Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.
Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu także wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. Jest wreszcie zbiorem autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy, przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych.
Dzięki tej książce:- będziesz mógł lepiej rozumieć język reklam;
- nauczysz się odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych;
- zdobędziesz umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów;
- poznasz najczęściej stosowane metody budowania językowej warstwy komunikatów reklamowych;
- zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać właściwą treść;
- zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynają żyć własnym życiem;
- być może zdobędziesz nowy atrakcyjny zawód...
Wybrane bestsellery
Onepress - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych Maciej Ślużyński (9)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2008-04-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2004-10-26 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2004-08-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Wojtek,
Opinia dodana: 2004-12-03 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Jacek,
Opinia dodana: 2004-12-03 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Marcin,
Opinia dodana: 2004-03-12 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2004-11-08 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2004-10-28 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Andrzej Ossędowski,
Opinia dodana: 2004-11-08 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii
ukryj opinie