×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

The Art of Community. Building the New Age of Participation. 2nd Edition

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Autor:
Jono Bacon
The Art of Community. Building the New Age of Participation. 2nd Edition Jono Bacon - okladka książki

The Art of Community. Building the New Age of Participation. 2nd Edition Jono Bacon - okladka książki

The Art of Community. Building the New Age of Participation. 2nd Edition Jono Bacon - audiobook MP3

The Art of Community. Building the New Age of Participation. 2nd Edition Jono Bacon - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
576
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (126,65 zł najniższa cena z 30 dni)

159,00 zł (-15%)
135,15 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(126,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Online communities provide a wide range of opportunities for supporting a cause, marketing a product or service, or building open source software. The Art of Community helps you recruit members, motivate them, and manage them as active participants. Author Jono Bacon offers experiences and observations from his 14-year effort to build and manage communities, including his current position as manager for Ubuntu.

Discover how your community can become a reliable support network, a valuable source of new ideas, and a powerful marketing force. This expanded edition shows you how to keep community projects on track, make use of social media, and organize collaborative events. Interviews with 12 community management leaders, including Linus Torvalds, Tim O’Reilly, and Mike Shinoda, provide useful insights.

  • Develop specific objectives and goals for building your community
  • Build processes to help contributors perform tasks, work together, and share successes
  • Provide tools and infrastructure that enable members to work quickly
  • Create buzz around your community to get more people involved
  • Harness social media to broadcast information, collaborate, and get feedback
  • Use several techniques to track progress on community goals
  • Identify and manage conflict, such as dealing with divisive personalities

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
135,15 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint