×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej

Autorzy książki „Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej” opowiadają w niej o ciekawej koncepcji: Kto, a nie jak. Jest to metoda koncentrowania się na tym, co zrobić, a następnie znajdowanie innych osób, które będą to robić, bo są w tym dobre i umieją zająć się danym zadaniem. W każdej relacji typu kto, funkcjonują osoby będące niejako podwykonawcami i Ty wbrew pozorom także będziesz lub już Jesteś kimś takim w jakiejś relacji. Słuchałam audiobooka i czułam się, jakbym miała déjà vu. Dlatego że od razu umiejscowiłem słowa z książki w moim życiu i pracy. Gdy mam mnóstwo zadań, limit czasu na całą pracę każdego dnia, nie jestem już w stanie poznawać kolejnych nowych obszarów lub po prostu nie chcę. Wolę skupić się na czymś innym i uczyć się, rozwijać się tylko w określonych obszarach. A te pozostałe obszary mogę oddać innym do realizacji. Właśnie na tym skupiają się Autorzy i prezentują autentyczne przykłady z życia, obrazujące ile korzyści zmiana podejścia na “kto” z “jak” może Ci dać. Książkę „Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej” polecam Ci, jeśli działasz w swoim biznesie w pojedynkę, ale Jesteś już tym zmęczony, czujesz się przepracowany i zastanawiasz się, czy to już ten czas na delegowanie części swoich zadań innym?! Bo tak, zatrudnienie innych to z jednej strony koszt finansowy, ale przede wszystkim inwestycja. I w tej kategorii delegowania zadań na to patrzę i Tobie także polecam. Możesz występować zarówno po jednej, jak i drugiej stronie. Być tym „ktosiem” i tym stawiającym pytanie „Kto to zrobi dla mnie?”. Z książki „Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej” wyciągniesz przede wszystkim, jak to ja nazwałam „mentalną lekcję” do tego, aby nie robić wszystkiego samodzielnie.

worqAssist Agnieszka Pojda Pojda Agnieszka

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce

Jak pisać językiem korzyści? To pytanie, które może i Ty sobie zadajesz. W końcu tworzysz treści do Social Mediów, opisujesz produkty, tworzysz teksty na strony sprzedażowe. Zależy Ci, aby zainteresować tą konkretną ofertą swoich odbiorców, żeby zostali klientami Twojej marki. W książce „Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce” Justyna Bakalarska-Stankiewicz wprowadza Cię w ten korzystny styl tworzenia treści. Korzystny, bo „jeśli już opanujesz tę sztukę, to wyzwanie to nie o czym pisać, ale jak to napisać”. Moim zdaniem ten cytat z książki idealnie ją podsumowuje. Autorka ubiera Cię w buty odbiorcy Twoich tekstów i zabiera w kilku etapową trasę. Polecam tę pozycję każdemu, kto chce pisać językiem korzyści. A jeśli już jesteś Copywriterem, spójrz na nią, jak na odświeżenie swojego warsztatu bowiem, gdy nawet piszesz teksty każdego dnia, to z czasem może zjadać Cię klątwa wiedzy. Do niej także nawiązuje Justyna Bakalarska-Stankiewicz w „Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”. Zachęca Cię także do zrobienia kilku ćwiczeń, co jest dobrym dodatkiem do książki. Bo raz to ją przeczytać lub posłuchać, a dwa to wdrożyć w życie. Książkę pochłonęłam w jedno popołudnie w formie audiobooka podczas prac domowych. Jednak odrywała mnie co rusz od nich, abym coś ciekawego zapisała. Po skończeniu audiobooka zostałam z 4 stronami notatek, a także nowymi pomysłami na opisy usług oraz produktów moich i dla moich klientów.

worqAssist Agnieszka Pojda Pojda Agnieszka

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce

Umiejętny copywriting jest niezwykle doceniany w biznesie. Przydaje się nie tylko w marketingu, ale również podczas tworzenia własnej marki. Jak rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem tekstów do publikacji? Najlepiej od zdobycia odpowiedniej wiedzy, a w tym pomoże ,,Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”. Dzięki poradnikowi dowiesz się: jak zdefiniować potrzeby i motywacje odbiorców, jak pisać teksty, by były zrozumiałe dla każdego, jak tworzyć angażujące treści, jakim językiem operować oraz jak szybciej i prościej pisać, dzięki wykorzystaniu formuł copywriterskich. Książka jest źródłem cennych informacji, które realnie przydadzą się odbiorcy. Autorka zadbała, by lektura przekazywała wiedzę w prosty i przejrzysty sposób. Polecam ,,Copywriting sprzedażowy” dla osób zajmujących się marketingiem oraz blogerów. Dzięki ćwiczeniom zawartym w książce odbiorca lepiej przyswoi wiedzę i umiejętnie wprowadzi ją w życie. 

otwarte_ksiegi Żukowska Zuzanna

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3

"Web writing" to książka autorstwa Joanny Wrycza-Bekier, doktor nauk humanistycznych, autorki wielu książek i trenerki biznesu. Liczba stron: 278 Rok wydania: 2022 Wydawnictwo: Helion S. A. - wydawnictwo Onepress Spis treści obejmuje: Wstęp Co to jest webwriting. 8 najlepszych praktyk pisania tekstów Stwórz grupę tematyczną Zaplanuj personę Przeprowadź kwerendę w Google Opracuj pomysł na artykuł Bądź unikalny Wybierz format Uwzględnij lekturę z ekranu Ułatw decyzję dzięki śródtytułom Zapowiedz i zachęć w lidze Dopracuj tytuł Zadbaj o przychylność Wykładaj zrozumiale Opowiadaj barwnie Pisz przyjaźnie Podsumuj Wzywaj do działania Zamieść linki Pisz przystępnie Zoptymalizuj Zawalcz o wyróżnione pola Zadbaj o przejrzystość Wzmocnij słowo obrazem Wyróżnij cytaty Zmierz efekty Zakończenie Bibliografia Blogerzy i autorzy stron internetowych mają w XXI niemałe wyzwanie, aby zachęcić czytelnika do kliknięcia w link prowadzący do ich witryny, a następnie zatrzymać go, zainteresować tematem i sprawić, że wróci. Jak wyróżnić się na tle innych? Z pomocą przychodzi poradnik Pani Doktor! Autorka w swojej książce opisała chyba każde zagadnienie, które jest potrzebne komuś, kto pragnie zacząć blogować i tworzyć internetowe treści. Od początku go końca przedstawiła zagadnienia w prostej formie i podjęła się ich wyjaśnienia oraz przekazania czytelnikowi wielu praktycznych rad. W książce znajdziemy 8 głównych zasad/praktyk, które powinny prowadzić do powstania jak najlepszego internetowego tekstu. Autorka wyjaśnia każdą z zasad bardzo wnikliwie opisując praktyki, które stosują czytelnicy podczas poszukiwań odpowiedzi na dane tematy, a następnie radzi nam jak formułować treści, by to właśnie na naszej stronie pojawił się dany czytelnik. Dzięki tej książce można zrozumieć nie tylko jak pisać dobry tekst w Internecie, ale przede wszystkim jak napisać tekst, którego poszukuje czytelnik czyli tekst, który nie jest dobry według autorów, a według potencjalnego czytelnika. Podsumowując: Książka jest dla wszystkich, którzy tworzą teksty internetowe, prowadzą strony i blogi oraz piszą teksty na strony swoich sklepów. Zdecydowanie będzie dla nich przydatna! Poradnik przyda się także osobom pracującym w dziale marketingu, osobom tworzącym ulotki, ikonografiki i tym podobne treści. Plusy: Poradnik jest napisany bardzo dobrze. Minusy: Brak. Moja ocena: 10/10

KetoReva.pl Sztuba Sabina

Zrób porządek z pocztą elektroniczną. 9 skutecznych sposobów ograniczających nadmiar maili

--- Recenzja --- Dzień dobry w sobotę 😊 😊 😊 W XXI wieku wszelkie firmy oraz instytucje dążą do przesyłania wiadomości pocztą elektroniczną a nie tradycyjną. W sumie jest szybsze, tańsze i nie giną przy tym drzewa. Same plusy, ale jak nie utonąć w dziesiątkach emaili, ktore codziennie spływają? Z pomocą przychodzi poradnik Zrób porządek z pocztą elektroniczną S. J. Scotta. Autor w swojej książce zawarł: -sześć błędnych przekonań na temat poczty elektronicznej -siedem nawyków pozwalających uporządkować skrzynkę odbiorczą -cztery złote działania w zarządzaniu pocztą -dziesięć zasad efektywnego pisania e-maili -sześć narzędzi wspomagających utrzymywanie porządku w poczcie Miałam przyjemność przeczytać ten tytuł i stosując się do rad autora zaczęłam odgruzowywać swoją pocztę. Mężczyzna w jasny i prosty sposób pokazuje jak dobre nawyki pomagają w utrzymaniu porządku w skrzynce e-mail. Książka jest króciutka, zaledwie sto stron, ale zawiera dużo przydatnej wiedzy, która została przetestowana przez autora i nie tylko. Wszystko z użyciem przystępnego języka, który zrozumieją na laicy. Myślę że jej rzeczowa forma wielu przypadnie do gustu, a przydatne nawyki i triki nie pozwolą już nigdy ominąć ważnej wiadomości. Polecam ⭐ ⭐ ⭐ ⭐

LastPageNotes Przypek Monika
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint