Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów
- Autor:
- Paweł Grzesiak
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 6
- Stron:
- 288
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów
Zarabiaj, prowadząc własną witrynę WWW
- Poznaj metody zarabiania i wybierz najbardziej optymalne
- Zoptymalizuj witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych
- Analizuj wyniki sprzedaży i wdrażaj nowe rozwiązania
Od wielu lat witryny WWW dzielono na dwie grupy -- profesjonalne i amatorskie. Za tymi pierwszymi stały zwykle potężne kapitały, duże firmy i ogromne zespoły projektowe. Witryny amatorskie, tworzone przez pasjonatów, którzy chcieli przekazać coś światu, znajdowały się na drugim biegunie. Wiele z nich upadło z powodu braku środków na pokrycie kosztów prac i serwera. Na szczęście ostatnio przed twórcami i właścicielami takich witryn otworzyły się zupełnie nowe możliwości -- teraz również oni mogą zarabiać na prowadzeniu serwisu WWW.
Książka "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" to przegląd nowoczesnych metod zarabiania na witrynie WWW. Czytając ją, poznasz najskuteczniejsze sposoby na to, aby Twoja strona internetowa przynosiła rekordowe dochody. Przeczytasz o programach reklamowych, sieciach wymiany banerów, mikropłatnościach SMS i programach partnerskich. Dowiesz się także, w jaki sposób udoskonalić swoją witrynę WWW tak, aby była lepiej pozycjonowana w wyszukiwarkach, jak śledzić na niej ruch za pomocą systemu statystyk oraz zabezpieczyć ją przed dostępem osób niepowołanych.
- Sieci reklamowe i stosowane w nich modele cenowe
- Reklama kontekstowa
- Mikropłatności za pomocą wiadomości SMS
- Obsługa płatności kartami
- Programy partnerskie
- Poprawa funkcjonalności witryny
- Optymalizacja witryny pod kątem mechanizmów indeksujących
- Statystyki w witrynie WWW
Stwórz popularną i atrakcyjną witrynę,
a Twoje zyski z niej będą jeszcze większe.
Wybrane bestsellery
-
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną sp...
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.89 zł
49.00 zł(-39%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Ludzki mózg to dzieło idealne, najdoskonalszy twór w przyrodzie. Jego dominacją zachwiał komputer Deep Blue, który w 1997 roku pokonał w szachy mistrza świata, Garriego Kasparowa. Od tego czasu sztuczna inteligencja jest na ścieżce intensywnego rozwoju. Czy dominacja superinteligencji nad człowie...
Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.99 zł
59.00 zł(-39%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to rzecz na wskroś praktyczna. Dowiesz się z niej, jak w prosty i szybki sposób uruchomić własny sklep internetowy na CMS WordPress z użyciem wtyczki WooCommerce. Na systemie zarządzania treścią WordPress bazuje blisko 40 procent istniejących stron internetowych, a...
Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.46 zł
42.90 zł(-36%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.17 zł
59.00 zł(-37%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów (5)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Papierowemysli.pl Ludwik Mańczak; 09/2007
Masz własną stronę internetową? A może dopiero niedawno przyszedł Ci do głowy jakiś oryginalny pomysł i chcesz teraz zacząć wprowadzać go w wirtualny świat? Wiedz, że jeśli zainteresujesz swoją stroną określoną liczbę internautów, może ona zacząć na Ciebie pracować, przynosząc naprawdę spore zyski.
Pomyśl: skoro w samej Polsce regularnie korzysta z sieci dziesięć milionów osób, wystarczy, jeśli na Twoją stronę wejdzie jedna osoba na sto, a spośród tych, które weszły, jedna na dziesięć wyśle sms-a, z którego na Twoje konto wpłynie złotówka, miesięcznie przy takim układzie zarobisz dziesięć tysięcy złotych! A przecież nie musisz ograniczać się tylko do polskich użytkowników.
Przede wszystkim jednak, zanim zaczniesz zarabiać, witryna musi stać się popularna, a o tym decyduje wiele czynników. Książka Pawła Grzesiaka pt. "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" może pomóc Ci zrozumieć, na czym polega czerpanie korzyści z prowadzenia strony i jak się do tego zabrać.
-
Internet Maker 06/2007
"Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" to książka autorstwa Pawła Grzesiaka, naszego redakcyjnego kolegi. Wiedziałem, że choćby z tej przyczyny na pewno nie podaruję sobie jej lektury. Autor fachowo opisuje różne metody zarabiania w internecie, które mogą wykorzystać webmasterzy z biznesową żyłką. Należą do nich: sieci reklamowe, indywidualna sprzedaż reklam w różnej postaci, reklama kontekstowa (np. Google AdSense), mikropłatności SMS czy programy partnerskie.
W drugiej części książki przeczytasz o tworzeniu odpowiedniej treści, dbaniu o użyteczność oraz między innymi optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych. W ostatniej części Paweł Grzesiak stawia na praktykę, opisując instalację aplikacji phpAdsNew, służącej do tworzenia własnej sieci reklamowej, konfigurację reklam Google AdSense oraz wdrażanie systemu mikropłatności SMS i systemu obsługi płatnych linków na stronie.
Jest to przekrojowy poradnik przeznaczony głównie dla początkujących webmasterów, chociaż także osoby średnio zaawansowane mogą odnieść z jego lektury pewne korzyści. Stanowi solidny kawałek wiedzy przekazanej w lekkostrawny, przyjemny sposób. Nie znajdziesz w niej obietnic zdobycia wielkiej fortuny i czarodziejskich zaklęć różnych "guru" e-biznesu.
Jeżeli szukasz konkretnych metod zarabiania, informacji na temat ich wdrażania lub chcesz zdobyć podstawy, od których możesz zacząć poszerzać swoją wiedzę, to jest to lektura w sam raz dla ciebie.
-
Polityka Wojciech Krusiński; 06/2007
Chyba każdy prowadzący własny serwis internetowy chce, by w końcu przynosił on zyski, nawet symboliczne, które pokryłyby przynajmniej koszt domeny i hostingu. Paweł Grzesiak, wieloletni praktyk w tworzeniu i wdrażaniu serwisów internetowych, podpowiada, co należy zrobić, by to osiągnąć.
W książce "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" autor wymienia różne sposoby pozyskiwania pieniędzy -- począwszy od programów partnerskich, przez mikropłatności i reklamę kontekstową, a na współpracy z sieciami reklamowymi skończywszy. Oprócz wyjaśnienia, na czym polega każdy ze sposobów autor odpowiada też na pytanie "czy to się opłaca?" i wskazuje firmy, które pomogą zrealizować wybrane przez nas rozwiązanie (np. płatności SMS) na stronie www.
Druga część książka dotyczy głównie kwestii technicznych, czyli optymalizacji serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych, poprawienia widoczności naszej strony oraz zachęcenia (poprzez analizę statystyk) Internautów do tego, by wrócili do nas ponownie.
Na trzecią część składają się konkretne przykłady wdrożeń danych rozwiązań na naszej witrynie. Na przykład jeśli ktoś zamiast współpracować z sieciami reklamowymi chce sam zarządzać wyświetlaniem reklam, może tego dokonać za pomocą darmowego oprogramowania phpAdsNew.
Jedyną wadą książka jest znikoma lista zalecanych lektur, a te, które Grzesiak poleca to przeważnie jego własne artykuły. Skoro już autor zdecydował się napisać poradnik, powinien poszerzyć go o kilka dodatkowych stron i rozbudować konkretne działy zamiast odsyłać czytelnika do archiwalnych numerów "Magazynu Internet".
Nie zmienia to jednak oceny poradnika jako bardzo wartościowego dla autorów witryn, którzy chcieliby zacząć zarabiać na swojej pracy, a nie wiedzą jak to zrobić i gdzie szukać pomocy.
-
PC World Sebastian Górski; 05/2007
Dzięki własnej stronie internetowej z pewnością możesz zarobić. Wystarczy lektura polecanej przez nas książki, która bardzo szeroko opisuje metody czerpania zysków z Sieci. Jest skierowana zarówno do odbiorców o mniejszej wiedzy technicznej, jak i specjalistów, dla których XHTML, CSS, czy PHP są chlebem powszednim.
W początkowych rozdziałach autor omawia dostępne rozwiązania, przeprowadzając analizę opłacalności każdego z nich i określając warunki, w jakich każde z nich ma szansę się powieść. Znajdziesz tu informacje z zakresu sieci reklamowych, programów partnerskich, programów reklamy kontekstowej, systemu mikropłatności SMS czy kartami kredytowymi.
To jednak nie wszystko -- kolejne rozdziały wskażą ci już w bardziej praktyczny sposób, jak udoskonalić swoją stronę WWW: zadbać o funkcjonalność, jakość zawartości, zgodność z obowiązującymi standardami, współpracę z wyszukiwarkami internetowymi, a także kwestię zapewnienia stosownego bezpieczeństwa i prowadzenia statystyk. Na samym końcu umieszczono przykłady najbardziej atrakcyjnych metod zarabiania i przedstawiono dokładnie proces wdrażania poszczególnych platform.
-
Magazyn Internet KK; 05/2006
Stworzenie atrakcyjnego i popularnego serwisu internetowego wiąże się z koniecznością poniesienia wielu kosztów. Są one związane m.in. z utrzymaniem witryny na wybranym serwerze, przygotowaniem jej kodu, a także opracowaniem i aktualizowaniem treści. Wykonując wiele prac samodzielnie zamieniamy wydatki na pokaźną ilość czasu, który należy poświęcić na przygotowanie niezbędnych treści i elementów. Przy dużym zaangażowaniu zarówno środków, jak i czasu warto pomyśleć o zarabianiu za pośrednictwem prowadzonego serwisu. O tym jakie możliwości w tym zakresie są dostępne dla rodzimych webmasterów informuje w swej książce Paweł Grzesiak.
Autor podzielił przygotowany materiał na trzy główne części. Zadaniem pierwszej z nich jest przybliżenie metod zarobkowania. Opis każdej techniki zawiera informacje o zasadach funkcjonowania, wadach i zaletach danego rozwiązania oraz warunkach, w których prezentowana metoda jest najbardziej opłacalna. Czytelnicy uzyskując informacje o sieciach reklamowych poznają rodzaje reklam i modele cenowe. Ucząc się samodzielnej sprzedaży reklam dowiadują się jak prowadzić politykę cenową. Autor zachęca także do zapoznania się z reklamą kontekstową, prezentując zarówno Google AdSense, jak i rodzime rozwiązania. Omawia ponadto zagadnienia związane z mikropłatnościami SMS, obsługą płatności realizowanych za pomocą kart i przelewów oraz z udziałem w programach partnerskich. Wszelkie rozważania uzupełnia informacjami o firmach, które świadczą usługi związane z daną formą zarobkowania.
W drugiej części czytelnicy koncentrują się na działaniach, których celem jest zwiększenie atrakcyjności witryny i zmodyfikowanie jej w celu zwiększania potencjalnych zysków. Zwracają uwagę na sposób przygotowywania treści na potrzeby serwisu, rozwój jego funkcjonalności i poprawność kodu. Uczą się pozycjonowania witryny oraz zwiększania jej wydajności. Autor podkreśla również znaczenie statystyk i wykorzystywanych technologii, a także odnosi się do kwestii związanych z bezpieczeństwem.
W części trzeciej zawarte zostały praktyczne porady ułatwiające wdrażanie metod zarobkowania. Przybliża ona budowę własnej sieci reklamowej i korzystanie z systemów reklamy kontekstowej. Pokazuje ponadto w jaki sposób zrealizować obsługę mikropłatności SMS i jak przygotować system obsługujący płatne odnośniki.
Prezentowana publikacja stanowi wartościowy przewodnik dla osób, które angażując czas i pieniądze w prowadzenie serwisu internetowego poszukują metod umożliwiających im pozyskiwanie środków finansowych za jego pośrednictwem. Dostarcza informacji o sposobach zarabiania pieniędzy za pomocą witryn, przybliża techniki, które pozwalają dostosować serwisy do potrzeb klientów i reklamodawców, a także wyjaśnia jak w praktyce korzystać z mechanizmów stwarzających szansę na uzyskanie wpływów pieniężnych.
Autor dzieli się z czytelnikami przemyśleniami płynącymi z wieloletniego doświadczenia w zakresie projektowania serwisów internetowych i publikowania artykułów poświęconych tej tematyce. Godny podkreślenia jest także fakt, iż w wielu rozdziałach wskazuje książki i artykuły, których lektura pozwala pogłębić wiedzę o omawianym w danym momencie zagadnieniu. Warto zatem sięgnąć po tę pozycję i przekonać się, czy prowadzony przez nas serwis może stać się źródłem dodatkowych dochodów.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0123-6, 8324601236
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-02-22
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2942
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Spis treści książki
- Jak to działa? (17)
- Wady i zalety (18)
- Jak się dołączyć? (19)
- Gdzie się dołączyć? (20)
- Rodzaje reklam (23)
- Modele emisji (28)
- Targeting (28)
- Modele cenowe (29)
- Analiza rynku reklamy (31)
- Czy to się opłaca? (32)
- Sprzedaż linków (34)
- Artykuły sponsorowane (35)
- Ile można zarobić na sprzedaży reklam? (37)
- Polityka cenowa (37)
- Technologia (39)
- Chcę już zacząć sprzedawać (43)
- Rodowód reklamy kontekstowej (45)
- Google AdSense (48)
- Polskie programy (50)
- OnetKontekst (50)
- Adkontekst (51)
- AdPortal (52)
- Czy to się opłaca? (52)
- Premium SMS (56)
- Jak to działa? (56)
- Formy dostępu (60)
- Partnerzy (61)
- Zalety i wady (65)
- Rozliczenia (67)
- Czy to się opłaca? (67)
- Jak to działa? (70)
- Partnerzy (74)
- Jak to funkcjonuje? (78)
- Formy dostępu do strony (80)
- Zalety i wady (81)
- Czy to się opłaca? (82)
- Jak to działa? (83)
- Który wybrać? (84)
- TradeDoubler (92)
- Czy to się opłaca? (93)
- Cechy przekazu internetowego (100)
- Budowa przekazu (101)
- Przyciąganie uwagi odbiorcy (101)
- Redagowanie stron (102)
- Zalecana lektura (105)
- Skąd jesteś? (107)
- Terminy (108)
- Co doskonalimy? (109)
- Gdzie jestem? (109)
- Kto tu rządzi? (110)
- Czy to strona główna? (111)
- Wzorce (112)
- Łącza (112)
- Nawigacja (113)
- Szukajmy (114)
- Elementy graficzne (115)
- Jak mądrze projektować? (115)
- Tytuł strony (116)
- Przyjazne odnośniki (117)
- Dostępność (118)
- AJAX a użyteczność (119)
- O użyteczności (121)
- Przydatne odnośniki (122)
- Zalecana lektura (122)
- Systemy szablonowe (124)
- Walidatory (124)
- Standardy (126)
- Przydatne odnośniki (127)
- Zalecana lektura (127)
- Co to jest pozycjonowanie? (129)
- Gdzie pozycjonujemy? (129)
- Co to jest SEO? (130)
- Grunt do dobre statystyki (131)
- Przeszkody w pozycjonowaniu (131)
- Co lubią wyszukiwarki? (131)
- Struktura witryny (132)
- Słowa kluczowe (133)
- Sklep a słowa kluczowe (134)
- Linki i jeszcze raz linki (136)
- Dodawanie stron do wyszukiwarek (138)
- Google SiteMaps (139)
- Czego nie powinniśmy robić? (140)
- Bezpłatne internetowe narzędzia SEO (140)
- Podsumowanie (146)
- Przydatne odnośniki (147)
- Zalecana lektura (147)
- Proxy i bufory przeglądarek (150)
- Lokalizacja problematycznego kodu (150)
- Caching (152)
- PEAR Cache_Lite (154)
- Biblioteka GD a wydajność (155)
- Zastosowanie akceleratorów (155)
- Turck MMCache (156)
- Smarty (157)
- ADOdb (159)
- CRON (160)
- Rozszerzenia PHP (160)
- Podstawa to wciąż kod HTML (160)
- Zalecana lektura (161)
- Terminy podstawowe (163)
- Co pokazują statystyki? (164)
- Badania internetu (167)
- Ranking.pl (168)
- Webalizer (168)
- stat.pl (170)
- MyStat (172)
- Instalacja statystyk (173)
- Google Analytics (173)
- Inne systemy statystyk (177)
- CMS (179)
- JavaScript i DHTML (181)
- AJAX (183)
- RSS (186)
- Na dwoje babka wróżyła (191)
- Kto jest winny? (192)
- Jak zmierzyć bezpieczeństwo? (194)
- Źródła oprogramowania (196)
- Instalacja instalacji nierówna (199)
- Serwer potrafi (200)
- Obrazki zabezpieczające (201)
- Istota ataku (201)
- Kopia bezpieczeństwa (203)
- Przykłady problemów (203)
- Stare, dobre hasło (205)
- Przydatne odnośniki (205)
- Zalecana lektura (206)
- Licencja (209)
- Wymagania (209)
- Dystrybucja (210)
- Dokumentacja (210)
- Przygotowanie do instalacji (210)
- Instalacja (210)
- Panel administracyjny (213)
- Jak to działa? (213)
- Wydawcy (215)
- Strefy (215)
- Reklamodawcy (218)
- Kampanie (219)
- Banery (221)
- Podsumowanie (221)
- Rejestracja (223)
- Instalator AdSense (226)
- AdSense dla treści (227)
- Dokumentacja i pomoc (236)
- Programy wspomagające (237)
- Jak zarobić więcej? (237)
- Garść porad (238)
- Adkontekst (242)
- OnetKontekst (247)
- Rejestracja (253)
- Panel administracyjny (254)
- Tworzenie usługi (255)
- Oprogramowanie (259)
- Formularz (260)
- Baza danych (262)
- Ograniczanie dostępu (264)
- Piszemy funkcje (264)
- Mechanizm pobierania plików (266)
- Interfejs użytkownika (268)
- Możliwe udoskonalenia (270)
- Zapewnienie wsparcia (270)
- Regulamin usługi (271)
- Warunki biznesowe usługi (273)
- Tworzymy usługę (274)
- Szablony (274)
- Baza danych (276)
- Programowanie (277)
O autorze (9)
Wstęp (11)
Część I Metody zarobkowania (15)
Rozdział 1. Sieci reklamowe (17)
Rozdział 2. Sprzedaż reklam (33)
Rozdział 3. Reklama kontekstowa (45)
Rozdział 4. Mikropłatności SMS (55)
Rozdział 5. Płatność kartą lub przelewem (69)
Rozdział 6. Programy partnerskie (83)
Część II Jak stworzyć witrynę, która zarabia? (95)
Rozdział 7. Zadbaj o treść (99)
Rozdział 8. Zadbaj o funkcjonalność (107)
Rozdział 9. Zadbaj o kod (123)
Rozdział 10. Zadbaj o wyszukiwarki (129)
Rozdział 11. Zadbaj o wydajność (149)
Rozdział 12. Zadbaj o statystyki (163)
Rozdział 13. Zadbaj o technologie (179)
Rozdział 14. Zadbaj o bezpieczeństwo (191)
Część III Praktyka, wdrożenia (207)
Rozdział 15. phpAdsNew i własna sieć reklamowa (209)
Rozdział 16. Google AdSense (223)
Rozdział 17. Polskie systemy reklamy kontekstowej (241)
Rozdział 18. Mikropłatności SMS (253)
Rozdział 19. System obsługi płatnych linków (273)
Skorowidz (281)
Oceny i opinie klientów: Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów Paweł Grzesiak (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
jedrek,
Data dodania: 2008-01-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Konrad,
Data dodania: 2007-11-06 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
konrad,
Data dodania: 2007-08-17 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2007-02-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał,
Data dodania: 2014-11-05 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mariusz Waszczyński,
Data dodania: 2007-03-09 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii