Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy
- Autor:
- Anna Benicewicz-Miazga
- Ocena:
- 4.2/6 Opinie: 18
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy
Jednym z najważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej -- logo, papiery firmowe, liternictwo wykorzystywane w pismach, kolorystyka i symbole. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych.
Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.
- Zasady komunikacji wizualnej
- Odbiór przekazu wizualnego
- Podstawowe elementy graficzne
- Formy złożone -- litery i symbole
- Kolorystyka
- Odpowiedni dobór nazwy i treści
- Zasady projektowania logotypów
- Wizytówki i papier firmowy
Jeśli chcesz poprawić wizerunek Twojej firmy, zwiększyć jej rozpoznawalność wśród klientów, zastosuj wskazówki zawarte w tej książce.
Wybrane bestsellery
-
"Cyfrowa fotografia panoramiczna " traktuje o wszystkich aspektach tworzenia panoram — od wyboru odpowiedniego sprzętu, przez kwestie ekspozycji i obróbki zdjęć, aż po szczegółowe zagadnienia dotyczące ich montażu. Znajdziesz tu informacje o typach aparatów i sposobach ich wykorzystania prz...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%) -
Drugie wydanie książki Anny Benicewicz-Miazgi wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optycz...
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pierwsze tygodnie minęły Maxine na nauce przetrwania w bezdusznym środowisku pełnym obojętnej biurokracji i próbach pracy w systemie, w którym nie można było niczego zrobić bez wypełniania mnóstwa dokumentów i żebrania o zgody niezliczonych komitetów. Któregoś dnia Maxine zaczepiła grupa rebelian...
Projekt Jednorożec. Powieść o szansie w epoce przewrotów cyfrowych Projekt Jednorożec. Powieść o szansie w epoce przewrotów cyfrowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Personel Plus
Jednym z ważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej - logo, liternictwo, kolorystyka, symbole. Projektowanie logotypów, wizytówek, papieru firmowego jest właśnie tematem tego wydawnictwa. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych. Książka zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Autorka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.
-
Era Komputera nr 20; 17/10/2005
Jednym z najważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej - logo, papiery firmowe, liternictwo wykorzystywane w pismach, kolorystyka i symbole. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych.
Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.
-
Dziennik Łódzki pio; 2 luty 2005
Logo, papier firmowy czy wizytówki mogą wydawać się mało ważnym drobiazgiem. Jednak to właśnie one są ważnymi elementami, kreującymi wizerunek firmy. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na ten temat, warto sięgnąć po pozycję wydaną przez Helion - „Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" Anny Benicewicz-Miazgi.
Jest to przewodnik po świecie firmowych znaków. Autorka uczy nas zasad komunikacji wizualnej, kompozycji i kolorystki oraz doboru treści przekazu. Po zastosowaniu tych uwag, poprawa wizerunku firmy czy rozpoznawalność wyrobów - gwarantowana.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1642-X, 837361642X
- Data wydania książki drukowanej:
- 2004-12-08
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2538
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Marketing
Grafika komputerowa » Inne
Spis treści książki
- Tożsamość, wizerunek, komunikacja (9)
- Struktura komunikatu wizualnego (13)
- Odbiór obrazu - percepcja (15)
- Kodowanie (19)
- Dekodowanie (19)
- Postrzeganie przekazu złożonego (21)
- Szumy i zakłócenia (22)
- Złudzenia optyczne (23)
- Linie (36)
- Punkty (40)
- Kwadrat (41)
- Koło (43)
- Trójkąt (44)
- Strzałka (46)
- Krzyż (46)
- Spirala (48)
- Gwiazda (50)
- Liternictwo (51)
- Cechy liter - krój, stopień i odmiana (52)
- Rozmieszczenie i wielkość napisu (58)
- Organizacja płaszczyzny (60)
- Mechanizm czytania tekstu (61)
- Znaki i sygnały (62)
- Symbole (64)
- Rodzaje znaków i symboli (66)
- Relacje (69)
- Ułożenie - styczność, odstępy, odległość (69)
- Symetria (72)
- Skala i proporcje (73)
- Perspektywa (73)
- Powtarzalność (76)
- Powierzchnia i struktura (77)
- Znaczenie kolorów (90)
- Znaczenie oświetlenia w odbiorze barw (97)
- Kolory w druku (98)
- Nazwa (101)
- Hasło przewodnie (106)
- Klasyfikacja logotypów (111)
- Elementy powtarzalne (116)
- Galeria przykładów (122)
- Ewolucja form logotypów (129)
- Nieuczciwa konkurencja (133)
- Jak zastrzec znak towarowy? (136)
- Księga Corporate Identity (144)
- Przykład (150)
- Wybór nazwy (150)
- Wybór graficznego motywu przewodniego (150)
- Wybór kolorów (151)
- Wybór czcionki (153)
- Kompozycja (153)
- Wybór i umieszczenie elementów dodatkowych (154)
- Utworzenie dodatkowych wersji (155)
- Opracowanie schematu użytkowania logotypu (156)
- Format plików (157)
- Format i rodzaj wizytówek (159)
- Wizytówki elektroniczne (165)
- Format i rodzaj papieru firmowego (167)
- Projekt druków firmowych - przykład (170)
- Projekt wizytówki (170)
- Papier firmowy (172)
- Koperty firmowe (172)
- Pozostałe artykuły biurowe (173)
Wstęp (7)
Rozdział 1. Identyfikacja wizualna (9)
Rozdział 2. Kodowanie, postrzeganie, reakcja i percepcja (15)
Rozdział 3. Podstawowe elementy graficzne (35)
Rozdział 4. Formy złożone (51)
Rozdział 5. Morfologia elementów (69)
Rozdział 6. Kompozycja i kadrowanie (81)
Rozdział 7. Barwa i kolor (85)
Rozdział 8. Wybór nazwy i treści (101)
Rozdział 9. Logotypy i znaki towarowe (109)
Rozdział 10. Zasady projektowania logotypów (139)
Rozdział 11. Wizytówki i papier firmowy (159)
Dodatek A Przydatne pojęcia (175)
Dodatek B Wzór podania (177)
Bibliografia (181)
Skorowidz (183)
Oceny i opinie klientów: Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy Anna Benicewicz-Miazga (18)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(3)
(1)
(2)
(3)
(2)
Data dodania: 2005-10-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2005-06-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2005-02-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał Nowakowski,
Data dodania: 2005-01-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Przemysław Durlej,
Data dodania: 2005-01-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jarek Marczewski,
Data dodania: 2005-01-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Robert Kowalski,
Data dodania: 2004-12-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej Stec,
Data dodania: 2005-01-27 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2005-01-25 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2005-01-11 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-11-08 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2008-11-19 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Przemyslaw Kucinski,
Data dodania: 2005-02-07 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
grafik komputerowy
Data dodania: 2010-10-18 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Grzegorz,
Data dodania: 2009-06-15 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jacek Kauch,
Data dodania: 2005-04-13 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Andrzej-Ludwik Włoszczyński,
Data dodania: 2005-01-25 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wladyslaw Pluta,
Data dodania: 2005-01-11 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii