×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience Simon David Clatworthy

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience Simon David Clatworthy - okladka książki

The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience Simon David Clatworthy - okladka książki

The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience Simon David Clatworthy - audiobook MP3

The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience Simon David Clatworthy - audiobook CD

Autor:
Simon David Clatworthy
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
268
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Zostało Ci na świąteczne zamówienie opcje wysyłki »

Is your organization prepared for the next paradigm of customer experience, or will you be left behind? This practical book will make you a winner in a market driven by experience, enabling you to develop desirable offerings and standout service to attract loyal customers.

Author Simon Clatworthy shows you how to transform your organization into one that aligns your customers’ experiential journey with platforms, organizational structures, and strategic alliances. Rather than treat customer experience as an add-on to product and service design, you’ll discover how experience-centricity can drive the whole organization.

  • Learn the five steps necessary to transform into an experience-centric organization
  • Explore the underlying structure needed to design and deliver memorable experiences
  • Understand how customers and clients experience products and services
  • Develop experiential DNA as an extension of your brand DNA
  • Be proactive by translating cultural trends into experiences

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
160,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.