłaczanie obiektów, jak uzyskać efekt rozgałęzienia się ścieżki i wprowadzać na ścieżkę kilka przekrojów
  • Obiekty złożone, przekształcenia Boole'a i modelowanie NURBS
  • Modelowanie za pomocą powierzchni sklejanych (Patch)
  • Edytor Materiałów, rodzaje materiałów i mapowanie
Do książki dołączony jest CD-ROM, zawierający pliki z ćwiczeniami przydatne podczas lektury tej pozycji, demonstracyjne wersje plug-inów oraz przykładowe animacje.

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności