×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing internetowy w wyszukiwarkach Tomasz Frontczak

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Marketing internetowy w wyszukiwarkach Tomasz Frontczak - okladka książki

Marketing internetowy w wyszukiwarkach Tomasz Frontczak - okladka książki

Marketing internetowy w wyszukiwarkach Tomasz Frontczak - audiobook MP3

Marketing internetowy w wyszukiwarkach Tomasz Frontczak - audiobook CD

Autor:
Tomasz Frontczak
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.1/6  Opinie: 25
Stron:
344
Druk:
oprawa miękka

Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze -- nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.

  • Formy reklamy w wyszukiwarkach
  • Korzystanie z usług firm zewnętrznych
  • Inne formy reklamy internetowej
  • Wybór słów kluczowych i ocena ich konkurencyjności
  • Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach
  • Reklama płatna w Google AdWords
  • Dostosowywanie kodu źródłowego i treści strony do wymagań mechanizmów indeksujących
  • Analiza kampanii internetowej

Zacznij postrzegać reklamę internetową jako inwestycję.

Zapraszamy do wymiany pomysłów i poglądów o sprawnym marketingu internetowym na forum autora pod adresem forum.sprawnymarketing.pl.

Wybrane bestsellery

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.