×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

3D Studio MAX 2. Doskonałość i precyzja Steven Eliott, Philip Miller

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
3D Studio MAX 2. Doskonałość i precyzja Steven Eliott, Philip Miller - okladka książki

3D Studio MAX 2. Doskonałość i precyzja Steven Eliott, Philip Miller - okladka książki

3D Studio MAX 2. Doskonałość i precyzja Steven Eliott, Philip Miller - audiobook MP3

3D Studio MAX 2. Doskonałość i precyzja Steven Eliott, Philip Miller - audiobook CD

Autorzy:
Steven Eliott, Philip Miller
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.1/6  Opinie: 15
Stron:
736
Druk:
oprawa miękka
Czy jesteś użytkownikiem 3D Studio MAX? Jeśli wykorzystujesz bądź zamierzasz wykorzystywać w swojej pracy ten program, to powinieneś przeczytać tę książkę.

Znajdziesz w niej opis efektywnych sposobów modelowania i kompleksowego wykorzystania MAX-a do tworzenia złożonych modeli.

Poznaj zasady funkcjonowania tego nowoczesnego programu do renderingu, aby wykorzystać jego nowe możliwości wynikające z obiektowej orientacji. Lista modyfikacji i edytowalna historia obiektu nie są tylko wymysłem programistów, lecz potężnymi narzędziami umożliwiającymi ingerencję w strukturę obiektu na każdym etapie jego tworzenia. Po wyposażeniu w nowe możliwości MAX jest teraz programem do rzeźbienia siatek w trójwymiarowej przestrzeni, a nawet czymś więcej. Utrącony nierozważnym ciosem dłuta w wirtualnej przestrzeni nos może teraz z powrotem wrócić na swoje miejsce, a za mały blok granitu można w każdej chwili powiększyć.

  • Podstawowe koncepcje funkcjonowania MAX-a, czym różnią się modyfikacje od transformacji i pól oddziaływań
  • Narzędzia do dokładnego rysowania
  • Modelowanie na poziomie struktury obiektu, czyli jak przekształcać wierzchołki, krawędzie, płaszczyzny elementarne i inne składniki budujące obiekt
  • Wytłaczanie obiektów, jak uzyskać efekt rozgałęzienia się ścieżki i wprowadzać na ścieżkę kilka przekrojów
  • Obiekty złożone, przekształcenia Boole'a i modelowanie NURBS
  • Modelowanie za pomocą powierzchni sklejanych (Patch)
  • Edytor Materiałów, rodzaje materiałów i mapowanie
Do książki dołączony jest CD-ROM, zawierający pliki z ćwiczeniami przydatne podczas lektury tej pozycji, demonstracyjne wersje plug-inów oraz przykładowe animacje.

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.