Exploring Experience Design


- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 392
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Exploring Experience Design
Learn how to unify Customer Experience, User Experience and more to shape lasting customer engagement in a world of rapid change.
About This Book
- An introductory guide to Experience Design that will help you break into XD as a career by gaining A strong foundational knowledge
- Get acquainted with the various phases of a typical Experience Design workflow
- Work through the key process and techniques in XD, supported by most of the common use cases
Who This Book Is For
This book is for designers who wish to enter the field of UX Design, especially Programmers, Content Strategists, and Organizations keen to understand the core concepts of UX Design.
What You Will Learn
- Understand why Experience Design (XD) is at the forefront of business priorities, as organizations race to innovate products and services in order to compete for customers in a global economy driven by technology and change
- Get motivated by the numerous professional opportunities that XD opens up for practitioners in wide-ranging domains, and by the stories of real XD practitioners
- Understand what experience is, how experiences are designed, and why they are effective
- Gain knowledge of user-centered design principles, methodologies, and best practices that will improve your product (digital or physical)
- Get to know your X's and D's—understand the differences between XD and UX, CX, IxD, IA, SD, VD, PD, and other design practices
In Detail
We live in an experience economy in which interaction with products is valued more than owning them. Products are expected to engage and delight in order to form the emotional bonds that forge long-term customer loyalty:
Products need to anticipate our needs and perform tasks for us: refrigerators order food, homes monitor energy, and cars drive autonomously; they track our vitals, sleep, location, finances, interactions, and content use; recognize our biometric signatures, chat with us, understand and motivate us. Beautiful and easy to use, products have to be fully customizable to match our personal preferences.
Accomplishing these feats is easier said than done, but a solution has emerged in the form of Experience design (XD), the unifying approach to fusing business, technology and design around a user-centered philosophy.
This book explores key dimensions of XD: Close collaboration among interdisciplinary teams, rapid iteration and ongoing user validation. We cover the processes, methodologies, tools, techniques and best-practices practitioners use throughout the entire product development life-cycle, as ideas are transformed to into positive experiences which lead to perpetual customer engagement and brand loyalty.
Wybrane bestsellery
Packt Publishing - inne książki
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów: Exploring Experience Design Ezra Schwartz (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.