Marketing w Internecie. Strategie dla ma造ch i du篡ch firm (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Piotr Guziur
Ok豉dka ksi捫ki Marketing w Internecie. Strategie dla ma造ch i du篡ch firm
Ty ok豉dki ksi捫ki Marketing w Internecie. Strategie dla ma造ch i du篡ch firm

Ok豉dka ksi捫ki Marketing w Internecie. Strategie dla ma造ch i du篡ch firm

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.7/6  Opinie: 7
Stron:
152
Druk:
oprawa mi瘯ka

Ksi捫ka

39,99 z

Dodaj do koszyka

Przenie na p馧k

Do przechowalni

Druk na 膨danie
Charakterystyka Internetu i jego u篡tkownik闚 pozwala na zrozumienie do kogo mo瞠my za jego pomoc dotrze, w jaki spos鏏 mo瞠my przekaza informacje i jak sprawi aby prezentowane tre軼i by造 interesuj帷e i zach璚aj帷e. W zale積o軼i od pozycji przedsi瑿iorstwa na rynku stosowane s r騜ne strategie. Dzi瘯i tej ksi捫ce poznasz zar闚no dzia豉nia lider闚 rynkowych jak i ma造ch firm, kt鏎e dzi瘯i pomys這wo軼i i wiedzy osi庵aj r闚nie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu b璠ziesz m鏬 sam zaj望 si promocj witryny internetowej, koncentruj帷 si na nast瘼uj帷ych zagadnieniach:
  • reklama internetowa,
  • standardy reklam i spos鏏 okre郵ania ceny reklamy internetowej,
  • cele i efektywno嗆 reklamy,
  • sposoby promocji produkt闚 niezwi您anych bezpo鈔ednio z witryn internetow,
  • sposoby bezpo鈔edniego przekazu za pomoc e-mail, komunikacji wewn皻rznej przedsi瑿iorstwa, sponsoringu,
  • marketing oparty na wynikach,
  • dzia豉nie program闚 partnerskich,
  • metody kontroli i analizy dzia豉 marketingowych w Internecie,
  • metody i narz璠zia zarz康zania komunikacj z klientami.