×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Design for How People Think. Using Brain Science to Build Better Products

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Design for How People Think. Using Brain Science to Build Better Products John Whalen Ph. D. - okladka książki

Design for How People Think. Using Brain Science to Build Better Products John Whalen Ph. D. - okladka książki

Design for How People Think. Using Brain Science to Build Better Products John Whalen Ph. D. - audiobook MP3

Design for How People Think. Using Brain Science to Build Better Products John Whalen Ph. D. - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
240
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (160,65 zł najniższa cena z 30 dni)

189,00 zł (-15%)
160,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(160,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

User experience doesn’t happen on a screen; it happens in the mind, and the experience is multidimensional and multisensory. This practical book will help you uncover critical insights about how your customers think so you can create products or services with an exceptional experience.

Corporate leaders, marketers, product owners, and designers will learn how cognitive processes from different brain regions form what we perceive as a singular experience. Author John Whalen shows you how anyone on your team can conduct "contextual interviews" to unlock insights. You’ll then learn how to apply that knowledge to design brilliant experiences for your customers.

  • Learn about the "six minds" of user experience and how each contributes to the perception of a singular experience
  • Find out how your team—without any specialized training in psychology—can uncover critical insights about your customers’ conscious and unconscious processes
  • Learn how to immediately apply what you’ve learned to improve your products and services
  • Explore practical examples of how the Fortune 100 used this system to build highly successful experiences

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
160,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint