×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Designing Mobile Payment Experiences. Principles and Best Practices for Mobile Commerce

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Autor:
Skip Allums
Designing Mobile Payment Experiences. Principles and Best Practices for Mobile Commerce Skip Allums - okladka książki

Designing Mobile Payment Experiences. Principles and Best Practices for Mobile Commerce Skip Allums - okladka książki

Designing Mobile Payment Experiences. Principles and Best Practices for Mobile Commerce Skip Allums - audiobook MP3

Designing Mobile Payment Experiences. Principles and Best Practices for Mobile Commerce Skip Allums - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
242
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (101,15 zł najniższa cena z 30 dni)

129,00 zł (-15%)
109,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(101,15 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Now that consumer purchases with mobile phones are on the rise, how do you design a payment app that’s safe, easy to use, and compelling? With this practical book, interaction and product designer Skip Allums provides UX best practices and recommendations to help you create familiar, friendly, and trustworthy experiences.

Consumers want mobile transactions to be as fast and reliable as cash or bank cards. This book shows designers, developers, and product managers—from startups to financial institutions—how to design mobile payments that not only safeguard identity and financial data, but also provide value-added features that exceed customer expectations.

  • Learn about the major mobile payment frameworks: NFC, cloud, and closed loop
  • Examine the pros and cons of Google Wallet, Isis, Square, PayPal, and other payment apps
  • Provide walkthroughs, demos, and easy registration to quickly gain a new user’s trust
  • Design efficient point-of-sale interactions, using NFC, QR, barcodes, or geolocation
  • Add peripheral services such as points, coupons and offers, and money management

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
109,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint