Maya 2. Podstawy obsługi i modelowanie
- Autorzy:
- Perry Harovas, John Kundert-Gibbs, Peter Lee


- Ocena:
- 5.4/6 Opinie: 7
- Stron:
- 320
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Maya 2. Podstawy obsługi i modelowanie
- Jakie są zasady działania programu?
- Jak przystosować do swych potrzeb interfejs użytkownika?
- Jak posługiwać się oknami Hypergraph i Hypershade?
- Jak tworzyć fotorealistyczne modele na potrzeby gier komputerowych, filmu i telewizji?
- Jak edytować obiekty NURBS oraz obiekty siatkowe?
- Jak rzeźbić i edytować obiekty za pomocą pędzli (Artisan)?
Doskonałą rekomendacją książki mogą być jej twórcy:
- Perry Harovas zajmuje się animacją i efektami wizualnymi od dziesięciu lat. Współpracował przy tworzeniu wielu filmów, m.in. "Commandments", "Crossworlds" oraz "Not of This Earth". Prowadzi w Bostonie firmę The Lighthouse, specjalizującą się w efektach specjalnych i postprodukcji.
- John L. Kundert-Gibbs jest kierownikiem Multimedia Arts&Sciences Major na Uniwersytecie Północnej Karoliny, w Asheville. Jest autorem wielu publikacji dotyczących grafiki 3D, projektantem multimedialnej oprawy przedstawień teatralnych, animatorem i kompozytorem.
- Peter Lee pracował dla Columbia Tristar przy "The Nuttiest Nutcracer", a także przy wielu reklamach telewizyjnych wykonywanych dla YTV. Obecnie zatrudniony jest w Command Post/Toybox w Toronto, w Kanadzie.
Wybrane bestsellery
-
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Brzmi znajomo? Jeśli tak, to masz w ręku właściwą książkę — drugie, uzupełnione wydanie praktycznego poradnika dla artystów pracujących w Lightroomie. Od teraz będzie prościej: jeśli chcesz szybko rozwiązać konkretny problem, zaglądasz do odpowiedniego rozdziału, wyszukujesz interesujące Ci...
Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Jeśli z jakiegoś powodu ― marzenia, potrzeby życiowej, wymagań zawodowych ― czujesz, że Twoją następną umiejętnością powinno być projektowanie grafiki oraz dostosowywanie jej do własnych celów, to dobrze. Jesteś w domu. W domu Inkscape, czyli darmowego programu do tworzenia grafiki we...
Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i za...
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.68 zł
34.90 zł(-35%) -
Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezent...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Książka, którą trzymasz w dłoni, opisuje działanie różnych rodzajów oprogramowania. Autor w przystępny i interesujący sposób wyjaśnia trudne i złożone kwestie. Nie musisz być informatykiem ani znać podstaw programowania, aby zrozumieć procesy, które przebiegają w magicznie lśniących układach scal...
Jak działa oprogramowanie? Tajemnice komputerowych mechanizmów szyfrowania, obrazowania, wyszukiwania i innych powszechnie używanych technologii Jak działa oprogramowanie? Tajemnice komputerowych mechanizmów szyfrowania, obrazowania, wyszukiwania i innych powszechnie używanych technologii
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz opis trudniejszych zagadnień związanych z pracą w Inkscape oraz przydatnych rozszerzeń, które ułatwią Ci tę pracę. Dzięki niej zrozumiesz, na czym polega wektoryzacja grafik bitmapowych. Dowiesz się, jak stworzyć skomplikowany diagram czy kompletne logo. Poznasz najważnie...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Mastering Maya 2 Complete
- Tłumaczenie:
- Joanna Pasek, Maciej Pasek
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7283-0, 8371972830
- Data wydania książki drukowanej:
- 2000-11-17
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1479
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Inne
Spis treści książki
- Ustawianie sceny - modelowanie (21)
- Teksturowanie modelu za pomocą Hypershade (32)
- Oświetlanie sceny (36)
- Animowanie sceny (40)
- Kluczowanie animacji (40)
- Wykorzystanie dynamiki w animacji (43)
- Tworzenie animowanej kamery śledzącej poruszający się obiekt (45)
- Renderowanie animacji (45)
- Dla zaawansowanych: Ślad pracującego silnika (47)
- Podsumowanie (50)
- Co się kryje za interfejsem Mai? (52)
- Elementy interfejsu (55)
- Okna widokowe (55)
- Nawigacja w oknach widokowych (58)
- Obiekty sceny (59)
- Tworzenie obiektów sceny (59)
- Przemieszczanie obiektów sceny (64)
- Edycja obiektów a edycja struktury obiektów (68)
- Selekcja elementów struktury (69)
- Układ okien (71)
- Domyślne układy okien (71)
- Tworzenie własnych układów okien (73)
- Menu Hotbox (75)
- Menu (77)
- Półki narzędzi (Shelves) (77)
- Okna Outliner i Hypergraph (78)
- Okna Channel Box i Attribute Editor (79)
- Listwa czasowa (81)
- Linia poleceń, linia informacyjna i edytor skryptów (82)
- Podsumowanie (83)
- Rozmieszczanie elementów interfejsu (85)
- Ograniczanie korzystania ze zwykłych menu na rzecz menu podręcznego (Hotbox) (87)
- Półki (88)
- Skróty klawiszowe (90)
- Własne menu kontekstowe (91)
- Korzystanie z warstw (95)
- Okno Outliner (97)
- Okno Hypergraph (99)
- Okno Hypershade (100)
- Techniki pracy: budujemy model ramienia (104)
- Podsumowanie (110)
- Czym jest okno Hypergraph? (111)
- Dlaczego okno Hypergraph jest lepsze od okna Outliner? (112)
- Poznawanie okna Hypergraph (112)
- Nawigacja w oknie Hypergraph (112)
- Zarządzanie obiektami w oknie Hypergraph (115)
- Węzły a okno Hypergraph (116)
- Menu i przyciski (119)
- Menu Edit (120)
- Menu View (121)
- Menu Bookmark (122)
- Menu Graph (122)
- Menu Rendering (123)
- Menu Options (123)
- Menu Show (124)
- Tworzenie i zrywanie połączeń w oknie Hypergraph (124)
- Układ swobodny (128)
- Podsumowanie (129)
- Co to jest modelowanie? (133)
- Wszystko jest iluzją (133)
- Dobre i złe modele (135)
- Narzędzia modelowania (136)
- Szablony (136)
- Pasek warstw (137)
- Maskowanie selekcji (138)
- Przyciąganie (Snap) (141)
- Uaktywnianie obiektu (142)
- Używanie płaszczyzn konstrukcyjnych (construction plane) (144)
- Zamrażanie transformacji (freeze transformation) (146)
- Jak Maya przechowuje historię tworzenia obiektu (146)
- Modelowanie z wykorzystaniem obiektów podstawowych (147)
- Modelowanie schodów (148)
- Obiekty podstawowe: torus (150)
- Modelowanie salonu z wykorzystaniem obiektów podstawowych (153)
- Podsumowanie (158)
- Krzywe i powierzchnie (159)
- Krzywe to równania (160)
- Krzywe to splajny (160)
- Powierzchnie i parametryzacja (162)
- Normalne do powierzchni (163)
- Tworzenie krzywych (165)
- Używanie narzędzia CV Curve (166)
- Ołówek (Pencil Curve Tool) (166)
- Narzędzie rysowania łuków (167)
- Kopiowanie krzywych tworzących powierzchnie (168)
- Edycja krzywych (169)
- Dołączanie (Attach) i odłączanie (Detach) krzywych (169)
- Dopasowanie oraz rodzaje gładkości krzywych i powierzchni (171)
- Modyfikowanie krzywych (174)
- Wstawianie węzłów (Insert Knot) (175)
- Rozbudowywanie krzywej (176)
- Narzędzie edycji krzywych (176)
- Obcinanie krzywych (Cut) (177)
- Zaokrąglanie krzywych (Fillet) (178)
- Tworzenie przesuniętych kopii (Offset) (178)
- Ćwiczenie: Modelowanie butelki - część I (178)
- Tworzenie powierzchni (182)
- Powierzchnie obrotowe (Revolve) (182)
- Wytłaczanie (Lofting) (183)
- Wytłaczanie proste (Extrude) (184)
- Płaskie obiekty (Planars), tekst (Text) i fazowanie (Bevel) (186)
- Powierzchnie typu Boundary (188)
- Powierzchnie typu Birail (189)
- Edycja powierzchni (190)
- Dołączanie (Attach) i odłączanie (Detach) powierzchni (190)
- Wykorzystywanie historii konstrukcji (Construction History) (191)
- Wstawianie krzywych izoparametrycznych i dopasowywanie powierzchni (191)
- Wydłużanie (Extend) powierzchni i tworzenie przesuniętych kopii (Offset) (192)
- Odcinanie (Trim) i zaokrąglanie (Round) (193)
- Rzutowanie krzywych na powierzchnie (194)
- Narzędzie wycinania (Trim) (194)
- Usuwanie wycięć (195)
- Rzutowanie wzdłuż normalnych (195)
- Linie przenikania powierzchni (196)
- Narzędzia zaokrąglania - Round i Fillet (196)
- Ćwiczenie: Modelowanie butelki - część II (197)
- Ćwiczenie: Modelowanie twarzy (dla zaawansowanych) (200)
- Podsumowanie (206)
- Podstawowe pojęcia i terminy (207)
- Płaszczyzny elementarne (207)
- Bryły, skorupy i współrzędne UV (209)
- Dobre i złe wieloboki (210)
- Tworzenie wieloboków (210)
- Bryły proste (211)
- Wyświetlanie wieloboków (212)
- Wyświetlanie wierzchołków (213)
- Wyświetlanie krawędzi ostrych i wygładzonych (214)
- Wyświetlanie płaszczyzn elementarnych (215)
- Wyświetlanie numerów porządkowych (216)
- Kolorowanie wierzchołków (217)
- Wyświetlanie liczby wieloboków (217)
- Tworzenie wieloboków (218)
- Dodawanie wieloboków (220)
- Tworzenie wieloboków z dziurami (221)
- Zamiana powierzchni NURBS na wieloboki (222)
- Selekcja wieloboków (223)
- Selekcja za pomocą skrótów klawiszowych (223)
- Narzędzia selekcji (223)
- Ograniczanie selekcji (225)
- Edycja wieloboków (226)
- Przemieszczanie elementów struktury (227)
- Wytłaczanie i powielanie płaszczyzn (227)
- Tworzenie i wycinanie dziur (228)
- Operacje Boole'a (230)
- Łączenie, odłączanie i odrywanie wieloboków (230)
- Łączenie wierzchołków i krawędzi (232)
- Usuwanie i scalanie elementów struktury siatki (234)
- Dzielenie wieloboków (234)
- Wygładzanie i rzeźbienie siatek (236)
- Odwracanie normalnych i wygładzenie krawędzi (237)
- Mapowanie tekstur (239)
- Praca w oknie Texture View (239)
- Transformacja wierzchołków UV (241)
- Łączenie tekstur (242)
- Dopasowywanie tekstury do wieloboku (243)
- Przypisywanie współrzędnych UV (244)
- Rzutowanie tekstury (245)
- Ćwiczenie: Budujemy dłoń (248)
- Tworzenie zgrubnego modelu dłoni (248)
- Tworzenie kciuka (249)
- Tworzenie związku między obiektami (252)
- Wygładzenie i dopracowanie kształtu dłoni - etap 1. (253)
- Wygładzenie i dopracowanie kształtu dłoni - etap 2. Narzędzie Artisan (253)
- Podsumowanie (256)
- Zacznij od szkicu (257)
- Głowa i korpus (258)
- Cięcie korpusu (261)
- Selekcja i wstawianie krzywych izometrycznych (261)
- Podział powierzchni (262)
- Modelowanie nóg (264)
- Zmiana parametrów (267)
- Zszywanie szczeniaka (268)
- Zasady zszywania (268)
- Zszywanie wierzchołków (Stitch Surface Points) (269)
- Zszywanie krawędzi (Stitch Edges) (269)
- Zszywanie powierzchni (Global Stitch) (270)
- Zszywanie par krawędzi (270)
- Zszywanie narożników (272)
- Korygowanie zszytych powierzchni (274)
- Detale łba (274)
- Spajanie dwóch lustrzanych połówek (276)
- Prace końcowe (277)
- Zszywanie całości (277)
- Podsumowanie (278)
- Krótki przegląd narzędzi (280)
- Rzeźbienie siatek: deformujemy kulę (281)
- Rzeźbienie złożonych powierzchni NURBS (286)
- Tworzenie zestawów przynależności (290)
- Malowanie selekcji (293)
- Malowanie wag edycyjnych (295)
- Malowanie skryptem: włosy na głowie (298)
- Malowanie kolorów wierzchołków (301)
- Zmiana atrybutów: malowanie wag edycyjnych (302)
- Malowanie wagi skóry (305)
- Podsumowanie (307)
Podziękowania (11)
Przedmowa (13)
Wstęp (15)
Część I Podstawy (19)
Rozdział 1. Pierwsza animacja w Mayi (21)
Rozdział 2. Interfejs programu (51)
Rozdział 3. Usprawnianie pracy (85)
Rozdział 4. Okno Hypergraph - mapa sceny (111)
Część II Modelowanie (131)
Rozdział 5. Podstawy modelowania (133)
Rozdział 6. Modelowanie NURBS (159)
Rozdział 7. Modelowanie siatek (207)
Rozdział 8. Modelowanie organiczne (257)
Rozdział 9. Praca z Artisanem (279)
Dodatki (309)
Dodatek A Zawartość CD-ROM-u (311)
Skorowidz (313)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Maya 2. Podstawy obsługi i modelowanie Perry Harovas, John Kundert-Gibbs, Peter Lee (7)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jedrzej Dec,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof Krakowski,
Data dodania: 2003-12-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Skóra,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Shogoth/Maya Maniacs,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adam Korczyński,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin Czech,
Data dodania: 2005-05-27 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii