Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?
- Autor:
- Gerry McGovern
- Ocena:
- 3.8/6 Opinie: 9
- Stron:
- 224
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?
Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?
- Sprzedawaj więcej
- Przyciągaj użytkowników
- Buduj znaną markę
Geniusz! Tyle można powiedzieć o Gerrym McGovernie! Ta książka jest tą jedną jedyną na temat zarządzania witryną, którą musisz przeczytać. Lektura obowiązkowa dla każdego redaktora w każdej organizacji, wielkiej i małej, publicznej i prywatnej.Bev Godwin,
kierownik FirstGov.gov, oficjalnego portalu administracji Stanów Zjednoczonych
Czy jesteś świadomy tego, że jeśli Twoja firma nie ma jeszcze strony internetowej, dla większości potencjalnych klientów po prostu nie istnieje? A tego, że o atrakcyjności i popularności samej strony w dużej mierze decyduje przyciągająca uwagę, hipnotyczna treść? To ona dokonuje sprzedaży, dostarcza usługę i buduje silną markę. Dowiedz się zatem, co zrobić, by Twoja strona zaczęła na siebie pracować i przynosić Ci zyski!
Zastanawiasz się, co powinno znaleźć się na Twojej witrynie? Jak skonstruować przekaz, by wyeksponować najważniejsze informacje? W jaki sposób przyciągnąć rzesze klientów? Gerry McGovern -- światowy ekspert w dziedzinie projektowania stron WWW -- zdradzi Ci skuteczne strategie i praktyczne techniki najefektywniejszej pracy z treścią. Podpowie, jak napisać ciekawy tekst, który przyciągnie uwagę użytkowników strony, i pokaże, co zrobić, by Twoja witryna wspięła się na najwyższą pozycję w wyszukiwarkach.
- Dostarczaj użytkownikom strony wszystkich treści, których potrzebują.
- Dowiedz się, na czym polega istota popularności witryny.
- Naucz się wyżej cenić przebojową treść zamiast zniewalającej grafiki.
- Poznaj sekret skutecznej komunikacji internetowej i sukcesu marketingowego.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, ja...
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)30.38 zł
49.00 zł(-38%) -
Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatn...
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.89 zł
49.00 zł(-39%) -
Trzymasz w rękach kolejne wydanie kultowej książki, w całości poświęconej zagadnieniom związanym z projektowaniem funkcjonalnych witryn i aplikacji internetowych. W trakcie lektury dowiesz się, jak przygotować system nawigacji na Twojej stronie, testować funkcjonalność witryny oraz tworzyć jej we...
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.99 zł
59.00 zł(-39%) -
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
48.19 zł
79.00 zł(-39%) -
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedstawiono tutaj zasady przygotowywania i przeprowadzania spotkań z inte...
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji...
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)30.68 zł
59.00 zł(-48%) -
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfro...
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)42.78 zł
69.00 zł(-38%) -
Dzisiejszy odbiorca stron WWW i aplikacji internetowych jest niezwykle świadomy i wymagający. Jeśli cokolwiek go rozproszy, coś nie będzie mu pasowało, przechodzenie między podstronami lub kolejnymi oknami aplikacji okaże się niewygodne albo nieintuicyjne - poirytowany, porzuci stronę lub aplikac...
Figma. Kurs video. Wejdź do branży jako UI/UX designer Figma. Kurs video. Wejdź do branży jako UI/UX designer
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.54 zł
59.90 zł(-39%) -
Znajdziesz tu mnóstwo informacji na temat typografii, grafiki tworzonej na potrzeby stron internetowych oraz teorii kolorów. W trakcie lektury nauczysz się dobierać odpowiednie proporcje projektu oraz wykorzystywać kolory do ożywienia swojego dzieła. Ponadto zdobędziesz ogromną wiedzę na temat od...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty? (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
marketingksiazki.blogspot.com Jacek Lipski, 2010-09-05
Książkę Gerry McGoverna, właściciela firmy zajmującej się zarządzaniem treścią internetową, polecam autorom piszącym do internetu lub osobom, które chcą zacząć to robić. Webwriting to prawdziwa i niełatwa sztuka. Pisała o tym Joanna Wrycza-Bekier w recenzowanej przez mnie książce „Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu”. Nie każdy autor piszący do prasy tradycyjnej potrafi pisać do internetu (i odwrotnie). Dlaczego warto przeczytać książkę McGoverna? W Polsce webwriterów jeszcze nie ceni się w takim stopniu jak, np.: w USA. Za Wielką Wodą stanowisko Chief Content Officer jest raczej normą, a nie wyjątkiem, w odróżnieniu od naszego krajowych firm. Amerykanie wiedzą bowiem, że w internecie „content is the king”. Myślę, że ten trend prędzej czy później zawita nad Wisłę. Wtedy ludzie tacy jak ja i Ty, czyli poruszający się lepiej w sferze słów niż w świecie liczb, będą mieli prawdziwe pole do popisu. Mc Govern twierdzi, że „dla wielu organizacji wartość treści jest wciąż nieuświadomionym kapitałem”. Wywodzi stąd wniosek, iż redaktor internetowy to zawód ze świetlaną przyszłością. Ja mu wierzę… Wracając do rzeczy - książka McGoverna jest przyjemna, łatwo i szybko się ją czyta, ale momentami wkurza swoją naiwnością i wręcz nachalną autopromocją autora. Znajdziesz tam dużo fajnych pomysłów, inspiracji i tricków, mnóstwo praktycznych informacji o tym jak pisać, jak szukać treści, jak przeprowadzać wywiady, itp. Co konkretnie? Czytaj dalej… 10 wskazówek o pisaniu w internecie McGovern twierdzi na podstawie swoich doświadczeń, że „treść jest wreszcie w modzie”. Z lektury jego książki wybrałem kilka najlepszych rad pozwalających na skuteczne tworzenie treści do internetu. Oto one:
1. „Internet roi się od zapychaczy, naprawdę skutecznych treści jest mniej niż 10%”.
2. „Pisanie tekstu w Internecie to coś innego niż pisanie tekstu drukowanego”.
3. Ludzie czytają w internecie inaczej niż w realu.
4. „W internecie mniej znaczy więcej. Nie wrzucaj zbędnych treści na witrynę, to nie śmietnik. Najważniejsza jest użyteczność witryny, a nie jej wielkość”.
5. „Rozpoznanie skutecznych treści internetowych wymaga testowania. Testuj, testuj i testuj”
6. „Zarządzanie treścią jest w dzisiejszych czasach podstawą dobrego zarządzania ogółem”.
7. Pisząc tekst do sieci myśl i pisz czytelnik a nie użytkownik! W ten sposób nie odhumanizowujesz ludzi…
8. Podczas czytania w internecie ludzie skupiają się na górze strony i pierwszej połowie pierwszego zdania.
9. Zanim napiszesz tekst do internetu:
- zadaj sobie 6 pytań:
Czy kogokolwiek to obchodzi, czy to jest ciekawe, przejrzyste, treściwe, kompletne i poprawne? - następnie znajdź słowa pragnień Twoich czytelników, Na pewno są inne niż te używane przez Ciebie. Jak je znaleźć? Przygotuj listę potencjalnych słów, daj ludziom wybrać te słowa z listy, przeanalizuj wyniki. Ciągle masz wątpliwości? „Dowiedz jak ludzie szukają a dowiesz się, jak myślą…” - później skoncentruj się na nagłówku i wprowadzeniu, „Większość ludzi przegląda jedynie kilka pierwszych słów i czyta dalej tylko wtedy, gdy te słowa ich zainteresują” - stąd nagłówek musi mieć siłę przebicia. On jest przynętą. Np.: iTunes „Tons of tunes” (pełno melodii), podobnie wprowadzenie. - pamiętaj o znacznikach tytułowych, - a przede wszystkim: Nie możesz zapominać, że w internecie nie jesteś centrum Wszechświata. Twoi czytelnicy są egoistami. Jeżeli nie zaspokoisz ich potrzeb informacyjnych to na pewno nie wrócą na Twoją stronę! 10. Pamiętaj o zasadzie 25/5 - 25% wartości jest generowanych przez 5% treści. Do obecnych (przyszłych) „pisarzy” Książka McGoverna to momentami miód na serce każdego "pismaka". Tyle razy słyszałem, że pisać to przecież każdy może. To żadna wielka sztuka i żaden wysiłek. Niezupełnie, drodzy krytycy, niezupełnie! Po pierwsze, pomijając analfabetów, zdanie potrafi sklecić każdy. Nie każdy jednak potrafi je sklecić tak, żeby ktoś zechciał je przeczytać. Po drugie, ludziom naśmiewającym się z firmowych „pisarzy” warto przytoczyć wyniki badania wspomniane przez McGoverna. Otóż okazuje się, że pisania to niezwykle ciężka praca. Według badań napisanie tekstu wymaga podobnego wysiłku co rozegranie partii szachów. I tym optymistycznym akcentem oraz cytatem z Konfucjusza zakończę ten długi wywód: „bez znajomości słów nie można poznać ludzi…” -
Redakcja E-mentor Szkoła Główna Handlowa
Jak przykuć uwagę internauty w dobie przesytu treściami internetowymi? Jak sprawić, by strona internetowa naszej organizacji wyróżniała się na tle tysięcy innych witryn? Osobom zainteresowanym tematyką skutecznego promowania się w internecie polecamy niniejszą publikację. Autorzy w prosty sposób wykładają najważniejsze przykazania redaktorów treści internetowych. Teorie ilustrują wieloma przykładami, wynikami badań, zrzutami ekranowymi. Najważniejsze zalecenia są wypunktowane, a dodatkowo wyróżnione kolorową i powiększoną czcionką. Omówione zostały między innymi relacje z odbiorcami treści, zasady tworzenia ciekawych tekstów, redagowanie nagłówków i wprowadzeń, blogowanie, promowanie się w wyszukiwarkach, a także pozytywy wynikające ze wspólnego tworzenia treści.
-
NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 06/2009
Autor stawia tezę, że podstawowym atrybutem decydującym o docenieniu strony internetowej jest jej treść - tekst pisany. Stronę można wypromować na wysokie pozycje w wyszukiwarkach różnymi sztuczkami, można rozsiać w Internecie tysiące linków lub nadać jej błyskotliwą szatę graficzną, a mimo to ponieść klęskę. Ktoś kliknie na stronę i pozostanie na niej dłużej tylko w przypadku, gdy treść go zainteresuje; jeśli nie, natychmiast ją opuści. Autor radzi, jak skonstruować treść strony, by stała się przebojem wśród milionów innych stron. Rady dotyczą głównie tworzenia skutecznych treści, są również takie, które wskazują na inne czynniki poprawiające ranking strony. Projektant spełniający rady autora zbuduje stronę przebojową, a nie stronę „zapychacza”, jakich w Internecie jest zdecydowana większość.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Killer Web Content: Make the Sale, Deliver the Service, Build the Brand
- Tłumaczenie:
- Aleksander Jurczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1621-3, 9788324616213
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-03-06
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 4862
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Funkcjonalność stron i UX
Spis treści książki
- Podziękowania (4)
- 1. Czy masz instynkt zabójcy? (7)
- 2. Dlaczego "mniej" to "więcej"? (20)
- 3. Dlaczego treść NIE rządzi? (40)
- 4. Zapomnij o "użytkownikach" (49)
- 5. Sześć "Czy" zabójczo skutecznej treści (68)
- 6. Słowa pragnień - klucz do działania (91)
- 7. Skuteczne nagłówki i wprowadzenia (120)
- 8. Blogować albo nie blogować? (130)
- 9. Wyszukiwanie - jak się odnaleźć? (141)
- 10. Kazus (171)
- 11. Jak rozpoznać przebój? (183)
- 12. Znaczenie dyscypliny (192)
- 13. Wspólnie tworzona treść wymiata (202)
- 14. Twoje słowa mają moc (211)
- Dodatki (215)
- Skorowidz (219)
Część I Teoria
Część II Praktyka
Część III Sprawy nudne (ale ważne)
Ostatnie słowo
Oceny i opinie klientów: Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty? Gerry McGovern (9)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(2)
(1)
(4)
(1)
(0)
Greg,
Data dodania: 2009-04-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-05-04 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł,
Data dodania: 2009-03-13 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
marszall,
Data dodania: 2009-08-12 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
MichaU,
Data dodania: 2009-10-01 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Kasperski,
Data dodania: 2009-06-01 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-06-01 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysiek,
Data dodania: 2009-05-04 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz,
Data dodania: 2009-07-31 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii